‫5 فیلم که شما را به سفر راغب  می‌کند
27764 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

این 5 فیلم در مورد سفر را حتماً ببینید


در این مقاله به 5 فیلم در مورد سفر اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید خود را به جای قهرمان ماجراجوی بگذارید که در سفر خود تجربیات زیادی را کسب می‌کند و لحظات ماجراجویانه‌ای را پشت سر می‌گذارد. با کایت همراه باشید تا تصاویری که در این 5 فیلم مشاهده می‌کنید، شما را راغب می‌کند تا به سفر بروید.


1-    اولین فیلم در مورد سفر ؛ Vacation با ژانر کمدی


این فیلم در مورد سفر با ژانر کمدی، داستان زندگی مرد خانواده را بیان می‌کند که به خاطر مشغله‌های زیاد کاری، از خانواده خود دور مانده است و با یک سفر هیجان‌انگیز قصد دارد روابط خانواده خود را صمیمی‌تر کند، این فیلم مناسب برای یک جمع خانوادگی در اوقات فراغت است تا لحظات شادی را در کنار هم تجربه کنید و با دیدن این فیلم در مورد سفر ترغیب می‌شوید که شما هم مانند خانواده راستی گریسولد به سفر بروید تا روابط خانوادگی گرم‌تری را داشته باشید.

Vacation با ژانر کمدی
2-    دومین فیلم در مورد سفر ؛ jungle با موضوع طبیعت‌گردی در آمازون


این فیلم در مورد سفر یک سرباز است که بعد از اتمام خدمتش در ارتش قصد دارد به سفر برود و به خاطر روحیه ماجراجویانه‌اش سفر به جنگل‌های سرسبز آمازون را انتخاب می‌کند. یوسی گینزبرگ او با یک معلم سوئیسی آشنا می‌شوند و با هم به قبیله‌های مرموز در دل آمازون می‌روند و لحظه‌های هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. این فیلم در مورد سفر مناسب برای افرادی است که اهل ریسک و ماجراجویی هستند تا نهایت لذت را از لحظه به لحظه این فیلم تجربه کنند.

jungle با موضوع طبیعت‌گردی در آمازون

3-    سومین فیلم در مورد سفر ؛ Tracks با موضوع دختری ماجراجو


این فیلم در مورد سفر که به ساخت کشور استرالیا است که جان کوران با ژانر درام آن را کارگردانی کرده است. موضوع این فیلم ساخته شده از یک داستان واقعی است که دختری به نام رابین دیویدسن در سال ۱۹۷۷ به یکی از صحراهای استرالیا سفر می‌کند و همسفرهای او سگ محبوبش و چهار شتر هست که 2700 کیلومتر را صحراگردی می‌کنند. این فیلم در مورد سفر به فارسی هم دوبله شده است که می‌توانید با تماشای آن در کنار دوستان و خانواده خود از لحظات زیبایی که فیلم می‌آفریند لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

تاثیر هالیوود در گردشگری | چگونه یک فیلم گردشگری را دگرگون می‌کند؟

بهترین فیلم‌های در مورد سفر از نگاه IMDB

 Tracks با موضوع دختری ماجراجو

4-    چهارمین فیلم در مورد سفر ؛ into the wild 2007 به سبک درام


این فیلم در مورد سفر که از روی کتاب Into the Wild به نویسندگی Jon Krakauer ساخته شده در مورد سفر  قهرمان این داستان به نام Christopher McCandless است که برنامه ماجراجویانه خود را به طبیعت وحش الاسکا شروع می‌کند. به سوی طبیعت وحش یکی از فیلم‌های مورد تأیید شده از اسکار است که نامزد بهترین نقش مکمل و تدوین شده است. تماشای این فیلم در مورد سفر را از دست ندهید.

 into the wild 2007 به سبک درام

5-    پنجمین فیلم در مورد سفر ؛ The Motorcycle Diaries ساخت اسپانیا


این فیلم در مورد سفر یک اسطوه مارکسیستی، چه‌گوارا است که طبق خاطره‌نویسی وی در سفر با موتور سیکلت خود مردم‌های زیادی را می‌بیند که تجربیات زیادی را در این سفر جاده‌ای کسب می‌کند و شاید همین تجربیات به دست آمده از سفر بود که در سن 23 سالگی تحولات بزرگی در روحیه او رخ داد و او را سال‌ها بعد تبدیل به یک اسطوره انقلابی شد که رهبر بسیاری از دل‌های دردمندان شد. تماشای این فیلم در مورد سفر چه‌گوارا را از دست ندهید که لوکیشن‌های فیلم در آمریکای جنوبی فیلم‌برداری شده است که رویدادهایی در سال 2004 را به تصویر می‌کشد.


The Motorcycle Diaries ساخت اسپانیا

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید