بهترین هتل 5 و 4 و 3 ستاره گوآ هند کجاست | 5 هتل برتر گوآ
ضحا اکبری 1399/05/07 2788 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شهر گوا بخاطر داشتن سواحل بسیار زیبا مورد علاقه و توجه بسیاری از مسافرانی که به هند سفر می‌کنند قرار دارد، اما علاوه بر ساحل زیبا هتل‌های بی نظیر گوا هم طرفداران زیادی دارد، در گوا بی شمار هتل با کیفیت و قیمت‌های متفاوت وجود دارد که هر کدام خدمات خاصی به مهمانان خود عرضه می‌کنند. ما در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین هتل‌های شهر گوا و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کنیم تا در صورت سفر به این شهر بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. این 5 هتل عبارتند از: هتل دابل تری بای هیلتون گوا، هتل آزایا بیچ ریزورت گوا، هتل آکرون واترفرانت ریزورت گوا، هتل ریچموند پارک ریزورت گوا و هتل کوکوئیرال بیچ گوا.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای هند وارد صفحه "تور هند" شوید.

  1. هتل دابل تری بای هیلتون گوا (Double Tree By Hilton Hotel Goa)

هتل دابل تری بای هیلتون گوا یک هتل 5 ستاره در شهر ساحلی گواست که بخاطر دسترسی عالی و امکانات فوق العاده، بسیار مورد توجه مسافران هند قرار گرفته است. این هتل 104 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مدرن دارد، کارکنان آن بسیار خوش برخورد و به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط هستند و برای مهمانان معلول هم خدمات ویژه‌ای دارند.

هتل دابل تری بای هیلتون گوا

هتل دابل تری امکانات عمومی همچون فضای سبز، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق سیگار، کتابخانه، 3 رستوران با انواع غذاهای هندی و ملل، بار، استخر که در همه‌ی سال رو باز است، مرکز بازی و مراقبت از کودکان، صرافی، چندین فروشگاه، سالن کنفرانس، آرایشگاه، سالن بدنسازی و ماساژ، استخر کودکان، مبلمان فضای باز و... دارد. اتاق‌های این هتل نیز از امکاناتی نظیر گاو صندوق، چای یا قهوه ساز، کپسول آتش نشانی، خانه داری روزانه و... برخوردار هستند. در این هتل سیگار کشیدن و همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است و در صورت درخواست مهمان صبحانه در اتاق سرو می‌شود. صبحانه‌ی هتل شامل انواع غذاهای قاره، گیاهخواری، حلال، آسیایی و آمریکایی می‌باشد. هتل دابل تری بای هیلتون به مراکز مهم شهر و نقاط گردشگری آن بسیار نزدیک است، مثلا تا فرودگاه دابلیم 22.5 کیلومتر، تا کلیسای سنت مایکل 1.7 کیلومتر و تا قلعه‌ی چاپورا 4.6 کیلومتر فاصله دارد.

هتل دابل تری بای هیلتون گوا

  1. هتل آزایا بیچ ریزورت گوا (Azaya Beach Resort Goa)

هتل آزایا بیچ ریزورت یک هتل ساحلی 5 ستاره است که به دلیل داشتن دسترسی خوب و امکانات عالی مسافران هند به آن علاقه‌ی بسیاری دارند، این هتل بسیار شیک و مدرن است و اتاق‌های آن به زیبایی تزئین شده‌اند.

هتل آزایا بیچ ریزورت گوا

هتل آزایا بیچ دارای امکانات عمومی از قبیل کتابخانه، پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان، فضای سبز، ساحل اختصاصی، استخر شخصی، مرکز تناسب اندام و ماساژ، رستوران، بار ، میز بیلیارد، استخر رو باز در تمام سال با منظره‌ای شگفت انگیز، دوربین مدار بسته، اتاق‌های خانوادگی، مبلمان فضای باز و... می‌باشد. اتاق‌های هتل هم از امکاناتی همچون کپسول آتش نشانی، وای فای رایگان، قهوه یا چای ساز، تراس، روم سرویس، تهویه‌ی هوا، حمام اختصاصی با وان، خانه داری روزانه و... برخوردارند. در هتل آزایا بیچ همراه داشتن حیوانات خانگی و سیگار کشیدن ممنوع است و در صورتی که مهمان بخواهد می‌تواند صبحانه را در اتاق خود میل نماید. این هتل با فرودگاه دابلیم 19.2 کیلومتر، با ایستگاه راه آهن مارگائو 5.5 کیلومتر و با موزه‌ی هوانوردی و دریایی هند 19.6 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آکرون واتر فرانت ریزورت گوا

  1. هتل آکرون واتر فرانت ریزورت گوا (Acron Waterfront Resort Goa)

هتل 4 ستاره‌ی آکرون واتر فرانت در شهر گوا یکی از هتل‌های زیبا و با امکانات فوق العاده‌ی این شهر است که با خدمات بی نظیرش توانسته جایگاه خوبی در بین هتل‌های گوا پیدا کند.

هتل آکرون واتر فرانت ریزورت گوا

این هتل از امکانات عمومی نظیر صرافی، رستوران، بار، سالن آفتاب گیری و ماساژ، استخر در فضای باز، جکوزی، اتاق‌های خانوادگی، خدمات برای مهمانان معلول، خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه، اینترنت وای فای رایگان، مبلمان فضای باز و... می‌باشد. اتاق‌های هتل هم امکاناتی مثل کپسول آتش نشانی، حمام اختصاصی، صندوق امانات، خانه داری روزانه، تهویه‌ی هوا، روم سرویس و... دارند. هتل آکرون دارای ساحل اختصاصی بوده، امکان صرف صبحانه در اتاق را فراهم کرده وهمراه داشتن حیوانات خانگی و سیگار کشیدن در آن ممنوع می‌باشد. این هتل با فرودگاه دابلیم 21.8 کیلومتر، با قلعه‌ی چاپورا 4.8 کیلومتر، با ایستگاه راه آهن گوا 15.5 کیلومتر و با کلیسای سنت الکس 3.3 کیلومتر فاصله دارد و به سواحل باگا، آنجونا و کالانگوت بسیار نزدیک است.

هتل آکرون واتر فرانت ریزورت گوا

  1. هتل ریچموند پارک ریزورت گوا (Richmond Park Resort Goa)

هتل ریچموند پارک ریزورت یک هتل 4 ستاره در شهر گواست که دارای مکانات خوبی بوده و زمینه‌ی آسایش مهمانان خود را فراهم کرده است.

هتل ریچموند پارک ریزورت گوا

این هتل دارای امکانات عمومی مثل صرافی، 2 استخر رو باز، استخر کودکان، امکاناتی برای معلولان، اتاق‌های غیر سیگاری، زمین بازی بچه‌ها، شاتل فرودگاهی با هزینه، اتاق‌های خانوادگی، امکانات ورزش‌های آبی، محل پیک نیک، شومینه در فضای باز، رستوران، بار، اینترنت وای فای رایگان در مکان‌های عمومی، دوربین مدار بسته در مناطق مشترک، لباسشویی، اتوشویی و... می‌باشد. اتاق‌های هتل از امکاناتی چون روم سرویس، تهویه‌ی هوا، خانه داری روزانه، کپسول آتش نشانی، تراس، حمام اختصاصی و... برخوردار هستند. هتل ریچموند دارای فضایی برای انجام ورزش‌های آبی است، کارکنانی خوش اخلاق و مسلط به دو زبان هندی و انگلیسی دارد و سیگار کشیدن و همراه داشتن حیوانات خانگی در آن ممنوع است. هتل ریچموند با فرودگاه دابلیم 19.5 کیلومتر، با کافه بار تیتو 3.5 کیلومتر و با بازار کالانگوت 4 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ریچموند پارک ریزورت گوا

  1. هتل کوکوئیرال بوتیک بیچ گوا (Coqueiral Boutique Beach Goa)

هتل کوکوئیرال بوتیک بیچ در شمال گوا قرار دارد و بخاطر داشتن معماری پرتغالی ساختمان آن، درختان نخل که دور تا دور ساختمان هتل را در بر گرفته‌اند و شن‌های سفید ساحل اطراف آن که بسیار آرامش بخش هستند، یکی از زیباترین هتل‌های شهر گواست.

هتل کوکوئیرال بوتیک بیچ گوا

امکانات عمومی هتل عبارتند از استخر رو باز، پارکینگ اختصاصی رایگان، لباسشویی، اتوشویی، صرافی، وای فای رایگان در نقاط عمومی، فضای سبز و.... اتاق‌ها نیز دارای امکاناتی از قبیل سرویس اتاق، تهویه‌ی هوا، صندوق امانات، بالکن با چشم انداز باغ و استخر و ساحل و... می‌باشند. هتل کوکوئیرال با ساحل کاندولیم حدود 200 متر و با ساحل کالانگوت تنها 3 کیلومتر فاصله دارد، فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه دابلیم 16.5 کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن گوا 17.2 کیلومتر، تا کلیسای سنت الکس 2.5 کیلومتر و تا رودخانه‌ی کروز 7.9 کیلومتر می‌باشد.

هتل کوکوئیرال بوتیک بیچ گوا

در این مقاله 5 هتل برتر شهر ساحلی گوا را به شما معرفی کردیم، در صورتی که تمایل دارید به یکی از هتل‌های شهر گوا بروید به قسمت هتل‌های گوا در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید