بهترین هتل 5 و 4 و 3 ستاره دهلی هند کجاست؟ 5 هتل برتر دهلی
ضحا اکبری 1399/05/07 4746 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



هتل‌ها در صنعت گردشگری هر کشور نقش بسزایی دارند وحتی خود هتل‌ها می‌توانند یکی از دلایل سفر گردشگران به یک شهر یا کشور باشند. کشور هند از جمله کشورهای توریست پذیر است که هر سال میلیون‌ها گردشگر وارد شهرهای آن می‌شوند و از امکاناتش بهره می‌گیرند. سفر به کشور هند شاید در ابتدا شما را به یاد کوچه پس کوچه‌های کثیف و مکان‌های آلوده بیاندازد ولی باید بدانید در شهرهای هند برای جذب توریست هتل‌هایی ساخته شده که بدون شک اقامت در آن‌ها از بهترین بخش‌های سفر هر گردشگری خواهد بود. خصوصا در شهر دهلی که پایتخت هند است هتل‌های بی نظیری ساخته شده که زیباییشان هر بیننده‌ای را محو تماشا می‌کند و کسانی که در این هتل‌ها اقامت می‌کنند معمولا از قسمت هتل سفر خود به عنوان یکی از بهترین قسمت‌ها یاد می‌کنند. ضمن این‌که رزرو آنلاین هتل‌ها و پرداخت هزینه‌های آن به وسیله‌ی کارت‌های عضو شتاب کار را برای مسافران بسیار راحت‌تر کرده است. در این مقاله ما ۵ مورد از بهترین هتل‌های دهلی نو پایتخت هند را به شما معرفی می‌کنیم اگر قصد دارید به هند و دهلی سفر کنید و نمی‌دانید در کدام هتل دهلی اقامت کنید با ما تا انتهای مقاله همراه شوید تا شما را با هتل‌های بی نظیر هند آشنا کنیم. این ۵ هتل عبارتند از:هتل تاج پالاس دهلی، هتل لالیت دهلی، هتل پارک پلازای دهلی، هتل هیلتون گاردن دهلی و هتل دیپلمات دهلی.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای هند وارد صفحه "تور هند" شوید.

  1. هتل ۵ ستاره‌ی تاج پالاس شهر دهلی نو

هتل ۵ ستاره‌ تاج پالاس هتلی بسیار زیبا و لوکس در شهر دهلی است که دارای ۴۲۲ اتاق می‌باشد. این هتل از امکانات عمومی مثل پذیرش ۲۴ ساعته، آرایشگاه، صرافی، باشگاه ورزشی و ماساژ، اینترنت، استخر سرپوشیده، اتاق کنفرانس، ۲۹۲ اتاق غیر سیگاری و... برخوردار است، رستوران هتل تاج پالاس دارای غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه‌ای است که غذای بیشتر کشورهای جهان را شامل می‌شود. دکوراسیون این هتل بسیار شیک و زیباست و کارکنان آن به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل ۵ ستاره‌ی تاج پالاس شهر دهلی نو

اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تهویه، بالکن، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، روم سرویس، حمام اختصاصی با وان و سشوار، مینی بار و... دارند. این هتل به ایستگاه مترو و اماکن دیدنی دهلی بسیار نزدیک است.

Sardar Patel Marg Chanakyapuri 110021 New Delhi India

هتل ۵ ستاره‌ی تاج پالاس شهر دهلی نو

  1. هتل ۵ ستاره‌ی لالیت شهر دهلی نو

هتل ۵ ستاره‌ی لالیت هند از جمله هتل‌های لوکس  و با کیفیت شهر دهلی است که در میدان کانات شهر دهلی واقع شده و خدمات بسیار خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل با دکوراسیونی جذاب و موقعیت عالی از محبوبیت زیادی بین مسافران هند برخوردار است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان وای فای رایگان، استخر روباز و سر پوشیده، حمام آفتاب، سالن بدن سازی و ماساژ، رستورانی با ۷ سالن غذا خوری مجزا، صرافی، آرایشگاه و... را نام برد.

هتل ۵ ستاره‌ی لالیت شهر دهلی نو

اتاق‎‌های هتل لالیت هم از امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، وای فای رایگان، یخچال، حمام اختصاصی با وان، سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه و... برخوردارند. چیدمان اتاق‌های این هتل بسیار امروزی و جدید است و مسافران در آن احساس راحتی می‌کنند. این هتل علاوه بر مکان‌های دیدنی دهلی به مرکز نمایشگاه‌های بین المللی دهلی، مراکز خرید لوکس و بازارهای مختلف دسترسی عالی دارد.

Barakhamba Avenue 110001 New Delhi India

هتل ۵ ستاره‌ی لالیت شهر دهلی نو

  1. هتل ۴ ستاره‌ی پارک پلازای شهر دهلی

هتل ۴ ستاره‌ی پارک پلازا یکی دیگر از هتل‌های زیبای شهر دهلی است که بسیار لوکس می‌باشد. امکانات عمومی این هتل عبارتند از: پارکینگ رایگان، رستوران روی پشت بام با انواع غذاهای بین المللی، باشگاه بدن سازی و ماساژ، استخر روباز، وای فای رایگان و...، طراحی دکور هتل پارک پلازا بسیار زیبا و خاص است و حضور در آن حس خوبی به انسان القا می‌کند.

هتل ۴ ستاره‌ی پارک پلازای شهر دهلی

اتاق‌های هتل پارک پلازا هم از امکاناتی همچون تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار، تهویه‌ی هوا، گاو صندوق و...  برخوردارند. این هتل در موقعیتی قرار گرفته که به فرودگاه گاندی بسیار نزدیک است و تا مراکز دیدنی شهر فاصله‌ی بسیار کمی دارد.

Plot 32 Shahdara Extension Central Bisiness District Delhi  110095 India


هتل ۴ ستاره‌ی پارک پلازای شهر دهلی

  1. هتل 4 ستاره‌ی هیلتون گاردن شهر دهلی

هتل هیلتون گاردن یکی از هتل‌های 4 ستاره‌ی شهر دهلی است که دارای ۱۱۴ اتاق می‌باشد. امکانات عمومی این هتل شامل استخر روباز، جکوزی، سالن کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای خوشمزه، خدمات ویژه‌ی معلولین، باشگاه بدن سازی، صرافی، خشک شویی و اتوشویی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان و... می‌باشد، امکانات هتل هیلتون گاردن به حدی بالاست که می‌‌توان آن را با هتل‌های 5 ستاره مقایسه کرد.

هتل 4 ستاره‌ی هیلتون گاردن شهر دهلی

اتاق‌های هتل نیز امکاناتی چون تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه، حمام اختصاصی و... دارند. هتل هیلتون گاردن به فرودگاه ایندیرا گاندی بسیار نزدیک بوده و تا اماکن دیدنی شهر مثل قطب منار و دروازه هند فاصله‌ی چندانی ندارد.

A4 DLF Place Saket District Centre New Delhi Delhi

هتل 4 ستاره‌ی هیلتون گاردن شهر دهلی

  1. هتل ۳ ستاره‌ی دیپلمات شهر دهلی

هتل دیپلمات یک هتل 3 ستاره در منطقه‌ی چانکایاپور است که دارای 25 اتاق می‌باشد و با توجه به امکاناتی که دارد نمی‌توان باور کرد که هتل دیپلمات واقعا یک هتل 3 ستاره است نه هتلی 4 یا 5 ستاره. امکانات عمومی هتل عبارتند از پارکینگ رایگان، یک رستوران شیک، استخر رو باز، خدمات شست و شوی لباس، خدمات پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، صبحانه، اتاق کنفرانس و....

هتل ۳ ستاره‌ی دیپلمات شهر دهلی

هر 25 اتاق این هتل دارای امکاناتی از قبیل روم سرویس، یخچال، تلفن، تهویه، تلویزیون، بالکن، حمام اختصاصی، تخت خواب دو نفره، مینی بار، صندوق امانات و... می‌باشند. هتل دیپلمات در منطقه‌ای قرار دارد که دارای دسترسی عالی به نقاط مهم و دیدنی شهر است، این هتل تا فرودگاه دهلی 10 کیلومتر، تا دروازه هند 4 کیلومتر و تا متروی دهلی 6 دقیقه پیاده فاصله دارد. همین دسترسی خوب یکی از دلایلی است که مسافران هند این هتل را برای اقامت برگزینند.

A4 NH_8 Near IGI Airport Mahipalpur New Delhi 110037

هتل ۳ ستاره‌ی دیپلمات شهر دهلی

در این مقاله شما با 5 هتل برتر از هتل‌های شهر دهلی پایتخت هند آشنا شدید. اگر تمایل داشتید به کشور زیبای هند سفر کنید به بخش هند در سایت ما بروید و اگر خواستید با هتل‌های هند بیشتر آشنا شوید به قسمت هتل‌ها در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید