بهترین زمان سفر به وان
4035 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



درواقع مردم این منطقه اغلب به دلیل مهمان نوازی و مهربان بودنشان شناخته میشوند. همچنین از دیگر ویژگی هایی که باعث میشود کسی بخواهد به دنبال بهترین زمان سفر و تور وان باشد میتوان به گربه های عجیب و تاریخچه غنی کلیساهایش اشاره کرد. درباره اعجاب گربه ها همین بس که یک چشمشان آبی و چشم دیگرشان زرد است. اما در کنار همه مواردی که ذکر شد، مهمترین دلیل یافتن بهترین زمان سفر به وان و همچنین مسافرت به این شهر تاریخی را میتوان تفریحات و همچنین کیفیت محصولاتی که ارائه میکنند، دانست.


بهترین زمان سفر به وان؛ شهر تاریخی ترکیه چه زمانی است؟ 


شهر-وان-ترکیه


بهترین زمان سفر به وان یا هر شهری که در ناحیه شرقی ترکیه واقع شده ، ماه هایی همچون آوریل تا سپتامبر است (این یعنی ابتدای فروردین تا ابتدای مهر). به طور کلی اگر بخواهیم یک ماه را به عنوان بهترین زمان سفر به وان ترکیه در نظر بگیریم، خرداد خواهد بود. نکته بسیار مهمی که باید هنگام تعیین بهترین زمان سفر به وان در نظر داشته باشید، تفاوت دمایی است که در روز و شب دارد. اختلاف دمای این شهر در روز و شب گاهی ممکن است تا 20 درجه باشد. این یعنی اگر روز گرمی داشتید، انتظار شب بسیار سردی را باید داشته باشید. 


نامناسب ترین زمان برای سفر به وان


خانه-های-شهر-وان


بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به سفریکه وارد شهر وان میشوند تا پیش از 9 آبان یعنی 31 اکتبر سفرشان را به انتها میرسانند. بارش برف زمستانی درست در همین تاریخ آغاز میشود و باعث برفی شدن مسیرهای جاده ای میشود. علاوه بر این، بیشتر هتل ها در این تاریخ تعطیل میشوند. نکته دیگر درباره سفر به شهر وان این است که ماه رمضان، زمان بسیار بدی برای سفر به وان ترکیه است چرا که همه مغازه ها و رستوران ها در طول روز میبندند.


ارزان ترین فصل ها به عنوان بهترین زمان سفر به وان


فصل-مناسب-برای-سفر-به-وان


اگر به دنبال تجربه ای بسیار ارزان قیمت هستید، میتوانید فصل زمستان را به عنوان بهترین زمان سفر به وان در نظر بگیرید. اگرچه برف زیادی بارید اما همان مقدار هتلی که باز هستند، به شکل نصف قیمت خدماتشان را ارائه میکنند. همچنین فصل گردشگران به اتمام رسیده و هزینه همه چیز در این شهر کاهش چشمگیری کرده است. حتی کرایه های تاکسی نیز در این فصل با قیمتی بسیار مناسب ارائه خواهند شد که شما و کسانی که پیش از این شاید سفری به وان ترکیه کرده باشند، شگفت زده خواهند شد. 

آب و هوای زمستانی شهر وان غیر قابل تحمل نیست و میتواند لذت سفرتان را چند برابر سازد. انتخاب اواسط پاییز که هنوز بارش برف شروع نشده نیز بهترین زمان سفر به وان ترکیه است و میتوانید لذت چند برابری از دیدنی های این شهر تاریخی زیبا ببرید. در ادامه به معرفی برخی از این اماکن دیدنی زیبا در شهر وان اشاره خواهیم کرد:

  • قلعه کاووس تپه
  • دریاچه وان
  • موزه وان
  • آبشار مرادیه
  • خانه گربه های وان
  • قلعه هوساپ وان


روش های مختلف بازدید از شهر وان


زیباییهای-شهر-وان


بسیاری از گردشگرانی که به استانبول سفر میکنند در ادامه سفرشان به وان ترکیه میرسند. بهتر است چنین کاری کنید تا اینکه بخواهید به طور مستقیم از تهران به سمت وان بلیت تهیه کنید چرا که قیمت بلیت استانبول – وان بسیار ارزانتر از تهران – وان است. 

بهتر است بعد از این که بهترین زمان سفر به وان را تعیین کردید، سراغ گزینه سفر زمینی به ترکیه بروید. مقصود از سفر زمینی، با استفاده از قطار یا خودروی شخصی است اما اگر محدودیت هایی از جنس محدودیت های زمانی دارید بهتر است پرواز را انتخاب کنید. سفر زمینی به زعم خود، هیجان و لذت های بسیار خوشایندی دارد که بهتر است یک بار در زندگی تان آن را تجربه کنید.


اسکان در هتل


اماکن-دیدنی-وان-ترکیه


در شهر تاریخی وان هیچ هاستلی وجود ندارد. بهتر است وقت خود را صرف پیدا کردن آنها نکنید و مستقیم سراغ هتل بروید. قیمت های مختلفی به شما ارائه خواهد شد که بسته به تعداد ستاره های هتل متفاوت خواهند بود. اگر بهترین زمان سفر به وان را انتخاب کرده باشید پس قطعا بهترین هتل های وان هم با قیمتی بسیار منصفانه از شما پذیرایی خواهند کرد. از جمله امکانات این هتل ها میتوان به صبحانه رایگان و بسیار خوشمزه اشاره کرد. البته پیشنهاد میکنیم برای دیگر وعده ها سراغ رستوران های محلی بروید چرا که قیمت منوهای هتل بسیار بالا خواهند بود. 


کاسپین سوئیت، هتلی مناسب در بهترین زمان سفر به وان


طبیعت-شهر-وان


این هتل جزو بهترین های شهر وان بوده که مجهز به بوفه صبحانه ای بسیار خوشمزه است. هر سوئیت آن به شکل مجزا امکانات آشپزخانه ای برای آشپزی کم حجم را  دارد. اینترنت رایگان و داشتن پارکینگ، این هتل 3 ستاره را به هتلی محبوب در میان گردشگران و علاقه مندان به سفر تبدیل کرده است. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت بهترین زمان سفر به وان را بررسی کردیم و درباره مزیت ها و همچنین برخی ناآرامی های سفر ارزان به شهر وان ترکیه گفتیم. اگر قصد سفر به شهر وان را دارید تا از تماشای دیدنی های حیرت انگیز آن، لذت ببرید، میتوانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، اطلاعات مورد نیاز درباره این سفر را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید