بهترین هتل‌های عمان | بهترین هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره در مسقط
زهرا نیرومند 1401/03/27 4373 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

عمان، از جمله همسایگان جنوبی ایران است. این کشور در کنار اقیانوس واقع شده و چشم‌اندازهایی زیبا از آب‌های آرام را به نمایش می‎گذارد. مسقط، پایتخت عمان و یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. این شهر   معماری خاص و منحصربفردی دارد و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده است. اگر قصد سفر خارجی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم عمان را در لیست مقاصد گردشگری خود قرار دهید و برای روزهایی جذاب و خاطر‌ه‌انگیز برنامه‌ریزی کنید. کشور عمان و شهر زیبای مسقط هتل‌های بسیار خوبی دارد و امکان یک اقامت راحت را برای گردشگران فراهم می‌سازد. کافیست بودجه و شرایط مالی خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن یکی از بهترین هتل‌های عمان را برای اقامت انتخاب نمایید. در این مقاله بهترین هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره در مسقط را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.   

هتل 3 ستاره سوئیس بلین مسقط (Swiss-Belinn Muscat)

هتل سوئیس بلین یکی از بهترین هتل‌های عمان است. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری برقی، میز و صندلی، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.  

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، رستوران، قهوه‌خانه، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، اتاق‌های خانوادگی، خدمات ویژه معلولین، انبار چمدان، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صرافی، شاتل فرودگاه، خدمات کرایه ماشین و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فرانسوی، کروات، فیلیپینی، هندی و ترکی مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند.  رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌کند.  

هتل سوئیس بلین در 3  کیلومتری ساحل واقع شده و  4 کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس، 6.4 کیلومتر با مرکز خرید عمان اونیز، 7.6 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی، 8 کیلومتر با مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی عمان و 12.4 کیلومتر با سالن اپرای سلطنتی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط  می‌باشد که در 7 کیلومتری آن قرار دارد. 

هتل 3 ستاره سوئیس بلین مسقط (Swiss-Belinn Muscat)

هتل 3 ستاره مسقط گیت (Muscat Gate)

مسقط گیت هتل 3 ستاره‌ی دیگری است که در لیست بهترین هتل‌های عمان جای دارد. اتاق‎های این هتل چشم‌اندازهایی بسیار دیدنی به شهر دارند و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، میز کار، تلفن، اتو، گاوصندوق، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. 

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، قهوه‌خانه، سالن مشترک، اتاق تلویزیون، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی،  پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات ویژه معلولین، انبار چمدان، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صرافی، خدمات شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فیلیپینی، هندی و اردو مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند.  رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌کند. 

مسقط گیت در 7 کیلومتری ساحل الموج واقع شده و  5.5 کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس، 7.8 کیلومتر با مرکز خرید عمان اونیز، 9 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی و 14 کیلومتر با سالن اپرای سلطنتی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط می‌باشد که در  5.6 کیلومتری آن قرار دارد.  

هتل 3 ستاره مسقط گیت (Muscat Gate)

هتل 4 ستاره رامادا انکر بای ویندهام الغبره (Ramada Encore by Wyndham Muscat Al-Ghubra)

رامادا انکر بای یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره عمان است که در بزرگ‌راه سلطان قابوس قرار دارد. اتاق‌های هتل رامادا چشم‌انداز زیبایی از شهر مسقط را به نمایش گذاشته و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، منطقه نشیمن، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، کتری برقی، اتو، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس آفتاب‌گیر، رستوران، قهوه‌خانه، استخر، مرکز تناسب اندام، مرکز آب‌گرم،  صندلی‌های ساحلی، خدمات ماساژ، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، صبحانه در اتاق، اتاق‌های خانوادگی، انبار چمدان، خدمات ویژه معلولین، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صرافی، خدمات شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، فیلیپینی و هندی مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. رستوران زیتون تنها رستوران این هتل است. این رستوران انواع غذاهای آمریکایی، هندی، نپالی و پیتزا را برای مهمانان خود آماده کرده و در وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌کند. صبحانه هتل نیز به صورت بوفه در اختیار مهمانان  می‌باشد. 

رامادا انکر بای ویندهام الغبره در 6 کیلومتری ساحل القوروم واقع شده و 600 متر با مرکز خرید عمان اونیز، 1.8  کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس، 2.2 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی و 7 کیلومتر با سالن اپرای سلطنتی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط می‌باشد که در 12.8 کیلومتری آن قرار دارد.   

هتل 4 ستاره رامادا انکر بای ویندهام الغبره (Ramada Encore by Wyndham Muscat Al-Ghubra)

هتل 4 ستاره رویال تولیپ (Royal Tulip Muscat)

رویال تولیپ از دیگر هتل‌های 4 ستاره مسقط است که در لیست بهترین‌ هتل‌های عمان جای می‌گیرد. این هتل اتاق‌هایی با ویژگی‌ها و اندازه‌های مختلف را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و چشم‌اندازهای زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکاناتی چون  تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز مطالعه، گاوصندوق، مینی‌بار، کتری برقی، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. صبحانه هتل نیز به صورت بوفه سرو می‎گردد.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس آفتاب‌گیر، رستوران، قهوه‌خانه، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، سونا، جکوزی، امکانات اسپا، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، وای‌فای رایگان، خدمات ویژه معلولین، سرویس روزانه اتاق، انبار چمدان، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صرافی، آرایشگاه، مرکز تجاری، خدمات شاتل فرودگاهی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.  پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، فیلیپینی، مالایایی، تامیل، تلوگو،  مراتی، هندی و سواحیلی مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. رستوران موج و کافه ریسترتو از جمله رستوران‌های این هتل هستند که انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارند و آن‌ها در وعده‌های غذای مختلف برای مهمانان سرو می‌کنند. رستوران دیگر هتل رویال تولیپ، سما نام دارد. این رستوران تنها در وعده غذایی شام باز می‌باشد.

رویال تولیپ  در 8 کیلومتری دریای عمان واقع شده و 700 متر با مرکز خرید عمان اونیز، 1.8  کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس، 2.1 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی و 7 کیلومتر با سالن اپرای سلطنتی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط می‌باشد که در  12.6 کیلومتری آن قرار دارد.   

هتل 4 ستاره رویال تولیپ (Royal Tulip Muscat)

هتل 5 ستاره اینترکنتیننتال مسقط (intercontinental muscat an IHG)

اینترکنتیننتال، یکی از بهترین هتل‌های عمان است که در مسقط، خیابان الخرجیا قرار دارد. این هتل امکاناتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد و انتخاب افراد مشهور می‎باشد. هتل اینترکنتیننتال در نزدیکی ساحل واقع شده و باغ‌هایی بسیار زیبا و سرسبز دارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به بالکن اختصاصی هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر، کوه یا دریا را به نمایش می‌گذارند. منطقه نشمین، مبلمان شیک، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای،  سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، گاوصندوق، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکانات اتاق‎های هتل هستند که در اختیار مهمانان قرار دارند. اتاق‌های هتل اینترکنتیننتال عایق صدا هستند و فضایی آرام را برای استراحت فراهم می‌کنند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، باغ، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، اتاق بخار، جکوزی، سونا، زمین بازی کودکان، انواع بازی و تفریحات خانوادگی، کلاس‌های یوگا، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، وای‌فای رایگان، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، انبار چمدان، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی،  امکانات اتو­، دستگاه خودپرداز، صرافی، آرایشگاه، خدمات اجاره ماشین و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به 16 زبان دیگر از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، فیلیپینی، مالایایی، اندونزیایی، چینی، هندی و گجراتی مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. 6 رستوران در این هتل مشغول به فعالیت هستند. این رستوران‌ها انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، تگزاسی-مکزیکی، ژاپنی و محلی را با بالاترین کیفیت آماده کرده و برای مهمانان  سرو می‌کنند.


هتل اینترکنتیننتال در 150 متری ساحل القوروم واقع شده و 500 متر با سالن اپرای سلطنتی،  2.5 کیلومتر با پارک طبیعی  القوروم، 3.3 کیلومتر با مرکز تجاری القوروم،   4.7 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی،  6.2 کیلومتر با مرکز خرید عمان اونیز و 8.5 کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط می‌باشد که در 19 کیلومتری آن قرار دارد.   

هتل 5 ستاره اینترکنتیننتال مسقط (intercontinental muscat an IHG)

هتل 5 ستاره رادیسون کالکشن هورموز گرند (Radisson Collection Muscat, Hormuz Grand)

رادیسون کالکشن یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مسقط است که در کنار امکانات و خدمات مدرن، بخشی از فرهنگ کشور عمان را نیز به نمایش می‌گذارد. این هتل امکاناتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد و بسیاری از افراد مشهور دنیا را پذیرش می‌کند. اتاق‌های هتل چشم‌اندازی از کوهستان، باغ یا منظره شهری را به نمایش گذاشته و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن و غذاخوری، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، گاوصندوق، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.  تمامی اتاق‏ها عایق صدا هستند و محیطی آرام را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوان، قهوه‌خانه، تراس آفتاب‌گیر، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، خدمات اسپا، اتاق بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، مرکز آب‌گرم، زمین تنیس، زمین گلف، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس روزانه اتاق، خدمات ویژه معلولین، انبار چمدان،  امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی،  امکانات اتو­،  صرافی، خدمات زیبایی، شاتل فرودگاه و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پرسنل هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های دیگری چون انگلیسی، فرانسوی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی، یونانی، هندی و اردو مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. رادیسون کالکشن دارای 3 رستوران است. این 3 رستوران انواع غذاهای بین‌المللی، آسیایی، آمریکایی، بریتانیایی، خاورمیانه، هندی، محلی، غذاهای دریایی، پیتزا و غذاهای گریل‌شده را در منوی خود دارند و با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده می‌کنند. صبحانه هتل نیز به صورت بوفه سرو می‎شود و دارای نانوایی در محل نیز می‎باشد.

هتل رادیسون کالکشن در 5 کیلومتری ساحل الموج  واقع شده و 9.9 کیلومتر با مسجد جامع سلطان قابوس، 12.2 کیلومتر با مرکز خرید عمان اونیز، 13.5 کیلومتر با موزه تاریخ طبیعی  و 18.5 کیلومتر با سالن اپرای سلطنتی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی مسقط می‌باشد که در 1.7 کیلومتری آن قرار دارد.   

هتل 5 ستاره رادیسون کالکشن هورموز گرند (Radisson Collection Muscat, Hormuz Grand)

در این مقاله بهترین هتل‌های عمان در مسقط را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و امکانات هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره یا 5 ستاره را انتخاب کنید و یک اقامت عالی در این کشور داشته باشید. اگر دوست دارید محل اقامت خود را قبل از سفر رزرو کنید می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و اطلاعات لازم را برای انتخاب بهتر در اختیارتان قرار می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید