تور وان ارزان‌ ترین سفر خارجی
3485 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

شهر وان یکی از معروفترین شهرهای شرق ترکیه هست که بیشتر ما ایرانی‌ها برای خرید، بهترین برندهای دنیا با تور وان به این شهر سفر می‌کنیم. اگه با تور وان زمینی کایت قصد داری سفر کنی بعد از گذشتن از شهرهای شمال غربی به مرز ترکیه می‌رسیم که در برنامه‌های تور کایت تفریح، خرید و گشت شهری و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هست. هزینه سفر به وان بسیار به صرفه هست اما تور وان کایت رو می‌تونی به صورت اقساطی تهیه کنی که حتی نیازی به ضامن هم نداری و تنها با دسته چک و پرداخت 20 درصد مبلغ کل تور به وان بری و بعد از سفرت ماهیانه اقساطت رو پرداخت کنی. 
شاید وقتی اسم وان شنیده میشه تنها خرید کردن و گشتن توی مراکز تجاری و پاساژها به یاد میاد و گردشگران ایرانی هم که با تور وان سفر می‌کنند؛ به خاطر هزینه‌های ارزان سفر، سعی در خرید بهترین برندهای دنیا رو از شهر وان دارن. از جاذبه‌های گردشگری دیگه این منطقه با قدمتی 500 هزار ساله؛ مکان‌های تاریخی هست که در تور وان اقساطی کایت از این مکان‌ها بازدید خواهیم کرد.


تور وان
انتخاب اقامتگاه ارزان برای داشتن تور وان

اگه می‌خوای سفرت خیلی هزینه بردار نباشه و کمتر از یک میلیون تومن با تور وان به سفر بری؛ باید برای انتخاب هتل دقت کنی؛ در شهر وان هتل‌های 2 تا 5 ستاره‌ای هست که البته اقامتگاه‌های بدون ستاره هم در وان پیدا میشه. هزینه اقامت در تور وان از 90 تا 500 لیر متغیر هست. اقامت در هاستل هم می‌تونه برای کسایی که مجردی می‌خوان به سفر برن انتخاب مناسبی باشه، البته اتاق‌های دو تا چند تخته هم موجوده، تنها هاستل در شهر وان Van Backpackers Hostel هست که قیمت اقامت در این هاستل در تور وان حدود 30 تا 100 لیر متغیره که در تعطیلات کریسمس هم به بالاترین حد قیمت میرسه.

انتخاب اقامتگاه ارزان برای داشتن تور وان

دلموش‌ها وسیله نقلیه ارزان در تور وان


یک روش دیگه که به کاهش هزینه‌های تور وان کمک می‌کنه انتخاب وسیله‌های حمل و نقل هست که برای خرید و گردش از آنها استفاده می‌کنیم. دلموش‌ها، ماشین‌هایی در شهر وان است که کرایه‌ای بسیار مناسب دارد. گردشگران زیادی با دلموش‌ها در تور وان مسیرهای داخل شهری و بین شهری را طی می‌کنن.

دلموش‌ها
تور وان زمینی، ارزانترین سفر خارجی


مرز مشترک ایران و ترکیه و نزدیک بودن وان به شهرهای شمال غربی کشور؛ هزینه‌های سفر به این منطقه رو کاهش داده که اگر قصد سفر زمینی با تور وان رو داری، با کمترین هزینه می‌تونی به یک سفر خارجی به یاد موندنی بری. از پایانه مرز ایران تا شهر وان 100 کیلومتر راه فاصله هست. یکی از راه‌های نزدیک برای رفتن به تور وان مرز رازی می‌تونه باشه که بعد از خوی به این مرز می‌رسیم. ساعت کاری این مرز در طول سال متفاوت هست؛ در نیمه اول سال از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و در نیمه دوم سال از ساعت 9:30 صبح تا 16:30 بعد از ظهر هست. از مرز ترکیه تا شهر وان خط ریلی راه‌آهن هم وجود داره که به دردسرهاش نمی‌ارزه با قطار از مرز تا وان رو ادامه بدیم!

تور وان زمینی

عوارض خروج از کشور برای تور وان

اگر امسال برای بار اول از مرز ایران خارج بشی؛ 220 هزار تومن عوارض باید بپردازیم و برای دومین سفر خارجی 330 هزار تومن و سفرهای سوم به بالا 440 هزار تومن باید پرداخت کنیم که هم به صورت اینترنتی و هم در پایانه‌های مرزی می‌تونیم پرداخت کنیم.

عوارض خروج از کشور برای تور وان
سفر با تور وان کایت


کایت برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی است که در این روزهای سال تور وان به صورت زمینی مورد استقبال بسیاری از همراهان همیشگی کایت قرار گرفته  که با مناسب‌ترین قیمت با اتوبوس 25 نفره تختشوVIP به تور وان می‌ریم و از جاذبه‌های تاریخی و مراکز تجاری و تفریحی این شهر زیبا لذت می‌بریم.


سفر با تور وان کایت

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید