بهترین رستوران های وان
4507 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


شکم‌گردی همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است؛ خصوصا اگر قصد سفر به وان (Van)، یکی از زیباترین شهرهای شرق ترکیه را داشته باشید. اگرچه بسیاری از گردشگران برای تماشای چشم‌اندازهای خیره‌کننده و طبیعت بکر به این منطقه سفر می‌کنند، ولی احتمالا طعم غذایی که در رستوران های وان میل خواهید کرد را هیچ‌گاه فراموش نکنید!


لیست بهترین رستوران های وان برای شکم گردی

با توجه به توریستی بودن این شهر، امروز مقاله‌ای جامع را در مورد بهترین رستوران های تور وان آماده کرده‌ایم تا اگر برای سفر به وان برنامه‌ریزی کردید، از همین حالا با بهترین رستوران های وان آشنا باشید. 


معرفی بهترین رستوران های وان 


Erkoc Cag Kebap 

معرفی بهترین رستوران های وان را با Erkoc Cag Kebap آغاز می‌کنیم؛ رستورانی که مردم بیشتر آن را با کباب‌های خوش‌طعم و لذیذی می‌شناسند که در هیچ جای دیگر نمی‌توان پیدا کرد. سوپ، گوشت بره و برنج از دیگر غذاهای خوشمزه‌ای است که در اینجا می‌توان پیدا کرد.


Erkoc-Cag-Kebap


امتیاز 4.3 از 5 از میان بیش از هزار نقد در گوگل و امتیاز 8.6 از 10 از میان 738 نقد در وب‌سایت Foursquare سبب شده است تا ما Erkoc Cag Kebap را به عنوان یکی از بهترین رستوران های وان ترکیه معرفی کنیم.


Erkoc-Cag-Kebap


Hacioglu Kebapcisi 

اگر به دنبال رستورانی با فضای دنج و انواع غذاها و خوراکی‌های خوشمزه هستید، حتما برای صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های وان یعنی Hacioglu Kebapcisi برنامه‌ریزی کنید. این رستوران زیبا که فاصله چندانی با موزه وان ندارد، همه‌روزه میزبان گردشگرانی است که می‌خواهند طعم واقعی کباب ترکی و دیگر غذاهای محلی را بچشند. 

Hacioglu Kebapcisi به عنوان یکی از بهترین رستوران های وان، امتیاز 4 از 5 را از میان 37 بررسی در Tripadvisor و 172 نقد در  گوگل دریافت کرده است.


Hacioglu-Kebapcisi


Kervansaray Restaurant 

Kervansaray یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های وان است و در فضای دلنشین و دنج آن می‌توان انواع غذاهای محلی و لذیذ ترکی را میل کرد. قیمت بسیار مناسب غذاهای مختلف، یکی از نقاط قوت اصلی این رستوران محسوب می‌شود. علی‌رغم وجود غذاهای متنوع، «کباب کاغذی» که در واقع یک کاغذ به دور آن پیچیده می‌شود، یکی از لذیذترین غذاهایی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را بچشید. افزون بر این، کادر مجرب و بسیار صمیمی رستوران Kervansaray می‌توانند خاطره‌ای تکرارنشدنی از چشیدن غذاهای ترکی در یکی از بهترین رستوران های وان را در ذهن شما حک کنند.


Kervansaray-Restaurant


Mahall City 

Mahall City یکی دیگر از بهترین رستوران های وان است که خوردن غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های دلچسب و انواع خوراکی‌های پرزرق‌وبرق در آن بعد از بازدید از موزه وان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. 


Mahall-City


وجه تمایز Mahall City از بهترین رستوران های وان، محیط دنج و ارائه طیف گسترده‌ای از غذاهای آسیای شرقی، ایتالیایی، سوشی، پیتزا و انواع سوپ‌های ترکی است. با امتیاز بالاتر از 4 در TripAdvisor و Google و همچنین امتیاز 8.3 از 10 در Foursquare، حتما باید یکی از وعده‌های غذایی خود در شهر وان را در این رستوران میل کنید. 


Mahall-City


Asiyan Ev Yemekleri 

اگر می‌خواهید طعم واقعی غذاهای جنوب شرقی ترکیه و به‌ویژه غذاهای مخصوص خود شهر وان را با طعمی متفاوت بچشید، حتما سری به Asiyan Ev Yemekleri بزنید. اینجا یکی از بهترین رستوران های وان است. perde pilavi یکی از غذاهای ویژه این شهر است که با برنج، مرغ، توت و بادام طبخ می‌شود و طعم آن می‌تواند برای مدت‌ها زیر زبان شما بماند! Keledoş هم غذای محلی دیگری است که ظاهری شبیه به فرنی دارد و همراه با عدس، نخود، گوشت، چغندر سفید و ماست چکیده سرو می‌شود. نکته قابل توجه، پذیرایی صمیمی از مسافرانی است که تنها سفر می‌کنند؛ اقدامی که البته در نهایت به مشهورتر شدن این رستوران منتهی خواهد شد. 


Asiyan-Ev-Yemekleri


وجود غذاهای لذیذ محلی سبب شده است تا Asiyan Ev Yemekleri به عنوان یکی از بهترین رستوران های وان، در رسانه‌های اجتماعی نمره‌ای بالا از گردشگران شهرهای مختلف بگیرد.


Merkez Et Lokantasi 

Merkez Et Lokantasi از مشهورترین رستوران های وان و مکانی عالی برای شکم‌گردی است! کباب، گوشت بره و سوپ‌هایی که در اینجا سرو می‌شوند، واقعا خوشمزه هستند و انرژی مضاعفی برای گشت‌وگذار در شهر به شما می‌بخشند. علاوه بر این، نقدهای مختلف نشان‌دهنده قیمت مناسب غذا در این رستوران است.


Merkez-Et-Lokantasi


Merkez Et Lokantasi، یکی از برترین رستوران های وان، از 636 نقد در گوگل امتیاز 4.0 و از 473 نقد در فوراسکوئر، امتیاز 7.9 را دریافت کرده است.


Halil İbrahim Sofrası 

لیست بهترین رستوران های وان را با معرفی رستوران خلیل ابراهیم به پایان می‌رسانیم. اینجا یکی از سنتی‌ترین رستوران های وان است که منوی غذایی آن شامل انواع کباب‌ها، سوپ‌ها و خوراک‌های محلی می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید طعم پیتزای ترکی را هم بچشید.


Halil-Ibrahim-Sofrasi


فاصله بسیار کم Halil İbrahim Sofrası با موزه وان، این مکان را به یکی از مشهورترین رستوران های وان تبدیل کرده است و در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، عکس‌های زیادی از افرادی را می‌توانید پیدا کنید که بعد از بازدید از موزه، به رستوران خلیل ابراهیم آمده و تصاویر یادگاری خود را با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند. 


رزرو تور وان ترکیه 

حالا که با بهترین رستوران های وان آشنا شدید، با مراجعه به وب‌سایت کایت می‌توانید تور وان ترکیه را هم به صورت آنلاین رزرو کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تور را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید