خرید بلیط زمینی و هوایی وان ترکیه
12928 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



 از دیگر دلایل علاقه گردشگران ایرانی به خرید بلیط وان ترکیه می‌توان به نزدیکی آن به ایران اشاره کرد چرا که این شهر تاریخی و زیبا مورد توجه بسیاری از ایرانی‌ها قرار گرفته و سالانه گردشگران ایرانی زیادی به آن سفر می‌کنند. 


انواع متنوع روش‌های کاربردی خرید بلیت به مقصد وان ترکیه 


بلیط وان


بسیاری از افراد برای خرید تور وان دلایل خودشان را دارند. بسیاری از گردشگران ایرانی برای لذت بردن از طبیعت این شهر کوچک و همچنین اماکن دیدنی زیبای آن بلیط وان ترکیه را تهیه می‌کند. عده‌ای برای اینکه با بخشی از تاریخ ترکیه آشنا شوند هزینه می‌کنند و بلیت هواپیما وان را می‌خرند. دیگران هم برای خرید لباس‌های مارک‌دار و ارزان قیمت این کار را می‌کنند. به هر حال، دلایل زیادی برای سفر به شهر وان ترکیه وجود دارد.


فرودگاه و بلیت هواپیما وان ترکیه


بلیط وان


فرودگاهی در شهر وان ترکیه وجود دارد که پروازهایی که از تهران انجام می‌شود در آن فرودگاه می‌نشیند. نامی که بر روی این فرودگاه گذاشته شده الهام گرفته از اسم نخست‌وزیر سابق ترکیه می‌باشد. درواقع یکی از مزیت‌های این فرودگاه نزدیک به ایران را می‌توان فاصله کم آن از مرکز شهر در نظر گرفت چرا که فقط شش و نیم کیلومتر نسبت به مرکز شهر وان فاصله دارد. میان تهران و وان ترکیه نیز تنها چیزی حدود 783 کیلومتر فاصله وجود دارد. 

این فرودگاه باند فرودی آسفالت به اندازه 2750 متر دارد. گردشگران ایرانی به دلیل نزدیک بودن این فرودگاه به کشور با هزینه کمتری می‌توانند به این شهر سفر کنند و از این حیث از جمله محبوب‌ترین فرودگاه‌های گردشگران ایرانی به شمار می‌رود. شرکت‌های هواپیمایی پگاسوس، پویا ایر، ترکیش ایرلاینز شرکت‌هایی هستند که در این فرودگاه فعالیت می‌کنند.


قیمت بلیط وان


بلیط وان


قیمت بلیط هواپیما وان بسته به پروازی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی برای پرواز رفت به از تهران به مقصد وان برای فرد بزرگ‌سال باید چیزی بین 3.700.000 تا 4.000.000 تومان هزینه کنید. البته ممکن است هزینه شما برای تهیه بلیط هواپیما وان به 5.000.000 تومان نیز برسد. بسته به کیفیت و امکاناتی که پرواز انتخابی شما در اختیارتان قرار می‌دهد، این نرخ متفاوت خواهد بود.


بلیط قطار وان


بلیط وان


یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در این چند سال رخ داده را می‌توان راه اندازی قطار تهران وان در نظر گرفت. درواقع این مسیر باعث شده تا کسانی که از پرواز می‌ترسند تنها با پرداخت هزینه‌ای ناچیز برای تهیه بلیط قطار وان، بتواند از راه زمینی به ترکیه سفر کند. برای خرید بلیط وان هم می‌توانید از تهران اقدام کنید و هم از تبریز چرا که وان با تبریز مرز مشترک دارد و سفر شما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود. درواقع قطار تبریز – وان را می‌توان یکی از پرطرفدارترین انواع روش‌های سفر به وان ترکیه در نظر گرفت که بسیاری از گردشگران ایرانی سالانه آن را امتحان می‌کنند تا از سفرشان لذت ببرند و از تماشای مناظر در مسیر رسیدن به وان لذت ببرند.


امکانات قطار تهران – وان


بلیط-قطار-وان


این قطار را می‌توان جایگزینی برای قطار تبریز – وان در نظر گرفت. درواقع برای خرید بلیط وان و سفر به این شهر تاریخی زیبا می‌توانید این روش را انتخاب کنید و چیزی در حدود 23 ساعت در راه باشید. هزینه ‌این قطار را می‌توانید به تومان پرداخت کنید و لزومی ندارد حتماً به لیر باشد. درست مثل دیگر قطارها یا بلیط هواپیما وان، هزینه بلیط کودکان به شکل نیم‌بها است. ساعت حرکت این قطار 9:30 صبح بوده و نزدیکی عصر به تبریز می‌رسد. 

بعد از انجام کارهای مرتبط با گمرک در تبریز می‌توانید سراغ ایستگاهی بروید که پاسپورتتان را بررسی می‌کنند. بعد از آن سوار قطار دیگری می‌شود و صبح روز بعد ساعت 8:30 دقیقه به وان ترکیه می‌رسید. از دیگر امکان‌هایی که قطارهای تهران فراهم کرده این است که می‌توانید با این قطارها به شکل مستقیم به استانبول نیز سفر کنید. برای هیچ‌کدام از این سفرها نیازی به ویزا نخواهید داشت. 


جمع‌بندی نکات مربوط به خرید بلیط وان ترکیه


قیمت بلیط وان


در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی روش‌های مختلف خرید بلیط وان ترکیه پرداختیم. درواقع تمام روش‌ها و قیمت‌های مربوط به خرید بلیط هواپیما وان و همچنین روش‌های مختلف خرید بلیط قطار تهران – وان را بررسی کردیم و امکان‌های متفاوتی که هر کدام از این موارد در اختیار گردشگران خواهند گذاشت را بررسی کردیم. قطعاً انتخاب اینکه کدام روش مناسب‌تر است بسته به شرایط و معیارهای مختلفی دارد. از قیمت گرفته تا ترس از ارتفاع و دیگر مسائل مربوط به ایمنی می‌تواند در انتخاب این که کدام روش سفر برایتان مناسب‌تر است، دخیل باشد.

 اگر قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید و می‌خواهید بلیط هواپیما وان یا بلیط قطار وان را تهیه کنید می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، نکات مرتبط با سفر به وان را در اختیارتان قرار دهند تا انتخابی مناسب داشته باشید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید