بهترین هتل ها و اقامتگاه های چابهار
6937 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


بندر چابهار روزگاری یکی از پرترددترین بنادر ایران بود. مردمان این منطقه به دلیل حضور تاجران مختلف داخلی و خارجی، وضعیت اقتصادی مناسبی داشتند. اما حالا با وجود تحریم‌ها و کاهش مبادلات اقتصادی، کشتی‌های بسیار کمی در این منطقه بارگیری می‌کنند. همین مساله باعث شده تا وضعیت اقتصادی بندر چابهار، با رکود شدیدی مواجه شود. در گذشته نه چندان دور، اکثر مردان چابهار، در بنادر مشغول کارهای مختلفی بودند یا روی کشتی‌ها کار می‌کردند و به سفرهای طولانی می‌رفتند. اما امروزه فعالیت شغلی آنها تنها محدود به ماهیگیری شده و بازار کار آنها از رونق افتاده است. حالا در این وضعیت کنونی، تنها منبع درآمد مفید مردمان چابهار، توریست خواهد بود. بسیاری تصور می‌کنند که اقامتگاه های چابهار مناسب نیستند. اما اصلا اینطور نیست. با کایت همراه شوید تا همه چیز را در مورد بندر و اقامتگاه های چابهار بدانید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از قیمت تور چابهار مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه "تور چابهار" شوید.


سفر به چابهار

چابهار یکی از زیباترین بنادر ایران است. در این بندر زیبا که روزگاری بسیار پر رفت و آمد بود، کودکان محلی در کوچه و خیابان در حال بازی هستند. زنان کنار درب خانه‌های خود نشسته‌اند و حصیربافی می‌کنند. با وجود اینکه بازار چابهار همانند گذشته پر رونق نیست، اما هنوز هم مهر و محبت در کوچه و خیابان این بندر جریان دارد. دل مردم این شهر همانند هوای آن گرم و صمیمی است.

 قطعا وضعیت مالی اهالی این شهر همانند سابق مساعد نیست، اما خبری از چهره‌های عبوس و اخم‌های درهم رفته هم نیست. مردم به هم می‌خندند و کودکان با شادی بازی می‌کنند. یکی از جالب‌ترین صحنه‌هایی که می‌توانید در چابهار شاهد آن باشید، بازی بچه‌ها در کنار مسافران و گردشگران خواهد بود. زمانی که به چابهار سفر می‌کنید، انگار نه انگار که در یک شهر غریبه قدم می‌زنید. مردم محلی آنقدر صمیمی و مهربان با شما برخورد می‌کنند که گویی سالیان سال است شما را می‌شناسند. 

سفر به چابهار

اقامتگاه های چابهار 

چابهار یک بندر دور افتاده است که در جنوب شرقی‌ترین بخش ایران عزیزمان قرار گرفته. این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی است و هر چهار گونه ساحل صخره‌ای، شنی، ماسه‌ای و مرجانی را در دل خود جای داده. بسیاری از مردم به قصد خرید البسه از بازارهای مرزی و بسیاری دیگر تنها به قصد دیدن مناظر طبیعی عازم چابهار می‌شوند. اما در هر صورت، انتخاب یک اقامتگاه مناسب در چابهار اولین تصمیمی است که در سفر خود به این بندر باید بگیرید. 

همانطور که اشاره کردیم، منطقه چابهار مدتی است که از رونق افتاده. به همین دلیل نباید انتظار اقامت در هتل‌های پنج ستاره لوکس و مجلل را داشته باشید. در حال حاضر حدود هفت هتل فعال در این منطقه مشغول به کار هستند که به شرح آنها خواهیم پرداخت. اما اقامتگاه های چابهار محدود به این هتل‌ها نمی‌شوند. شما می‌توانید به اقامتگاه های بوم گردی چابهار بیایید تا با فرهنگ مردم مهمان‌نواز چابهار نیز بیشتر آشنا شوید. 

اقامتگاه های چابهار

اقامتگاه های چابهار – آشنایی با هتل‌ها


هتل لاله چابهار 

هتل لاله یکی از مشهورترین اقامتگاه های چابهار است. هتل لاله یک هتل چهار ستاره است که در انتهای بلوار امام خمینی بندر چابهار قرار گرفته. این هتل امکانات رفاهی بسیار مناسبی دارد و از نظر کیفیت با هتل‌های پنج ستاره در رقابت نزدیک است. برای اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل، باید حدودا هزینه‌ای معادل 700 هزار تومان به ازای یک شب را در نظر بگیرید. 

اقامتگاه های چابهار – آشنایی با هتل‌ها

هتل لیپار 

هتل لیپار دومین هتل چهار ستاره چابهار محسوب می‌شود. این هتل نیز جزء برترین اقامتگاه های چابهار است و در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار گرفته. قیمت این هتل نسبت به هتل لاله چابهار بیشتر است و برای اقامت در یک اتاق دو تخته به ازای یک شب باید حدود یک میلیون تومان را در نظر بگیرید. امکانات و خدمات هتل لیپار بسیار کامل و مثال زدنی است. 


هتل بین المللی فردوس 

هتل بین المللی فردوس نیز در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار گرفته و یکی دیگر از هتل‌های چابهار است که کیفیت خدمات بسیار بالایی دارد. هزینه اقامت در این هتل نسبت به لیپار مناسب‌تر است و برای اقامت در اتاق دو تخته به ازای یک شب باید حدود 900 هزار تومان در نظر بگیرید. امکانات این هتل بسیار تکمیل است و شما می‌توانید از رستوران در فضای باز آن نیز لذت ببرید. 


اقامتگاه های چابهار – اقامتگاه های بوم گردی 


اقامتگاه‌ بوم گردی کلبه ساحلی گواتر

بسیاری از افراد در تور چابهار سری به خلیج گواتر نیز می‌زنند. اگر شما هم در سفر خود عازم گواتر شدید، می‌توانید از اقامتگاه بوم گردی کلبه ساحلی استفاده نمایید. این اقامتگاه دارای فضای سنتی و بومی منطقه است و کیفیت خدمات بالایی دارد. این مجموعه می‌تواند از 58 گردشگر به صورت همزمان پذیرایی کند. فقط باید به یاد داشته باشید که در این اقامتگاه خبری از سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیست و باید از سرویس بهداشتی مشترک که در محوطه قرار گرفته، استفاده کنید. 

اقامتگاه های چابهار – اقامتگاه های بوم گردی

اقامتگاه بوم گردی شجره

روستای باهوکلات یکی از بخش‌های شهرستان چابهار است که گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. در این منطقه به دلیل حجم زیاد گردشگران، یک اقامتگاه بوم گردی به نام شجره احداث شده. در این اقامتگاه حدود 40 اتاق وجود دارد که می‌تواند به صورت همزمان از حدود 55 مهمان پذیرایی کند. همانند اقامتگاه ساحلی گواتر، در اینجا نیز خبری از سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیست و شما باید از سرویس بهداشتی مشترکی که در محوطه قرار دارد استفاده نمایید. 


اقامتگاه بوم گردی بلوچ آبکان 

بلوچ آبکان یکی از بهترین اقامتگاه های چابهار محسوب می‌شود. این اقامتگاه در باغی وسیع و سرسبز قرار گرفته. امکانات سوئیت‌های این باغ بسیار کامل هستند و بر خلاف اقامتگاه‌های بوم گردی دیگر، در هر اتاق سرویس بهداشتی، حمام و یخچال اختصاصی وجود دارد. شما می‌توانید در باغ آتش به پا کرده و غذای خود را روی آن درست کنید. صبحانه این مجموعه بوم گردی نیز کاملا محلی است و خاطره‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند. 

در نهایت باید گفت که سفر به چابهار سفری به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. این منطقه متاسفانه به دلیل افت اقتصادی دیگر همانند گذشته رونق ندارد. بهترین راه کسب درآمد برای مردم این شهر تنها از طریق گردشگری است. اما با این حال اصلا نباید نگران امکانات و وضعیت اقامتگاه های چابهار باشید. شما می‌توانید بر اساس بودجه، سلیقه و نیاز خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که بهترین راه برای سفر به چابهار، شرکت در تورهای مسافرتی است. آژانس‌های معتبر توریستی همانند کایت می‌توانند بین اقامتگاه های چابهار ، بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنند. همیشه با کایت سفر کنید تا بر فراز آسمان تماشای کوچک‌ترین جزئیات را نیز از دست ندهید! 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید