بازدید از روستای وکان در تور عمان که سه ساعت و نیم روزه
13391 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

تور عمان و بازدید از روستای وکان که مردم آن 3 ساعت روزه می‌گیرند


عمان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای ما ایرانی‌هاست که از محدود کشورهای عربی هست که با آغوش باز ازمون استقبال می‌کنن: ) انقدر هم از این که همسایه ایران هستن افتخار می‌کنن که حتی اسم یکی از هتل‌های درجه یک بین‌المللی پایتختشون «مقسط» رو «گلستان» گذاشتن. اگه دوست داری با تور عمان یه خاطره به یاد موندنی از سفر به این منطقه داشته باشی؛ فقط کافیه چمدونت رو ببندی و صفر تا صد سفرت رو به ما بسپاری. در این مقاله می‌خوایم با یکی از روستاهای شگفت‌انگیز عمان آشنا بشیم. برای رزرو تور عمان به بخش تورهای کایت برو و شرایط تور عمان رو قبل از سفر کامل بخون و بعد از او ن برای خرید تور عمان همین حالا تماس بگیر: 02175097700

تور عمان و بازدید از روستای وکان


بازدید از روستای استان باطن در تور عمان


روستایی در تور عمان بازدید می‌کنیم که ساکنان آن تنها سه ساعت و نیم روزه می گیرند! این خبری بود که در ماه مبارک رمضان شنیده شد اما بعد از این شایعه سازمان گردشگری و اوقاف این خبر را تکذیب کردند و خبر عجیب‌تر این که اهالی این روستا وقتی که خورشید ناپدید شد هم باید روزه خودشون رو در شب ادامه بدن و با اذان مغرب مسقط افطار کنن! روزه در شب گرفتن یکی از عجایبی هست در این روستا که به خاطر موقعیت جغرافیایی که داره آفتاب ساعت 11 صبح طلوع می‌کنه و ساعت 2:30 غروب میشه!!! در مقابل موقعیت جغرافیایی روستای وکان در تور عمان، مسلمانان نیمکره شمالی و اسکاندیناوی گاهی تا 22 ساعت روزه هستند.

بازدید از روستای استان باطن


در تور عمان برای بازدید از روستای وکان باید کجا بریم؟


این روستا در 150 کیلومتری مسقط قرار داره که در دره‌ای سنگی با نخل‌های سرسبز و زیبا در تور عمان خودنمایی می‌کنه. این منطقه که به شاه‌نشین عمان شهرت داره. وکان در ارتفاع 2000 کیلومتری از دریا قرار داره این روستا که در استان بطن قرار داره در منطقه نخل واقع شده.

در تور عمان برای بازدید از روستای وکان باید کجا بریم


معماری ایتالیایی روستان وکان در تور عمان


این روستای سنگی به سبک پلکانی در دل کوه سنگی معماری عجیبی داره که اگه این روستا رو در تور عمان ببینید شاید باورش سخت باشه که همچین سبک معماری در عمان ساخته شده نه در ایتالیا! قدمت عمان به هزاره دوازدهم قبل از میلاد برمی‌گرده که بعد از دوره عصر یخبندان بسیار سرسبز بوده.

معماری ایتالیایی روستان وکان در تور عمان


چطور به روستای وکان در تور عمان بریم؟


وسیله حمل و نقل اهالی این روستا با اسب و الاغ و قاطر هست و برای بازدید از این روستا در تور عمان باید با سافاری به این منطقه رفت.
این روستا به دیدنی‌ترین منطقه کوهستانی در تور عمان راه داره که به "الجبل الاخضر" معروف هست که راه دسترسی به این منطقه بسیار دیدنی هست و بسیاری از گردشگرایی که به پیاده‌روی و کوه‌نوردی علاقه دارن به این جاذبه گردشگری میرن.

چطور به روستای وکان در تور عمان بریم


آب و هوای روستای وکان در تور عمان


روستای وکان با آب و هوایی معتدل و خاک حاصلخیز در تور عمان؛ منطقه‌ای‌ سرسبز و پر محصول داره که درختای انگور و انارهای خوشرنگ و زرد آلو زیادی داره. در این روستای پلکانی خوش آب و هوا که در دره مستل واقع شده و امکانات رفاهی گردشگران هم در این روستا در نظر گرفته شده. 

 آب و هوای روستای وکان در تور عمان

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید