بهترین هتل‌های چابهار
4318 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


پیش از سفر به منطقه آزاد بین‌المللی چابهار، بهتر است در این مقاله از مجله گردشگری کایت با ما همراه گردید تا با بهترین هتل‌های چابهار آشنا شوید. در ادامه با 6 مورد از مجهزترین و مجلل‌ترین هتل‌های چابهار آشنا خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم برای مطلع شدن از آفرهای لحظه آخری چابهار، وارد صفحه لیست قیمت تور چابهار شوید.

1.هتل لیپار 

هتل چهار ستاره لیپار از سال 1386 در منطقه آزاد چابهار با بنایی زیبا و مجلل در 3 طبقه و 107 اتاق و سوییت مدرن و مجهز با امکاناتی تمام‌رفاهی به عنوان یکی از هتل‌های چابهار فعالیت خود را آغاز کرد. موقعیت این هتل به گونه‌ای است که برخی پنجره‌های آن رو به ساحل خوش‌منظره و دست‌نخورده عمان با نمایی از کرانه‌های اقیانوس و برخی دیگر رو به باغ استثنایی هتل باز می‌شود. 


هتل لیپار چابهار


یکی از ویژگی‌های مورد علاقه گردشگران تور چابهار در مورد هتل لیپار، دسترسی آن به مراکز خرید فردوس، صدف، ابریشم، صالحیار و بازار طلاست. در بین هتل‌های چابهار، رستوران هتل لیپار یکی‌ از مشهورترین‌ها در محیطی بی‌نظیر با نمایی استثنایی رو به دریا در کنار کادری از آشپزان حرفه‌ای و متخصص، خوش‌طعم‌ و‌ عطرترین غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی را در اختیار مشتریان و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌دهد. 

از امکانات هتل لیپار، یکی از بهترین هتل‌های چابهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مجمتع ورزشی (باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، مرکز غواصی)، خشک‌شویی، فضای سبز منحصربه‌فرد و اینترنت پرسرعت. 


2. هتل لاله 

هتل بین‌المللی لاله در سال 1386 در حاشیه ساحل دیدنی دریای عمان ساخته شده و در سال 1397 با سبک معماری و طراحی نوین بازسازی شده و یکی از مدرن‌ترین هتل‌های چابهار با داشتن 38 اتاق و سوئیت مجهز با امکانات رفاهی کامل محسوب می‌شود. 

هتل لاله یکی از هتل‌های چابهار در زمره مجموعه زنجیره‌ای هتل‌های بین‌المللی لاله بوده و در 2 طبقه چشم‌اندازی از اسکله بهشتی چابهار را با بهر‌مندی از کادری آموزش‌دیده و مجرب در محیطی دلپذیر، تور چابهار را به اقامتی بیادماندنی برایتان بدل می‌کند. 


هتل لاله چابهار


یکی از دلایل محبوبیت هتل لاله در بین هتل‌های چابهار، دسترسی راحت به تالاب لیپار، گل‌فشان سنگ، کوه‌های مینیاتوری، سواحل صخره‌ای، مقبره غلام‌رسول و منطقه محافظت‌شده گاندو است. 

از سایر امکانات این هتل چهار ستاره در بین هتل‌های چابهار می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، غرفه‌های تجاری، کافی‌شاپ و رستوران با سرو غذاهای دریایی و سالن همایش اشاره کرد. 


3. هتل فردوس 

هتل بین‌المللی فردوس چابهار در 2 طبقه و 79 اتاق به عنوان یکی از هتل‌های چابهار با چهار ستاره در سال 1394 افتتاح شد. فاصله هتل فردوس از دریا، مراکز خرید بسیار کم بوده و در هر زمان که بخواهید می‌توانید در اطراف گشتی بزنید.

از امکانات هتل فردوس در بین هتل‌های چابهار می‌توان به اتاق ماساژ، اتاق بازی کودک، مدرسه غواصی، رستوران و فضای داخلی مبله و شیک اتاق‌هایش اشاره کرد. 


هتل فردوس چابهار


اتاق ماساژ هتل فردوس با تجهیز به دستگاه‌های پیشرفته و امروزی، پس از گذشت یک روز شلوغ در چابهار و کلی شلوغی، تفریح، خرید و گردش از تن‌تان ریخته می‌شود. 


4. هتل گدروشیا 

هتل چهار ستاره گدروشیا، یکی از دیدنی‌ترین هتل‌های چابهار در مرکز بندر، درست روبروی بازار ستی چابهار واقع شده و در فاصله‌ یک کیلومتری از دریا قرار دارد و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به ساحل بروید. 

هتل گدروشیا در سفر به تور چابهار، شما را با واحدهای مبله و بسیار شیک مجهز به امکانات کاملی همچون آشپزی، سالن‌های ورزشی و تاکسی سرویس 24 ساعته روبرو می‌کند. می‌توانید با درخواست ماشین‌های مدل بالا در بندر 4 فصل بندر چابهار، به پشتوانه یکی از بهترین هتل‌های چابهار به بازدید از جاهای دیدنی شهر چابهار بروید. 


هتل گدروشیا چابهار


از دیدنی‌ترین‌ها و جذاب‌ترین‌های این شهر می‌توان به کوه‌های مریخی، غار تاریخی، کوه‌های تاریخی شهبازبند، قلعه پرتغالی‌ها و روستای تیس اشاره کرد. و از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره در بین هتل‌های چابهار، می‌توان به آسانسورهای شیک و اینترنت پرسرعت در لابی اشاره کرد. 


5. هتل ساحلی ونوس 

یکی دیگر از بهترین هتل‌های چابهار، هتل سه ستاره و نوساز ونوس واقع در دانشگاه هوانوردی است که پس از گذشت 10 سال از زمان ساختش در سال 1395 در 2 طبقه و با 27 اتاق افتتاح شده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارد و آلاچیق‌های کنار ساحلی آن فضایی دلباز و دلپذیر را برای گردشگران علاقمند به تور چابهار فراهم کرده است.


هتل ساحلی ونوس چابهار


از امکانات و ویژگی‌های جالب‌توجه این هتل، یکی از خوش‌ساخت‌ترین هتل‌های چابهار می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ آن رو به دریای جذاب عمان، قایق‌های تفریحی، ساحل اختصاصی، تاکسی سرویس و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. 

در هتل ساحلی ونوس، کارکنان حرفه‌ای و مجرب آماده پذیرایی از شما با انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع در یکی از بهترین هتل‌های چابهار هستند تا لبخند رضایت پیش از خروج بر لبانتان جاری گردد. 


6. هتل سپیده 

هتل 2 ستاره سپیده منطقه آزاد بین‌المللی چابهار پس از افتتاح در سال 1376 و بعد از گذشت 14 سال، با بازسازی در سال 1390، در دو طبقه و 50 اتاق با امکانات رفاهی قابل‌قبول، مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران علاقمند به شرکت در تور چابهار است. 


هتل سپیده چابهار


در بین هتل‌های چابهار، هتل دو ستاره سپیده با در اختیار داشتن کادری از پرسنل مجرب و آموزش‌دیده با دسترسی آسان به مراکز اصلی اداری و تجاری، بازارهای شهر و سواحل زیبا و خیره‌کننده بندر چابهار، شرایط اقامتی مناسبی برای‌تان تدارک می‌بینند. 

از امکان این هتل 2 ستاره، در پایان فهرست کم‌تعداد اما فوق‌العاده هتل‌های چابهار، می‌شود به خدمات پزشکی و خانه‌داری، رستوران و کافی‌شاپ شیک مجلل و فضای سبز آرامش‌بخش آن اشاره کرد. 


چطور می‌توان در تور چابهار ثبت نام کرد؟ 

برای ثبت نام در تور چابهار از طریق کایت می‌توانید با شماره 75097700-021 تماس بگیرید تا با کارشناسان فروش تورهای داخلی ما در ارتباط باشید و یا با وارد شدن به صفحه تورهای چابهار نسبت به ثبت نام در تور چابهار و اقامت در بهترین هتل‌های چابهار اقدام نمایید.  

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید