بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید در چابهار
حامد مقتدایی 1398/10/16 13032 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد دارید در سفر بعدی‌تان به جنوب کشور، در یکی از چندین مراکز خرید چابهار با سطح گستردگی و تنوع انواع کالاهای خارجی و ایرانی خرید کنید، با کایت همراه شوید. در این راهنمای جامع با مهم‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در چابهار و محصولات و کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد، آشنا خواهید شد.


1. بازار صالح یار

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید چابهار، بازار صالح‌یار نام دارد که موردعلاقه افراد بومی و بازدیدکنندگان است. قیمت محصولات و کالاهای ارائه‌شده در این مرکز خرید چابهار، بسیار مناسب و خرید از آن مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. برای خرید در چابهار در بازار صالح‌یار، می‌توانید کالاهایی همچون لوازم برقی، پتو، لوازم‌آرایشی، چای، شکلات و عطر را به فهرست خرید خود اضافه کنید. 


پردیس-از-مراکز-خرید-چابهار

2. بازار فردوس

یکی از دیگر از مراکز خرید چابهار، بازار فردوس می‌باشد. در این مرکز خرید چابهار می‌توانید به خرید اقلامی همچون انواع لوازم‌ خانگی، ظروف کریستالی، تنقلات خارجی، شکلات، چای، لباس، کیف و کفش، ابزارآلات و... با قیمتی مناسب مشغول شوید. 


3. بازار لته

یکی از مراکز خرید چابهار در حوزه ارائه محصولات ورزشی، بازار لته می‌باشد که در چابهار مرکزی واقع شده است. این بازار در کنار بازار کنارک واقع شده و بازدیدکنندگان می‌توانند برای خرید در چابهار به سراغ البسه و وسائل ورزشی باکیفیت آن بروند. کوه‌‌نوردان و طبیعت‌گردان علاقمند به خرید در چابهار، می‌توانند از این بازار، تجهیزات تخصصی و مناسبی را با قیمت‌هایی بسیار باورنکردنی و مناسب برای خودشان دست و پا کنند. 

همچنین بازدیدکنندگان از بازار لته، می‌توانند به سراغ بازار محلی کنارک نیز بروند و از انواع میوه‌های گرمسیری آن خرید کنند. در ضمن، بندر کنارک هم در بخش غربی چابهار واقع شده و در مسیرتان به بندر تنگ از آن عبور خواهید کرد. 


4. مجتمع تجاری صدف

مجتمع تجاری صدف، یکی دیگر از مراکز خرید چابهار به ارائه محصولاتی همچون لوازم خانگی، لوازم ‌آرایشی و بهداشتی، لباس زنانه، تلفن همراه، ابزارآلات، پارچه‌‎فروشی، انواع کفش و مواد غذایی می‌پردازد. این مرکز خرید چابهار، در نزدیکی هتل لیپار یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین هتل‌های چابهار واقع شده و محصولات آن با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می‌شود. 


تیس-از-مراکز-خرید-چابهار

5. مجتمع تجاری تیس

مجتمع تجاری تیس، یکی از آن دسته مراکز خرید چابهار بوده که به فروش محصولات چینی مشهور است. این مرکز خرید چابهار در دو طبقه ساخته شده و در طبقه دوم آن، فقط کالاهای چینی عرضه می‌شود. سایر کالاهای دیگری که برای خرید در چابهار می‌توان به سراغ‌شان رفت به شرح زیر است: پلاستیک‌جات، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، عطریات، چای، شکلات، لباس و لوازم خانگی.


6. مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس، یکی از بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید چابهار بوده و در آن محصولاتی با تنوع کیفی بالا ارائه می‌شود. از این دست محصولات برای خرید در چابهار که پیش‌رویتان قرار دارد، به شرح زیر است: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، عینک، انواع لباس زنانه، کفش و خوراکی‌های خارجی.


7. مرکز خرید سینا

مرکز خرید سینا، یکی از معتبرترین مراکز خرید چابهار است که به خاطر انواع کالاهای خارجی نظیر شکلات و تنقلات و لوازم آرایشی‌اش در بین بازدیدکنندگان از تور چابهار، بسیار پرطرفدار است. 


صدف-از-مراکز-خرید-چابهار

8. بازار طلا

بازار طلا، یکی از مراکز خرید چابهار است که در بین بازارهای طلای سراسر کشور، شهره است. علت این شهرت، شباهت طراحی صورت‌گرفته به طلاهای کارشده در کشورهای همسایه‌ای همچون هندوستان است. بازار زرگرها بالاتر از پارک بهار واقع شده است و در سفرتان به این منطقه آزاد بین‌المللی به شما پیشنهاد می‌شود حتماً در اینجا نسبت به خرید در چابهار اقدام کنید. 


9. بازار ابریشم

بازار ابریشم، یکی از مراکز خرید چابهار است که ماهانه قرعه‌کشی برگزار می‌کند و کالاها و اجناسی که در آن ارائه می‌شود به شرح زیر است: لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای روزانه و مصرفی، بدلیجات و زیورآلات، لوازم صوتی و تصویری، انواع لباس.


10. دکه بازار

بازار سنتی یا دکه بازار از آن دسته مراکز خرید چابهار است که با مراجعه به آن میتوانید در کنار بافت شهری، با فرهنگ بومی مردمان این منطقه نیز آشنا شوید. علاوه بر کالاهای رایج، آثار صنایع دستی مردمان هنرمند این خطه نیز دیده می‌شود که از بین‌شان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: زیورآلات سنتی، سوزن‌دوزی، معرق‌کاری، صدف‌دوزی، روسری‌های محلی، روبند و پارچه‌های زیبای بلوچی.


11. بازار سنتی بَلّوکان

در این بازار سنتی چابهار، می‌توانید بهترین تجربه‌تان از خرید در چابهار را رقم بزنید. بازار سنتی مادربزرگان یا بلوکان، با لباس‌های رنگارنگ محلی‌شان چهره متفاوتی به این بازار بخشیده‌اند و در اینجا می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. این بازار هیچ‌چیزی از یک بازار مکاره کم ندارد.


فردوس-از-مراکز-خرید-چابهار

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از 11 مورد از بازارها و مراکز خرید چابهار از بازار صالح‌یار تا بازار سنتی بلوکان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به چابهار را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور چابهار راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید