بهترین هتل های 3 ستاره استانبول
3252 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


هتل های 3 ستاره استانبول به خاطر قیمت مناسب و سطح خدمات قابل قبول، محبوبیت زیادی میان گردشگران دارند. اگر سری به گوگل زده و در این مورد جستجو کنید، لیستی طویل از هتل های 3 ستاره استانبول پیش روی شما قرار خواهد گرفت. قطعا چنین لیستی برای افرادی که پیش‌تر به این شهر سفر نکرده باشند، گیج‌کننده خواهد بود. از همین رو، امروز تلاش کردیم در وبسایت کایت تا با گردآوری لیستی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، انتخاب را برای شما آسان کنیم. هتل‌های سه ستاره استانبول بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند سفری ارزان حتی با تورهای اقساطی استانبول داشته باشند.


معرفی بهترین هتل های 3 ستاره استانبول


بسیاری از هتل های 3 ستاره استانبول شهرتی جهانی دارند؛ با این وجود، ما صرفا بر اساس امتیازها و نقدهای کاربران در وب‌سایت TripAdvisor و نه بر اساس محله‌ها، بهترین هتل های 3 ستاره استانبول را انتخاب کرده‌ایم. اقامت در هرکدام از این هتل‌ها می‌تواند لذت تفریحات شما در توریستی ترین شهر ترکیه را دوچندان کند.


هتل عثمان هان (Osmanhan Hotel)


معرفی بهترین هتل های 3 ستاره استانبول را با معرفی «عثمان هان» آغاز می‌کنیم؛ هتلی لاکچری و پرزرق‌وبرق که در جای‌جای آن می‌توان رنگ و بوی معماری عثمانی را مشاهده کرد. یکی از ویژگی‌های مهم هتل عثمان هان، بنا شدن در منطقه سلطان احمد و نزدیکی بناهای تاریخی و بسیار زیبایی همچون مسجد آبی، کاخ توپ کاپی و مسجد حاجی صوفیا است. در حقیقت، این هتل مناسب افرادی است که می‌خواهند فرهنگ و تاریخ غنی استانبول را تجربه کنند. به علاوه، فاصله اندک این هتل با اسکله، این امکان را فراهم کرده تا در حین صرف صبحانه، چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر و جزایر پرنس در مقابل چشمان مسافران نقش بندد. خدمه این هتل هم به چهار زبان انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و البته ترکی مسلط هستند.


Osmanhan-Hotel-(1)
اگر می‌خواهید زندگی شبانه، مراکز خرید لوکس و دیدنی‌های استانبول را در کنار یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول داشته باشید، حتما هتل عثمان هان را برای ماندن در این شهر انتخاب کنید. هتل عثمان هان، امتیاز 5.0 از 5.0 را از 1161 نقد در وب‌سایت تریپ ادوایزر دریافت کرده است؛ به همین دلیل چندان عجیب نیست اگر نام آن را در لیست بهترین هتل های 3 ستاره استانبول ببینیم.


Seraglio-Hotel-&-Suites-(1)
هتل ورلد هریتج (World Heritage Hotel Istanbul)


اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی را در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول تجربه کنید، ورلد هریتج را مد نظر داشته باشید. شاید هزینه این هتل در مقایسه با عثمان هان کمی بالاتر باشد، ولی به همان نسبت نیز امکانات بیشتری در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

World-Heritage-Hotel-Istanbul-(1)
ورلد هریتج به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در منطقه توریستی سلطان احمد واقع شده و اطراف آن پر از مکان‌هایی است که باید بازدید از آنها را حتما در برنامه خود داشته باشید. نکته جالب توجه، دسترسی عالی به این جاذبه‌های دیدنی است؛ گردشگران با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به بناهایی همچون ایاصوفیه، مسجد آبی و مسجد محمد پاشا برسانند. کادر فنی عالی و مسئولیت‌پذیر هم نقطه قوتی است که بسیاری از گردشگران در مورد آن سخن گفته‌اند.

World-Heritage-Hotel-Istanbul-(2)
ورلد هریتج با امتیاز 5.0 از 5.0 از مجموع 953 نقد، بدون شک یکی از برترین هتل های 3 ستاره استانبول است.


هتل آدا (Ada Hotel Istanbul)


اما مورد بعدی در لیست بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، باز هم هتلی در منطقه سلطان احمد به نام «آدا» است. بسیاری از ایرانیانی که برای تفریح دائما به استانبول می‌روند، هتل آدا را می‌شناسند. فاصله اندک تا دریای مرمره، مساجد تاریخی منطقه سلطان احمد، مراکز خرید بزرگ و رستوران‌های لاکچری ترکیه، هتل آدا را به یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول تبدیل کرده است.

Ada-Hotel-Istanbul-(1)
در کنار امکانات رفاهی همچون اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون تخت، حمام اختصاصی با وان و سیستم تهویه، داشتن اتاق‌های بزرگ و لوکس را می‌توان به عنوان یک ویژگی بسیار مهم معرفی کرد؛ چیزی که برای خانواده‌های چندنفره واقعا مهم است. اگر با صبحانه های ترکی میانه خوبی دارید، بهتر است بدانید این وعده غذایی با دقتی فراوان در هتل آدا سرو می‌شود. خوشبختانه، ترکیب صبحانه لذیذ با چشم‌انداز دریای مرمره، خاطره‌ای تکرارنشدنی را در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول برای شما رقم خواهد زد.

Ada-Hotel-Istanbul-(2)
 هتل آدا هم با دریافت امتیاز کامل 5.0 از 5.0 از 954 نقد در وب‌سایت تریپ ادوایزر، یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است که پیشنهاد در سفر بعدی خود سری به آن بزنید.


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


هتل باسیلوس (Basileus Hotel)


برای افرادی که می‌خواهند یکی از بهترین و البته مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل های 3 ستاره استانبول را برای اقامت انتخاب کنند، «هتل باسیلوس» را پیشنهاد می‌کنیم. فاصله بسیار کم این هتل به میدان تکسیم سبب شده است تا در کمترین زمان بتوانید به سیستم حمل و نقل، مراکز خرید بزرگ و جاذبه‌های دیدنی مهم از دوران بیزانس و عثمانی دسترسی داشته باشید.

Basileus-Hotel
یکی از نکات مهم در مورد هتل باسیلوس، فاصله تقریبا 300 متری آن از دریای مرمره است. علاوه بر این، گردشگران ظرف فقط 1 دقیقه می‌توانند خود را به مسجد حاجی صوفیا رسانده و از این بنای تاریخی دیدن کنند. به این موارد باید بالکن‌های فرانسوی با وای فای رایگان و دسترسی سریع و آسان به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی استانبول را هم اضافه کرد.

Basileus-Hotel_2
هتل باسیلوس علاوه بر دریافت «نشان عالی بودن»، عنوان برترین هتل استانبول از دیدگاه کاربران تریپ ادوایزر در سال 2019 را هم یدک می‌کشد.


هتل سراگلیو (Seraglio Hotel and Suites)


 اگر به دنبال یکی از دنج‌ترین هتل های 3 ستاره استانبول با قیمتی مناسب هستید، ما هتل سراگلیو را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل که از 1110 نقد، امتیاز 5.0 را از 5.0 دریافت کرده است، در قلب استانبول واقع شده و با 14 اتاق و 4 سوئیت میزبان گردشگرانی است که ترکیه را برای تفریحات انتخاب می‌کنند.

اتاق های شیک هتل سراگلیو به تابلوهای نقاشی از هنرمندان مشهور ترکی مزین شده‌اند و در آنها تمام امکانات معمول مثل چای‌ساز، قهوه‌ساز، تلویزیون تخت و وای فای رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. دسترسی محلی عالی، امکانات رفاهی بسیار خوب، پذیرش 24 ساعته و سرویس تبدیل پول، قطعا هتل سراگلیو را به یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول تبدیل می‌کند.


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید