فینال لیگ اروپا را با تور باکو کایت تماشا کن
6577 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو، فقط 5 میلیون تومن


کایت مجری مستقیم تور باکو است که هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می‌تونی به دیدار فینال لیگ اروپا بری. 2019 UEFA Champions League Final که در باکو برگزار می‌شه؛ موقعیت مناسبی برای ما ایرانی‌هاست تا بتونیم با کمترین قیمت بلیت فینال لیگ اروپا رو از نزدیک ببینیم. این فینال در تاریخ 8 خرداد ماه برگزار می‌شه. بسیاری از هواداران فوتبال با تور باکو به آذربایجان سفر می‌کنن تا بازی چلسی و آرسنال رو از نزدیک ببینن. و بازی سوپرجام قهرمانان اروپا در مرداد ماه، امسال در ترکیه برگزار میشه که احتمالا قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در باکو و استانبول خیلی تفاوتی با هم نداشته باشن و هواداران تقریبا با همین بودجه می‌تونن با تور استانبول به دیدن بازی هیجان‌انگیز سوپرجام میرن. برای دیدن تورهای باکو به صفحه "تور باکو" برین.

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو
استادیوم المپیک و قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو


قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در استادیوم المپیک باکو با 68700 صندلی متغیر هست که ظرفیتی با استانداردهای تأیید شده از نظر یوفا داره؛ این استادیوم که در سال‌های اخیر ساخته شده از بزرگترین و با کیفیت‌ترین استادیوم‌های آذربایجان به حساب میاد که در تور باکو ویژه فینال لیگ اروپا از آن بازدید می‌کنیم. با هر بودجه‌ای که داری یه صندلی در جایگاه‌های 1 تا 4 انتخاب کن؛ در ادامه قیمت بلیت فینال لیگ اروپا رو با هم بررسی می‌کنیم.

استادیوم المپیک

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو، برای جایگاه اول:


قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در جایگاه اول؛ گران‌ترین صندلی رو داره که باید برای دیدن فینال ستاره‌های اروپا در تور باکو 140 یورو بپردازی؛ موقعیت صندلی‌های جایگاه اول تقریبا در مرکز استادیوم هست که در موقعیتی مناسب قرار داره که به نسبت قیمت بلیت فینال لیگ اروپا ارزش پرداخت کردن رو داره و این فرصت تکرار نشدنی رو در تور باکو تجربه کنی.

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو، برای جایگاه دوم:


قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در دومین جایگاه نسبت به جایگاه اول مناسب‌تر هست و مبلغی حدود 90 یورو باید برای تماشای این بازی در جایگاه دوم در نظر بگیری. موقعیت صندلیت هم در زمان تماشای بازی در چهار گوشه زمین هست. اگر از ایران قصد رفتن به تور باکو برای دیدن بازی‌های فینال رو داری باید بدونی که به علت تحریم‌های بانکی، قیمت بلیت فینال لیگ اروپا کمی بالاتر از کشورهای دیگه هست.

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو، برای جایگاه سوم:


قیمت بلیت فینال لیگ اروپا برای جایگاه سوم نسبت به جایگاه اول تقریبا یک سوم قیمت هست و تو باید برای دیدن بازی بر روی این صندلی، در تور باکو، حدود 50 یورو خرج کنی. موقعیتت هم در استادیوم با صندلی جایگاه سوم پشت دروازه قرار داره.

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو، برای جایگاه چهارم:


قیمت بلیت فینال لیگ اروپا  در جایگاه چهارم 30 یورو هست که در ایران به خاطر تحریم‌های بانکی گرون‌تر از کشورهای دیگه به فروش می‌رسه. موقعیتی که جایگاه چهارم در داخل استادیوم داره، پشت دروازه‌های استادیوم در طبقه دوم هست که می‌تونی از اونجا بازی رو ببینی.
جالبه بدونی که معلولینی که می‌خوان برای دیدن بازی وارد استادیوم بشن قیمت بلیت فینال لیگ اروپا 30 یورو هست که می‌تونن یه نفر هم همراه داشته باشن.

قیمت بلیت فینال لیگ اروپا در تور باکو

سخن آخر:


کایت مجری مستقیم تور باکو است که هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می‌تونی به دیدار این بازی هیجان‌انگیز بری و با مناسب‌ترین قیمت بلیت فینال لیگ اروپا بر روی صندلی‌های استادیوم المپیک به دیدار بازی بشینی.
سخن آخر

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید