19 اینفلوئنسر غذا ایران به ترتیب تعداد فالوور | شهریور 99
شراره رحیمی 1399/07/08 48306 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در ابتدا لازم است بدانید که اینفلوئنسر (Influencer) به معنی "تاثیرگذار" به کسی گفته می‌شود که می‌تواند روی نظر دیگران تاثیر بگذارد و قدرت نفوذ در جهت‌دهی افکار آن‌ها را دارد. به طور کلی در دنیای مجازی معنی اینفلوئنسر در ابتدا در یوتیوب رواج پیدا کرد و پس از آن به دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام وارد شد. اصطلاح اینستافیمس (InstaFamous) یا شاخ مجازی که ممکن است تاکنون درباره‌ی آن‌ها شنیده باشید نیز به همین اشخاص تاثیرگذار اختصاص می‌یابد. اینفلوئنسرها به افرادی گفته می‌شوند که توانسته‌اند دنبال‌کننده‌ها یا فالوورهای زیادی را جذب کنند و در تصمیم‌گیرهای آن‌ها تاثیر بگذارند. در دنیای واقعی تاثیرگذاران شامل افرادی نظیر روزنامه‌نگاران، دانشمندان، استادان دانشگاه، نویسنده‌ها و چهره‌های مشهور هستند اما در دنیای مجازی با یک قاعده متفاوتی روبرو خواهید شد. البته ناگفته نماند که برخی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام نظیر هنرمندان و ورزشکاران افرادی هستند که در دنیای واقعی نیز تاثیرگذار بوده‌اند. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا اینفلوئنسرهای غذا در ایران را به شما معرفی کنیم.

 لطفا در نظر داشته باشید اینفلوئنسرهای حال حاضر ایران در اکثر موارد فقط معرفی کننده و تبلیغ‌کننده رستوران‌ها هستند و نظراتی که در مورد رستوران‌ها ارائه می‌کنند، بر پایه‌ی تست واقعی کیفیت غذا، سلامت غذا و دیگر فاکتورهای قابل ارزیابی نیست در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم قبل از تست کردن رستوران به نظرات واقعی مشتریان قبلی رستوران‌ها مراجعه کنید. 

معرفی 18 اینفلوئنسر غذا در ایران به ترتیب فالوور

همان‌طور که گفته شد امروزه در اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی افرادی را می‌بینیم که تصاویری از فعالیت‌های روزمره زندگیشان را با فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارند که به آن‌ها اینفلوئنسر گفته می‌شوند. اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلفی نظیر آرایش و زیبایی، سرگرمی و طنز، سبک زندگی، غذا و... فعالیت می‌کنند که ما در این بخش به معرفی اینفلوئنسرهای ایرانی در زمینه غذا خواهیم پرداخت. لازم است بدانید که اغلب اینفلوئنسرهای غذا فقط معرفی کننده هستند، زیرا تست کردن و نظر تخصصی دادن در مورد غذا کار یک فرد حرفه‌ای و مجرب در زمینه غذا می‌باشد. در ادامه شما را با 19 اینفلوئنسر غذا در ایران به ترتیب فالوور آشنا خواهیم کرد، اما توجه داشته باشید که در طول تاریخ تعداد دنبال‌کننده‌های هر اینفلوئنسر تغییر خواهند کرد. شما نیز در صورت تمایل می‌توانید با آن‌ها همراه شوید و تجربیات آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

معرفی اینفلوئنسرهای غذا


  • Amir_food_review

امیر جابری از دیگر اینفلوئنسرهای غذا در ایران می‌باشد که تجربه‌های رستوران‌گردی خود را در اختیار فالوورهایش قرار می‌دهد و به آموزش آشپزی می‌پردازد که شما نیز می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرامی amir_food_review از تجربیات او استفاده کنید و دلی از عزا درآورید. او در حال حاضر 1 میلیون و 300 هزار نفر دنبال‌کننده دارد و از اینفلوئنسرهای موفق در زمینه غذا می‌باشد. به علاوه می‌توانید آموزش‌های آشپزی امیر جابری را در کانال یوتیوب او مشاهده کنید و غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای را طبخ کنید.

امیر جابری

  • Milad_taster

میلاد کلانتری در صفحه اینستاگرامی milad_taster به معرفی بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها می‌پردازد و در حال حاضر 1 میلیون و 100 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. به علاوه او به تمامی شهرستان‌های ایران سفر می‌کند تا با فرهنگ و غذاهای ایرانی بیشتر آشنا شود. شما نیز می‌توانید با دنبال کردن پیج او با بهترین رستوران‌های شهرتان آشنا شوید و یک وعده غذایی بسیار خوشمزه و با کیفیت را در کنار خانواده یا دوستانتان میل کنید.

میلاد کلانتری

  • spy.ir

پیج اینستاگرامی food.spy.ir با 938 هزار دنبال کننده متعلق به دو باجناق به نام سعید و بهنام و خانم‌هایشان نوشین و ساناز می‌باشد که به معرفی رستوران‌ها و کافه‌های مختلف به ویژه رستوران‌های تهران می‌پردازند که شما نیز از این طریق می‌توانید نسبت به رستوران‌ها شناخت بهتری پیدا کنید و بهترین انتخاب را برای سرو یک غذای بسیار خوشمزه داشته باشید. به علاوه این دو باجناق با تست کردن غذاهای هر رستوران فقط نظر شخصی خود را در مورد طعم و کیفیت غذاها بیان می‌کنند و ادعایی در مقابل آن ندارند.

food.spy.ir

  • Farhadpaz

از شکموهای شاد اینستاگرام می‌باشد که علاوه بر رستوران‌گردی بعضی اوقات به آشپزی نیز می‌پردازد. فرهاد با پیج اینستاگرامی farhadpaz از جمله اینفلوئنسرهای محبوب و موفق شبکه‌های مجازی می‌باشد که 784 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. به علاوه فرهاد با یک صفحه فروش محصولات و لوازم خاص آشپزی به نام farhadpaz_store و هم‌چنین یک پیج طنز به نام fery.fun نیز در اینستاگرام مشغول فعالیت است. توجه داشته باشید که فرهاد به منظور تبلیغ یک رستوران یا کافه ویدیوهای کوتاهی از مراحل پخت غذاها توسط پرسنل را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد که در این صورت شما می‌توانید علاوه بر غذای مورد علاقه خود نسبت به محیط رستوران و کیفیت کار پرسنل و... نیز به یک شناخت کلی دست یابید.

فرهاد

  • Amoo_roohi_foodlover

عمو روحی یکی دیگر از اینفلوئنسرهای موفق در زمینه غذا می‌باشد که هم‌اکنون با پیج اینستاگرامی amoo_roohi_foodlover مشغول فعالیت است و 609 هزار نفر دنبال‌کننده دارد و فالوورهای خود را با بهترین رستوران‌ها و خوشمزه‌ترین غذاها آشنا می‌کند. به علاوه عمو روحی بعضی اوقات در پیج خود مسابقه‌هایی برگزار می‌کند که در نهایت به یک یا دو نفر از دنبال کننده‌ها به قید قرعه یک بن خرید از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف هدیه می‌دهد که اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید کاملا رایگان در یکی از رستوران‌های مورد تایید عمو روحی غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید و لذت ببرید.

عمو روحی

  • iran

تیم فودیسم با پیج اینستاگرامی foodism.iran، 429 هزار نفر دنبال‌کننده دارد و خفن‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در بیش از 30 شهر ایران به شما معرفی می‌کند که شما می‌توانید با اپ و سایت فودیسم بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهرتان را کشف کنید و آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهید. جالب است بدانید که این تیم اکثر اوقات در صفحه اینستاگرامی خود مسابقه‌هایی را تدارک می‌بینند و پس از قرعه‌کشی به یک یا دو نفر از فالوورهای خود که شرایط مسابقه را رعایت کرده‌ باشند، یک میز رایگان از رستوران‌ها یا کافه‌های مختلف هدیه می‌دهند. به علاوه این تیم برخی اوقات تور برگزار می‌کنند که شما می‌توانید با شرکت در تورهای فودیسم از سفرتان نهایت لذت را ببرید و بهترین غذاها را نوش جان کنید.

فودیسم

  • Fafa_foodd

سپیده رضائی نیز از جمله اینفلوئنسرهای موفق و پرانرژی غذا در ایران می‌باشد که با پیج اینستاگرامی fafa_foodd مشغول فعالیت است و در حال حاضر 361 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. توجه داشته باشید که سپیده در بیو صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که رستوران و کافه‌های بی‌کیفیت را به شما معرفی نخواهد کرد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت در کافه‌ها و رستوران‌هایی که توسط سپیده معرفی می‌شود، یک وعده غذایی بسیار عالی نوش جان کنید و ادعای این اینفلوئنسر غذا را به اثبات برسانید. علاوه بر معرفی رستوران‌ها و کافه‌ها، سپیده در پیج خود به معرفی دیگر پیج‌های مرتبط نظیر پیج‌های رژیمی، محصولات غذایی و... نیز می‌پردازد.

سپیده رضائی

  • Mayi_asmr

مائده با پیج اینستاگرامی mayi_asmr، 311 هزار نفر دنبال‌کننده دارد که به صورت کاملا متفاوت و جذاب از دیگر اینفلوئنسرهای غذا به تبلیغ رستوران‌ها و کافه‌های مختلف می‌پردازد. مائده ویدیوهای بسیار زیبایی از غذا خوردن با سروصدا که به آن موکبانگ گفته می‌شود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد که با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی روبرو شده است و همین امر سبب شده است تا محتواهای بسیار زیادی با تنوع بالا تولید کند. به علاوه مائده برخی اوقات به آشپزی نیز می‌پردازد که شما می‌توانید در صورت تمایل از دستور پخت غذاهای او استفاده کنید و غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای را در منزلتان درست کنید.

مائده

  • Pedarshikamoo

مهدی پارسا تحت عنوان پدر شکمو از دیگر اینفلوئنسرهای پرانرژی در ایران می‌باشد که از طریق پیج اینستاگرامی pedarshikamoo  با 220 هزار دنبال کننده مشغول فعالیت در زمینه غذا می‌باشد. مهدی پارسا با انتخاب اسم پدر شکمو ادعا می‌کند که همانند یک پدر به فکر غذا خوردن همه می‌باشد و به هیچ عنوان رستوران یا کافه بی‌کیفیت و غذای بد به شما معرفی نخواهد کرد. پدر شکمو علاوه بر معرفی کردن رستوران‌ها و کافه‌ها به آشپزی کردن نیز بسیار علاقه دارد و دستور پخت غذاهایش را با در اختیار فالوورها قرار می‌دهد. به علاوه به طور مداوم در پیج پدر شکمو مسابقاتی برگزار می‌شود که در نهایت به قید قرعه به برندگان مسابقه وجه نقد یا بن خرید از یک رستوران هدیه داده می‌شود.

پدر شکمو

  • Robiin_food

رادمهر نیز از جمله اینفلوئنسرهای غذا در ایران است که با صفحه اینستاگرامی robiin_food به معرفی رستوران‌ها و آشپزی می‌پردازد و 197 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. به علاوه او تجربیاتش از رستوران‌گردی و دستور پخت غذاهایش را نیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد و با فالوورهای خود بسیار در تعامل است.

رادمهر

  • Shekamcheron

از دیگر اینفلوئنسرهایی که در زمینه غذا در ایران مشغول به فعالیت است، مهدی حاتم می‌باشد که تجربیات خود را از رستورانگردی در صفحه پیج اینستاگرامی خود به نام shekamcheron به اشتراک می‌گذارد و در حال حاضر 191 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. جالب است بدانید که مهدی حاتم در بیو پیج اینستاگرام خود نوشته است که هیچ عشقی خالصانه‌تر از عشق به غذا وجود ندارد و آشپزی را با علاقه بسیار زیاد دنبال می‌کند که دستور پخت غذاهایش را نیز می‌توانید در صفحه اینستاگرام شکمچرون مشاهده کنید.

مهدی حاتم

  • foodd

رامین بیاتی که لقب آقای غذا را به خود گرفته است از دیگر اینفلوئنسرهای غذا در ایران می‌باشد که علاقه زیادی به سفر و آشپزی در طبیعت دارد. او هم‌اکنون با صفحه اینستاگرامی mr.foodd مشغول فعالیت در زمینه غذا می‌باشد و 191 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. به علاوه رامین بیاتی شما را با کافه‌ها و رستوران‌های مختلف تهران آشنا می‌کند تا شما بتوانید در پایتخت غذای مورد علاقه خود را در یکی از بهترین رستوران‌های شهر نوش جان کنید و لحظه‌های لذت‌بخشی را برای خود به ارمغان آورید. به علاوه در استوری‌های پیج مستر فود، لایف استایل مردی را می‌بینید که به شدت برای یک زندگی شاد و با کیفیت تلاش می‌کند.

رامین بیاتی

  • Chef_babak1

بابک امیری با صفحه اینستاگرامی chef_babak1 در زمینه غذا مشغول به فعالیت است و در حال حاضر 191 هزار نفر فالوور دارد. بابک در بیو صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که آشپزی دنیای اوست و شما را به دنیای خود دعوت کرده است. او نیز همانند دیگر اینفلوئنسرهای غذا در ایران به معرفی بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها می‌پردازد و توضیح جامع و کاملی از کیفیت غذاها، فضای رستوران و... در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه بابک امیری ویدیوهایی از آشپزی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد که شما نیز می‌توانید با استفاده از دستور پخت غذاهای او، خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه‌ای را در منزلتان درست کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

بابک امیری

  • Mahtabi_food

مهتاب یکی دیگر از اینفلوئنسرهای غذا در ایران است که در حال حاضر با پیج اینستاگرامی mahtabi_food با 171 هزار نفر دنبال‌کننده مشغول فعالیت در زمینه آشپزی، رستوران‌گردی، مراکز غذایی و کافه‌ها می‌باشد. علاوه بر معرفی رستوران‌ها و کافه‌ها او در سایر زمینه‌ها نظیر زیبایی، سرگرمی و طنز و... نیز تبلیغات می‌کند. شما نیز می‌توانید از طریق پیج مهتاب فود با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تهران آشنا شوید و یک وعده‌ غذایی ناب  و دلپذیر را به همراه خانواده یا دوستان نوش جان کنید.

مهتاب

  • Foodguideiran

پریسا قلی‌پور تجربیاتش از کافه‌ها، رستوران‌ها و محصولات غذایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که شما نیز می‌توانید به منظور استفاده از این تجربیات، صفحه اینستاگرامی foodguideiran را دنبال کنید. پیج پریسا در حال حاضر 168 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. البته ناگفته نماند که پریسا برخی اوقات در صفحه اینستاگرام خود تجربیاتش از سفرها و لذت و هیجان آشپزی در طبیعت را نیز با فالوورهایش شریک می‌کند. به علاوه او به معرفی بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها می‌پردازد تا شما بتوانید با خیال راحت اوقات خوشی را در کنار عزیرانتان تجربه کنید.

پریسا قلی‌پور

  • Aghaye_food

علیرضا که در اینستاگرام با آی‌دی aghaye_food در زمینه غذا فعالیت می‌کند، یک مهندس شکمو می‌باشد که تجربیاتش از رستوران‌گردی را در صفحه خود برای 129 هزار نفر دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. به علاوه او برخی اوقات به آشپزی نیز می‌پردازد که می‌توانید از دستور پخت غذاهایش استفاده کنید و لذیذترین غذاها را درست کنید.

علیرضا

  • taster

فرید هاشمی از دیگر اینفلوئنسرهای غذا در ایران می‌باشد که در حال حاضر با صفحه اینستاگرامی tehran.taster مشغول فعالیت می‌باشد و 110 هزار نفر دنبال کننده دارد. او بر اساس 22 سال سابقه رستوران‌داری به بررسی‌ صادقانه و بیطرفانه رستوران‌ها و کافه‌ها می‌پردازد و برای انجام گزارش تیستینگ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده به رستوران‌هایی که توسط فرید هاشمی معرفی شده است سر بزنید و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

فرید هاشمی

  • Ghazadoost

از دیگر اینفلوئنسرهای غذا در ایران می‌توان به غزاله و همسرش شاهین اشاره کرد که از طریق پیج اینستاگرامی ghazadoost داستان‌های رستورانگردی خود را به اشتراک می‌گذارند و به معرفی و بررسی کافه‌ها و رستوران‌ها می‌پردازند و تجربیات شخصی خود را در اختیار فالوورهایشان قرار می‌دهند. پیج اینستاگرام غذادوست در حال حاضر 64 هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

غزاله و همسرش شاهین

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی اینفلوئنسرهای غذا در ایران به ترتیب فالوور پرداختیم. شما نیز می‌توانید با دنبال کردن پیج‌های اینستاگرامی اینفلوئنسرهای معرفی شده با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها آشنا شوید و غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیتی را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید و لذت ببرید. به علاوه اگر جزو افراد شکمو هستید و یا به آشپزی علاقمندید، می‌توانید در این زمینه مشغول به فعالیت شوید. برای آگاهی بیشتر از برخی غذاهای محلی و رستوران‌های معروف شهرهای ایران می‌توانید وارد صفحه وبلاگ کایت شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید