وسایلی که در تور مالزی باید به همراه داشته باشید
حامد مقتدایی 1398/10/8 3295 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد بستن چمدان‌تان برای سفر به مالزی را دارید و نمی‌دانید که باید چه چیزهایی پیش از سفر تهیه کرد و چه چیزهایی را نباید با خود برد، با ما همراه شوید. سفر به مالزی (به‌ویژه مسافرتی طولانی‌مدت به این کشور) یکی از فوق‌العاده‌ترین کارهایی است که می‌توانید در طول زندگی‌تان انجامش دهید. برای مشاهده‌ی آفرهای تور این کشور، می‌توانید به صفحه "تور مالزی اقساطی و نقد" مراجعه نمایید.


معرفی کوتاه مالزی

بازدیدکنندگان زیادی سالانه به مالزی سفر می‌کنند، اما به اندازه‌ کشور پرطرفدار و محبوبی مثل تایلند نیست. کسانی‌که تایلند را نسبت به مالزی در اولویت قرار می‌دهند، مطمئناً دچار اشتباه بزرگی می‌شوند. از جنگل‌های بومی کوآلالامپور تا سواحل بی‌نظیر جزایر پرنتین تا غذاهای خوشمزه، مالزی هرآنچه که تصورش را بکنید، می‌تواند به گردشگران ارائه دهد. 

شما می‌توانید یک روز کامل را در کنار قبلیه‌ای سنتی در کمرون هایلندز بگذرانید یا زمینی کشاورزی مناسب کاشت چای پیدا کنید. در پارک‌های ملی بزرگ گونونگ مولو و تامان نگارا چرخی بزنید و با دنیای وحش بی‌همتای مالزی با جانوارانی همچون ببرها و فیل‌ها روبرو شوید و تصاویری خارق‌العاده‌ تهیه کنید. 



کشور-مالزی


یا می‌توانید به جزیره بورنئو بروید و نگاهی به اورانگوتان‌های وحشی بیندازید و از هیبت درشت‌شان مو به تنتان سیخ شود، در جنگل‌های بارانی قدم بزنید و در کوهستان کینابالو از مناظر تماشایی و استثنایی مالزی حیرت کنید. اما، بجای همه این‌هایی که گفته شد، بیشتر گردشگران و مسافران ایرانی ترجیح می‌دهند تا نام جنوب شرق آسیا را که می‌شنوند، شلوارکوتاه‌شان را بردارند و به سواحل پاتایا هجوم ببرند. 

ما به شما توصیه می‌کنیم که چنین اشتباهی نکنید و در کنار تایلند و سنگاپور که از مقاصد محبوب ایرانیان است، مالزی را وارد برنامه سفر بعدی‌تان کنید. در ادامه توضیحاتی جامع و کامل در ارتباط با وسایل موردنیاز برای سفر به مالزی آشنا خواهید شد.


چه چیزی به مالزی ببریم؟


اگر تصمیم به سفر دارید و مقصدتان را مالزی انتخاب کرده‌اید، بهتر است به پیشنهادات زیر برای بهترین گزینه‌هایی که می‌توان در یک مسافرت به همراه داشت خوب توجه کنید و هیچ‌کدام از اقلام موجود در این فهرست را جا نگذارید.


سفر-به-مالزی


1. پوشاک ( برای مالزی)

در سفر به مالزی برای بخش پوشاکی که آقایان می‌خواهند در چمدان‌شان بگذارند، بهتر است موارد زیر را به همراه داشته باشند: 

یک جفت شلوار جین یا یک جفت شلوار کتان 2. یک جفت شلوارک 3. یک دست لباس شنا 4. 5 دست تیشرت 5. یک دست تیشرت آستین بلند 6. یک جفت دمپایی ابری 7. یک جفت کفش کتونی 8. 6 جفت جوراب  9. پنج دست لباس زیر 


پوشاک-در-سفر-به-مالزی


در سفر به مالزی برای بخش پوشاکی که بانوان می‌خواهند در چمدان‌شان بگذارند، بهتر است موارد زیر را به همراه داشته باشند: 


یک دست لباس شنا 2. سارونگ (پارچه رنگارنگی که مانند لنگ در مالزی به دور کمر خود می‌بندند) 3. یک جفت شلوار جین کشی (به سادگی شسته شده و خشک می‌شوند) 4. یک جفت لگ (اگر در زمستان به مالزی سفر ‌کنید، می‌توانید آن‌ها را زیر شلوار جین‌‌تان بپوشید، در غیراین‌‍صورت با پیراهن و تیشرت خیلی راحت ست می‌شوند) 5. 2 الی 3 دست تاپ آستین بلند 6. 2 الی 3 دست تیشرت 7. 3 الی 4 دست تاپ اسپاگتی 8. یک رویه سبک 9. یک جفت دمپایی ابری 10. یک جفت کفش کتونی 11. 6 جفت جوراب  12. پنج دست لباس زیر


2. لوازم بهداشتی و مراقبت شخصی( برای مالزی)

در سفر به مالزی برای بخش لوازم بهداشتی و مراقبت شخصی که می‌خواهید در چمدان‌تان بگذارید، بهتر است موارد زیر را به همراه داشته باشید: 

1. یک عدد خمیردندان 2. یک عدد مسواک 3. یک عدد تیغ حرفه‌ای 4. یک بسته نخ دندان 5. یک بطری شامپوی کوچک

6. یک بطری شامپوی بدن کوچک 7. یک اسپری شامپوی خشک و پودر تالک (زنانه) 8. نوار بهداشتی (زنانه) 9. یک برس موی سر 10. لوازم آرایش زنانه 11. یک حوله 12. دئودورانت  13. کیت پزشکی کوچک 14. نوار بانداژ 15. کرم هیدروکورتیزون 16. کرم آنتی‌باکتریال 17. گوش‌گیر 18. استامینوفن 19. ضدعفونی‌کننده دست و صورت


لوازم-بهداشتی-در-سفر-به-مالزی


3. سایر وسایل

در سفر به مالزی در بخش سایر وسائلی که می‌خواهید در چمدان‌تان بگذارید، بهتر است موارد زیر را به همراه داشته باشید: 

1. قفل جیبی رمزدار 2. کیسه‌های زیپ‌دار 3. کیسه‌های پلاستیکی 4. شارژ/آداپتور جهانی 5. یک بطری آب مجهز به تصفیه‌کننده 6. پاوربانک 7. هندزفری 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با دانستنی‌های خواندنی و کاربردی از همه آن چیزها و اقلامی که می‌توانید پیش از سفر به مالزی در چمدان‌های‌تان جای دهید، آشنا کردیم. اگر قصد سفر به مالزی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور مالزی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید