بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد
7647 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا قصد دارید به شهر مشهد، یکی از مراکز گردشگری مذهبی محبوب ایران سفر کنید؟ آیا از امکانات و ویژگی‌های بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد خبر دارید؟


معرفی هتل‌ها

در این مقاله شما درخصوص 5 مورد از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد اطلاعاتی جامع و کامل را می‌خوانید:


1. هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد، یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد واقع در میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر، در 10 طبقه، 75 اتاق و 285 تخت یکی از آرام‌ترین و بهترین هتل‌های مشهد، بعد از افتتاح در سال 1382 و بازسازی در سال 1392، با پرسنلی باتجربه به ارائه باکیفیت‌ترین سطح خدمات به بازدیدکنندگان و میهمانان مشغول است.

اتاق‌های هتل خانه سبز مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های یک‌خوابه تا چهارخوابه معمولی، فولبرد و رویال. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 114 هزارتومان شروع شده و به 747 هزارتومان ختم می‌شود.


هتل-خانه-سبز


فاصله هتل خانه سبز مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است:


جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

برج تجاری آلتون

۱ کیلومتر و ۳۸۵ متر

بازار جنت

۲ کیلومتر و ۳۲۱ متر

مسجد گوهرشاد

۲ کیلومتر و ۵۴۱ متر

آرامگاه نادرشاه افشار

۱ کیلومتر و ۸۷۲ متر

پارک باغ ملی

۲ کیلومتر و ۳۳۸ متر

حرم ورودی باب الجواد

۲ کیلومتر و ۵۳۱ متر

حرم ورودی صحن جمهوری

۲ کیلومتر و ۲۶۱ متر


امکانات هتل خانه سبز مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل خانه سبز، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، کمد لباس، دراور، میزتحریر، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق.  

از امکانات و خدمات هتل خانه سبز یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: لابی، آسانسور،  نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز، خرید، کافیشاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه،  چایخانه سنتی، رستوران بام، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه.


2. هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد، یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵، در 5 طبقه، 39 اتاق و 100 تخت یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد که در سال 1392 افتتاح شده، با ارائه اتاق‌های استاندارد و دکور امروزی و باشکوه، مورد تائید سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نیز می‌باشد.

اتاق‌های هتل میامی مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های دوتخته تا چهارتخته دبل، توئین به صورت VIP و فولبرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 180 هزارتومان شروع شده و به 340 هزارتومان ختم می‌شود.


هتل-میامی


فاصله هتل میامی مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است:


جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

مجتمع زیست خاور

۲ کیلومتر و ۹۱۳ متر

بازار رضا

۲ کیلومتر و ۳۱۷ متر

مسجد هفتاد و دو تن

۲ کیلومتر و ۸۷۵ متر

مدرسه علمیه عباسقلي خان

۲ کیلومتر و ۸۸۴ متر

حرم ورودی باب الرضا

۲ کیلومتر و ۴۴۴ متر

حرم ورودی باب الجواد

۲ کیلومتر و ۸۹۵ متر

حرم ورودی حرعاملی

۲ کیلومتر و ۹۱۰ متر

موزه مردم‌ شناسی

۲ کیلومتر و ۸۰۷ متر

خانه ملک

۲ کیلومتر و ۷۵۹ متر

امکانات هتل میامی مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل میامی، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  تلویزیون، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، کمد لباس، تلفن در اتاق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق.  

از امکانات و خدمات هتل میامی یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پارکینگ،  زنگ هشدار، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، کافیشاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور). 


3. هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد، یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت المقدس، در 8 طبقه، 188 اتاق و 500 تخت یکی از قدیمی‌ترین و نزدیکترین هتل‌های مشهد به حرم امام رضا (ع) در سال 1355 افتتاح شده و پس از بازسازی در سال 1395 با ارائه بروزترین امکانات در خدمت زائران و گردشگران شهر مشهد است. 

اتاق‌های هتل اطلس مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های یک‌تخته تا چهارتخته معمولی، کلاسیک، رویال و فولبرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 238 هزارتومان شروع شده و به 670 هزارتومان ختم می‌شود.


هتل-اطلس


فاصله هتل اطلس مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است:

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

بازار رضا

۱۴۰ متر

مسجد گوهرشاد

۸۴۵ متر

حرم ورودی باب الرضا

۳۳۵ متر

حرم ورودی باب الجواد

۵۱۹ متر

حرم ورودی حرعاملی

۸۵۶ متر

موزه مردم‌ شناسی

۶۳۹ متر

حرم ورودی خیابان نواب صفوی

۹۵۳ متر


امکانات هتل اطلس مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل اطلس، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق.

از امکانات و خدمات هتل اطلس یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خدمات باربری، لابی،  آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافیشاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع.


4. هتل آدینا مشهد

هتل آدینا مشهد، یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، در 13 طبقه، 70 اتاق و 180 تخت یکی از جدیدترین و امروزی‌ترین هتل‌های مشهد در سال 1397 افتتاح شده و امکانات و تجهیزات رفاهی اقامتی بسیار باکیفیتی را در اختیار میهمانان حرم مطهر قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل آدینا مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌ها و سوئیت‌های یک‌تخته تا چهارتخته دبل، توئین، فولبرد و امپریال. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 195 هزارتومان شروع شده و به 1 میلیون و 345 هزارتومان ختم می‌شود.


هتل-آدینا


فاصله هتل آدینا مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است:


جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

حرم مطهر

700 متر

آرامگاه فردوسی مشهد

38 کیلومتر

نمایشگاه بین‌المللی مشهد

17 کیلومتر

پارک ملت مشهد

17 کیلومتر

سرزمین موج‌های آبی

22 کیلومتر

منطقه ییلاقی طرقبه

26 کیلومتر


امکانات هتل آدینا مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل آدینا، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آب رایگان، بالکن، رخت‌آویز، تلویزیون، حمام،  لوازم بهداشتی، دمپایی، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق. 

از امکانات و خدمات هتل آدینا یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تلفن در لابی، ماساژ،  سونا، خودپرداز، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، کافیشاپ، اتاق چمدان، تلویزیون در لابی، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه،  ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات CIP (تشریفات ویژه).  


5. هتل صادقیه مشهد

هتل صادقیه مشهد، یکی از هتل‌های 3 ستاره مشهد واقع در خیابان شهید اندرزگو ۱۲، کوچه آیتالله خامنهای، کوچه شهید قنادی، در 3 طبقه، 32 اتاق و 110 تخت در سال 1385 افتتاح شده و به‌منظور تجهیز امکانات و بروزرسانی در سال 1395 تحت بازسازی قرار گرفته و از آن پس با کادری مجرب و آموزش‌دیده پذیرای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است. 

اتاق‌های هتل صادقیه مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌ها و سوئیت‌های دوتخته تا پنج‌تخته معمولی و فولبرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 250 هزارتومان شروع شده و به 570 هزارتومان ختم می‌شود.


هتل-صادقیه


فاصله هتل صادقیه مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 3 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است:


جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

بازار رضا

۸۷۱ متر

مسجد گوهرشاد

۸۰۴ متر

پارک باغ ملی

۸۸۶ متر

حرم ورودی باب الرضا

۷۴۳ متر

حرم ورودی باب الجواد

۴۷۲ متر

موزه مردم‌ شناسی

۳۸۹ متر

حرم ورودی خیابان شیرازی

۹۰۰ متر

خانه ملک

۹۸۰ متر


امکانات هتل صادقیه مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل صادقیه، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  رختآویز، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، چایساز، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق،  اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش.

از امکانات و خدمات هتل صادقیه یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صندوق امانات، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرت،ی تاکسی سرویس، صرافی، خدمات تور، لابی، آسانسور، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافیشاپ، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه،  اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی در طبقات، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش.  

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از 5 مورد از بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد، توضیحات عمومی، خدمات عادی و ویژه، امکانات اتاق‌ها و انواع‌شان به همراه فاصله این هتل‌ها از جاذبه‌های تفریحی، گردشگری اطراف، آشنا کردیم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور مشهد راهنمایی کنند.


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید