سوپر جام لیگ اروپا 2019 با بازی چلسی و لیورپول در تور استانبول
3531 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

بازی چلسی و لیورپول در تور استانبول ویژه سوپر جام لیگ اروپا 2019


شاید بهترین خبری که به اهالی فوتبال بشه داد این باشه که در 23 مرداد ماه 1398 یا 14 آگوست 2019 دو تا از تیم‌های انگلیسی پرطرفدار اروپایی؛ به نام چلسی و لیورپول رو به روی هم در سوپر جام لیگ اروپا 2019 قرار می‌گیرن و خوبی این خبر اینه که این بازی در یکی از ورزشگاه‌های استانبول به نام وودافون آرنا برگزار میشه.

تورهای مرتبط:

سوپر جام لیگ اروپا 2019
کاپ قهرمانی سوپر جام لیگ اروپا رو کدوم تیم در تور استانبول بالا می‌بره؟


پیش بینی کردن در فوتبال اونم سوپر جام لیگ اروپا 2019 خیلی سخته چون هر اتفاقی، در این بازی پر هیجان در لحظه پیش میاد. اما با نیم نگاهی به روند بازی‌ این دو تیم در سال‌های گذشته و سوپر جام لیگ اروپا در تور استانبول شاید کمی این پیش‌بینی آسون‌تر بشه!
تیم لیورپول؛ در دوره‌های قبل تونسته که در 5 دوره در سوپر جام اروپا حضور پیدا کنه که در این بین در 3 دوره به قهرمانی دست پیدا کرده و 2 بار هم بازی رو واگذار کرده.
تیم چلسی  3 بار به مسابقات سوپر جام رسیده که در این بین فقط 1 بار به مقام قهرمانی دست پیدا کرده.

کاپ قهرمانی سوپر جام لیگ اروپا

استادیوم وودافون پارک برگزار کننده سوپر جام لیگ اروپا 2019


رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ الکساندر چفرین اعلام کرد که سوپر جام لیگ اروپا 2019 در استادیوم وودافون پارک برگزار میشه که در منطقه بشیکتاش تور استانبول قرار داره. این استادیوم در بین 3 استادیوم دیگری که نامزد برگزاری سوپر جام لیگ اروپا 2019 بودن انتخاب شد. این در حالی است که در سال 2005 فینال سوپر جام در ورزشگاه المپیک آتاتورک برگزار شد و در سال 2009 سوپر جام در استادیوم اولکر آرنا اسپورت (شکری ساراچ‌اوغلو) تور استانبول برگزار شد.

استادیوم وودافون پارک
استقبال گردشگران ایرانی برای تور استانبول ویژه مسابقات سوپر جام لیگ اروپا 2019


تنها کمتر از دو ماه دیگه بمب آدرنالین در تور استانبول ویژه مسابقات سوپر جام لیگ اروپا 2019 برای گردشران به خصوص ایرانی‌ها فعال میشه. نکته جالب توجه این است که در سال 2020 فینال لیگ قهرمانان هم در تور استانبول برگزار خواهد شد. این یه فرصت بی‌نظیر برای گردشگران ایرانی هست که بتونن با کمترین هزینه ستارگان سوپر جام لیگ اروپا 2019 رو از نزدیک ببینن و با تور استانبول از این بازی هیجان‌انگیز در بین تیم‌های چلسی و لیورپول در تور استانبول ویژه سوپر جام لیگ اروپا 2019 لذت ببرن.

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول



استقبال گردشگران ایرانی برای تور استانبول ویژه مسابقات سوپر جام لیگ اروپا



تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید