بهترین رستوران‌های چابهار | 8 رستوران برتر چابهار
حامد مقتدایی 1398/10/30 17221 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با بهترین رستوران‌های چابهار، محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران و انواع غذاهای سنتی و محلی‌شان در فضاهایی متنوع و استثنایی آشنایی دارید؟.


معرفی بهترین رستوران‌های چابهار: از بلوچ تا مکران 

چابهار واقع در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند، غذا خوردن در رستوران‌هایش را با داشتن یک موقعیت جغرافیایی ویژه و آب‌وهوای بی‌نظیری که دارد، دلپذیر و دل‌چسبِ گردشگران تور چابهار کرده است. 


1. رستوران بام چابهار

رستوران بام چابهار به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های چابهار به طبخ و ارائه انواع غذاهای دریایی، انواع میگو و ماهی با طعم‌های خاص، متفاوت و کیفیت عالی می‌پردازد. 

از ویژگی‌های قابل ستایش این رستوران در بین رستوران‌های چابهار، چشم‌اندازهای زیبا از دریا و بندر چابهار و فضای لوکس و مدرن آن است. 



رستوران-بام-چابهار-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

از ویژگی‌های رستوران بام چابهار، می‌توان به اجرای موسیقی زنده، برخورد گرم و صمیمانه کارکنان، وای فای رایگان، کلاس قیمتی بالا، سرویس چای و قلیان و پارکینگ مجموعه اشاره کرد. 

آدرس: بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبروی مجتمع تجاری پردیس


2. رستوران بلوچ

رستوران بلوچ به عنوان یکی از برترین رستوران‌های چابهار به طبخ و ارائه انواع غذاهای محلی و بومی، قلیه ماهی، بریانی، کراهی‌ماهی، میگو، بتوماش، شودوده، بتوهواری و کورک با کیفیتی بی‌نظیر می‌پردازد. 

از جمله غذاهای بی‌نظیر این رستوران که آن را در بین سایر رستوران‌های چابهار محبوب و انتخاب شماره یک گردشگران و اهالی چابهار کرده می‌توان به این موارد اشاره کرد: میگو بندری، سبزی‌پلو با ماهی شیر کبابی، کرایی (غذایی پاکستانی و تند و چرب که با ادویه‌های هندی سرو می‌شود)، ماهی چهلی، بریانی بلوچی، ماهی سرخ‌شده.


رستوران-بلوچ-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

از ویژگی‌های بارز این رستوران در بین رستوران‌های چابهار می‌توان به استفاده از ادویه‌های خاص، کلاس قیمتی متوسط و کیفیت بالای غذاهای سروشده آن اشاره کرد. 

آدرس: خیابان امام خمینی، روبه‌روی ناحیه مرکزی شرکت نفت


3. رستوران تهرانی

رستوران تهرانی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های چابهار به طبخ انواع کباب‌های فوق‌العاده و خوشمزه می‌پردازد و در سفرتان به چابهار، اگر دلتان از خوردن غذاهای محلی و دریایی زده شد، می‌توانید به سراغ این رستوران درجه یک بروید و دلی از عزا در بیاورید. 


رستوران-تهرانی-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

کلاس قیمتی منوی این رستوران سطح بالا محسوب شده و یکی از بهترین آیتم‌های آن، میگو کباب است، غذایی که بعد از خوردنش تا مدت‌ها طعم و مزه‌اش را فراموش نخواهید کرد. 

آدرس: چابهار بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت


4. رستوران مُکران

رستوران مکران، یکی از تماشایی‌ترین و بی‌نظیرترین رستوران‌های چابهار با ارائه چهار سرویس فست‌فود، رستوران، کافی‌شاپ و قهوه‌خانه به طبخ و ارائه انواع غذاهای محلی، دریایی، ایرانی و فست‌فودی می‌پردازد.

از ویژگی‌های بی‌نظیر این رستوران می‌توان به غذاهای با کیفیت عالی، استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه، آلاچیق‌های چوبی و منظره روبه‌دریا، پخش موسیقی و اجرای زنده، معماری مجلل و باشکوه و پارکینگ نسبتاً بزرگ آن اشاره کرد.


رستوران-مُکران-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

یکی از غذاهایی که حتماً باید آن را در این رستوران امتحان کنید، ماهی کنجدی است که با عطر و طعمی بسیار متفاوت سرو می‌شود و موردعلاقه بازدیدکنندگان و گردشگران تور چابهار بوده است.                       

آدرس: انتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لاله


5. رستوران براسان

رستوران براسان یکی از زیباترین رستوران‌های چابهار، با موقعیت جغرافیایی‌اش که در یک پلاژ ساحلی واقع شده، به گفته مدیرعامل آن، نامش به معنای «برادران» است. 


رستوران-براسان-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

از غذاهای بسیار خوشمزه و فوق‌العاده این رستوران در بین رستوران‌های چابهار می‌توان به کرایی (غذایی طبخ‌شده با گوشت قرمز و مرغ) و انواع خورش و کباب (کباب چامپ بنگالی آن بسیار دلپذیر و فوق‌العاده است) با استفاده از ادویه‌های خاص سنتی چابهار اشاره کرد. 

آدرس: بندر تییس، مجتمع تفریحی براسان


6. رستوران سنتی خلیج

رستوران سنتی خلیج به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین رستوران‌های چابهار، محیطی لوکس، دکوراسیونی زیبا با انواع گل‌وگیاه، نورپردازی‌های خیره‌کننده و چشم‌اندازی رو به دریای آبی عمان را برای میهمانانش به ارمغان آورده است. 


رستوران-سنتی-خلیج-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

از جمله بهترین غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: میگو سوخاری، کرایی میگو، کباب قفقازی، کباب سلطانی، کباب کوبیده و نیز لابستر اشاره کرد. 

آدرس: چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا


7. رستوران دهلی دربار

رستوران دهلی دربار یکی دیگر از رستوران‌های چابهار است که به سرو غذاهای به شدت تند و فلفلی می‌پردازد. از جمله بهترین غذاهای این رستوران در بین رستوران‌های چابهار می‌توان به مرغ تندوری، کرایی مرغ، کرایی گوشت و بریانی بلوچی آن با کلاس قیمتی مناسبی که دارند و برنج در کنارشان سرو نمی‌شود اشاره کرد. 


رستوران-دهلی-دربار-از-بهترین-رستوران‌های-چابهار

آدرس: چابهار، بلوار توحید


8. رستوران‌های مارال

رستوران‌های مارال با دو شعبه در چابهار یکی در منطقه آزاد مجتمع طلا و دیگری واقع در خیابان توحید، تقاطع مکران، از جمله اولین رستوران‌های زنجیره‌ای ارگانیک با ارائه انواع غذاهای ایرانی به میزبانی گردشگران و میهمانان چابهار مشغول‌اند. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از بهترین رستوران‌‌های چابهار، بهترین غذاهای محلی و غیرمحلی‌شان و نیز فضا و محوطه‌ آرامش‌بخش‌شان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به چابهار را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور چابهار راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید