با هیچهایک در ایران بیشتر آشنا شوید
11540 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

hitchhike  با هیچهایک در ایران بیشتر آشنا شوید


اگر شما هم مثل من عاشق سفر کردن هستید و یکی از بهترین لحظه‌های زندگیتون دیدن جاذبه‌های گردشگری جهان است با کایت همراه باشید. این مقاله در کایت قصد دارد شما را با روشی کم هزینه و هیجان‌انگیز برای رفتن به سفر آشنا کند. این روزها به دلایل زیادی هیچهایک در ایران رایج شده و بسیاری از گردشگران حرفه‌ای هیچهایکر می‌شوند. اگر شخصی را دیدید که در کنار جاده با یک کوله‌پشتی ایستاده و بر روی یک کاغذ مقصد مورد نظر خود را نوشته است یا انگشت شصت خود را به سمت حرکت ما‌شین‌ها گرفته او قصد دارد هیچهایک در ایران را تجربه کند و رایگان به مقصد خود سفر کند.

با هیچهایک در ایران بیشتر آشنا شوید


هیچهایک در ایران و معروف‌ترین هیچهایکرهای ایرانی


در این بخش از مقاله به معرفی معروف‌ترین هیچهایکرهای ایرانی می‌پردازیم. چند سالی است که هیچهایک در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است که ‌برخلاف باور گردشگران با مصاحبه‌ای که با هیچهایکرهای ایرانی انجام شد؛ از امنیت هیچهایک در ایران صحبت کردند که این خبر خوبی برای علاقه‌مندان هیچهایک در ایران است. در ادامه با چند هیچهایکرهای خانم و آقای ایرانی آشنا می‌شویم.

هیچهایک در ایران


سارا لویی هیچهایک در ایران را تجربه‌ای منحصر به فرد می‌داند


سارا لویی یکی از هیچهایکرهای ایرانی است که از هیچهایک در ایران خاطرات خوشی دارد و از مهمان‌نوازی ایرانی‌ها بسیار تعریف می‌کند. در یکی از اولین سفرهای سارا لویی که هیچهایک در ایران را تجریه می‌کرد بسیاری از مردم به او کمک‌های مالی و معنوی می‌کردند و او را به ادامه راه مصمم‌تر می‌کردند. این در حالی است که در بسیاری از نقاط جهان هیچهایکرها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و امنیتی که هیچهایک در ایران دارد در بسیاری از نقاط جهان این امنیت وجود ندارد.

سارا لویی هیچهایک در ایران را تجربه‌ای منحصر به فرد می‌داند


ارشاد نیک خواه از سختی‌های هیچهایک در ایران می‌گوید


دومین نفری که هیچهایک در ایران را تجربه می‌کند ارشاد نیک خواه است که از سختی‌های آن می‌گوید: « درست است که هیچهایک در ایران بسیار دشوار است و شاید با پاهای تاول زده بعد از کیلومترها پیاده‌روی خسته شوید اما وقتی که کوله‌پشتی خود را در خانه به زمین بگذارید دیگر آن شخصی که این سفر را شروع کرده نیستید و این هدف بزرگی است که یک هیچهایکر باید به آن بیاندیشد.
ارشاد نیک خواه به کسانی که علاقه دارند به سبک هیچهایک در ایران سفر کنند، توصیه می‌کند که یکی از راه‌های جلب اعتماد برای هم‌مسیر شدن با دیگران بدون پرداخت پول این است که خوش برخورد باشید و شرایط خود را شفاف توضیح دهید که یک ایرانگرد هستید و قصد دارید مسیری را رایگان با آنها همسفر شوید.

ارشاد نیک خواه از سختی‌های هیچهایک در ایران می‌گوید


پری طیبی اعتقاد دارد که هیچهایک در ایران بسیار مفید است.

پری طیبی که مشغول به هیچکایک در ایران است و یکی از ایران‌گردهایی به شمار می‌رود که در بیشتر اوقات به سبک هیچهایکرها سفر می‌کند علت این همه شوق و اشتیاق را این گونه بیان می‌کند که هیچهایک در ایران به زندگی او ریتم بخشیده است و از پری طیبی انسانی دیگر ساخته است سختی‌ها و دشواری‌های سفر را از یاد می‌برید و اگر یک بار هیچهایک در ایران را انجام دهید به این سبک از سفر کردن معتاد می‌شوید.

پری طیبی اعتقاد دارد که هیچهایک در ایران بسیار مفید است.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید