بهترین هتل های 5 ستاره استانبول
2615 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


اگر می‌خواهید برای سفر بعدی خود به ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره استانبول را رزرو کنید، جای درستی آمده‌اید؛ ما در این مقاله از وبسایت کایت ، لیستی از محبوب‌ترین هتل های 5 ستاره استانبول را بر اساس نظرات کاربران در وب‌سایت‌های معتبر گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در سفر بعدی خود به یکی از زیباترین شهرهای جهان، اقامتی رویایی را تجربه کنید. 

ملاک اصلی ما برای انتخاب بهترین هتل های 5 ستاره استانبول، امتیازها و نقدهای تاییدشده کاربران در وب‌سایت تریپ ادوایزر است. اگر به دنبال اقامتی با کیفیتی بالا در سفر به استانبول هستید و می‌خواهید هزینه کمی بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه تور استانبول اقساطی را مشاهده بفرمایید.


آشنایی با بهترین هتل های 5 ستاره استانبول


هتل رافلز استانبول (Raffles Istanbul) از خاص‌ترین هتل های 5 ستاره استانبول

«رافِلز» نام یکی از خاص‌ترین هتل های 5 ستاره استانبول و تنها هتل در این شهر است که در سال 2019، جایزه Forbes Travel Guide را دریافت کرده است. هتل رافلز در محله بشیکتاش واقع شده و از بالای برج‌های بلند آن می‌توان توریستی‌ترین شهر ترکیه را زیر پا داشت. حقیقتا چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی که از بالای هتل رافلز از تنگه بسفر و سواحل آن در مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد، فراموش‌شدنی نخواهد بود. 

Raffles-Istanbul---هتل-رافلز-استانبول-(1)

هتل رافلز به عنوان یکی از برترین هتل های 5 ستاره استانبول، خدمات و امکانات گسترده‌ای برای گردشگران دارد که وای فای پرسرعت رایگان، استخر شنا، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و باشگاه ورزشی تنها بخش کوچکی از آنهاست. تمام اتاق‌های این هتل به تلویزیون تخت با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای، چای‌ساز، قهوه‌ساز و سایر امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و در بالکن آنها می‌توان استانبول را از نمایی متفاوت مشاهده کرد. اگر مجبورید برای صرف غذا در هتل بمانید، نیازی به نگرانی نخواهد بود؛ در هتل رافلز وعده‌های غذایی اهمیت زیادی دارند و انواع غذاهای خارجی سرو می‌شود تا مهمانان بتوانند بهترین غذا متناسب با سلیقه خود را در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول میل کنند.

 Raffles-Istanbul---هتل-رافلز-استانبول-(2)

اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و می‌خواهید یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید، حتما رافلز را مد نظر داشته باشید. 

Raffles-Istanbul---هتل-رافلز-استانبول-(3)

هتل تایتانیک بیزنس کارتال (Titanic Business Kartal) از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول در بخش آسیایی


هتل تایتانیک بیزنس کارتال از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول است که در بخش آسیایی این شهر قرار گرفته و فاصله اندک آن با فرودگاه صبیحا گوکچن سبب شده تا بسیاری از گردشگرانی که به دنبال یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هستند، اینجا را برای اقامت انتخاب کنند. تایتانیک بیزنس کارتال با مجموعا 192 اتاق لاکچری میزبان گردشگرانی است که می‌خواهند اقامتی فراموش‌نشدنی در استانبول داشته باشند. 

Titanic-Business-Kartal-(1)

یکی از ویژه‌ترین نکات در مورد این هتل، امکان صرف صبحانه در مقابل چشم‌اندازی تکرارنشدنی از دریای مرمره و جزایر پرنس است. در صورت تمایل می‌توان ناهار یا شام را هم با انتخاب یکی از انواع غذاهای بین‌المللی که خوشبختانه لیست طویلی هم دارند، روی پشت بام و در فضایی کاملا متفاوت تجربه کرد. پشت بام هتل تایتانیک بیزنس کارتال با منظره پانورامیک و وجود رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، مکانی ایده‌آل برای انجام ملاقات‌های کاری است. بعد از گذراندن یک روز پرانژی و پرهیاهو کافیست از استخر روباز، باشگاه ورزشی یا اتاق‌های ویژه ماساژ استفاده کنید تا تمام خستگی سفر و کار از بدن‌تان بیرون رود.

Titanic-Business-Kartal-(2)

هتل فور سیزنز استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul) از زیباترین هتل های 5 ستاره استانبول


مورد بعدی در لیست بهترین هتل های 5 ستاره استانبول، «فور سیزنز» به‌معنی «چهار فصل» نام دارد؛ هتلی بزرگ و زیبا در منطقه تاریخی سلطان احمد که قطعا معماری آن برای علاقه‌مندان به تاریخ جذاب خواهد بود. بارزترین ویژگی این هتل، بنا شدن در کنار تنگه بسفر است؛ این یعنی شما بر روی پشت بام هتل می‌توانید چای بنوشید و از منظره بسیار زیبای این آب‌راهه لذت ببرید. 

Four-Seasons-Hotel-Istanbul-at-the-Bosphorus-(1)

اگرچه اینجا خبری از آسمان‌خراش‌هایی نیست که از بالای آنها بتوان استانبول را تماشا کرد، ولی ما هم‌چنان با یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول روبه‌رو هستیم. در حقیقت، هرآنچه که از هتل های 5 ستاره استانبول انتظار دارید، اینجا وجود دارد و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

 Four-Seasons-Hotel-Istanbul-at-the-Bosphorus-(2)

هتل فور سیزن استانبول از مجموع 1909 نقد، امتیاز کامل 5.0 را در وب‌سایت تریپ ادوایزر دریافت کرده است.

Four-Seasons-Hotel-Istanbul-at-the-Bosphorus-(3)

هتل سوئیت توم توم (Tomtom Suites) از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

سوئیت‌های توم توم که در گذشته به فرقه‌ای به نام فرانسیسکن تعلق داشتند، با ساختمانی مجلل و تاریخچه‌ای که به قرن نوزدهم می‌رسد، از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول در منطقه بی‌اغلو است. در حقیقت، این عمارت تاریخی، در گذشته خانه راهبان فرانسوی و برخی از مشهورترین افراد در منطقه لوانتین بوده است. دسترسی محلی عالی به مکان‌هایی همچون میدان تکسیم و خیابان استقلال، این هتل سوئیت زیبا را به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول برای علاقه‌مندان به خرید تبدیل کرده است.

Tomtom-Suites-(1)

اگرچه توم توم ظاهری نوستالژی و تاریخی دارد، اما در بخش داخلی از لوکس‌ترین وسایل استفاده شده تا اگر آن را برای اقامت در استانبول انتخاب کردید، خاطره آن هیچ‌گاه از ذهن‌تان پاک نشود. 

Tomtom-Suites-(3)

هتل سوئیسوتل بسفروس استانبول (Swissotel The Bosphorus) از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول

لیست بهترین هتل های 5 ستاره استانبول را با معرفی یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول به پایان می‌رسانیم؛ سوئیسوتل بسفروس از آن دست هتل‌هایی است که طی چند سال گذشته، موفق به دریافت جوایز متعدد شده و با امکانات خاصی که دارد، همواره می‌تواند یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول باشد.

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

Swissotel-The-Bosphorus-Istanbul-(2)

سوئیسوتل بسفروس با مساحتی 65 هکتاری و رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی که در سطح جهانی هستند، 566 اتاق پذیرایی و سوئیت داشته و در جای‌جای آن می‌توان خدمات عالی را در کنار استفاده بهینه از فناوری روز، پیدا کرد.

Swissotel-The-Bosphorus-Istanbul-(1)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سوئیسوتل که آن را از سایر هتل های 5 ستاره استانبول متمایز می‌کند، وجود سالن‌هایی با ظرفیت 5 تا 1200 نفر با امکان برگزاری مراسم جشن عروسی در آنها است. برای آسودگی بیشتر، یک تیم خبره مسئولیت برگزاری مراسم‌های ازدواج را بر عهده گرفته‌اند تا بتوانید یک عروسی رویایی را در یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول تجربه کنید.

Swissotel-The-Bosphorus-Istanbul-(3)

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید