تور چابهار با قطار چگونه است؟ شرایط تور زمینی چابهار
حامد مقتدایی 1399/02/08 18586 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تور چابهار با قطار


چابهار را می‌توان به عنوان تنها بندر ایران که به اقیانوس هند مشرف است در نظر گرفت. سالانه گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های منحصربه‌فردش همچون کوه‌های مریخی مشرف به دریای عمان، تالاب صورتی لیپار با میزبانی از تمساح پوزه کوتاه گاندو، پدیده گل‌فشان، اسکله تیس، قلعه پرتغالی‌ها و سواحل تماشایی‌اش دیدن کنند. شما گردشگران و علاقمندان به گردشگری هم اگر دلتان می‌خواهد با قطار به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید و با شرایط تور زمینی چابهار آشنا شوید، در ادامه با ما همراه شوید:

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای چابهار وارد صفحه "تور چابهار" شوید.


تور زمینی چابهار با کدام وسیله نقلیه بهتر است؟


سه گزینه پیش روی شما برای تور زمینی چابهار وجود دارد:


1.خودروی شخصی


اگر دلتان می‌خواهید با اتومبیل شخصی‌تان به سمت چابهار حرکت کنید، انتظار یک مسافت بسیار طولانی را داشته باشید. برای مثال، اگر ساکن تهران هستید بدانید که فاصله‌تان تا چابهار 1800 کیلومتر است و به عبارتی 20 ساعت بدون توقف تا آنجا راه در پیش دارید.
بااین‌حال، اگر به لحاظ هزینه‌ای (اقامت در مراکز اقامتی در بین راه و غذا خوردن در غذاخوری‌های داخل شهری و بیرون شهری، بنزین و موارد دیگر)، زمانی و خستگی مشکلی ندارید، می‌توانید این مسیر را در پیش بگیرید.


تور زمینی چابهار


2. اتوبوس


گزینه دیگری که می‌توانید در تور زمینی چابهار آن را انتخاب کنید، رفتن به سراغ پایانه مسافربری جنوب است. با هزینه‌ 155 هزارتومان به ازای هر بلیط می‌توانید سفر خوشی را به چابهار انتخاب کنید. البته سفر با اتوبوس هم خستگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، اما شما می‌توانید دلتان را به تماشای مناظر اطراف بدون اینکه نیازی باشد خودتان رانندگی کنید، خوش کنید.


3. قطار


برای شرکت در تور زمینی چابهار و سفر با قطار به این مسئله توجه داشته باشید، که مسیر تهران به چابهار، قطار یک‌سره نداشته و شما می‌توانید بلیط تهران به بندرعباس تهیه کرده و پس از آن با اتوبوس خودتان را به چابهار برسانید.
همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید خودروی‌تان را با قطار به چابهار حمل کنید تا آنجا در شهر راحت باشید و نیازی به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی شهری نداشته باشید.
هزینه بلیط قطار از تهران به بندرعباس در حال حاضر از 137 هزارتومان آغاز می‌شود و بسته به انتخاب نوع قطار، نوع کوپه‌ای و غیرکوپه‌ای و... سایر عوامل مرتبط، این هزینه‌ متغیر خواهد بود.


اقامت در هتل‌ها در تور زمینی چابهار


در سفر به چابهار می‌توانید در هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره این شهر تماشایی با هزینه‌های زیر اقامت داشته باشید:


اقامت-در-هتل‌ها-در-تور-زمینی-چابهار



نام هتلهزینه اقامت یک شب
لیپاراز ۷۲۳,۰۰۰ تومان
فردوساز ۹۲۵,۰۰۰ تومان
شاهاناز ۶۴۰,۰۰۰ تومان
آذیناز ۱۴۵,۰۰۰ تومان
سپیدهاز ۲۰۰,۰۰۰ تومان
لالهاز ۳۶۷,۰۰۰ تومان
ونوساز ۳۷۵,۰۰۰ تومان


برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر چابهار، می‌توانید نگاهی به مقاله «بهترین هتل‌های چابهار» بیندازید.


بهترین زمان سفر در تور زمینی چابهار


شما در چهار فصل سال می‌توانید نسبت به شرکت در تور زمینی چابهار اقدام کنید. این شهر، آب‌وهوایش در پاییز، زمستان، تابستان و بهار، فوق‌العاده عالی و ایده‌آل است. همچنین به همین خاطر است که شما می‌توانید سفرتان به شهر بندری زیبا و حیرت‌انگیز چابهار را به ایام غیرپیک سال بیندازید و در زمان خلوتی و آرامش از تماشای طلوع و غروب سواحل تماشایی‌اش لذت ببرید.


مراکز خرید در تور زمینی چابهار


پس از اینکه به چابهار رسیدید و در یکی از هتل‌ها اقامت پیدا کردید، یکی از اولین‌ و مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید برای خودتان بچینید و ترتیب دهید، رفتن به سراغ مراکز خرید فوق‌العاده تماشایی چابهار است.


مراکز-خرید-در-تور-زمینی-چابهار


از این مراکز خرید می‌شود به بازار صالح یار، بازار فردوس، بازار لته، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری تیس، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید سینا، بازار طلا، بازار ابریشم، دکه بازار و بازار سنتی بَلّوکان اشاره کرد.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید چابهار، می‌توانید نگاهی به مقاله «بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید در چابهار» بیندازید.


جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در تور زمینی چابهار


از جاذبه‌های گردشگری محبوب و پرطرفدار چابهار می‌شود به بازدید از قلعه پرتغالی‌ها، کوه‌های مریخی یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج‌افشان، درخت مکرزن و جنگل‌‌های حرا اشاره کرد.


جاذبه‌های-گردشگری-و-تفریحی-در-تور-زمینی-چابهار


همچنین از تفریحات آبی که می‌توانید در چابهار به سراغ‌‌شان بروید، می‌توان از غواصی، موج‌سواری، قایق‌سواری، موزسواری، ویک بردینگ، ماهیگیری با قایق تفریحی و جت‌اسکی‌سواری نام برد.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره تفریحا آبی چابهار، می‌توانید نگاهی به مقاله «تفریحات آبی چابهار» بیندازید.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از تور زمینی چابهار و سفر به چابهار با قطار و همچنین بهترین هتل‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری و فصل سفر به این شهر بندری آشنا کردیم. اگر قصد سفر با قطار به چابهار را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور زمینی چابهار راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/12/10

    سلام اطلاعاتی درمورد تورچابهار باقطار درایام ۲۸اسفند وتا ۳فروردین۱۴۰۱ می خواستم

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید