بهترین اقامتگاه‌های ماسال | 10 اقامتگاه برتر در ماسال
شراره رحیمی 1399/07/07 6365 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ماسال شهری مرتفع و ییلاقی حیرت‌انگیز می‌باشد که در استان گیلان واقع شده است و به شهرهای فومن، رضوانشهر، صومعه‌سرا و خلخال محدود می‌شود. این شهرستان با طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع و دل‌انگیز خود یکی از زیباترین مقصدهای طبیعت‌گردی در شمال کشور می‌باشد که توسط رشته‌کوه‌ها احاطه شده است. به علاوه این شهر جاذبه‌های طبیعی فراوانی از جمله آبشارها، چشمه‌ها، ییلاق‌های زیبا، جنگل‌های انبوه و... را در دل خود جای داده است که بدون شک بازدید از هر کدام از آن‌ها لحظاتی آرام و لذت‌بخش برایتان فراهم خواهد کرد. بهترین زمان سفر به ماسال فصل بهار و تابستان می‌باشد، زیرا در فصل پاییز و زمستان آب و هوای بسیار سردی در این منطقه حاکم می‌باشد و قطعا رفتن به ارتفاعات با سختی‌های زیادی همراه خواهد بود. اگر قصد سفر به ماسال را دارید، در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا بهترین اقامتگاه‌ها و ویلاهای این منطقه ییلاقی را به شما معرفی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای ماسال وارد صفحه "تور ماسال" شوید.

معرفی 10 اقامتگاه برتر در ماسال

ماسال دارای اقامتگاه‌ها و ویلاهای بسیار زیادی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز و زیبا می‌باشد که بدون شک اقامت در هر کدام از آن‌ها سفری رویایی و دلپذیر برایتان به ارمغان خواهد آورد. ما نیز در این بخش از مقاله 10 اقامتگاه برتر ماسال را به شما معرفی خواهیم کرد تا با اقامت در آن‌ها نهایت لذت را ببرید و به آرامشی عمیق دست یابید.

معرفی اقامتگاه‌های برتر ماسال

  • کلبه صمدی

به جرات می‌توان گفت که تمامی گردشگران رویای اقامت در یک کلبه چوبی که در بین طبیعتی بکر و دل‌انگیز واقع شده است را در ذهن داشته‌اند که اکنون با سفر به ماسال گیلان می‌توانند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. کلبه یک خوابه صمدی یک کلبه کوچک و بسیار زیبا می‌باشد که بدون شک سفرتان را رویایی خواهد کرد. لازم است بدانید که تمامی در و دیوارهای داخلی کلبه نیز از چوب ساخته شده است، به گونه‌ای که وقتی در داخل اتاق راه می‌روید، صدای گوش‌نواز چوب‌ها را می‌شنوید. در این کلبه برای مسافران یا گردشگران تمامی لوازم آشپزخانه، تلویزیون و مبلمان نیز در دسترس است.

  • ویلا یک خوابه ویلارود

این ویلا از یک موقعیت مکانی فوق‌العاده زیبایی برخوردار می‌باشد که بدون شک از اقامت در آن به هیچ عنوان سیر نخواهید شد. با اقامت در این ویلا شما می‌توانید از قدم زدن در شالیزارهای نزدیک به ویلا، از تماشای رودخانه بسیار پرآب و کوه‌های سر به فلک کشیده و هم‌چنین از درختان سرسبز نهایت لذت را ببرید و لحظات آرامش‌بخشی برای خود رقم بزنید. به علاوه شما می‌توانید در بالکن این ویلا به تماشای این همه زیبایی بنشینید و لذت ببرید. داخل ویلا نیز به تمامی لوازم آشپزخانه، مبل، تلویزیون و... مجهز می‌باشد که بدون شک با این همه امکانات احساس راحتی و آرامش خواهید داشت.

معرفی ویلا یک خوابه ویلارود

  • مجتمع اقامتی فاطمی

از جمله بهترین اقامتگاه‌های ماسال می‌توان به مجتمع اقامتی فاطمی اشاره کرد که بدون شک با امکانات رفاهی خود سفری بدون دغدغه و آرام برایتان فراهم خواهد کرد. این اقامتگاه یک ساختمان دو طبقه می‌باشد که داخل آن با نورپردازی‌های رنگی و زیبا تزئین شده است. در داخل خانه نیز لوازمی نظیر تلویزیون، تختخواب، مبلمان، میز ناهار خوری و وسایل کامل آشپزخانه به منظور رفاه حال گردشگران وجود دارد. از ویژگی‌های بی‌نظیر این مجتمع اقامتی می‌توان به چشم‌انداز رویایی آن اشاره کرد که شما می‌توانید از پنجره دشت‌های سرسبز و کوه‌های ماسال را نظاره‌گر باشید و لذت ببرید.

  • ویلا دوبلکس کاظمی

ویلا  دوبلکس کاظمی برای کسانی که با دوستان یا خانواده به ماسال سفر کرده‌اند انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. زیرا این ویلا دارای دو اتاق می‌باشد و فضای بیشتری برای گردشگران وجود دارد، به گونه‌ای که تقریبا 5 تا 10 نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. شما این ویلا را از دور کلبه‌ای دوبلکس با شیروانی مشاهده خواهید که از چوب ساخته شده است. اتاق خواب این ویلا از چشم‌انداز بسیار بی‌نظیری برخوردار می‌باشد که شما هر صبح با دیدن منظره‌ای سرسبز و رویایی از خواب بیدار می‌شوید. از لوازم داخل ویلا نیز می‌توان به میز ناهارخوری، تلویزیون، مبل، تختخواب و وسایل کامل آشپزخانه اشاره کرد.

معرفی ویلا دوبلکس کاظمی

  • سوئیت کاظمی

مساحت این سوئیت تقریبا حدود 60 متر مربع می‌باشد که 4 تا 7 نفر می‌توانند به راحتی در آن اقامت داشته باشند. ساختمان این سوئیت نیز همانند دیگر اقامتگاه‌ها چوبی است. در واقع ساختمان بیرونی این سوئیت سبیه به یک کلبه بسیار بزرگ است که از چشم‌انداز رویایی و خارق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. در اتاق خواب سوئیت نیز برای مهمانان تختخواب دو نفره در نظر گرفته شده است. شما نیز می‌توانید با دوستان یا خانواده در این سوئیت اقامت داشته باشید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را برای خود به وجود آورید.

  • ویلا باغ رویایی دوست‌پرست

این اقامتگاه با سایر اقامتگاه‌های ماسال متفاوت است و در یک فضای باغی بسیار زیبا ساخته شده است. در این باغ گردشگران می‌توانند به تفریح و گشت و گذار بپردازند و نهایت لذت را ببرند. به علاوه مهمانان می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ این باغ قرار دهند. لازم است بدانید که در این ویلا باغ امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد که آرامش و رفاه شما را در سفر به ماسال تضمین می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به باربکیو، تختخواب، تلویزیون، مبل، لوازم آشپزخانه، توالت فرنگی و... اشاره کرد.

معرفی ویلا باغ رویایی دوست‌پرست

  • ویلا دو خوابه بهشت

این ویلا در دشتی بسیار زیبا و سرسبز واقع شده است که شما می‌توانید با اقامت در این ویلا از چشم‌اندازهای رویایی اطرافتان نهایت لذت را ببرید. به علاوه در وسط حیاط این ویلا میز و صندلی‌های چوبی وجود دارد که شما می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را روی این میز و در دل طبیعت میل کنید و از آب‌ و هوای دل‌انگیز این منطقه نهایت استفاده را کنید. علاوه بر آن در ایوان این ویلا نیز یک میز و صندلی قرار داده شده است که در صورت بارانی بودن هوا می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید و به تماشای مناطق زیبای اطرافتان بنشینید.

  • ویلا یک خوابه دلاوری

ویلا یک خوابه دلاوری، یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار زیبای ماسال می‌باشد که در یک روستا ساخته شده است. شما می‌توانید با اقامت در این ویلا با مردم روستا نیز معاشرت داشته باشید و نسبت به فرهنگ و آداب و رسوم این روستا شناخت بیشتری پیدا کنید. این ویلا شامل یک حیاط بسیار بزرگ و سرسبز می‌باشد که خودش به تنهایی محل مناسبی برای پیاده‌روی و گشت و گذار به شمار می‌رود. به علاوه این ویلا یک بالکن با گلدان‌های رنگارنگ و زیبا دارد که جذابیت ویلا را تکمیل کرده است. از دیگر امکانات ویلا می‌توان به یک آشپزخانه بسیار بزرگ و مجهز، تلویزیون، مبل و... اشاره کرد.

  • کلبه یک خوابه جنگلی

کلبه یک خوابه جنگلی ماسال از فضایی بسیار زیبا و رویایی برخوردار می‌باشد که در یک منطقه جنگلی و در بین درختان سرسبز قرار گرفته است. این کلبه چوبی با شیروانی قرمز رنگش تصویر بسیار جذابی دارد که بدون شک چشم هر گردشگری را به خود خیره خواهد کرد. در بیرون این کلبه یک اجاق وجود دارد که می‌توانید داخل آن هیزم بریزید و آتش روشن کنید. در این اجاق نیز می‌توانید سیب‌زمینی دودی، چای آتشی و... درست کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. در آشپزخانه این کلبه نیز یخچال، سینک ظرفشویی و اجاق گاز برای گردشگران در دسترس است.

  • کلبه دو خوابه چوب‌بری

کلبه چوب‌بری ماسال نسبت به دیگر کلبه‌ها از حال و هوای متفاوت و آرامش‌بخشی برخوردار می‌باشد که در روستایی بسیار زیبا و دلنشین ساخته شده است. این کلبه یک بالکن با نرده‌های چوبی دارد که می‌توانید در این بالکن بنشیند و از تماشای زیبایی‌های طبیعت نهایت لذت را ببرید. طراحی داخلی این کلبه دو خوابه نیز همانند دیگر خانه‌های روستا می‌باشد که سبک آن به شما آرامش خواهد داد.

معرفی کلبه دو خوابه چوب‌بری ماسال

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی اقامتگاه‌های برتر ماسال پرداختیم. ماسال با دشت‌های سرسبز خود تمامی دغدغه‌های زندگی شهری را از شما دور خواهد کرد و لحظه‌های آرامش‌یخشی را برایتان رقم خواهد زد. اقامتگاه‌های ماسال نیز با امکانات رفاهی خود باعث‌ می‌شوند تا در شمال کشور به شما خوش بگذرد. در صورتی که قصد سفر به ماسال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا اطلاعات بیشتری از این منطقه ییلاقی به دست آورید و سفر بدون مشکلی و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید