بهترین هتل های Uall کوش آداسی | هتل‌های یوآل کوش آداسی
علیرضا مشرقی 1399/05/12 34990 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شما از یک سفر رویایی چه انتظاراتی دارید؟ چطور می‌توانید در یک سفر نهایت لذت را ببرید و یک خاطره فراموش نشدنی در ذهن خود به جای بگذارید؟ همه ما زمانی که به یک سفر رویایی می‌اندیشیم، تصور یک هتل بسیار لوکس و مجلل را می‌کنیم که امکانات آن به قدری زیاد باشد که بتوانیم با خیال آسوده و بدون محدودیت، از سفر خود نهایت بهره را ببریم. "محدودیت" دقیقا همان کلمه‌ای است که می‌تواند یک سفر عالی را به یک سفر کاملا معمولی تبدیل کند. اما چطور می‌توان محدودیت نداشت؟ در حقیقت همین مساله باعث شد تا عبارتی به نام UALL که مخفف عبارتی انگلیسی است، به سیستم هتلداری اضافه شود. در اقامت UALL، شما هیچ گونه محدودیتی را احساس نخواهید کرد و می‌توانید از تمامی امکانات هتل در هر زمان و هر لحظه به صورت رایگان استفاده کنید! این خدمات آنقدر متنوع و گسترده هستند که شاید از خودتان بپرسید چطور هتل می‌تواند با ارائه چنین خدماتی، سود اقتصادی هم داشته باشد!؟ از طرفی کوش آداسی، یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه، وسعت کمی دارد و تمامی کسانی که به این شهر سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند در محوطه هتل از سفر خود لذت ببرند. در چنین موقعیت‌هایی نیاز به رزرو هتل UALL به شدت احساس می‌شود. به همین خاطر ما نیز قصد داریم تا در این مقاله، ابتدا شما را با عبارات  UALL و ALL و همچنین تفاوت آنها با یکدیگر آشنا کنیم و در نهایت به شما بهترین هتل های UALL کوش آداسی را معرفی نماییم. پس با کایت همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای هتل خود انجام دهید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

UALL چیست؟

زمانی که قصد انتخاب یک تور مسافرتی یا رزرو هتل را داشته باشید، حتما با عبارت UALL رو به رو خواهید شد. در درجه اول باید بدانید که یوآل نوعی اقامت به حساب می‌آید و برای آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. از نظر لغوی، UALL مخفف شده عبارت Ultra inclusive یا در بر گیرنده همه چیز است. با این ترجمه قطعا می‌توانید انتظار داشته باشید که در اقامت یوآل، هیچ محدودیتی شامل حال شما نمی‌شود و می‌توانید به صورت کاملا رایگان، از تمامی خدمات هتل استفاده کنید. البته این خدمات محدود به استخر، سالن‌های ورزشی، بار و البته غذا هست. یعنی شما می‌توانید در هر لحظه و هر چند بار و به هر اندازه که می‌خواهید از سالن‌های ورزشی، استخر، بار و همچنین رستوران استفاده کنید.

معمولا در هتل‌های لوکس، رستوران از شش صبح تا پاسی از بامداد باز است و در ساعات مختلف، انواع غذا را سرو می‌کنند. در این رستوران‌ها معمولا منو کاملا باز طراحی می‌شود و هرچه هتل لوکس‌تری را انتخاب کرده باشید، منوی رستوران شما نیز مجلل‌تر و گسترده‌تر خواهد بود. در هتل‌های عالی 5 ستاره، از کیک تولد تا بره سرخ شده در هر زمان روی میز وجود دارد و می‌توانید در هر لحظه به هر مقدار که می‌خواهید از این منو استفاده کنید. در نتیجه با اقامت یوآل، لازم نیست که هزینه‌ای بابت خوراک بپردازید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که اقامت یوآل در اکثر مواقع برای خدمات لوکسی همانند ماساژ صدق نمی‌کند و اگر قصد استفاده از کوپن رایگان این خدمات را دارید، باید سراغ اقامت MAX UALL بروید که بسیار گران قیمت است.

تفاوت UALL با ALL چیست؟

بد نیست بدانید که علاوه بر شرایط اقامت UALL، شرایط اقامت ALL که مخفف ALL Inclusive  است نیز وجود دارد. بسیاری از مسافران به دلیل عدم آگاهی، به اشتباه این گزینه را انتخاب می‌کنند و تصور خدمات یوآل را دارند و قطعا در اقامت خود دچار مشکل می‌شوند. به همین خاطر قصد داریم تا در این قسمت، شما را با تفاوت این دو گزینه بیشتر آشنا کنیم.

اولین تفاوت بین یوآل و آل، در زمان استفاده از رستوران است. در اقامت یوآل شما می‌توانید در هر زمان از منوی باز هتل استفاده کنید. همچنین دومین تفاوت، در محدودیت انتخاب منو است. باید بدانید که در حالت عادی، خبری از محدودیت انتخاب در منوی هتل‌های یوآل نیست. یعنی شما می‌توانید بدون محدودیت، هر غذایی را به هر میزان و در هر زمانی که می‌خواهید مصرف کنید. اما در اقامت آل، شما در ساعات خاصی می‌توانید از رستوران اصلی هتل استفاده نمایید و همچنین در زمینه انتخاب خوراک، محدودیت خواهید داشت. به عنوان مثال ممکن است انتخاب رایگان بین یک منوی درجه دو باشد و برای انتخاب بین منوی درجه یک، باید هزینه‌ی آن را جداگانه بپردازید.

بهترین هتل های Uall کوش آداسی 

خب حالا که به صورت کامل با خدمات یوآل و تفاوت آن با آل آشنا شدید، در اینجا قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های Uall کوش آداسی آشنا کنیم تا بتوانید اقامتی بسیار رویایی را تجربه کنید.

  1. هتل رامادا ، سفری رویایی در کنار دریای مدیترانه

هتل رامادا یکی از بهترین هتل های Uall کوش آداسی محسوب می‌شود که پیش از این یک نقد و بررسی کامل در مورد آن برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم که می‌توانید از طریق این لینک آن را مطالعه کنید. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی بوده و یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود و در تمامی روزهای سال، بسیار شلوغ است. در این هتل مجلل انواع امکانات رفاهی و خدماتی لوکس و مجلل همانند استخر روباز، ساحل اختصاصی، اسپای بسیار لوکس، حمام بخار، سونا، جکوزی، زمین گلف، زمین تنیس و همچنین پارک آبی وجود دارد.

در مورد امکانات داخل اتاق نیز باید گفت هر آنچه که تصور می‌کنید را خواهید یافت. بالکن‌هایی با چشم انداز زیبا، تلویزیون‌های کابلی، مینی بار، گاو صندوق، کتری برقی، مبل نشیمن و انواع پک‌های آرایشی و بهداشتی روزانه جزء این امکانات به حساب می‌آیند. در مورد کیفیت غذا و رستوران آن نیز باید گفت که بهترین غذایی که تا کنون در زندگی خود میل کردید را در این رستوران خواهید یافت.

آدرس هتل رامادا کوش آداسی: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

شماره تماس هتل رامادا کوش آداسی: ۹۰۲۵۶۶۱۱۱۱۰۰+

وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: ramadaresortkusadasi.com

بهترین هتل های Uall کوش آداسی

  1. کرومار افسوس ، یکی از بهترین هتل های Uall کوش آداسی

کرومار افسوس یکی از زیباترین هتل‌های کوش آداسی به حساب می‌آید که در حد فاصل بین دریا و جنگلی انبوه واقع شده است و در هر سمت می‌توانید از مناظر طبیعی بی‌نظیر ترکیه لذت ببرید. این هتل بسیار بزرگ است و در دل خود استخر روباز وسیعی را جای داده تا مسافران بتوانند در آن حسابی آب تنی کنند و از تفریحات خود لذت ببرند. ساحل اختصاصی بسیار بزرگ، انواع سرگرمی‌های شبانه، پارک آبی، خدمات اتوشویی و خشک شویی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، اسپا بسیار مجهز شامل حمام سنتی، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر روباز و استخر سرپوشیده و همچنین حمام ترکی تنها بخشی از امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون کابلی هستند و می‌توانید از دیدن فیلم‌های روز دنیا در اتاق خود لذت ببرید. ویو تمامی اتاق‌ها بی‌نظیر هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، ویو به سمت دریا یا ویو به سمت جنگل را انتخاب نمایید. رستوران این هتل جزء معروف‌ترین رستوران‌های کوش آداسی است و با رزرو اقامت یوآل، قادر خواهید بود چند کیلو به وزن خود در سفر اضافه کنید!

آدرس هتل کرومار کوش آداسی: Atatürk Mah. No:16 Pamucak Mevkii Selçuk, Izmir, 35920 Kusadası, Turkey

شماره تماس هتل کرومار کوش آداسی: ۹۰۲۳۲۸۹۳۱۳۱۳+

وبسایت هتل کرومار کوش آداسی: korumarephesus

بهترین هتل های Uall کوش آداسی

  1. پالم وینگز ، محیطی برای فراموش کردن خستگی‌های زندگی روزمره

هتل پالم وینگز یکی دیگر از بهترین هتل های Uall کوش آداسی، که در دل جنگل و در همسایگی ساحل دریای اژه واقع شده است. این هتل زیبا و مدرن یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی به حساب می‌آید و با امکانات تفریحی و خدماتی بی‌نظیر، همه مسافران را جذب خود کرده است. در این هتل بزرگ، علاوه بر ساحل اختصاصی، 11 استخر مختلف سرپوشیده و روباز وجود دارد تا مسافران بتوانند در هر فصلی از سال، کنار خانواده خود آب تنی کنند و از سفر خود لذت ببرند. همچنین باید به زمین تنیس سایز استاندارد، بخش اسپا تخصصی شامل حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی و همچنین زمین والیبال ساحلی و کلوپ مخصوص تفریحات هیجان انگیز آبی اشاره کرد.

البته شاید ورزش‌های صبحگاهی ایروبیک، کارائوکه، دارت، پارک آبی، جت اسکی و کتابخانه، کودکان را سرگرم نکنند. به همین خاطر در این هتل امکانات خاصی همانند کلوپ مخصوص کودکان، زمین بازی مخصوص و همچنین استخر بچه‌ها تعبیه شده است تا کودکان نیز بتوانند از این سفر لذت ببرند. اگر اقامت یوآل را انتخاب کرده باشید، می‌توانید در هر لحظه بین ساعت شش صبح تا 2 بامداد به رستوران آن سر بزنید و حسابی دلی از عزا در بیاورید!

آدرس هتل پالم وینگز کوش آداسی: Efes Antik Şehir Plajı Kuşaadası Yolu Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey

شماره تماس هتل پالم وینگز کوش آداسی: ۹۰۲۳۲۸۹۳۱۰۹۶+

وبسایت هتل پالم وینگز کوش آداسی: ephesus.palmwings

صفحات مرتبط:

بهترین هتل های Uall کوش آداسی

  1. هتل دبل تری بای هیلتون ، اقامتی پنج ستاره و سلطنتی

در کنار بندر تفریحی کوش آداسی، هتلی زیبا وجود دارد که بسیاری از مردم محلی آن را به نام هتل هیلتون کوش آداسی می‌شناسند که البته این نام گذاری بی‌مورد نیست. در حقیقت این هتل DoubleTree By Hilton نام دارد و به همین خاطر آن را هتل هیلتون می‌نامند. هتل دبل تری بای هیلتون دارای مرکز پذیرش 24 ساعته، اسپا بسیار تخصصی شامل حمام بخار ترکی، سونا و جکوزی و همچنین رستوران روی پشت بام با منظره دریای خیره کننده اژه است.

شاید هتل دبل تری بای هیلتون آنطور که باید نظر شما را از نظر ابعاد به خود جلب نکند، اما باید بدانید که داخل اتاق‌های این هتل بسیار لوکس و مدرن طراحی شده‌اند و قطعا شما را شگفت زده خواهند کرد. این هتل دارای ویو بسیار زیبایی به سمت آب است و طراحی آن به سبک مینیمالیسم انجام شده تا مهمانان را بی خود و بی جهت درگیر تجملات بی مورد نکند. خدمت‌رسانی در این هتل به خوبی انجام می‌شود و با انتخاب اقامت یوآل، می‌توانید دست پخت مخصوص سرآشپز آن را بچشید و طعمی بی‌نظیر را در خاطر خود به یادگار ببرید.

آدرس هتل هیلتون کوش آداسی: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, ۰۹۴۰۰ Kusadası, Turkey

تلفن هتل هیلتون کوش آداسی: ۹۰۲۵۶۶۳۳۶۰۶۰+

وبسایت هتل هیلتون کوش آداسی: doubletree3.hilton

بهترین هتل های Uall کوش آداسی

  1. هتل لو بلو ، آرامشی از جنس دریا

هتل لو بلو یکی دیگر از بهترین هتل های UALL  کوش آداسی به حساب می‌آید که می‌توان طعم آرامش محض را به سادگی در آن چشید. این هتل دارای اسکله‌ای اختصاصی است که به آلاچیق‌هایی زیبا مجهز شده تا بتواند اوقات بسیار خوش و آرامش بخشی را برای مسافران به ارمغان بیاورد. این هتل با 263 اتاق، آماده پذیرایی از مهمانان خود هست و هر گونه امکاناتی را که تصور کنید، در آن خواهید یافت. ساحل اختصاصی، مجموعه اسپا مجهز شامل حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، اتاق بخار، سونا و جکوزی، تنها بخشی از امکانات این هتل به حساب می‌آیند.

کارکنان این هتل با آرامش و احترام کامل برخورد می‌کنند و از این نظر شهرت بسیار زیادی دارند. اما هیچ امکاناتی به پای منوی غذایی آن نمی‌رسد! منوی یوآل این هتل بسیار گسترده و متنوع است و هر آنچه تصور می‌کنید از غذاهای سنتی ترک تا غذاهای دریایی و بین المللی را در آن خواهید یافت! منوی رستوران این هتل آنقدر تنوع دارد که شما ترجیح می‌دهید به جای آفتاب گرفتن در ساحل، کمی به افزودن سایز دور کمر خود داخل رستوران بیاندیشید!

آدرس هتل لو بلو:  Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

شماره تماس: 90 (256) 614 48 00

آدرس وبسایت هتل: lebleuhotel.com

بهترین هتل های Uall کوش آداسی

خب دوستان و همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد این هتل‌ها چیست؟ آیا تا به حال تجربه اقامت در هیچ یک از آنها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، نظرات خود را در مورد آنها با ما و سایر همراهان کایت در میان بگذارید تا همه بتوانیم سفری خوش را به کوش آداسی تجربه کنیم. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید