پارک آبی آنتالیا | جدیدترین اطلاعات 6 پارک آبی آنتالیای ترکیه
ضحا اکبری 1403/06/09 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

لیست مطالب

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و زیبای ترکیه است که همه ساله گردشگران بسیاری را در خود می‌پذیرد، شهری با جاذبه‌های فراوان که علاقمندان زیادی دارد. اما در کنار تمام جاذبه‌های آنتالیا، تفریحات این شهر چیز دیگریست، از شهربازی و غواصی گرفته تا پاراسل و پاراگلایدر، اما پارک‌های آبی آنتالیا از آن دسته تفریحاتی هستند که فقط کافیست یک بار امتحانشان کنید، دیگر می‌شوند پای ثابت تفریحاتتان در سفر به آنتالیا. در این مقاله قصد داریم تعدادی از معروف‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا را به شما معرفی کرده و در مورد آن‌ها صحبت کنیم، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب پر از هیجان با ما همراه باشید.

پارک‌های آبی آنتالیا

در شهر آنتالیا تعداد زیادی پارک آبی وجود دارد، پارک‌هایی که برخی نزدیک ساحل هستند و برخی دیگر تجربه‌ی آب بازی را در نقطه‌ای دور از دریا برای گردشگران خلق می‌کنند. در ادامه به معرفی 6 مورد از بهترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا می‌پردازیم:

  1. پارک آبی ددمان آنتالیا (Dedeman Waterpark)

پارک آبی ددمان یکی از بهترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی آنتالیاست، این پارک آبی با مساحت حدود 65 هزار مترمربعی در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا و در محله‌ی مورات پاشا قرار دارد. نزدیک بودن به هتل باروت لارا سبب شده این پارک آبی در سال‌های اخیر با نام پارک آبی باروت لارا شناخته شود. ددمان یکی از مجهزترین پارک‌های آبی در شهر آنتالیا به شمار می‌رود، این پارک نه تنها در بخش تفریحی قسمت‌های متنوع و جذابی دارد، بلکه رستوران‌ها و کافه‌های آن نیز بسیار باکیفیت هستند. از جمله بخش‌های تفریحی پارک آبی ددمان می‌توان به 32 سرسره با شیب مختلف، جکوزی، سونا، استخر موج مصنوعی، استخر کودکان و استخر موج اشاره کرد. سرسره‌های روباز، سرعتی، سرپوشیده، مارپیچ، مرتفع، یو شکل، چاله‌ی فضایی، با تیوپ و بدون تیوپ از انواع مختلف سرسره‌های پارک آبی ددمان هستند. این پارک همچنین دارای پارکینگ و اینترنت رایگان می‌باشد. پارک آبی ددمان آنتالیا در تمام روزهای هفته از ساعت 9 تا 17 فعال می‌باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی مورات پاشا، محله‌ی شیرین یالی، پارک آبی ددمان

پارک های آبی آنتالیا 1

  1. پارک آبی آکوالند آنتالیا (Aqualand Waterpark)

یکی از بهترین و ایمن‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا، پارک آکولند این شهر است، این پارک 75 هزار مترمربع مساحت دارد، آزمایش‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و در تمام آن‌ها ایمنی و استاندارد همه‌ی قسمت‌های پارک تایید شده است. آکوالند در مسیر آنتالیا به لارا قرار دارد، این پارک آبی از تجهیزات مدرن و جذابی برخوردار است و در بخش‌های متنوع آن می‌توان تا ساعت‌ها سرگرم بود. آکوالند نسبت به سایر پارک‌های آبی آنتالیا تفریحات پیشرفته‌تری دارد که از میان آن‌ها می‌توان سرسره‌های مارپیچ، استخرهای متعدد برای تمام سنین، استخر موزیکال، محل پرش 70 متری، اسکوتر زیر آب، استخر موج مصنوعی، سونا، جکوزی، استخر ویژه و... را نام برد. از بخش‌های منحصربفرد پارک آکوالند دلفیناریوم و رودخانه‌ی آن است، در دلفیناریوم آکوالند گردشگران می‌توانند نمایش‌های جذابی را از دلفین‌ها تماشا کرده و ساعت‌ها لذت ببرند، رفتینگ در رودخانه‌ی 300 متری این پارک نیز، تفریح دیگری است که امکان آن برای گردشگران فراهم شده است. در آکوالند امکانات و خدمات بسیاری نیز برای رفاه مراجعه کنندگان ایجاد شده که پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران غذاهای دریایی، کافی شاپ با منوی متنوع و... تعدادی از این امکانات هستند. پارک آبی آکوالند به دریا نزدیک است و دارای ساحل اختصاصی می‌باشد، در این ساحل می‌توان تفریحات آبی جذابی همچون جت اسکی، تیوپ سواری در آب رودخانه و... را انجام داد. ساعت کاری مجموعه‌ی آکوالند از 10 صبح تا 5 بعد از ظهرِ تمام روزهای هفته می‌باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی کنیالتی، بلوار دوملوپینار، محله‌ی ملتم، پارک آبی آکوالند

پارک های آبی آنتالیا 2

  1. پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی آنتالیا (Rexos Premium Troy Waterpark)

مورد بعدی لیست ما در داخل یک هتل قرار دارد، پارک آبی ریکسوس پرمیوم یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیاست که در هتل 5 ستاره‌ای به همین نام واقع شده است. این پارک آبی قسمت‌های متنوعی دارد و در آن از وسایل و ابزارِ به روزی استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های پارک آبی ریکسوس پرمیوم، برخورداری از ساحل اختصاصی می‌باشد، این ساحل متعلق به هتل است. ساحل هتل ریکسوس پرمیوم برای افرادی که به پارک آبی وارد می‌شوند هم قابل استفاده بوده و در آن می‌توان تفریحات آبی جذابی نظیر قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و تیوپ سواری را انجام داد، امکان گرفتن حمام آفتاب و ماساژ نیز از دیگر جذابیت‌های ساحل شنی این پارک به شمار می‌رود. در داخل پارک نیز سرسره‌هایی با ارتفاع و شیب مختلف، استخر در انواع گوناگون، سرسره‌های یو شکل، چاله‌ی فضایی و برج آبشار برای تفریح گردشگران تعبیه شده است. دلفیناریوم پارک آبی ریکسوس پرمیوم و برج تروجان آن از بخش‌های دیدنی این پارک هستند، دلفیناریومِ ریکسوس پرمیوم دارای 2 دلفین، 2 خوک دریایی و 2 نهنگ است که نمایش‌های تماشایی اجرا می‌کنند، برج تروجان نیز مجسمه‌ی 20 متری یک اسب است که افراد از پله‌های آن بالا رفته و از سرسره‌اش به داخل استخر سُر می‌خورند. از امکانات پارک آبی ریکسوس پرمیوم می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان و امکان خرید غذا و میان وعده از رستوران هتل اشاره کرد، ساعت کاری این مجموعه از 8 تا 17 می‌باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی بِلِک، هتل ریکسوس پرمیوم، پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

پارک های آبی آنتالیا 3

  1. پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا (Land Of Legends Waterpark)

لند آف لجندز بزرگ‌ترین پارک آبی آنتالیاست که در هتل لند آف لجندز در محله‌ی کادریه قرار دارد، این پارک آبی بسیار مجهز و جذاب است و آنقدر تفریحات مهیج در خودش دارد که می‌تواند روزها افراد را سرگرم کند. این پارک آبی 32 سرسره در انواع مختلف، استخر موج، استخر کودکان، استخر توپ و موج، شناور تنبل، جکوزی، سرسره با تیوپ، تونل شیرجه، برج آبشار و تفریحات آبی جذاب دارد و از امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، اتاق تعویض لباس و فروشگاه برخوردار می‌باشد. در پارک آبی لند آف لجندز می‌توانید از خودتان یا بخش‌های زیبای پارک عکاسی کنید، در رستوران غذایی خوشمزه بخورید، نمایش دلفین‌ها را تماشا نمایید، از سینمای 5 بعدی لذت ببرید و... . پارک آبی لند آف لجندز بین ساعات 9 صبح تا 5 عصر دایر می‌باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی سریک، محله‌ی کادریه، هتل لند آف لجندز، پارک آبی لند آف لجندز

پارک های آبی آنتالیا 4

  1. پارک آبی دلفین لند آنتالیا (Dolphin Land Aqua Waterpark)

پارک آبی دلفین لند آنتالیا یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی این شهر است که درواقع بخشی از آکوالند می‌باشد، این پارک آبی به بخش دلفین‌هایش مشهور است و این دلفیناریوم را می‌توان ویژگی بارز آن دانست. البته علاوه بر بخش دلفین‌ها این پارک به چندین سرسره، استخر مخصوص کودکان و بزرگسالان، حمام آفتاب، رفتینگ، جامپینگ، استخر موزیکال و... مجهز می‌باشد. رستوان، کافی شاپ، فروشگاه برای خرید وسایل شنا، پارکینگ و اینترنت رایگان از امکانات پارک آبی دلفین لند هستند که از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر فعالیت می‌کند.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی کنیالتی، بلوار دوملوپینار، محله‌ی ملتم، پارک آبی دلفین لند

پارک های آبی آنتالیا 5

  1. پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا (Dolusu Kemer Waterpark)

یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی آنتالیا پارک دولوسو کمر است که در میان بزرگ‌ترین پارک‌های آبی این شهر جای می‌گیرد، این پارک آبی برای تمام افراد 7 سال به بالا مناسب می‌باشد. پارک دولوسو کمر 23 سرسره‌ی جذاب دارد که در انواع مختلفی هستند، یکی از این سرسره‌ها 100 متر طول دارد و از میان یک تونل تاریک و طولانی رد می‌شود. این پارک همچنین یک استراحتگاه ساحلی دارد که می‌توان در آن آفتاب یا ماساژ گرفت، همچنین دارای یک استخر 800 متری می‌باشد که در آن از موج‌های مصنوعی استفاده می‌شود. ساعت فعالیت پارک آبی دولوسو کمر از 9 تا 17 می‌باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کمر، پارک ابی دولوسو کمر

پارک های آبی آنتالیا 6

در این مقاله شما را با 6 مورد از پارک‌های آبی معروف آنتالیا آشنا کرده ویژگی‌ها و شرایط تفریح در هر کدام را برایتان بازگو نمودیم، در آنتالیا پارک‌های آبی زیادی وجود دارد که می‌توانند لذت سفر به این شهر را بیشتر و بیشتر کنند. با ورود به صفحه‌ی تورهای ترکیه و انتخاب یکی از تورها، می‌توانید از این کشور توریستی و زیبا دیدن کرده و از تفریحاتش لذت ببرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید