هتل لیپار بهترین هتل در چابهار
3329 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از مجله کایت قصد داریم تا شما را با همه آنچه باید از هتل لیپار چابهار پیش از اقدام به ثبت‌نام در تور چابهار بدانید، آشنا کنیم.


معرفی هتل لیپار چابهار 

هتل لیپار چابهار در سال 1386 با 107 اتاق در 3 طبقه و در اختیار داشتن 250 تخت با ظرفیت لابی 70 نفره در محوطه‌ای رو به دریای عمان در منطقه آزاد چابهار ساخته شد. 


آشنایی با هتل لیپار چابهار

این هتل چهارستاره، به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تور چابهار پس از تأسیس و شروع به کارش در سال 1386، در سال 1394 تحت بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر ساختمان تماشایی و مجلل هتل لیپار چابهار در موقعیت مکانی واقع شده که امکان دسترسی ساده و راحت را برای بازدیدکنندگان و علاقمندان به گردشگری در تور چابهار در بازدید از مراکز خرید شهر مانند مرکز خرید صالحیار، فردوس، تیس و نیز ساحل دیدنی و بکر دریای عمان فراهم می‌کند. 


نمای-خارجی-از-هتل-لیپار-چابهار


هتل لیپار چابهار امکانات، تجهیزات و خدمات منحصربه‌فرد خود را به کمک کادری آموزش‌دیده در فضایی بسیار دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی، برای میهمانان و گردشگران فراهم می‌نماید. 


امکانات و خدمات هتل لیپار چابهار


الف) امکانات اتاق‌های هتل لیپار چابهار

از امکانات هتل لیپار چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: روم‌سرویس صبحانه، یخچال، دراور، آباژور، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی.


ب) خدمات عمومی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار، به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های چابهار خدمات عمومی زیر را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، چایخانه سنتی، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی‌سرویس، فضای سبز، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات برای معلولین، خشک‌شویی، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیت، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.


پ) خدمات اختصاصی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار مفتخر است که به گردشگران تور چابهار در این منطقه آزاد، خدمات اختصاصی و ویژه زیر را نیز ارائه دهد: رستوران (با ظرفیت ۲۵۰ نفر)، پارکینگ (با ظرفیت ۴۰ خودرو)، اینترنت در لابی رایگان (نامحدود)، اقامت رایگان برای کودکان زیر ۵ سال.


نمای-لابی-هتل-لیپار-چابهار


در ضمن پذیریش خانم مجرد صرفاً با ارائه مدارک شناسایی معتبر در این هتل امکان‌پذیر است. 

و قوانین مربوط به صیغه‌نامه با مهر برجسته محضر موردپذیرش واقع می‌شود. 


رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل لیپار چابهار

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیر در هتل لیپار، یکی از بهترین هتل‌های چابهار مشغول به فعالیت هستند: 

1. رستوران مرکزی هتل در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر با ساعت سرو صبحانه از 7 تا 9 صبح، ناهار از 12:30 تا 3 بعدازظهر و شام از 7 تا 22:30 شب.

2. رستوران سنتی هتل در محوطه هتل با ظرفیت 70 نفر با ساعت کاری از 12 ظهر تا 1:00 بامداد

3. رستوران روف گاردن هتل در پشت بام هتل با ظرفیت 60 نفر با ساعت کاری از 4 بعدازظهر تا 23:30 شب

4. رستوران فست فود هتل در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر با ساعت کاری از 6 غروب تا 23:30 شب

5. کافی‌شاپ مرکزی 24 ساعته هتل در لابی با ظرفیت 15 نفر

6. کافی شاپ مونفورته در طبقه همکف و داخل سالن بیلیارد با ظرفیت 25 نفر با ساعت کاری از 5 بعدازظهر تا 22:30 شب


نمایی-از-اتاق‌های-هتل-لیپار-چابهار


هزینه‌های هتل لیپار چابهار

هزینه‌های هتل چابهار در پاییز 1398 به شرح زیر است:

اتاق یک‌تخته رو به باغ، شبی 380 هزار تومان، اتاق یک‌تخته رو به دریا شبی 430 هزار تومان

اتاق دو‌تخته دبل رو به باغ، شبی 470 هزار تومان، اتاق دو‌تخته توئیت رو به باغ، شبی 520 هزار تومان، اتاق دو‌تخته دبل رو به دریا، شبی 540 هزار تومان، اتاق دو‌تخته توئیت رو به دریا، شبی 540 هزار تومان

سوئیت یک‌خوابه دونفره، شبی 975 هزار تومان

اتاق سه‌تخته رو به باغ، شبی 580 هزار تومان، اتاق سه‌تخته رو به دریا، شبی 625 هزار تومان

و در نهایت سوئیت دو خوابه چهار نفره رویال شبی 1 میلیون و 630 هزار تومان. 


دسترسی هتل لیپار چابهار

با اقامت در هتل لیپار، یکی از زیباترین هتل‌های چابهار می‌توانید به اماکن تفریحی همچون پارک سنگی چابهار و کلبه غواصی به‌راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین فاصله یک‌سری از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری هتل لیپار چابهار به شرح زیر است: فاصله تا مسجد جامع تیس، ۵ کیلومتر و ۹۲۳ متر، فاصله تا رودخانه باهوکلات، ۱۰۳ کیلومتر و ۶۷۳ متر، فاصله تا قلعه تیس(پرتغالی‎‌ها)، ۵ کیلومتر و ۷۲۰ متر و فاصله تا فرودگاه کنارک، ۴۶ کیلومتر و ۷۶۹ متر.


قوانین هتل لیپار چابهار

لازم است پیش از اقدام نهایی و تصمیم‌گیری درخصوص اقامت در هتل لیپار چابهار به یک‌سری از قوانین مهم این هتل هم توجه داشته باشید:

میهمانان می‌توانند هر روز بعد از ساعت 2 بعدازظهر اتاق خود را تحویل بگیرند و پیش از ساعت 12 نیز آن را به پذیرش، تحویل دهند. 

همچنین هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 5 سال در این هتل رایگان خواهد بود.


نمایی-از-رستوران-هتل-لیپار-چابهار


قوانین لغو رزرو هم بسته به شرایط و زمان آن، تفاوت خواهد داشت. بدین منظور با توجه به علت و شرایط، مبلغ جریمه محاسبه‌شده و در زمان اعلام کنسلی از مبلغ واریزی کسر در زمان رزرو کسر خواهد شد و مابقی به حساب مسافر عودت داده خواهد شد. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید