پنج مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد
حامد مقتدایی 1398/10/12 1548 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا قصد دارید به مشهد، پراهمیت‌ترین مرکز گردشگری مذهبی ایران و دومین شهر مذهبی جهان سفر کنید؟ از امکانات و ویژگی‌های بهترین هتل‌های مشهد باخبرید؟ در این مقاله شما درخصوص 5 مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره در مشهد اطلاعاتی جامع و کامل را می‌خوانید.

در صورتی که قصد دارید از قیمت تورهای مشهد مطلع شوید، اینجا کلیک کنید.


1. هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان پاسداران، مقابل سینما قدس، در 9 طبقه، 154 اتاق و 380 تخت یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین هتل‌های مشهد، بعد از بازسازی در سال 1395، با کادری مجرب به ارائه باکیفیت‌ترین سطح خدمات به بازدیدکنندگان و میهمانان می‌پردازد. 

اتاق‌های هتل آسیا مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های یک تا دو تخته جدید، اتاق‌های یک تا دو تخته قدیم، اتاق‌های دو تخته توئین و دبل جدید و سوئیت‌های دونفره معمولی و رویال. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 175 هزارتومان شروع شده و به 415 هزارتومان ختم می‌شود. 


هتل-آسیا-از-هتل‌های-4-ستاره-مشهد

فاصله هتل آسیا مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است: 

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

مجتمع زیست خاور

۱ کیلومتر و ۶۲۰ متر

برج تجاری آلتون

۹۲۱ متر

بازار جنت

۷۰۵ متر

مسجد هفتاد و دو تن

۱ کیلومتر و ۹۵۳ متر

پارک باغ ملی

۷۱۶ متر

موزه مردم‌ شناسی

۱ کیلومتر و ۹۵۳ متر

خانه ملک

۵۱۹ متر




امکانات هتل آسیا مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل آسیا، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق و اینترنت در اتاق.   

از امکانات و خدمات هتل آسیا یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: لابی آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، کافی‌شاپ،  اتاق چمدان، روزنامه، فتوکپی، کافی‌نت، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه،  ترانسفر برگشت با هزینه، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق و خدمات بیدار باش.


2. هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا، در 6 طبقه، 110 اتاق و 290 تخت یکی از تازه‌تاسیس‌ترین هتل‌های مشهد، در سال 1391 به مساحت 8000 مترمربع با بهره‌گیری معماری امروزی و طراحی زیبا به ارائه باکیفیت‌ترین سطح خدمات به بازدیدکنندگان و میهمانان می‌پردازد. 

اتاق‌های هتل کیانا مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های دو تا چهار تخته معمولی و فولبرد و اتاق‌های کانکت. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 300 هزارتومان شروع شده و به 894 هزارتومان ختم می‌شود. 


هتل-کیانا-از-هتل‌های-4-ستاره-مشهد

فاصله هتل کیانا مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است: 

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

بازار رضا

۴۴۷ متر

مسجد هفتاد و دو تن

۱ کیلومتر و ۳۰۱ متر

مسجد گوهرشاد

۱ کیلومتر و ۴۳۲ متر

حرم ورودی باب الجواد

۱ کیلومتر و ۱۰۶ متر

حرم ورودی حرعاملی

۱ کیلومتر و ۴۲۷ متر

موزه مردم‌ شناسی

۱ کیلومتر و ۲۲۶ متر

خانه ملک

۱ کیلومتر و ۹۴۵ متر




امکانات هتل کیانا مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل کیانا، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس، لوازم بهداشتی، دمپایی، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق.

از امکانات و خدمات هتل کیانا یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صرافی، لابی آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه،  ترانسفر برگشت با هزینه و اتاق تلفن (اپراتور).


3. هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6، در 9 طبقه، 163 اتاق و 422 تخت یکی از تازه‌تاسیس‌ترین هتل‌های مشهد، در سال 1392 پس از بازسازی در سال 1394 با روحیه‌ای مضاعف و ارتقای سطح کیفی خدمات با ارائه مجهزترین و بروزترین امکانات به ارائه بهترین سطح خدمات به بازدیدکنندگان و میهمانان می‌پردازد. 

اتاق‌های هتل الماس مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های دو تا چهار تخته معمولی و رویال، اتاق‌های کانکت و اتاق‌های دوتخته دبل و توئین رویال فولبرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 260 هزارتومان شروع شده و به 718 هزارتومان ختم می‌شود. 


هتل-الماس-از-هتل‌های-4-ستاره-مشهد

فاصله هتل الماس مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است: 

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

بازار رضا

۳۷۷ متر

مسجد هفتاد و دو تن

۱ کیلومتر و ۱۷۰ متر

پارک میرزا کوچک خان

۱ کیلومتر و ۱ متر

حرم ورودی حرعاملی

۱ کیلومتر و ۴۲ متر

موزه مردم‌ شناسی

۱ کیلومتر و ۱۷۰ متر

حرم ورودی صحن جمهوری

۱ کیلومتر و ۵۹۳ متر




امکانات هتل الماس مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل الماس، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تلفن در اتاق، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، بالکن، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در اتاق.

از امکانات و خدمات هتل الماس یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، صرافی، زنگ هشدار، مرکز خرید، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه و اتاق تلفن (اپراتور).


4. هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3، در 8 طبقه، 105 اتاق و 250 تخت نزدیک‌ترینِ هتل‌های 4 ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع)، از سال 1391 با کادری مجرب به ارائه بهترین سطح خدمات به بازدیدکنندگان و میهمانان مشغول است. 

اتاق‌های هتل جواد مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های یک تا دو تخته معمولی، فولبرد و رویال، اتاق‌های کانکت و اتاق‌های سوپرلوکس و کینگ. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 265 هزارتومان شروع شده و به 820 هزارتومان ختم می‌شود. 


هتل-جواد-از-هتل‌های-4-ستاره-مشهد

فاصله هتل جواد مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است: 

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

حرم ورودی باب الرضا

۵۱۶ متر

حرم ورودی حرعاملی

۹۵۱ متر

موزه مردم‌ شناسی

۷۲۱ متر

موزه قرآن و نفایس

۸۱۵ متر

موزه تمبر، اسكناس و سكه

۸۱۵ متر

موزه نجوم و ساعت

۸۱۵ متر


                                                                                                                                                                             


امکانات هتل جواد مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل جواد، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تلفن در اتاق، روم سرویس، صبحانه، پاورسوئیچ، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، بالکن، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در اتاق.

از امکانات و خدمات هتل جواد یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، پله اضطراری، زنگ هشدار، صرافی، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه.


5. هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد واقع در فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا، در 10 طبقه، 163 اتاق و 350 تخت اولین و نزدیک‌ترینِ هتل‌های 4 ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع)، از سال 1357 با نیم قرن سابقه در مساحتی 15000 مترمربعی به خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان و میهمانان مشغول است.

اتاق‌های هتل اترک مشهد موارد زیر را شامل می‌شود: اتاق‌های یک تا دو تخته ویژه، کلاسیک و فولبرد و توئین. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل در پاییز 1398،  از 185 هزارتومان شروع شده و به 2 میلیون و 289 هزارتومان ختم می‌شود. 


هتل-اترک-از-هتل‌های-4-ستاره-مشهد

فاصله هتل اترک مشهد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره مشهد تا جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی شهر به شرح جدول زیر است: 

جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی

میزان فاصله

بازار رضا

۱۰۹ متر

مسجد گوهرشاد

۶۵۷ متر

حرم ورودی باب الرضا

۳۵۸ متر

حرم ورودی باب الجواد

۵۴۰ متر

موزه مردم‌ شناسی

۶۸۵ متر

موزه قرآن و نفایس

۶۶۱ متر

موزه فرش

۶۶۱ متر

موزه تمبر، اسكناس و سكه

۶۶۱ متر

موزه نجوم و ساعت

۶۶۱ متر

موزه مدال

۶۶۱ متر

موزه ظروف

۶۵۶ متر

موزه هنرهاي تجسمي

۶۶۱ متر


امکانات هتل اترک مشهد و اتاق‌های آن

از امکانات اتاق‌های هتل اترک، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آشپزخانه،  روم سرویس،  صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق. 

از امکانات و خدمات هتل اترک یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: جکوزی، آسانسور،  صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه،  خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق و خدمات بیدار باش.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از 5 مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد، توضیحات عمومی، خدمات عادی و ویژه، امکانات اتاق‌ها و انواع‌شان به همراه فاصله این هتل‌ها از جاذبه‌های تفریحی، گردشگری اطراف، آشنا کردیم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور مشهد راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید