جاهای دیدنی باکو | کمتر شناخته شده‌های باکو را بشناسید!
5646 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

جاهای دیدنی باکو، سر از ناشناخته‌های باکو در آورید!

تور باکو رو از کایت بخر چون ما مجری مستقیم این تور هستیم و بی‌واسطه به باکو می‌ریم. اگه قیمت تور باکو رو از کایت دیدی تعجب نکن که چرا انقدر نرخ پایین هست؛ مهم‌ترین علت پایین بودن قیمت تور باکو کایت، بی‌واسطه بودنش هست و پرواز چاتری که به باکو داریم. ما تا باکو باهات هستیم و به فرودگاه که رسیدی.به استقبالت میایم و با ترانسفر ویژه به هتل درجه یک چهار ستاره یا پنج ستاره می‌ریم. برای رزرو تور باکو به سایت کایت که اومدی به قسمت تور در بالای صفحه برو و تور باکو رو انتخاب کن و آمار صفر تا صد سفرت رو در بیار.

تورهای مرتبط:


جاهای دیدنی باکو رو با باکو گردها ببین


با تور باکو رفتم کجا برم؟

هر فصلی که به باکو بری خوش می‌گذره؛ رفتن با تور باکو در فصل بهار پر از جشنواره و جشن‌های نوروزی هست که جشنواره‌گردی می‌کنی، تابستون که با تور باکو بری جون میده برای تفریح‌های ساحلی و زمستون‌های فریزری باکو هم برای اسکی و پاتیناژ و... مناسب هست که تو می‌تونی با بهترین انتخاب‌ها در تور باکو کایت، برنامه یه سفر هیجان‌انگیز رو برای خودت بچینی و به سبک خودت سفر کنی. باکو یه شهر مدرن هست که هنوز محله‌های قدیمی قبلش رو حفظ کرده و جاهای دیدنی زیاد داره که در ادامه به بهترین این جاذبه‌های گردشگری در تور باکو اشاره می‌کنیم.

شهر قدیمی (Old City) تور باکو


شهر قدیمی (Old City) رو در تور باکو حتما ببین:


اسم دیگه این شهر (Icheri Sheher) هست پس اگه ایچری شهر هم شنیدی همین شهر قدیم باکو هست. با تور باکو به این منطقه تاریخی که رفتی حتما برج دختر رو هم ببین و قصر شیروان شاه رو یادت نره و دروازه مراد هم از جاهای دیدنی این منطقه هست. حمام و کاروانسرا و مسجدهای باکو با معماری سنتی این شهر هم دیدن داره بعد از دیدن این جاذبه‌های تاریخی متوجه میشی که ایران و باکو چقدر به هم شبیه هستن و تور باکو رفتن داره. ما با مردم باکو هم از لحاظ فرهنگی خیلی نزدیک هستیم.


قصر شروانشاه در تور باکو


قصر شروانشاه در تور باکو دیدن داره:


قصر شروانشاه در باکو به قرن 13 تا 16 برمی‌گرده که گردشگران برای دیدن این جاذبه تاریخی در باکو استقبال زیادی می‌کنن. این کاخ توسط سازمان یونسکو جزء میراث‌های جهانی شده و ارزش زیادی داره که حتما در تور باکو به دیدن این جاذبه می‌ریم. در این کاخ دیدنی، علاوه بر عمارت قصر شروانشاه، آرامگاهی در سرداب و حمام‌های قدیمی وجود داره که حتما باید ببینی. این کاخ رو می‌تونی از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر ببینی وبرای رفتن به قصر شروانشاه هم در تور باکو به آدرس زیر برو.


 Sirvansahlar Sarayı, Baku, Azerbaijan




چشم چرخ و فلکی باکو Baku Eye


چشم چرخ و فلکی باکو Baku Eye:


یه غول چرخ و فلک در باکو هست که به چشم باکو معروف شده و این جاذبه رو در لیست تور باکو جا بده که خیلی دیدنی هست. این چرخ و فلک هر دوری که می‌زنه 30 دقیقه طول می‌کشه چون ارتفاع این غول آهنی 60 متر هست. سوار چشم باکو شدن و دیدن کل شهر از ارتفاع 60 متر هیجان زیادی به سفرت میده به شرطی که ترس از ارتفاع نداشته باشی:) برای چرخ و فلک سواری در تور باکو به آدرس زیر برو.


Sirvansahlar Sarayı, Baku, Azerbaijan





ساحل بولواری باکو


ساحل بولواری باکو در کنار دریاچه خزر:


ساحل بولواری باکو در کنار دریاچه خزر یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور باکو هست که با کافه‌های رنگارنگش کافه‌گردی هم یکی از جذابیت‌های این منطقه شده. این بولوار 4 کیلومتری برای پیاده روی و دوچرخه سواری تعبیه شده که برای شب‌گردی آرامش زیادی داره و خیلی خوش می‌گذره. نورپردازی و صدای زیبای موج‌ها فضای شاد و زیبایی هست که باید در تور باکو امتحانش کنی.



آسمان خراش شعله نماد زیبای باکو


آسمان خراش شعله نماد زیبای باکو:


یکی از نمادهای باکو که مدرن بودن این شهر رو نشون میده، سه آسمان خراش شعله هست که به خاطر شکل این برج‌ها که شبیه به شعله بوده به این اسم نام‌گذاری شده. ارتفاع این سه برج با هم متفاوت هست و از 190 متر تا 140 متر ارتفاع دارن. نورپردازی‌های این آسمان‌خراش‌ها در شب جلب توجه میکنه. برای دیدن این سه برج در تور باکو می‌تونی به آدرس زیر بری:

Flame Towers, Baku, Azerbaijan

قطارگردی  تور باکو


قطارگردی در تور باکو:


یکی دیگه از جاذبه‌های گردشگری که در تور باکو می‌بینیم، یه قطار بین شهری هست که با کابل و تسمه حرکت میکنه و 455 متر از سطح دریا به سمت بالا حرکت می‌کنه. این قطار که یادگار حکومت شوروی هست از سال 1960 به حرکت درومده وتا به امروز گردشگرای زیادی رو به تماشای باکو برده. حرکت این قطار از خیابان نفتچیلار است و به شهر قدیم باکو میره. منظره‌های زیبای باکو از این قطار دیدن داره و در سفربا تور باکو حرکت با این قطار رو از یاد نبر و به آدرس زیر برو.


Shovkat Alakbarova, Bakı, Azerbaijan

تنها فرودگاه باکو


حیدر علی اف، تنها فرودگاه باکو:


حیدر علی اف پر ترافیک‌ترین فرودگاه در باکو و منطقه قفقاز است که در شمال شرقی این شهر قرار داره و مسافت این فرودگاه تا خود  شهر باکو 20 کیلومتر که در تور باکو هم این مسافت و با ترانسفر ویژه طی می‌کنیم. اسم قبلی این فرودگاه بینا بوده است که در سال 2004 به نام حیدر علی اف، رییس جمهور وقت باکو تغییر کرد .
در فرودگاه حیدر علی اف دو ترمینال هست که به نام شمالی و جنوبی تعیین شده و در قسمت ترمینال باری این فرودگاه هم می‌تونی بارهات رو تحویل بگیری.

.

فرودگاه حیدرعلی‌اف


چطور به فرودگاه حیدرعلی‌اف برم؟


درسته که در تور باکو ترانسفر تا فرودگاه هست اما صرفا جهت اطلاع می‌گیم که وسیله ایاب و ذهاب در فرودگاه چه طوری هست و می‌تونی با چه وسیله‌هایی به شهر بری
با تاکسی برو: فرهنگ تاکسی سوار شدن در باکو شبیه به ایران هست؛ پس باید سر کرایه چونه بزنی و یکی از وظایف مسافر نشون دادن مسیر درست به راننده هست که باید این آپشن رو هم داشته باشی! در محوطه فرودگاه حیدرعلی‌اف تاکسی‌های ویژه فرودگاه و شخصی هست که می‌تونی خودت رو به مقصد برسونی.
با مترو برو: نزدیکترین ایستگاه مترو به فرودگاه حیدرعلی‌اف ایستگاه کوراوغلو هست که تا مرکز شهر 4 تا 6 ایستگاه فاصله داره.
با مینی بوس برو: شرکت حمل و نقل اکسپرس در فرودگاه حیدرعلی‌اف برای رفتن به مرکز شهر انتخاب مناسبی می‌تونه باشه.
اتوبوس: اتوبوس‌های مخصوص مسافران  فرودگاه باکو در خارج از ساختمان اصلی فرودگاه و در نزدیکی پارکینگ قرار گرفته اند. مسیر حرکت این اتوبوس‌ها از فرودگاه شروع  و در ایستگاه پارک صمد وورغون پایان می یابد.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید