راهنمای خرید لباس در ترکیه
حسام مقتدایی 1398/10/15 2405 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



خرید لباس یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که افراد هنگام سفر انجام می‌دهند. اگر صحبت خرید لباس از ترکیه باشد، موضوع کمی جدی‌تر هم می‌شود و دقت بیشتری لازم است.


نکات و دانستنی‌های مهم و کارآمد خرید لباس از ترکیه

برای خرید لباس از ترکیه انتخاب‌های زیادی پیش روی شما است برای مثال می‌توانید سراغ مراکز خرید بزرگ بروید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به جز فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید، می‌توانید فروشگاه‌های بسیار خوبی را پیدا کنید که لباس‌هایشان را با قیمتی بسیار مناسب در اختیارتان قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی نکاتی درباره نحوه خرید از ترکیه خواهیم پرداخت:


بهترین مرکز خرید ترکیه


مراکز-خرید-ترکیه

مراکز خرید بسیار خوبی در ترکیه وجود دارد که قطعاً خواه ناخواه گذرتان به آن‌ها خواهد افتاد اما اگر به شکلی ویژه قصد خرید لباس‌هایی که از برندهای مشهور هستند را داشته باشید می‌توانید سراغ ایستینیه پارک بروید. درواقع در این مرکز خرید شما می‌توانید چیزی در حدود 140 نوع برند ترک و جهانی را ببینید و به همین سبب از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردار خواهد بود. در میان این تنوع و برندها می‌توان به کالوین کلین، دیزل، گپ، جورجیو آرمانی، آدیداس و ... اشاره کرد. با خرید لباس از ترکیه می‌توانید ظاهر و استایلی برای خودتان بسازید که اطرافیانتان را شگفت زده کنید. 

همان‌طور که به نظر می‌رسد، قیمت لباس‌های این مرکز خرید به هیچ عنوان ارزان نیست ولی کیفیت و استانداردی که لباس‌های این مرکز خرید، دارد بسیار خوب می‌باشد و به شما اطمینان می‌دهد خرید از ترکیه برایتان لذت‌بخش شود. علاوه بر این موارد در برخی فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید لباس‌های کودک را نیز پیدا کنید و نکته بعدی این که تنوع برند و مدل به شما امکان انتخاب می‌دهد.


خرید لباس از ترکیه | لباس مجلسی


لباس-مجلسی

پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم که برای خرید لباس لزوماً نباید سراغ مراکز خرید بزرگ بروید می‌توانید با قدم زدن در سطح شهر، فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که با قیمت‌های کاملاً مناسب، لباس‌هایی با همان کیفیت را به شما بفروشند. در ادامه نمونه‌هایی از این فروشگاه‌ها آمده است:


اوزلم سوئر

این فروشگاه بسیار گرانقیمت بوده اما لباس‌هایی که می‌فروشد از زیبایی چشم‌نوازی برخوردار است. از نکات مهم این فروشگاه می‌توان به دست‌دوز بودن تک‌تک لباس‌های آن اشاره کرد و یکی از دلایل گران بودن قیمت این لباس‌ها نیز به همین سبب است. 


داوت چوک البیسم یوک


خرید-لباس-در-ترکیه

این فروشگاه نیز از جمله فروشگاه‌های لوکس ترکیه است که خرید لباس از ترکیه را برایتان لذت‌بخش می‌سازد چرا که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و لباس‌هایی دارد که مانندشان هرگز ندیده‌اید. فروشگاه پیش رو تمام سعی خود را می‌کند تا همپای مد و فشن حرکت کند. اگر وقت بگذارید و میان لباس‌هایش بگردید امکان این که قیمت‌های مناسب پیدا کنید هم وجود دارد.


خرید لباس از محلی‌های ترکیه


فروشگاهی-محلی-در-ترکیه

یکی از مهم‌ترین دلایل آمده کردن این مطلب را شاید بتوان معرفی فروشگاه‌هایی مقرون به صرفه در نظر گرفت که لباس‌هایشان را با قیمتی مناسب و ارزان بفروشند. برای این که بتوانید به چنین فروشگاه‌هایی دسترسی داشته باشید باید به بازارهای سنتی در تور استانبول بروید:


بیلستور

ممکن است در نگاه اول قیمت‌های آن کمی بالا به نظر برسند اما این فروشگاه، انتخاب بسیاری از محلی‌های ترکیه است و لباس‌هایی بسیار باکیفیت را با قیمتی منطقی ارائه می‌کند. گستره تنوع و همچون تنوع قیمتی آن بسیار زیاد است و امکان ندارد وارد این فروشگاه شوید و دست خالی بیرون بروید. شعب زیادی در ترکیه دارد و خرید لباس از ترکیه و خصوصاً از این فروشگاه بسیار جذاب خواهد بود.


پاریس-تگزاس گالاتا

این فروشگاه با قیمت‌های بسیار منصفانه‌ای که ارائه می‌کند بسیار شلوغ بوده و همیشه مشتریان زیادی در آن حاضر هستند. نکته دیگری که درباره این فروشگاه صادق است این است که در کنار لباس بدلیجات و کیف‌های بسیار باکیفیتی نیز برای فروش دارد که اگر به آن سر بزنید تا خرید لباس از ترکیه را از این نقطه شروع کنید، باید این نوید را به شما بدهیم که در همین نقطه نیز به پایان خواهید رساند.


لباس عروس


فروشگاه-لباس-عروس

فروشگاه‌هایی که بالاتر از آن‌ها نوشتیم، لباس‌های عروس بسیاری دارد که کاملاً برای عروسی مناسب هستند اما نکته‌ای که درباره‌شان وجود دارد قیمت‌هایشان است که بسیار بالا است. بهتر است اول سراغ فروشگاه‌هایی ارزان‌قیمت بروید و انتخابتان را بکنید. اگر چیزی چشمتان را نگرفت سراغ چنین فروشگاه‌هایی بیایید.


نکاتی درباره خرید لباس از ترکیه


خرید-از-ترکیه

یکی از گزینه‌هایی که همیشه پیش رویتان وجود دارد و هر زمان که اراده کنید می‌توانید از آن استفاده کنید، گزینه چانه‌زنی است. روشی که باید پیش بگیرید به این صورت است که نخست خودتان را مشتاق نشان دهید تا امکان این را پیدا کنید که قیمتی که ترجیح دارید را بپردازید. البته چنین کاری وقتی پای لباس‌هایی با برند جهانی وسط باشد امکان‌پذیر نیست. 

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که بهتر است همه خریدهایتان را از مراکز خرید یا فروشگاه‌هایی با برند معروف انجام ندهید. فروشگاه‌هایی که در کف خیابان‌ها قرار دارند گاهی اوقات اجناسی را به فروش می‌رسانند که بیشتر با سلیقه و روحیات شما سازگار است. اگر زمانی خواستید محصولاتی با برند معروف تهیه کنید می‌توانید به راحتی این کار را از طریق خرید آنلاین انجام دهید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس قدم اول را بگذارید برای فروشگاه‌های محلی. 


جمع‌بندی خرید لباس از ترکیه

در این مقاله از مجله گردشگری کایت سعی کردیم راهنمایی دقیق از چگونگی خرید لباس از ترکیه را به شما ارائه کنیم. همچنین در ارتباط با فروشگاه‌های لباس این کشور نیز مواردی را نوشتیم که به شما در انتخاب هرچه بهتر اجناس مورد نیازتان کمک کند. اگر قصد سفر به ترکیه نیاز به راهنمایی‌هایی دارید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، به شما در جهت رسیدن به مقصودتان خدمات‌رسانی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید