ارزان‌ترین هتل‌های وان | 5 هتل ارزان در وان ترکیه
زهرا نیرومند 1400/08/27 29318 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


وان، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که در نزدیکی مرز ایران قرار دارد. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بوده و علاوه بر آن، بازارها و مراکز خرید متعددی را نیز در خود جای داده است. نزدیکی شهر وان به ایران، این امکان را برای مسافران ایجاد می‌کند تا به صورت زمینی و با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس و قطار به این شهر سفر کنند و هزینه‌های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. از این رو، شهر وان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای ترکیه در بین هم‌وطنان عزیزمان محسوب می‌شود. نکته دیگری که در مورد وان ترکیه وجود دارد، هزینه‌های پایین اقامت در آن است. در شهر وان ترکیه می‌توانید هتل‌های بسیار باکیفیت را با قیمتی مناسب پیدا کنید و سفری ارزان‌تر را برای خود رقم بزنید. در این بخش ارزان‌ترین هتل‌های وان را معرفی کرده  و اطلاعاتی در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده اطلاعات و قیمت تورهای وان به صفحه "تور وان" مراجعه کنید.

هتل دیمت پارک  (Dimet Park hotel)

دیمت پارک یکی از ارزان‌ترین هتل‌های وان است که در نزدیکی تئاتر دولتی این شهر قرار دارد. این هتل اتاق‌هایی با اندازه‌ها و تعداد تخت‌های مختلف دارد و آن‌ها را با امکانات خوبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هریک از اتاق‌ها به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام مجهز هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، سالن اسپا، حمام ترکی، سالن بخار، ماساژ، تراس، وای‌فای رایگان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، دستگاه خودپرداز، فکس، فتوکپی، خدمات بلیط، خدمات نگهداری چمدان و پارکینگ اشاره کرد. رستوران هتل دارای بوفه بوده و انواع غذاهای ترکی را در منوی خود دارد. کارکنان هتل نیز به زبان‌های انگلیسی و فارسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

موزه وان، استادیوم شهر آتاتورک و تئاتر دولتی وان از جمله جاذبه‌های اطراف هتل هستند که کمتر از یک کیلومتر با آن فاصله دارند. قلعه وان و خانه‌های قدیمی این شهر نیز در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. هتل دیمت پارک  تنها 7 کیلومتر با فرودگاه وان فاصله دارد.  

dimet park hotel

هتل رنسانس (Ronesans life hotel)

از جمله ارزان‌ترین هتل‌های وان می‌توان به هتل رنسانس اشاره کرد که در یک کیلومتری موزه وان قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های خانوادگی سه نفره، سوئیت‌هایی با دو اتاق  و سوئیت مخصوص ماه عسل می‌باشد و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تمامی واحدهای هتل به سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، صندوق امانات، کمد لباس، کتری، حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار  مجهز هستند.

از جمله امکانات هتل رنسانس می‌توان به تراس، سالن تناسب اندام، سونا، سالن اسپا، حمام ترکی، سالن بخار، ماساژ، وای‌فای رایگان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نظافت اتاق، فروشگاه هدیه، سالن زیبایی،  اتوشویی، خشک‌شویی، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و پارکینگ اشاره کرد. کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، تور پیاده‌روی، برگزاری گالری‌های هنری و اجرای موسیقی زنده از جمله سرگرمی‌های این هتل هستند که برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. رستوران هتل دارای بوفه می‌باشد و انواع غذاهای ترکی را در منوی خود دارد. کارکنان هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، ارمنی و فارسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

موزه وان، استادیوم شهر آتاتورک و تئاتر دولتی وان از جمله جاذبه‌های اطراف هتل هستند که حدود یک تا یک‌ونیم کیلومتر با آن فاصله دارند. قلعه وان در فاصله 4 کیلومتری و خانه‌های قدیمی این شهر نیز در فاصله 4.5 کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل رنسانس فرودگاه وان است که حدود 5.8 کیلومتر با آن فاصله دارد.    

Ronesans life hotel

هتل کامفورت سوئیت وان (COMFORT SUITE HOTEL VAN)

هتل کامفورت سوئیت از جمله هتل‌های خوب وان است که دارای انواع اتاق با ظرفیت‌های مختلف می‌باشد. سوئیت لوکس، سوئیت خانوادگی، سوئیت جونیور و اتاق خانوادگی سه‌تخته از جمله واحدهای این هتل هستند که با امکانات کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. هر واحد دارای سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، آشپزخانه با مینی‌بار، مبلمان، میز غذاخوری، میز کار، تلویزیون ماهواره‌ای، اتو، حمام اختصاصی، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان می‌باشد. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان اتوشویی، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و از این طریق با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

هتل کامفورت سوئیت در نزدیکی موزه وان  و تئاتر دولتی وان واقع شده و حدود 5 کیلومتر با قلعه وان و خانه‌های قدیمی این شهر فاصله دارد. دریاچه وان نیز در 2 کیلومتری هتل واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل رنسانس فرودگاه وان است که حدود 6.7 کیلومتر با آن فاصله دارد.    

COMFORT SUITE HOTEL VAN

هتل دوسکو (Hotel Dosco)

چهارمین هتلی که در لیست ارزان‌ترین هتل‌های وان جای می‌گیرد، هتل دوسکو نام دارد. این هتل دارای انواع اتاق‌های یک‌نفره، دو نفره، دو تخته، سه تخته، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت خانوادگی و سوئیت ماه عسل بوده و آن‌ها با بهترین امکانات در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، فضای ناهارخوری، مینی‌بار، یخچال و فریزر، کتری برقی، حمام خصوصی و سشوار از جمله تجهیزات موجود در هریک از اتاق‎ها هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به باغ، رستوران، تراس، آشپزخانه مشترک، سالن مشترک، وای فای رایگان، اتاق بازی، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه، خدمات نگهداری چمدان، صرافی، خدمات اتو، خشک‎شویی، امکانات جلسه، فکس، فتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه، پارکینگ رایگان و خدمات بلیط  اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به  زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

هتل دوسکو در منطقه بسیار خوبی از شهر واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری وان نزدیک است. فاصله هتل تا موزه وان 1.2 کیلومتر، تئاتر دولتی وان 1.7 کیلومتر، استادیوم شهر آتاتورک 1.8 کیلومتر، قلعه وان 4.3 کیلومتر و خانه‌های قدیمی این شهر 4.8 کیلومتر می‌باشد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل یاقوت فرودگاه وان است که حدود 6.5  کیلومتر با آن فاصله دارد.    

Hotel Dosco

هتل یاقوت (Yakut Hotel)

یاقوت یک هتل 3 ستاره است که در لیست ارزان‌ترین هتل‌های وان جای می‌گیرد. هریک از  اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاسی، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن و کمد دیواری مجهز هستند و امکانات نسبتا خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، بوفه صبحانه، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به دو زبان انگلیسی و فارسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

 هتل یاقوت در نزدیکی موزه وان و تئاتر دولتی وان واقع شده و کمتر یک کیلومتر با  آن فاصله دارد. فاصله هتل تا استادیوم شهر آتاتورک 1.6 کیلومتر، قلعه وان 4.5 کیلومتر و خانه‌های قدیمی این شهر 5.1 کیلومتر می‌باشد. دریاچه زیبای وان نیز در 10 کیلومتری این هتل واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل یاقوت فرودگاه وان است که حدود 6 کیلومتر با آن فاصله دارد.    

Yakut Hotel

در این مقاله 5 نمونه از ارزان‌ترین هتل‌های وان را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. هریک از هتل‌های معرفی شده، امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم می‌کنند و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اگر به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های وان هستید و قصد رزرو هریک از هتل‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، این کار را انجام دهید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید