در روزهای گرم تابستون به محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران برو
2691 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ایرانی‌ها در روزهای گرم تابستون


داریم روزهای اخر بهار و پشت سر می‌گذاریم و وقت اون رسیده که یه برنامه برای مسافرت و گردش بچینیم. در این مقاله کایت می‌خوایم پرطرفدارترین مقاصد ایران‌گردها و جهان‌گردهای ایرانی رو بهتون معرفی کنیم تا ما هم در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب مقصدتون سهمی داشته باشیم. اول از ایران خودمون شروع می‌کنیم که محبوب ترین مقاصد گردشگری در کشورمون برای روزهای گرم تابستون کجاست و بعد از اون یه نگاهی به محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا میندازیم تا با سفرهای داخلی و خارجی پرطرفدار بیشتر آشنا بشیم.

محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ایرانی‌ها


•    ترکمن صحرا

گلستان سرسبز با آب و هوایی خنک و طبیعتی بکر و سرسبز هر ساله میزبان بسیاری از گردشگرانی هست که در لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین طرفداران طبیعت هست.

 ترکمن صحرا


•    ماسوله

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ؛ روستای پلکانی بکر در در 55 کیلومتری رشت در گیلان که فصل رفتن به ماسوله که یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری در شمال ایران؛ همین روزهای بهار و تابستان هست. آبشارهای بسیار دیدنی و بازارهای صنایع دستی با مردمی خونگرم و مهمان‌نواز هر گردشگری رو به ماسوله جلب می‌کنه.

برای مشاهده‌ی تورهای ماسوله کلیک کنید.


 ماسوله


•    قلعه رودخان

دژ محکم قلعه رودخان که در بین درختان سرسبز گیلان قرار داره یکی دیگه از محبوب ترین مقاصد گردشگری طبیعت گردان دوستدار سفر هست که حتما پیشنهاد می‌کنیم، بازدید از این منطقه رو که جزء جاذبه‌های گردشگری معروف گیلان است، فراموش نکنید!

برای مشاهده‌ی تورهای قلعه رودخان کلیک کنید.

 قلعه رودخان


•    مرداب سراوان

از محبوب ترین مقاصد گردشگری ؛  مرداب سراوان با پارک جنگلی بی‌نظیری که داره بهشت رو به یاد میاره! شاید اگه برای بار اول این مرداب و ببینین، فکر کنین که یه زمین چمن هست اما با دیدن قایق‌ها روی مرداب، متوجه میشین که با یه مرداب بی‌نظیر رو به رو هستین که یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری در نزدیکی گیلان هست.

برای مشاهده‌ی تورهای مرداب سراوان کلیک کنید.


 مرداب سراوان


•    سقالکسار

از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ؛ یکی از نعمت‌هایی که پایتخت‌نشین‌ها دارن این هست که از تهران تا گیلان مسافت زیادی نیست و محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ایران هم در مناطق سرسبز گیلان قرار داره. یکی از این جاذبه‌ها که حتما بارای یک بار هم که شده ازش دیدن کنین، منطقه سقالکسار که به معنی آبخور لک لک ها و سار هست.

برای مشاهده‌ی تورهای سقالکسار کلیک کنید.


 سقالکسار


•    باداب سورت

این منطقه تنها محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری به حساب نمیاد بلکه یه پدیده زمین‌شناسی جالب هست که به عنوان دومین اثر ملی ایران و از محبوب ترین مقاصد گردشگری به ثبت رسیده؛ این جاذبه در استان مازندران قرار داره که بازدید از اون رو فراموش نکنین.

برای مشاهده‌ی تورهای باداب سورت کلیک کنید.

 باداب سورت


•    فیلبند

از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ؛ روستایی هست که بالای ابرها قرار داره و منظره‌ای باور نکردنی رو در این منطقه می‌بینید که فقط 30 کیلومتر از جاده هراز تا این ییلاق فاصله هست. این روستای زیبا از توابع دهستان خوشرود در شهر بابل هست که در این منطقه ییلاقی که از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری شمال کشور هست باید به تماشای طلوع و غروب زیبای خورشید نشست و لذت برد.

برای مشاهده‌ی تورهای فیلبند کلیک کنید.


 فیلبند


•    ماسال

از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری ؛ به شهر آبشارها شهرت داره که در کوه‌های چالش طبیعتی بکر و بی‌نظیر رو به وجود آورده. ماسال در اقیانوس ابر پنهان شده. اگه به این رفتین که جزء محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری محسوب میشه حتما از دهکده ییلاقی اولسبلنگاه هم دیدن کنین که با کلبه‌های چوبی یه اقامت منحصر به فرد رو هم تجربه می‌کنین.

برای مشاهده‌ی تورهای ماسال کلیک کنید.

  ماسال


•    سرعین

علاوه بر مناطق شمالی و گیلان در استان اردبیل هم شاهد یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران هستیم که درمانگاهی در دل طبیعت هست که چشمه‌های آب گرم اون شفابخش هست و بازدید از طبیعت بی‌نظیر سرعین رو فراموش نکنین.

سرعین

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید