کامل‌ترین راهنمای سفر به کوش‌آداسی | بروزرسانی پاییز ۱۳۹۹
زهرا نیرومند 1399/09/24 1700 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


کوش‌آداسی، یکی از محبوب‌ترین شهرهای بندری ترکیه است که در کناره‌های دریای اژه قرار دارد. این شهر بیشتر با سواحل زیبا و تفریحات دریایی متنوعی که دارد، شناخته می‌شود. تاریخ غنی این شهر در  کنار طبیعت جذاب و دیدنی آن از دیگر مواردی است که گردشگران ترکیه را به سمت شهر زیبای کوش‌آداسی سوق می‌دهد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که قصد سفر به کوش‌آداسی را دارید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با آب‌وهوای این شهر، بهترین فصل سفر، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید، سوغات و ... آشنا شوید. در واقع در این بخش قصد داریم کامل‌ترین راهنمای سفر به کوش‌آداسی را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید و همچنین در صورتی که می‌خواهید قیمت سفر به کوش آداسی همراه با تور را بدانید، وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

راهنمای سفر به کوش‌آداسی

کوش‌آداسی، شهری زیبا و بندری در استان آیدین ترکیه است که در سواحل زیبای دریای اژه قرار دارد. این شهر در 90 کیلومتری شهر توریستی ازمیر واقع شده و از شمال به سلجوق و پاموجاک و از جنوب به شبه جزیره دیلک می‌رسد. افسوس، پاموک‌کاله، بدروم، مارماریس و جزیره یونانی ساموس، از جمله مهم‌ترین مراکز گردشگری ترکیه هستند که در اطراف این شهر زیبا و دیدنی قرار دارند.

شهر کوش‌آداسی بیشتر به سواحل دیدنی‌ و تفریحات متنوع آبی‌اش شناخته می‌شود، اما این به این معنی نیست که در این شهر هیچ کار دیگری نمی‌توان کرد. کوش‌آداسی یکی از مهم‌ترین شهرهای منطقه شرقی در گذشته‌های دور بوده و تاریخ پرفراز و نشیبی را در زمان امپراتوری‌های بزرگی چون یونان و روم پشت‌سر گذاشته است. در گوشه‌ای از کوش‌آداسی و اطراف آن، خرابه‌هایی از یک شهر و بناهای کهن وجود دارد که شکوه و جلال آن دوران را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. در کنار این جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر، طبیعت سرسبز و چشم‌اندازهای دیدنی این شهر را نیز اضافه کنید که جلوه‌ای خاص  و بی‌نظیر به آن داده است. 

دریای زیبای کوش آداسی

آب و هوای کوش‌آداسی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای سفر به آن توجه داشته باشیم، آب‌وهوای شهر یا کشور مقصد است. انتخاب زمان مناسب برای سفر، با توجه به اهدافی که وجود دارد، ما را ملزم به دانستن آب‌وهوا و شرایط جوی مقصد در فصول مختلف سال می‌کند. شهر کوش‌آداسی دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای می‌باشد و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد دارد.

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به کوش‌آداسی را متناسب با آب‌وهوای آن در نظر بگیریم، باید بگوییم فصل بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به کوش‌آداسی است. در این فصل هوا خنکی مطبوعی داشته و گشت‌وگذار در شهر را بسیار دلپذیر می‌کند. اواخر بهار گرمای تابستانی کوش‌آداسی شروع شده و بارندگی نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. با توجه به بندری بودن شهر  کوش‌آداسی و تفریحات متنوع آبی و دریایی این منطقه، تابستان بهترین فصل برای سفر به کوش‌آداسی است. البته این هوا محدود به فصل تابستان نمی‌شود، بلکه تا اوایل پاییز ادامه دارد.

هم‌چنان که به اواسط پاییز نزدیک می‌شویم، دمای هوا کاهش یافته و بارندگی نیز کم‌کم زیاد می‌شود. فصل زمستان خلوت‌ترین فصل در کوش‌آداسی است. با توجه به بارندگی‌هایی که در این فصل وجود دارد و کاهش محسوس دمای هوا، امکان استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی محدودتر بوده و مسافران را برای سفر به کوش‌آداسی دچار تردید می‌کند. البته اگر بخواهید سفر ارزان‌تری را به شهر کوش‌آداسی داشته باشید، زمستان بهترین فصل سفر به کوش‌آداسی خواهد بود.

کوش آداسی در شب

اقامت در کوش‌آداسی

شهرهای توریستی ترکیه، از جمله کوش‌آداسی، دارای هتل‌های متعددی هستند که هرکدام از آن‌ها نیز بهترین خدمات را به مسافران ارائه داده و امکانات کاملی را در اختیارشان قرار می‌دهند. اگر قرار است به کوش‌آداسی سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از هتل‌های ساحلی این شهر را برای اقامت انتخاب نمایید. البته اگر از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید، پیدا کردن هتل ساحلی کار چندان سختی نیست. زیرا اغلب هتل‌های کوش‌آداسی دارای ساحل اختصاصی بوده و تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کنند. در صورتی که به دنبال بهترین هتل‌های یوآل کوش‌آداسی هستید، 5 هتل زیر را به یاد داشته باشید:

  • هتل رامادا (Ramada Hotel)
  • هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton)
  • هتل کرومار افسوس (Korumar Ephesus)
  • هتل پالم وینگز افسوس (Palm Wings Ephesus)
  • هتل لو بلو (Le Bleu Hotel)


هتل‌های نام برده شده از جمله بهترین هتل‌های یوآل کوش‌آداسی هستند که امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. تمامی این هتل‌ها دارای ساحل اختصاصی بوده و دارای خدمات تفریحی متنوعی چون استخر روباز،  سونا، اسپا، حمام بخار، جکوزی، زمین گلف، زمین تنیس و ... می‌باشند.   

هتل لوکس ساحلی کوش آداسی

غذا در کوش‌آداسی

اغلب تورهای کوش‌آداسی هتل‌های آل و یوآل را برای مسافران خود در نظر می‌گیرند که اقامت به همراه وعده‌های غذایی است. ممکن است در این هتل‌ها اقامت نداشته باشید یا بخواهید یک یا دو وعده غذایی خود را خارج از هتل صرف کنید. در این صورت باید با رستوران‌ها و غذاخوری‌های کوش‌آداسی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

کوش‌آداسی یک شهر توریستی است که تعداد بسیار زیادی رستوران و غذاخوری دارد که در منوی هریک از آن‌ها نیز انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، آسیایی، اروپایی و ... دیده می‌شود. اگر می‌خواهید طعم اصیل غذاهای ترکی را بچشید، پیشنهاد می‌کنیم به بازارهای محلی کوش‌آداسی بروید یا از غذاخوری‌های این شهر غذا تهیه کنید. اگر قصد دارید غذای خود را در بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی نوش‌جان کنید، 5 رستوران زیر را به خاطر داشته باشد:

  • رستوران سارای (saray): غذاهای ترکی، چینی، مدیترانه‌ای، اروپایی و مکزیکی
  • رستوران آولو (Avlu): غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای
  • رستوران کوردون (Kordon): غذاهای ترکی و انواع فست‌فود
  • رستوران ارزینکان (Erzincan): غذاهای ترکی، غذاهای گیاهی و غذاهای حلال
  • کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu): انواع کباب

مرغ پخته شده در ترکیه

حمل‌ونقل در کوش‌آداسی

قبل از این‌که بخواهیم در مورد حمل‌ونقل داخل شهری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف کوش‌آداسی صحبت کنیم، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به شهر کوش‌آداسی داشته باشیم. کوش‌آداسی فرودگاه ندارد. افرادی که قصد سفر به کوش‌آداسی را دارند، بلیط ازمیر را تهیه کرده و در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشینند. مسافران می‌توانند از این فرودگاه به راحتی و با استفاده از اتوبوس یا تاکسی در عرض یک ساعت خود را به شهر کوش‌آداسی برسانند. علاوه بر این، بسیاری از هتل‌های کوش‌آداسی دارای سرویس حمل‌.نقل فرودگاهی بوده و مسافران خود را تا هتل همراهی می‌کنند.

بهترین راه برای رفت‌وآمد داخل شهری در سفر به کوش‌آداسی، استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی است. تاکسی و دلموش اصلی‌ترین وسایل حمل‌ونقل عمومی در کوش‌آداسی هستند که تمامی مسیرهای این شهر را به خوبی پوشش می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از دلموش در کمترین زمان ممکن خود را به مقصد موردنظر برسانید. کرایه دلموش بسته به مسیر محاسبه می‌گردد، اما نسبت به تاکسی بسیار مناسب‌تر است. کرایه تاکسی گران‌تر از کرایه دلموش بوده و معمولا با استفاده از تاکسی‌متر محاسبه می‌گردد.

در صورتی که قصد دارید از شهرهای اطراف کوش‌آداسی بازدید نمایید، می‌توانید به ایستگاه‌های اتوبوس بین شهری رفته و خود را به آنکارا، آنتالیا، استانبول، مارماریس، ازمیر یا دنیزلی برسانید. کرایه اتوبوس‌های بین‌شهری با توجه به فاصله بین دو شهر محاسبه می‌گردد.

عکس از ورودی فرودگاه کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش‌آداسی

بسیاری از افرادی که کوش‌آداسی را برای سفر انتخاب می‌کنند، این شهر را با تفریحات آبی و دریایی‌اش می‌شناسند، اما این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیگری نیز دارد که در این بخش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوش‌آداسی عبارتند از:

افه‌سوس (Ephesus):

یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های تاریخی کوش‌آداسی که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بازدید نمایید، شهر تاریخی افه‌سوس است. افه‌‌سوس، شهری چندهزار ساله است که قدمت آن به قرن دهم قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر روزگاری بزرگ‎ترین شهر منطقه آسیای صغیر بوده و امپراتوری‌های متعددی را به خود دیده است.

معبد دیدایما (Didyma):

اگر به جاذبه‌های تاریخی و بناهای مذهبی کهن علاقه‌مندید­، بازدید از معبد دیدایما را از دست ندهید. دیدایما دومین معبد بزرگ دوران باستان است که در زمان تمدن هلینمی‌ها ساخته شده و در حال حاضر تنها خرابه‌هایی از آن باقی مانده است. 

پرینه (Perine):

پرینه شهری قدیمی مربوط به دوران یونان باستان است که در زمان خود یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای منطقه شرقی بوده است. در حال حاضر بخش عمده‌ای از این شهر به زیر آب رفته و تنها قسمت‌های کمی از آن دیده می‌شود.

پرینه ترکیه kus adasi

پارک ملی دلتای آیدین (Aydin Delta National Park):

پارک ملی آیدین یکی از زیباترین پارک‌های طبیعی ترکیه است که در فاصله بین دو شهر کوش‌آداسی و سوکه قرار دارد. سواحل شنی زیبا، درختان سرسبز، صخره‌های بلند و هرآن‌چه که از یک جاذبه‌ی طبیعی انتظار دارید در پارک ملی دلتای آیدین خواهید دید.

پارک آبی آدالند (Adaland):

امکان ندارد به ترکیه سفر کنید و سری به پارک‌های آبی این کشور نزنید. آدالند یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی کوش‌آداسی است که در 4 کیلومتری این شهر واقع شده و مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار دارد. این پارک آبی علاوه بر انواع بازی‌های هیجان‌انگیز و سرسره‌های متعددی که دارد، نمایش دلفین‌ها را نیز برای بازدیدکنندگان برگزار می‌کند.

خانه حضرت مریم (House of the Virgin Mary):

در بخش شمالی کوش‌آداسی و در نزدیکی شهر سلجوق، یک خانه کوچاک سنگی دیده می‌شود که به خانه حضرت مریم شهرت دارد. بر اساس اسناد به دست آمده حضرت مریم  10 سال آخر زندگی خود را در این خانه سپری کرده است. خانه حضرت مریم امروزه یکی از مهم‌ترین زیارت‌گاه‌های مسیحیان کاتولیک است که آن‌ها را از نقاط مختلف دنیا به این شهر می‌کشاند. 

خانه حضرت مریم در ترکیه

گوورجین آداسی (Guverjin Adasi):

گوورجین آداسی نام قلعه‌ای در خلیج کوش‌آداسی است که در سال 1770 میلادی برای نگهبانی و جلوگیری از تهاجمات احتمالی، به دست عثمانی‌ها ساخته شد.  این قلعه در میان آب قرار داشته و نمایی هم‌چون یک کشتی شناور دارد.

غار زئوس (Zeus cave):

زئوس، غاری شگفت‌انگیز است که در پارک ملی پنینشولا و در میان انبوهی از درختان و گیاهان قرار دارد. طبق افسانه‌های قدیمی این غار در گذشته محلی برای پنهان شدن زئوس و فرزندانش بوده است. در این غار یک دریاچه طبیعی وجود دارد که آب آن دارای املاح معدنی بوده و خواص درمانی بسیاری دارد. جالب است بدانید که آب این دریاچه در تابستان‌ها خنک و در زمستان‌ها گرم می‌شود.

جزیره کبوتر (Guvercin Ada):

جزیره کبوتر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر کوش‌آداسی است که باقی‌مانده‌هایی از یک قلعه قدیمی بر روی یک تخته‌سنگ را به نمایش گذاشته و منظره‌ای بسیار دیدنی را ایجاد کرده است. ساخت این قلعه به دوران بیزانس برمی‌گردد که بعدها بخش‌های دیگری نیز به آن اضافه شده است. جزیره کبوتر در نزدیکی ساحل قرار دارد و با یک جاده باریک 350 متری به کوش‌آداسی متصل می‌شود.

شبه جزیره دیلک (Dilek Kusadasi):

در 32 کیلومتری بخش جنوبی شهر کوش‌آداسی، مکانی زیبا و دیدنی با نام شبه جزیره دیلک وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این شبه جزیره مکانی مناسب برای انواع ورزش‌های آبی، پیاده‌روی و کوه‌نوردی است.

منطقه بندرگاه (Kusadasi Harbor Area):

منطقه بندرگاه یکی از مهم‎‌ترین مناطق شهر کوش‌آداسی است که بناهای تاریخی و فرهنگی بسیاری را در خود جای داده است. کاروانسرای تاریخی، خانه‌های نیمه چوبی و دیوارهای باقی‌مانده از دروازه جنوبی، از جمله مواردی است که در این منطقه دیده می‌شود. منطقه بندرگاه امروزه یکی از تفریحگاه‌های اصلی کوش‌آداسی محسوب شده و دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و غرفه‌هایی برای خرید سوغاتی است.

منطقه بندرگاه kus adasi

جشنواره‌های کوش‌آداسی

شرکت در فستیوال‌ها و جشنواره‌های محلی مقصد، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گردشگری است، تا جایی که بسیاری از افراد برنامه سفر خود را براساس تاریخ رخداد این جشنواره‌ها تنظیم کرده و سعی می‌کنند در زمان برگزاری در مقصد حضور داشته باشند.  مهم‌ترین فستیوال‌های کوش‌آداسی عبارتند از:

جشن عروج (Feast of Assumption):

بر اساس اعتقاد مسیحیان، روح و جسم مریم مقدس پس از مرگ به سمت عرش حرکت کرده است. بر این اساس، مسیحیان معتقد در اواسط ماه آگوست   روز عروج حضرت مریم را جشن گرفته و  برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

فستیوال موسیقی کبوتر طلایی (Golden Pigeon Music Festival):

از نوزده سال پیش تاکنون، همه ساله در ماه ژوئن یک جشنواره موسیقی با نام کبوتر طلایی در شهر کوش‌آداسی برگزار می‌گردد. کبوتر طلایی یکی از بهترین جشنواره‌های موسیقی پاپ در کشور ترکیه است که به مدت 5 روز برگزار می‌شود. در این جشنواره دارای متخصصان و آماتورهای موسیقی باهم به رقابت می‌پردازند.

مسابقات شترسواری (Camel Wrestling Festival):

از دیگر جشنواره‌های جذاب کوش‌آداسی می‌توان به مسابقات شترسواری اشاره کرد که هر سال در فصل جفت‌گیری شترها، ماه دسامبر یا ژانویه،  در این شهر برگزار می‌شود.

صفحات مرتبط:

فستیوال شتری سواری در کوش آداسی

سوغات کوش‌آداسی

به هر جای دنیا که سفر کنید، بخشی از زمان خود را به گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید مقصد اختصاص می‌دهید تا یک یادگاری از سفر یا سوغات برای دوستان و آشنایان تهیه نمایید. بهترین سوغاتی یا یادگاری کالایی است که مختص شهر یا کشور مقصد بوده و شما را به یاد خاطرات سفر بیندازد. به عنوان مثال می‌توانید صنایع دستی و هنرهای سنتی کوش‌آداسی را به عنوان سوغاتی تهیه نمایید یا خوراکی‌های خوشمزه این شهر را با خود برای دوستانتان ببرید. بهترین سوغات کوش‌آداسی شامل طلا و جواهرات، قالیچه و گلیم، کالاهای چرمی، شال پشمینه، ظروف سفالی، سنگ چشم‌نظر، ادویه‌های ترکی، چای سیب، قهوه ترک، باقلوا و لوکوم می‌باشد که در اغلب فروشگاه‌ها و بازارهای محلی کوش‌آداسی دیده می‌شود.

صنایع دستی در کوش آداسی

خرید در کوش‌آداسی

خرید کردن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است که معمولا از آن استقبال زیادی می‎شود. شهر توریستی کوش‌آداسی نیز مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی متعددی دارد که امکان گشت‌وگذار و خرید را برای گردشگران فراهم می‌آورد.  بهترین مراکز خرید کوش‌آداسی عبارتند از:

بازار بزرگ (grand bazaar):

اگر به بازارهای سنتی علاقه‎‌مندید، بازار بزرگ کوش‌آداسی بهترین مکان برای شماست. در این بازار بیش از 4000 مغازه کوچک و بزرگ وجود دارد که در آن انواع  کالا از جمله پوشاک، کیف و کفش، طلا، زیورآلات، ادویه‌جات، فرش، صنایع دستی، لوازم تزئینی و حتی مواد خوراکی به فروش می‌رسد.

بازار اورینت (Orient Bazaar):

اورینت بخشی از بازار بزرگ کوش‌آداسی است که در فضای باز برپا می‌شود. فروشندگان این بازار بومیان و محلی‌های منطقه هستند که محصولات تولیدی خود را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند.

مرکز خرید ای‌وی‌ام (AVM): ای‌وی‌ام یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر کوش‌آداسی است که از سال 2014 در این شهر افتتاح شد و مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفت. در فروشگاه‌های این مرکز می‌توانید انواع محصولات اصل با برندهای معتبر اروپایی پیدا کرده و تهیه نمایید. علاوه بر این، ای‌وی‌ام یک مرکز تفریحی نیز محسوب می‌شود که شامل چند سالن سینما، سالن آمفی تئاتر، سالن بازی کودکان، رستوران، کافه و ... می‌باشد.

اوت‌لت نوادا (Novada Outlet):

اگر اهل خرید اجناس اوریجینال و اصل هستید، اوت لت نوادا را از دست ندهید. در این‌جا می‌توانید بسیاری از برندهای معتبر دنیا را با قیمتی مناسب و مقرون‌بصرفه تهیه نمایید.

بازار حجیوات (hacivat shop):

اگر به دنبال خرید صنایع دستی خاص کشور ترکیه هستید، حتما سری به بازار حجیوات این شهر بزنید. حجیوات یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کوش‌آداسی است که به عرضه انواع صنایع دستی و هنرهای بومی منطقه مانند ظروف سفالی، کاشی‌های رنگارنگ، تابلو‌های نقاشی و ... می‌پردازد.

مرکز خرید آکدوگان (Akdogan):

آکدوگان بهترین مکان برای خرید لباس در کوش‌آداسی است. این مرکز دارای 3 طبقه بوده و علاوه بر فروشگاه، دارای سالن سینما، رستوران و کافه نیز می‌باشد.

بازارچه‌های محلی: بازدید از بازارچه‌های محلی کوش‌آداسی یکی از کارهایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما برای آن وقت بگذارید و یک روز را به آن اختصاص دهید. بازار سلوک یکی از بازارهای هفتگی کوش‌آداسی است که در روزهای شنبه برگزار  می‌شود. هرآن‌چه که از لباس، کیف‌وکفش، سوغاتی و حتی مواد خوراکی نیاز داشته باشید، می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب در بازار سلوک پیدا کنید. سه‌شنبه بازار، چهارشنبه بازار و جمعه‌بازار، از دیگر بازارهای هفتگی کوش‌آداسی هستند که هرکدام از آن‌ها به فروش محصولات خاصی اختصاص دارند.

بازارهای سنتی کوش آداسی

کارهایی که باید در سفر به کوش‌آداسی انجام دهید:

  • از اماکن تاریخی مانند شهر باستانی افه‌سوس، پرینه، میلتوس، دیدایما، کاروانسرای محمد پاشا، قلعه کوش‌آداسی و ... بازدید نمایید.

  • پیاده‌روی در سواحل زیبای کوش‌آداسی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که نباید آن را از دست بدهید. پیشنهاد می‌کنیم یکی از سواحل لیدیز بیچ، سیلور سند بیچ، داون تاون بیچ، اوزون پلاژ یا سوی بیچ را برای این کار انتخاب نمایید.

  • به دنبال تورهای سافاری و طبیعت‌گردی کوش‌آداسی باشید و یک روز هیجان‌انگیز و بی‌نظیر را تجربه نمایید.

  • تفریحات و ورزش‌های آبی از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های شهر کوش‌آداسی است که گردشگران را برای سفر به این شهر ترغیب می‌کند. آدالند و آکوا فانتزی محبوب‌ترین پارک‌های آبی شهر کوش‌آداسی هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای یک روز  خاطره‌انگیز انتخاب نمایید.

  • خوردن غذاهای محلی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. پیشنهاد می‌کنیم طعم اصیل غذاهای ترکی را در غذاخوری‌ها و رستوران‌های محلی کوش‌آداسی بچشید.

  • بازارهای محلی کوش‌آداسی یکی از بهترین مکان‌ها برای آشنایی با بومیان و فرهنگ ‌و آداب‌و‌رسوم آنان است. زمانی را به این کار اختصاص دهید و با محلی‌ها ارتباط نزدیک‌تری برقرار نمایید.

  • حمام ترکی یک تجربه بسیار عالی در سفر به ترکیه است که برای یک بار که شده باید امتحان کنید.

  • قایق‌سواری در دریای اژه یکی از محبوب‌ترین تفریحات گردشگران در دو فصل بهار و تابستان می‌باشد. می‌توانید با تورهای جزیره ساموس همراه شوید و ضمن سفر با قایق‌های تفریحی، در این جزیره زیبای یونانی به گشت‌وگذار بپردازید.

اسکله کوش آداسی ترکیه

در این مقاله راهنمای کامل سفر به کوش‌آداسی را در اختیارتان قرار داده و جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید، هتل‌ها و رستوران‌های این شهر را به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و شگفت‌انگیز  را دارید و به دنبال یک تور گردشگری حرفه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم صفحات دیگر سایت را مورد بررسی قرار دهید و از زمان و شرایط برگزاری تورهای کوش‌آداسی آگاهی پیدا کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید