تور طبیعت گردی | تورهای طبیعت گردی ارزان تا لاکچری 🏕

تورهای اقساطی کایت


تور طبیعت گردی چیست؟

تور طبیعت گردی یکی از انواع تورهای مسافرتی است که به تازگی طرفداران زیادی را به دست آورده. بسیاری از مسافران عاشق طبیعت، در این تورها شرکت می‌کنند تا با مناظر طبیعی بکر ایران عزیزمان بیشتر آشنا شوند. در حال حاضر موسسات توریستی مختلف، تورهای طبیعت گردی متنوعی را برگزار می‌کنند. جالب است بدانید که در هر زمان از سال می‌توانید در این تورهای طبیعت گردی شرکت کنید و به نوعی از طبیعت دیدنی ایران لذت ببرید. برخی از تورهای طبیعت گردی یک روزه و برخی دیگر به صورت چند روزه و همراه با اقامت شبانه برگزار می‌شوند. بعضی از آنها همراه با تورهای آفرود و بعضی دیگر به وسیله وسایل نقلیه توریستی صورت می‌گیرند. اما تمام آنها یک نقطه مشترک دارند و آن هم حس خوشایندی است که پس از پایان سفر به دست می‌آورید. پس از پایان سفرهای تفریحی، قطعا دچار حس خستگی بی حد و اندازه‌ای خواهید بود. اما در مورد تورهای طبیعت گردی اینطور نیست، شما پس از بازگشت، احساس شادابی بی حد و مرزی می‌کنید و تا روزها با یادآوری خاطرات سفر خود، لبخند بر لبانتان جاری می‌شود.


انواع تور طبیعت گردی

این روزها موسسات توریستی مختلف، تورهای طبیت گردی متنوعی را برگزار می‌کنند. این شما هستید که باید بر اساس سلیقه، نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کرده و به نوعی از طبیعت ایران لذت ببرید. اما باید بدانید تور طبیعت گردی آنقدر لذت بخش است که پس از پایان یکی، به دنبال شرکت در دیگری خواهید بود و مشتاق هستید طعم هر کدام از آنها را دانه به دانه بچشید! در حال حاضر، موسسه کایت، تورهای طبیعت گردی مختلفی را برگزار می‌کند که بهتر است با انواع آنها آشنا شوید.


تورهای طبیعت گردی جنگل

تورهای طبیعت گردی جنگل یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تورهای مسافرتی محسوب می‌شوند. این تورها معمولا در شش ماه اول سال برگزار می‌شوند و طی آن می‌توانید از مناظر بکر، تماشایی و دیدنی طبیعت ایران بهره ببرید. معمولا این تورها شما را مهمان جنگل‌های انبوه، رودخانه‌های خروشان، دشت‌های سرسبز یا کوهستانی خنک می‌کنند. در حال حاضر کایت تورهای طبیعت گردی جنگلی زیادی را برگزار می‌کند که بهتر است کمی بیشتر با آنها آشنا شوید.


تور قلعه رودخان

قلعه رودخان یکی از جاذبه‌های تماشایی استان گیلان به شمار می‌آید که در نزدیکی فومن واقع شده است. قدمت این قلعه به دوران ساسانیان باز می‌گردد و برخی آن را به نام قلعه هزارپله می‌شناسند. این قلعه در دل کوه قرار گرفته تا از گزند دشمنان در امان باشد. به همین خاطر برای دسترسی به آن، باید صدها پله را پشت سر بگذارید. اما در عین حال باید بدانید که قلعه رودخان در دل جنگلی انبوه و کوهستانی قرار دارد و زیبایی‌های طبیعی آن باعث می‌شوند تا اصلا متوجه طولانی بودن مسیر پیاده روی نشوید. در بالای این قلعه، منظره زیبایی انتظار شما را می‌کشد. هوا بسیار مرطوب است و حتی شاید تنفس برای شما کمی دشوار شود. اما بزرگ ترین مزیت این سفر به یاد ماندنی در این است که در ارتفاعات قلعه رودخان، هیچ گونه آلودگی وجود ندارد و می‌توانید اکسیژن خالص را تنفس کنید.


 

ترکمن صحرا

ترکمن صحرا نام منطقه‌ای پرآوازه و خوش آب و هوا است که بین استان گلستان و خراسان شمالی قرار دارد. این منطقه شگفت انگیز به دشت‌های سرسبز و مناظر طبیعی تماشایی خود شهرت دارد. بسیاری از کسانی که به دنبال دیدن مناظر طبیعی، بکر و آرام هستند، تور ترکمن صحرا را انتخاب می‌کنند. این منطقه ترکمن نشین، حدود 600 کیلومتر تا تهران فاصله دارد و تجربه این تور، یک سفر نسبتا طولانی محسوب می‌شود. مناظر طبیعی ترکمن صحرا در فصل بهار آنقدر زیباست که هر بیننده‌ای را مات و مبهوت خود می‌کند. در این منطقه دشت‌های پوشیده از گل‌های بهاری با عطری دل انگیز انتظار شما را می‌کشند. همچنین در تور ترکمن صحرا، می‌توانید از بقعه متبرکه امامزاده خالد نبی نیز بازدید کنید که بر فراز قله‌ای زیبا قرار دارد. از بالای این قله می‌توانید تمام منطقه ترکمن صحرا را زیر پای خود ببینید و از دیدن این مناظر لذت ببرید. 


 

تور رفتینگ

تور رفتینگ یکی از منحصر به فردترین و هیجان‌انگیزترین تورهای طبیعت گردی محسوب می‌شود. در این تور شما علاوه بر لذت بردن از مناظر طبیعی، می‌توانید با رفتینگ در رودخانه‌های پر جوش و خروش، هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید. تورهای رفتینگ در مناطق متنوعی برگزار می‌شوند و شما می‌توانید مهارت و جسارت خود را در رودخانه‌های مختلف به چالش بکشید. تور رفتینگ را به جرات می‌توان هیجان انگیزترین تور طبیعت گردی دانست که به صورت گروهی برگزار می‌شود. در تورهای رفتینگ کایت، یک راهنما و ورزشکار خبره با شما خواهد بود و لازم نیست که تجهیزات خاصی همراه خود داشته باشید. تورهای رفتینگ از سطوح آماتور تا تخصصی برگزار می‌شوند و شما می‌توانید بر حسب توانایی خود، در یکی از آنها شرکت کنید.


 

تور سوباتان

سوباتان نام منطقه‌ای ییلاقی واقع در استان گیلان و منطقه شاندرمن است. سوباتان دارای مناظر طبیعی بسیار بکر و دیدنی بوده و به جرات می‌توان آن را قسمتی از بهشت گمشده ایران دانست. مسیر دسترسی به سوباتان از جاده اسالم  خلخال است و در تور سوباتان شما می‌توانید از گردنه الماس نیز دیدن فرمایید. سوباتان برای طبیعت گردی، پیاده روی و حتی آفرود بسیار مناسب است. همچنین وجود دریاچه نئور و آبشار ورزان در نزدیکی سوباتان، باعث شده تا گردشگران زیادی جذب این منطقه شوند. در بهار صدای پرندگان و بوی گل‌های بهاری شما را سرمست می‌کنند اما در تابستان هم می‌توانید از گرمای پایتخت بگریزید و از هوای کوهستانی سوباتان لذت ببرید.


 

تور باداب سورت

باداب سورت نام منطقه‌ای بین ساری و استان سمنان است. در این منطقه یکی از پدیده‌های زمین شناسی بسیار عجیب و نادر رخ داده که مشابه آن را تنها می‌توانید در کشور ترکیه مشاهده کنید. باداب سورت از حوضچه‌های مختلف آب معدنی تشکیل شده که هر کدام دارای املاح خاصی هستند. این یعنی شما می‌توانید بر اساس نیاز و بیماری خود، وارد هر یک از این حوضچه‌ها شوید و از آب گرم آن لذت ببرید. جالب است بدانید که بر اساس تراکم املاح مختلف در هر حوضچه، رنگ آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. به همین خاطر باید انتظار دیدن یک منظره رنگارنگ و زیبا را داشته باشید.


 

تور مرداب سراوان

سراوان نام یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی ایران است که در استان گیلان و در نزدیکی منطقه دره پشت قرار دارد. این پارک جنگلی سرسبز، فاصله کمی تا تهران دارد و به همین دلیل گردشگران زیادی را از پایتخت جذب خود می‌کند. در این جنگل زیبا، مرداب سراوان که یک دریاچه‌ بسیار خیره کننده و منحصر به فرد است، قرار دارد. آب این دریاچه کاملا به رنگ سبز است و درختان جنگل بر آن سایه افکنده‌اند. شما می‌توانید با قایق‌های پدالی به شکل قو، در این دریاچه وقت بگذرانید و از صدای پرندگان و طبیعت تماشایی آن لذت ببرید.


 

تور چابهار

چابهار نام یکی از مهم‌ترین بنادر ایران است که در جنوب شرقی‌ترین قسمت کشورمان قرار دارد. این بندر زیبا در نزدیکی اقیانوس هند بوده و به همین خاطر همواره آب و هوایی بسیار مطبوع و لذت بخش را می‌توان در آن تجربه کرد. در گذشته دور چابهار رونق بسیار زیادی داشته است، اما با تحمیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، این بندر از رونق افتاده و بیشتر مردم آن مشغول ماهیگیری و توربافی هستند. البته این بندر هنوز جاذبه‌های طبیعی و گردشگری خود را حفظ کرده و همین مسئله باعث شهرت آن شده است. شما می‌توانید در این بندر از جاذبه‌های طبیعی مختلف و یا تفریحات آبی هیجان انگیز لذت ببرید و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید. همچنین در بازارهای بین‌المللی ناخدایان می‌توانید خرید‌های خارجی ارزان قیمتی داشته باشید.


 

تور فیلبند

فیلبند نام یکی از روستاهای استان مازندران است که در نزدیکی شهر بابل قرار دارد. برای دسترسی به این روستای زیبا باید از جاده هراز استفاده کنید. فیلبند در ارتفاعات منطقه قرار گرفته است و می‌توانید از فراز آن، جنگل‌های وسیع و سرسبز استان مازندران را نظاره‌گر باشید. ارتفاع این منطقه از سطح دریا آنقدر زیاد است که گاهی ابرها تا نزدیکی زمین پایین می‌آیند. به همین خاطر است که فیلبند را روستایی بر فراز ابرها می‌نامند. به یاد داشته باشید که در اینجا می‌توانید عکس‌های یادگاری بسیار زیبایی بگیرید. فیلبند یک منطقه کوهستانی و ییلاقی محسوب می‌شود و بهترین گزینه برای سفرهای کوتاه تابستانی مردم پایتخت است.


 

تور فیلبند تصویر از ΓΞZΔ

تور سقالکسار

سقالکسار نام روستایی زیبا در استان گیلان و در نزدیکی فومن است. این روستای زیبا به دلیل داشتن دریاچه‌ای بسیار بکر و چشم نواز شهرت پیدا کرده است و بسیاری از گردشگران آن را به عنوان پاک‌ترین و زلال‌ترین دریاچه تمام ایران می‌شناسند. زندگی روستایی و ساده هنوز در این منطقه به چشم می‌خورد و می‌توانید آرامش واقعی را در آن تجربه کنید. این دریاچه در دل دشت‌های سرسبز و درختان انبوه واقع شده و همین موضوع باعث خلق مناظر بسیار خیره کننده‌ای شده است. تور سقالکسار برای یک سفر یک روزه تابستانی بسیار مناسب خواهد بود.


 تور طبس

طبس یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود که در شمال استان یزد قرار دارد. این شهر زیبا و باستانی که قدمت آن به دوران هخامنشیان باز می‌گردد، دارای مناظر طبیعی و تاریخی بسیار زیبایی است که دیدن آنها خاطره‌ای فراموش نشدنی را در ذهن شما به جای می‌گذارد. سفر به طبس را می‌توان یک سفر اعجاب انگیز دانست. سفری به جاذبه‌هایی عجیب، که شاید تا به حال تصور آن را هم نمی‌کردید. همگی این جاذبه‌ها برای شما یک تجربه کاملا تازه خواهند بود.

تور شهرستانک

شهرستانک یکی از زیباترین مناطق ییلاقی استان البرز به شمار می‌آید که در جاده دیدنی چالوس واقع شده است. شهرستانک دارای بافتی کاملا روستایی است و آب و هوای بسیار بکر و کوهستانی دارد. جالب است بدانید که در گذشته حتی ناصرالدین شاه قاجار نیز در این روستا یک عمارت ساخت تا بتواند در آن سکونت داشته باشد و از آب و هوای این منطقه تماشایی لذت ببرد. بازدید از این روستای کوچک و دیدنی می‌تواند گزینه مناسبی برای سفری یک روزه و جذاب در تابستان باشد.


تور ماسال

ماسال یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی استان گیلان است. این منطقه زیبا و ییلاقی یکی از تماشایی‌ترین مناظر طبیعی ایران را در دل خود جای داده. ماسال شاید همان جایی باشد که هنگام استرس و ناراحتی با تصور کردن آن، ناخودآگاه آرام می‌شوید. در تور ماسال شما می‌توانید از جنگل زیبای گیسوم نیز دیدن فرمایید و در فضایی کاملا آرام، کمی از شلوغی و تشویش زندگی شهری دور شوید.


 

تور ماسال تصویر از Hamid Hanjar

تور ماسوله

ماسوله یکی دیگر از شهرهای استان گیلان، که به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است. معماری منحصر به فرد خانه‌های ماسوله، باعث شده تا انتخاب بسیاری از مسافرانی باشد که به دنبال یک سفر کوتاه در تعطیلات تابستانی می‌گردند. ماسوله در فاصله حدود 400 کیلومتری از تهران قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید سفری کوتاه و یک روزه را به این روستای تماشایی تجربه کنید. زندگی روستایی و آرام هنوز در ماسوله جریان دارد و در آن از تشویش و نگرانی‌های روزمره زندگی شهری خبری نیست. بازدید از ماسوله تمام دود و آلودگی را از ریه شما بیرون می‌کند و به جای صدای وسایل نقلیه، با صدای آرام پرندگان آشنا خواهید شد.  


تور جزیره هرمز

هرمز نام جزیره‌ای بسیار کوچک واقع در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس است. این جزیره فاصله زیادی تا قشم ندارد و می‌توانید تور طبیعت‌گردی ترکیبی هرمز قشم را تجربه کنید. این تور شما را با جاذبه‌های طبیعی بسیار عجیب و بی‌نظیری از جزایر هرمز و قشم آشنا می‌کند. جزیره هرمز را می‌توان جزیره رنگ‌ها دانست. زیرا خاک این جزیره همانند یک جعبه مداد رنگی، رنگارنگ و زیبا است. همچنین شاید تعجب کنید اگر بدانید که قسمتی از خاک این جزیره، کاملا خوراکی است و به عنوان ادویه از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را در هرمز تجربه کنید. پس اگر به دنبال یک سفر کاملا منحصر به فرد هستید، حتما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود، جزیره هرمز را از نزدیک ببینید.

تورهای طبیعت گردی کویر

یکی از زیباترین سفرهایی که می‌توانید در شش ماه دوم سال و مخصوصا در فصل زمستان تجربه کنید، تورهای کویر گردی است. قیمت تورهای طبیعت گردی کویر معمولا مناسب است و می‌توانید حتی به صورت یک روزه از آن لذت ببرید. ایران یک کشور کویری است و باید انتظار دیدن کویرهای مختلفی را در آن داشته باشید. برخی از افراد تصور می‌کنند که کویر تنها در شن و ماسه خلاصه می‌شود و کویر‌های مختلف هیچ تفاوتی با هم ندارند. اما زمانی که در تورهای متنوع کویر گردی شرکت کنید، خواهید دید که هر کویر با کویر دیگر کاملا فرق دارد و هرکدام از آنها می‌توانند به تنهایی، سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

تور کویر مصر

شاید با شنیدن نام کویر مصر کمی تعجب کرده و تصور کنید که این یک تور خارجی است. اما باید بدانید که کویر مصر نام کویری زیبا در استان اصفهان و شهرستان خور بوده که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در این کویر شما می‌توانید به اشکال مختلف تفریح کنید و از جاذبه‌های تماشایی آن لذت ببرید. در کویر مصر امکان آفرود سواری و اجاره موتورهای چهار چرخ آفرود وجود دارد. همچنین احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی این اجازه را به شما می‌دهد تا طعم شب کویر را نیز بچشید. به یاد داشته باشید که شب‌های کویر همانند فصلی تازه از کتاب طبیعت هستند. شب‌های کویر معنای آرامش را به شما نشان می‌دهند و می‌توانید با دستان خود خوشه‌های زیبای ستارگان را از آسمان پهناور بچینید.

تور کویر کاراکال

کویر کاراکال یکی از زیباترین کویرهای ایران است که با شن‌های طلایی خود درخشش خاصی را ایجاد می‌کند. نام این کویر زیبا از گربه‌ای گوش سیاه و وحشی گرفته شده که در همین محل ساکن است. در تور کویر کاراکال اگر خوش شانس باشید، شاید بتوانید یکی از این گربه‌های وحشی زیبا را از نزدیک ببینید. این کویر معنای حد و مرز را برای شما تغییر می‌دهد. در کویر کاراکال می‌توانید روی دیگر طبیعت را شاهد باشید و ببینید که چطور زندگی در این گرمای شدید جریان دارد. کویر کاراکال قطعا یکی از تماشایی‌ترین جاذبه‌های کویری ایران محسوب می‌شود که در استان یزد و شهرستان بافق واقع شده است. برای دسترسی به این کویر باید مسیر 700 کیلومتری را پشت سر بگذارید، پس آماده یک سفر طولانی باشید. 

تور کویر ورزنه

خوشبختانه می‌توان گفت که کویر ورزنه نسبت به سایر کویرهای ایران، کمتر شناخته شده است. به همین خاطر، گردشگران کمتری روانه این کویر می‌شوند و شما می‌توانید در آرامش محض و فارغ از شلوغی و ازدحام از مناظر تماشایی این کویر لذت ببرید. این کویر در استان اصفهان و شهر ورزنه قرار گرفته و حدود 500 کیلومتر از تهران فاصله دارد. به همین خاطر می‌توانید این سفر را به صورت یک روزه نیز تجربه کنید و خاطره‌ای زیبا از کویر را در ذهن خود به یادگار بگذارید. همچنین باید بدانید که بزرگترین سایت تفریحی کویری ایران نیز در کویر ورزنه واقع شده و می‌توانید تفریحاتی همچون زیپ لاین، شتر سواری، آفرود سواری و موتورهای چهار چرخ آفرود را در این کویر شگفت انگیز تجربه کنید.


 

تور کویر ورزنه

چرا همراه تور سفر کنیم؟

در تورهای طبیعت گردی معمولا به راهنما نیاز خواهید داشت.

مخصوصا این موضوع در مورد تورهای کویرگردی بیشتر صدق می‌کند. زیرا بدون راهنما ممکن است در کویر گم شده و دچار مشکل شوید. 

قیمت تور طبیعت گردی بسیار مقرون به صرفه است.

این تورها به صورت گروهی برگزار می‌شوند و به همین خاطر بسیار کم هزینه هستند.

همراه تور شما می‌توانید با استفاده از بیمه مسافرتی، آسوده خاطر سفر کنید.

بیمه مسافرتی خسارت‌های متعددی را پوشش می‌دهد و لازم نیست نگران مشکلات احتمالی که در سفر ایجاد می‌شوند، باشید.

امنیت سفر همراه تور بسیار بیشتر است.

این موضوع هم درمورد وسایل نقلیه و هم در خصوص موارد دیگر مانند محل اقامت صادق است.

معمولا در تورهای طبیعت گردی باید داخل اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی اقامت کنید.

البته گاهی حتی اقامتگاه بوم‌گردی هم در منطقه‌ وجود ندارد و باید از خانه روستاییان استفاده کنید. در این مواقع تنها مجریان تور می‌توانند برای شما خانه‌هایی مناسب پیدا کنند. 


قیمت تور طبیعت گردی

قیمت تور طبیعت گردی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به دنبال تورهای ارزان قیمت هستید، باید سراغ گزینه‌های یک روزه بروید. تورهای طبیعت گردی یک روزه را می‌توان جزء انواع تور‌های طبیعت گردی ارزان قیمت دانست. اما به صورت کلی اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی باعث کاهش قیمت تورها می‌شود. پس اگر به دنبال یک تور طبیعتگردی مقرون به صرفه هستید، گزینه‌هایی را انتخاب کنید که امکان اقامت شما را در اماکن بوم‌گردی فراهم می‌کنند.


مدارک و وسایلی که در سفر به تور‌های طبیعت گردی باید همراه خود داشته باشید

  • مدارک شناسایی من جمله اصل شناسنامه و کارت ملی
  • کفش مخصوص پیاده روی ترجیحا ساق دار
  • کلاه آفتاب گیر، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب
  • وسایل شخصی مثل حوله، لیوان، مسواک و غیره
  • داروهای مورد نیاز
  • تجهیزات مربوط به کمک‌های اولیه
  • دوربین عکاسی
  • یک دست لباس و کفش اضافه


نحوه خرید تورهای طبیعت گردی:

برای خرید این تور سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

  • خرید اینترنتی: شما می‌توانید به راحتی و با تکمیل فرم در همین صفحه، این تور را خریداری نمایید و هزینه را به صورت آنلاین از درگاه الکترونیکی بانک پرداخت کنید.
  • خرید تلفنی: شما می‌توانید از طریق شماره 02175097700 با کارشناسان بخش تورهای ایران‌گردی ما تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، تور مد نظر خود را خریداری نمایید و هزینه را به شماره حساب شرکت واریز کنید.
  • خرید حضوری: برای انجام خرید حضوری، می‌توانید با مراجعه به دفتر کایت واقع در تهران- خیابان مطهری  پلاک 188 نسبت به خرید این تور اقدام نمایید.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

بله کاملا. در تورهای طبیعت گردی کایت، هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و افراد با سن‌های مختلف در این تورها شرکت می‌کنند و همچنین تمامی اصول و موازین اخلاقی نیز کاملا رعایت خواهد شد.
معمولا وسیله نقلیه این تورها اتوبوس 24نفره VIP است ولی با توجه به نوع تور ممکن است وسیله نقلیه متفاوت باشد. در صفحه جزئیات هر تور، وسیله نقلیه مشخص شده است.
هر تور خدمات مخصوص به خود را دارد که می‌توانید در صفحه جزئیات تور آن‌ها را مشاهده بفرمایید. خدماتی که معمولا در تمامی تورها ارائه می‌گردند، وسیله نقلیه، بیمه، میان‌وعده و یک وعده غذایی هستند.
بعضی از تورها دارای قابلیت رزرو آنلاین هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین رزرو کنید و در صورت داشتن سوال با کارشناسان ما تماس حاصل کنید، ولی بعضی دیگر از تورها امکان رزرو آنلاین را ندارند که باید از طریق تماس و پرداخت هزینه به صورت دستی، اقدام به رزرو تور مورد نظر کنید.
کایت تجربه زیادی در برگزاری تورهای گروهی و طبیعت گردی دارد و تورهایی که خود کایت تامین کننده آن‌ها نیست، فقط با تامین کنندگان معتبر و مشهور برای ارائه تور همکاری می‌کند به همین جهت مشکلات احتمالی در این تورها کمتر است. از دیگر مزایای کایت، پشتیبانی 24 ساعته آنلاین، امکان رزرو تورها به صورت آنلاین، همراهی تورلیدرهای مجرب و رسمی و .. هستند که با اولین تجربه از همراهی با تورهای طبیعت گردی کایت، شما به تمام مزایای کایت اشراف پیدا خواهید کرد. البته برای ما حس و حال خوب شما در سفر مهم است و بعضی دیگر از آژانس‌های فعال حوزه تور طبیعت گردی نیز کیفیت بالایی ارائه می‌کنند، پس حتی اگر از کایت خریداری نکردید، ما خوشحال می‌شویم تا شما تجربه‌های خوبی در سفر داشته باشید و حتما در سفرتان هوای طبیعت را داشته باشید.
وسایل مورد نیاز تورهای طبیعت گردی بستگی به مقصد دارد. مثلا برای تورهای کویری باید لباس خنک، لباس گرم و دمپایی داشته باشید یا برای تورهای رفتینگ لباس اضافه ضروری است. وسایل مورد نیاز هر تور در جزئیات تور مشخص است.
بله. تمام تورهای طبیعت گردی کایت گروهی هستند و تورهایی که توسط بقیه تامین کنندگان قابل دسترس خواهند بود، در جزئیات تور، اطلاعات کاملشان مشخص است.
بعضی از تورها توسط کایت اجرا می‌گردند که به صورت شخصی سازی شده هستند و بعضی دیگر از تورها توسط آژانس‌های طبیعت گردی معتبر اجرا می‌گردند و بر روی سایت کایت ارائه می‌شوند. تامین کننده هر تور در صفحه جزئیات تور و مراحل رزرو تور مشخص است.
معمولا تورهای طبیعت گردی حدود قیمتشان از نزدیک 400 هزار تومان است ولی بعضی از تورها قیمتی بالاتر از 1 میلیون تومان هم دارند که شامل پرواز اقامت و ... نیز هستند.
با توجه به این که کایت یک آژانس طبیعت گردی تخصصی است، تورهای طبیعت گردی کایت از تنوع بالایی برخوردارند و برای مقاصد زیادی برگزار می‌شود. کایت تورهای کویر گردی، تورهای جنگل نوردی، تورهای یک روزه و ... برگزار می‌کند که برای دیدن هر تور می‌توانید به صفحه مربوط خودشان مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها کسب نمایید.
بله. تورهای کویر هم در سایت کایت ارائه می‌گردند. تورهای کویر مصر، کویر کاراکال، کویر مرنجاب، کویر ابوزیدآباد و طبس در زمان‌هایی که برگزار شوند، توسط کایت ارائه خواهند شد.

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700