بهترین لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران بخش دوم
8855 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

در این مقاله از کایت، قصد داریم بهترین لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران که موردعلاقه گردشگران و عکاسان حرفه‌ای می‌باشد را به شما معرفی کنیم. در ادامه لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران از دزفول تا چابهار برایتان آورده شده است:

8. عمارت کلاه فرنگی بندرعباس، هرمزگان 


عمارت کلاه‌فرهنگی بندر عباس در مرکز این شهر با قدمتی متعلق به دوران صفویان در گذشته حکم گمرک و تجارتخانه‌های داخلی و خارجی را داشته و طبقه دوم آن به مانند کلاه اروپایی‌ها، هشت‌ضلعی ساخته شده و به عنوان یکی از لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران در بلوار طالقانی قرار دارد. 


عمارت کلاه فرنگی بندرعباس


9. شهر باستانی حریره، جزیره کیش 

شهر باستانی حریره با مساحتی 120 هکتاری به عنوان یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران، در خود مجموعه‌ای ساحلی، خانه اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های دیرینه را در کنار اشیای باارزش تاریخی مکشوف در جزیره کیش جای داده است. 


شهر باستانی حریره جزیره کیش


10. دره ستارگان، جزیره قشم 

دره ستارگان یا دره ارواح جزیره قشم، عارضه‌ای طبیعی و بسیار چشم‌نواز در جزیره قشم، در اثر فرسایش زمین به وسیله تندبادها، رگبارهای فصلی و آب‌های سطحی، طی سال‌های متمادی، جاذبه‌ای دیدنی و فوق‌العاده به عنوان یکی از لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران را ایجاد کرده و مورد علاقه گردشگران و عاشقان عکاسی در طبیعت است. 

لیست تورهای قشم


دره ستارگان جزیره قشم


11. دره رنگین کمان، جزیره هرمز 

یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های جزیره هرمز، دره رنگین کمان است که بیشترین تعداد رنگ در این جزیره جنوب ایران را به خود اختصاص داده است. بخش‌ها و قسمت‌هایی از کوه‌ها به رنگ‌های متعددی همچون زرد، سفید، قرمز و... رنگ‌آمیزی شده و در کنار یکدیگر یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران را تشکیل داده‌اند. 

لیست تورهای هرمز

دره رنگین کمان جزیره هرمز


12. ساحل نقره‌ای، جزیره هنگام 

ساحل نقره‌ای جزیره هنگام، یکی از زیبا‌ترین و خیره‌کننده‌ترین جاذبه‌های جنوب ایران است که در شب‌هنگام موقعیتی بسیار مناسب برای عاشقان عکاسی فراهم می‌کند تا شن‌های درخشان‌ آن را زیر اشعه‌های نورانی خورشید ببینید. ساحل نقره‌ای جزیره هنگام، یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی جنوب ایران، رنگ نقره‌ای‌اش را مدیون فلس‌های خردشده‌ فراوان ماهی‌های جای گرفته در لابه‌لای شن‌هاست. 


ساحل نقره‌ای جزیره هنگام


13. کوه‌های مریخی، چابهار، سیستان و بلوچستان

کوه‌های مینیاتوری یا کوه‌های مریخی چابهار، کوه‌های رسوبی هستند که در گذشته‌های دور زیر تلی از خاک مدفون بوده و در اثر گذر زمان و باریدن باران‌های موسمی سربرافراشته‌اند و پوشش گیاهی در آن دیده نشده و شیارهای ریز و یکدست موجود برای روی آن‌ها موجب ‌شده تا شکل و ظاهری فرازمینی به خود بگیرند و به عنوان یکی از بهترین لوکشین‌های عکاسی جنوب ایران شناخته شوند.

لیست تورهای چابهار

کوه‌های مریخی چابهار

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید