معرفی بهترین مراکز فروش لباس در استانبول
3054 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از وبسایت کایت با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز فروش لباس زنانه و مردانه در شهر استانبول کشور ترکیه آشنا کنیم. استانبول است و تجربه‌های خرید شگفت‌انگیزش. در ادامه هفت مورد از بهترین مراکز خرید استانبول را با مغازه‌های لوکس، غذاخوری‌های بی‌نظیر و مناظر گیج‌کننده آشنا خواهیم کرد. اگر حواس‌تان به کیف پولتان نباشد، تمام لیر و دلارهای خود را یک روزه تمام خواهید کرد! همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که تمایل دارید از قیمت تورهای لحظه آخری و عادی استانبول مطلع شوید، وارد صفحه "قیمت تور استانبول" شوید.


مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه بوده و میزبان برندهای برتر جهان است که این مرکز خرید واقع در ترکیه را به علت تعدد شاخه‌های فعالیت فروشگاه‌هایش به یکی از بهترین‌ها بدل کرده است.
با داشتن 350 فروشگاه، رستوران‌های فوق‌العاده، اولین تم پارک تخصصی طراحی‌شده، خیابان هنرهای سنتی و مرکز هنرهای اجرایی، میزبان فروشگاه‌های برندهای بزرگی همچون زارا و ویکتوریا سیکرت برای فروش لباس در این محل حضور دارند.


مرکز خرید استانبول


2. پارک استینیه

در مرکز خرید پارک استینیه استانبول بیش از 300 فروشگاه، اولین سالن نمایش با قابلیت آی‌مکس، برندهای برتر محلی و جهانی، کافه‌ها و رستوران‌های منحصربه‌فردی قرار گرفته است.
در این مرکز خرید، مفاهیمی همچون محله مد، بولوار، میدان و بازارگاهی نوستالژیک بکار رفته و میزبان برندهای مشهوری مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، مانگو و... است.
خیابان برندهای پارک استینینه یک فضای طراحی‌شده به مانند یک میدان شهر برای اولین بار در ترکیه مفتخر به میزبانی برندهایی است که راهشان را به دنیای مد و پوشاک در ترکیه باز کرده‌اند، همچون بربری، گوچی، میو میو و لویی ویتون و در کنارشان رستوران‌هایی متعدد به صف شده‌اند.


پارک استینیه استانبول


3. مرکز زورلو

مرکز زورلو یکی بازدیدگاه جدید در استانبول محسوب می‌شود و دربرگیرنده یک مرکز خرید لوکس، مرکزی متعلق به هنرهای اجرایی، یک هتل پنج‌ ستاره، چندین دفتر و محل اقامت در یک مجموعه مجلل و باشکوه است.
در این مرکز خرید واقع در استانبول بیش از 180 فروشگاه قرار دارد. بروکس برادرز، اینداستری دنیم، کاس، لانوین، استلا مک‌کارتنی و سوپردرای برندهایی است که اولین فروشگاه‌شان در ترکیه را در مرکز خرید زورلو افتتاح کرده‌اند.
علاوه بر غول‌های حوزه مد و پوشاک همچون، دولچه و گابانا، ولنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فندی، دیور، لویی ویتون، پرادا، بربری، کاوالی، مایکس کورس و... این مرکز خرید میزبان برندهای دیگری همچون تامی هیلفیگر، مانگو، لاکاست و اچ‌اندام به مساحت فروشگاهی 3000 مترمربعی‌اش می‌باشد.


مرکز زورلو استانبول



4. کانیون استانبول

یکی از متمایزترین و متفاوت‌ترین مراکز خرید ترکیه در استانبول، کانیون استانبول است که بیش از 160 فروشگاه در خود دارد و در ماه می سال 2006 به مساحت 400 هزار فوت مربع فضای خرده‌فروشی، 26 دفتر ادارای و 179 سویئت مسکونی هم در آن جای دارند.
کانیون استانبول خانه‌ای است کامل برای سوپرمارکت‌های فروش مواد غذایی، بازارهای خیابانی، سینماها، رستوران‌ها، مراکز تندرستی و محل نمایش. برندهای پیشتاز دنیای مد و پوشاک، لوکس‌جات، لوازم الکترونیکی و سرگرمی نیز در اینجا حضوری چشم‌گیر دارند. قطب بزرگ دنیای مد و پوشاک جهان، هاروی نیکولز حضوری خیره‌کننده در این مرکز خرید دارد و می‌تواند اینجا را به مرکز خرید مد و پوشاک استانبول بدل کند.


کانیون استانبول


5. پالادیوم استانبول

پالادیوم استانبول به خاطر محوطه کروی شیشه‌ای غول‌پیکرش و اینکه یکی از اماکن دیدنی در شهر است، با فروشگاه‌های متعددش که در پنج طبقه پراکنده شده‌اند، شناخته شده است. 
مرکز خرید پالادیوم استانبول واقع در بخش آسیایی استانبول، میزبان برندهای برتر ترکی و بین‌المللی در یک فضای سبک‌ زندگی منحصربه‌فرد است.
در پالادیوم 190 فروشگاه وجود دارد و آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول بدل کرده و بازدیدکنندگان می‌توانند در بین کارهای طراحانی همچون مایکل کورس، تامی هیلفیگر، زارا و پیر گاردین قدم بزنند یا از برندهایی همچون آدیداس و گپ خرید کنند.
در این محل یک تئاتر داخلی، چندین کافه و یک فود کورت بزرگ با بیش از 20 رستوران جای گرفته است.


پالادیوم استانبول


6. آکمرکز

آکمرکز یکی از مراکز خرید واقع در استانبول ترکیه است که بیشترین جوایز بین‌المللی را به خاطر حیطه فعالیت‌هایش برنده شده است. آکمرکز 246 فروشگاه پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی، کفش فروشی، عینک فروشی، کادو فروشی را در کنار رستوران‌ها، سینماها، آرایشگاه‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها، فروشگاه لوازم الکترونیکی، فروشگاه حیوانات خانگی و سوپرمارکت‌ها و چندین و چند نوع فروشگاه دیگر را برای ایفای تمام نیازهای خریداران و گردشگران در خود دارد.
این مرکز اعلام کرده که قصد دارد، طراحی جدیدی را با نوآوری‌های جدید معماری فضای خارجی، داخلی، نورپردازی، سبک جدید رستوران‌هایش را کاملاً متحول سازد و خرید در یک مرکز مجلل را با توجه ویژه به نیازهای خریداران برآورده سازد.

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


آکمرکز استانبول


7. مرکز خرید برج‌های ترامپ

مرکز خرید برج‌های ترامپ در پنجمین بزرگترین شهر جهان یعنی استانبول، اولین سرمایه‌گذاری انجام‌شده در اروپا به نام ترامپ است که در آوریل 2012 افتتاح شده است.
175 فروشگاه حاضر در این مرکز خرید، ترکیبی منحصربه‌فرد از مد و پوشاک، سرگرمی و رستوران‌ها را که محوطه کلی 43600 متر مربعی را در مرکز خرید واقع در محله سیسلی استانبول پوشش می‌دهد، ارائه می‌نماید.


مرکز خرید برج‌های ترامپ استانبول



تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید