بهترین اقامتگاه‌های کویر ورزنه را بشناسید
14562 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در این مقاله از مجله گردشگری کایت قصد داریم تا شما را با اقامتگا‌ه‌های کویر ورزنه واقع در 100 کیلومتری شرق اصفهان و 150 کیلومتری غرب یزد آشنا کنیم. کویر ورزنه از شرق به تالاب گاوخونی، از شمال به شهرستان ورزنه و زاینده‌رود، از جنوب به حسن‌آباد و از غرب به جاده حسن‌آباد به ورزنه ختم می‌شود. 

با ثبت نام در تور کویر ورزنه کایت می‌توانید با سفر به این کویر شگفت‌انگیز و خارق‌العاده از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این منطقه از جمله رمل‌های ماسه‌ای، کویری بی‌انتها، برج‌های کبوتر اژیه، پل تاریخی ورزنه، قلعه قورتان، موزه مردم‌شناسی و تالاب گاوخونی لذت ببرید.

برای مشاهده بهترین تورهای کویر گردی کلیک کنید.


اقامتگا‌ه‌های کویر ورزنه


در ادامه قصد داریم تا شما را با 5 مورد از اقامتگا‌ه‌های کویر ورزنه آشنا کنیم:


1. اقامتگاه بوم‌گردی عمارت آینه‌خانه


یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه که برای شما می‌تواند اقامتی دلپذیر و خوشایند را در منطقه‌ای تاریخی و کویری فراهم آورد، اقامتگاه بوم‌گردی عمارت آینه‌خانه است. این عمارت به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه در سال 1396 در روستای باستانی قهی با قدمتی 70 ساله بازسازی شده و تغییرات چشم‌گیری در آن صورت گرفته است. 

فاصله این مجموعه تا جاذبه‌های تاریخی همچون عمارت‌های زمان قاجار، سرداب، شترخان و آب‌انبارهای قدیمی بسیار کوتاه بوده و با بازدید از این بناها، لحظه‌های خاطره‌انگیزی را می‌توانید تجربه کنید. اقامت در این مجموعه بوم‌گردی با معماری و ساختمان و نماهای جذاب و خیره‌کننده و در کنار فضای صمیمی و دوستانه‌ای که دارد، برایتان یک تجربه خاطره‌انگیز را در کویر ورزنه رقم خواهد زد. 


عمارت-آینه‌خانه


در عمارت آینه‌خانه به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه، امکان همراه داشتن کودکان، نوزاد، حیوانات خانگی، برگزاری جشن، سیگار کشیدن و استفاده از حیاط و باغ وجود دارد. 

از جمله امکانات این اقامتگاه در کویر ورزنه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

پارکینگ، بخاری گازی، اسپیلت، کپسول آتش‌نشانی، سالن غذاخوری و رستوران در محل، تلفن ثابت، فرش، مبلمان، میز نهارخوری، آشپزخانه مرکزی، جالباسی، جعبه کمک‌های اولیه، حوله، کاغذ و قلم، سجاده نماز، دوش در سرویس ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی. 

و قیمت کرایه هر شب اقامت در این اقامتگاه در کویر ورزنه از شبی 299 هزارتومان شروع می‌شود. 


2. اقامتگاه بوم‌گردی نگار


یکی دیگر از اقامتگاه‌های کویر ورزنه که می‌تواند پذیرای شما در شب‌های پاییزی و زمستانی سفر به کویر باشد، اقامتگاه بوم‌گردی نگار است. این سوئیت مجهز به امکانات اقامتی متعددی بوده و با فضای سنتی و زیبا در بافتی کویری انتظار شما علاقمندان به گردشگری و کویرگردی را می‌کشد. 


اقامتگاه-بوم‌گردی-نگار


از جمله امکانات این اقامتگاه در کویر ورزنه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

وای‌فای، پارکینگ، شوفاژ، کولر آبی، موکت، آشپزخانه مرکزی، باربکیو، بالکن، سیخ کباب و منقل کباب، سشوار، اتو، حوله، شامپو، صابون مایع، کاغذ و قلم، سجاده نماز، سرویس بهداشتی عمومی ایرانی، کولر گازی، دوش در سرویس فرنگی، سرویس بهداشتی فرنگی. 

در عمارت اقامتگاه بوم‌گردی نگار به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه امکان همراه داشتن کودکان، نوزاد و استفاده از حیاط و باغ وجود دارد. 

و قیمت کرایه هر شب اقامت در این اقامتگاه در کویر ورزنه از شبی 245 هزارتومان شروع می‌شود. 


3. اقامتگاه بوم‌گردی حافظ


اقامتگاه بوم‌گردی حافظ در نزدیکی کویر ورزنه، نگین شرق اصفهان، با قدمتی کهن و باستانی، گنجینه‌ای است از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری همراه با آداب و رسوم، فرهنگ و سنن منحصربه‌فرد. در این شهر و در اطراف این اقامتگاه کویر ورزنه، می‌توانید از پل قدیمی ورزنه، مسجد جامع، رباط شاه‌عباسی، کاروانسرا و بادگیرهای قدیمی، برج‌ها و کبوترخانه‌ها، قلعه‌ها و آثاری از آسیاب‌های آبی و امامزاده شاه زین‌العابدین بازدید کنید. 


اقامتگاه-بوم‌گردی-حافظ


در اقامتگاه بوم‌گردی حافظ با فضای جذاب و دل‌نشینی که دارد می‌توانید از خدمات صبحانه، ناهار و شام با پرداخت هزینه‌های جداگانه، بهره‌مند شوید. از جمله امکانات این اقامتگاه در کویر ورزنه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

وای‌فای، شوفاژ، کولر آبی، فرش، قوری و کتری، آشپزخانه مرکزی، اجاق گاز، ظرف‌های آشپزخانه، امکانات شستشوی ظرف، یخچال، جالباسی، صابون مایع، سجاده نماز، سرویس بهداشتی عمومی ایرانی، دوش در سرویس فرنگی، سرویس بهداشتی فرنگی. 

در عمارت اقامتگاه بوم‌گردی حافظ به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه امکان همراه داشتن کودکان، نوزاد و استفاده از حیاط و باغ وجود دارد. 

و قیمت کرایه هر شب اقامت در این اقامتگاه در کویر ورزنه از شبی 280 هزارتومان شروع می‌شود. 


4. اقامتگاه بوم‌گردی چاپاکر


اقامتگاه بوم‌گردی چاپاکر به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه، به میزبای آقای ورزنه، بازدیدکنندگان و گردشگران علاقمند به تور کویرگردی را در فضایی آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی پذیرایی می‌کند. محوطه‌ای جذاب و دل‌پذیر به همراه تجهیزات و امکانات مناسب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای‌تان به همراه خواهد داشت. در این اقامتگاه واقع در کویر ورزنه می‌توانید صبحانه‌های خوشمزه، متنوع و بومی را تجربه کنید. 


اقامتگاه-بوم‌گردی-چاپاکر


از جمله امکانات این اقامتگاه در کویر ورزنه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

وای‌فای، شوفاژ، کولر آبی، گیرنده دیجیتال ایران، فرش، آشپزخانه مرکزی، جالباسی، کمد لباس، حوله، شامپو، صابون مایع، سجاده نماز، سرویس بهداشتی عمومی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، حمام عمومی.

در عمارت اقامتگاه بوم‌گردی چاپاکر به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه امکان همراه داشتن کودکان، نوزاد و استفاده از حیاط و باغ وجود دارد. 

و قیمت کرایه هر شب اقامت در این اقامتگاه در کویر ورزنه از شبی 156 هزارتومان شروع می‌شود. 


5. اقامتگاه بوم‌گردی سپنتا


در اقامتگاه بوم‌گردی سپنتا در فضایی سنتی، دنج و نقلی به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه در مرکز شهر و چندقدمی مراکز خرید می‌توانید، در نزدیکی کویر نگین شرق اصفهان، اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. در این مجموعه اقامتی، 9 اتاق، آشپزخانه‌ای بزرگ و حیاطی زیبا و دلباز، فضایی کاملاً دلنشین و لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. 


اقامتگاه-بوم‌گردی-سپنتا


از جمله امکانات این اقامتگاه در کویر ورزنه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

وای‌فای، تهویه مطبوع، بخاری گازی، تهویه مطبوع، کولر آبی، کپسول آتش‌نشانی، تلفن ثابت، فرش، قوری و کتری، اجاق گاز، لوازم آشپزی، ظرف‌های آشپزخانه، امکانات شستشوی ظرف، یخچال، رخت‌آویز، جعبه کمک‌های اولیه، حوله، شامپو، سجاده نماز، سرویس بهداشتی ایرانی خارج از ساختمان، سرویس بهداشتی فرنگی خارج از ساختمان، دوش در سرویس فرنگی، حمام عادی، سرویس بهداشتی فرنگی.

در عمارت اقامتگاه بوم‌گردی سپنتا به عنوان یکی از اقامتگاه‌های کویر ورزنه امکان همراه داشتن کودکان، نوزاد و استفاده از حیاط و باغ وجود دارد. 

و قیمت کرایه هر شب اقامت در این اقامتگاه در کویر ورزنه از شبی 120 هزارتومان شروع می‌شود. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید