بهترین هتل‌های بندر انزلی | معرفی بهترین هتل‌های بندر انزلی
ضحا اکبری 1402/11/20 157 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

بندر انزلی یکی از شهرهای شمالی ایران در استان گیلان است که داشتن دریا، جنگل و از همه مهم‌تر منطقه‌ی آزاد، آن را به یکی از مقاصد ایده آل برای سفر گردشگران تبدیل کرده است. این شهر نه تنها طبیعت بسیاری زیبایی دارد بلکه منطقه‌ی آزاد آن بهترین مکان برای خرید به شمار می‌رود، خیلی‌ها تنها برای خرید به این منطقه سفر می‌کنند و راضی از خرید اجناسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به شهرشان برمی‌گردند. به هر دلیلی که به بندر انزلی سفر کنید باید در اقامتگاه مناسبی اقامت نمایید، در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های معروف و باکیفیت انزلی را به شما معرفی کرده و در مورد آن‌ها صحبت کنیم. اگر تصمیم دارید به بندر انزلی سفر کنید یا می‌خواهید هتل‌های این منطقه را بهتر بشناسید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  1. هتل 4 ستاره‌ی دنیز بندر انزلی

هتل دنیز بندر انزلی یکی از هتل‌های 4 ستاره‌ی این شهر است که در سال 1393 ساخته و در سال 1401 بازسازی شده است. این هتل دارای 4 طبقه، 18 اتاق و 80 تختخواب بوده و لابی آن 120 نفر ظرفیت دارد. هتل دنیز از امکاناتی نظیر رستوران ساحلی، سالن بیلیارد، اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برخوردار است و از نظر مکانی در موقعیتی عالی قرار دارد چرا که به دریا، منطقه‌ی آزاد انزلی و بازارهای مهم این شهر نزدیک است. از دیگر امکانات هتل دنیز می‌توان به اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، صبحانه‌ی بوفه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. فهرست اتاق‌های هتل دنیز به شرح زیر است:

  • سوئیت دبل: سوئیت دبل هتل دنیز یک تخت 2 نفره یا دو تخت تک نفره دارد، برای 2 بزرگسال و یک کودک مناسب است، صبحانه‌ی آن رایگان بوده و منظره‌ی رو به خیابان دارد.
  • سوئیت ویژه: سوئیت‌های ویژه‌ی هتل دنیز با نمای رو به دریا یا خیابان برای 3 بزرگسال و یک کودک مناسب هستند، این سوئیت‌ها یک تخت دبل و یک تخت تک نفره یا 3 تخت تک نفره دارند.
  • سوئیت رویال: هتل دنیز تعدادی سوئیت رویال دارد که برای 4 نفر مناسب بوده و دارای نمای رو به دریا و خیابان هستند، این سوئیت‌ها از وعده‌ی صبحانه برخوردار بوده و ظرفیت پذیرش یک نفر اضافه را دارند.
  • ویلای فلت: گران قیمت‌ترین واحدهای اقامتی هتل دنیز ویلاهای فلت هستند، برخی از این ویلاها برای 2 نفر و برخی دیگر برای 3 نفر مناسب می‌باشند، نمای ویلاهای فلت رو به دریا بوده و قابلیت پذیرش نفر اضافه را ندارند.

آدرس: بندر انزلی، غازیان، بلوار اطبا، هتل دنیز

یک هتل در ساختمانی بلند

  1. هتل 4 ستاره‌ی دلفین بندر انزلی

هتل دلفین یکی از هتل‌های معروف و باکیفیت بندر انزلی است که در ساحل قو واقع شده و به بازار انزلی، ساحل و جاذبه‌های تفریحی و تاریخی این شهر بسیار نزدیک می‌باشد. هتل دلفین در سال 1390 ساخته و در سال 1395 بازسازی شد، این هتل 4 طبقه و 18 اتاق دارد، دارای 50 تختخواب است و لابی آن 15 نفر ظرفیت دارد. هتل دلفین یک رستوران با ظرفیت 150 نفر دارد که کافی شاپ هتل نیز در آن واقع شده و تمام وعده‌های غذایی در آن سرو می‌شود، پارکینگ هتل می‌تواند 20 خودرو را به صورت رایگان در خود جای دهد. واحدهای اقامتی هتل دلفین از امکاناتی چون بالکن، حمام، تلفن، کمد لباس، اینترنت، روم سرویس و... برخوردارند، این واحدهای اقامتی عبارتند از:

  • سوئیت رویال: سوئیت‌های رویال هتل دلفین انواع مختلفی دارند، برخی از این سوئیت‌ها با 45 متر مربع مساحت برای 2 نفر و برخی دیگر با 48 متر مربع مساحت برای 3 نفر مناسب هستند و هیچکدام اتاق خواب ندارند اما دارای آشپزخانه هستند. صبحانه روی اتاق است و می‌توان یک نفر اضافه را برای آن در نظر گرفت.
  • سوئیت رویال تک خواب: سوئیت‌های تک خواب هتل دلفین 55 متر مربع مساحت دارند و دارای یک اتاق خواب و یک آشپزخانه بدون وسایل پخت و پز هستند. این سوئیت‌ها برای 4 نفر مناسب هستند، امکان افزایش نفر اضافه را ندارند و چشم انداز آن‌ها رو به دریاست.
  • سوئیت وی آی پی دو خواب: در هتل دلفین سوئیت‌های 120 متر مربعی وجود دارد که دو خوابه هستند و چشم اندازی رو به دریا دارند. این سوئیت‌ها آشپزخانه‌ای بدون وسایل پخت و پز دارند، برای 4 بزرگسال به همراه یک کودک و یک نفر اضافه مناسب هستند و بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین واحد هتل به شمار می‌روند.
  • سوئیت عروس: سوئیت‌های عروس هتل دلفین 45 متر مربع مساحت و یک آشپزخانه دارند که فاقد وسایل پخت و پز است، این سوئیت‌ها دارای فضایی فانتزی مناسب عروس و دامادهاست و نمای رو به دریا دارد.

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، بلوار اطبا، هتل دلفین

  1. هتل 4 ستاره‌ی‌ بهشت بندر انزلی

هتل بهشت یکی از هتل‌های لوکس بندر انزلی به شمار می‌رود که ویژگی اصلی آن نزدیک بودن به تالاب انزلی است، اما این هتل تا جاذبه‌های دیگری مثل قلعه رودخان و پارک جنگلی انزلی نیز فاصله‌ی کمی دارد. افرادی که به دنبال آرامش هستند و می‌خواهند در فضایی دنج و آرام اقامت داشته باشند، قطعا هتل بهشت انزلی را انتخاب می‌کنند. هتل بهشت امکانات منحصر بفردی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به رستوران شیشه‌ای، رستوران صخره‌ای، رستوران چوبی با چشم انداز تالاب، کافی شاپ معلق روی مرداب، کافی شاپ سرپوشیده، موسیقی زنده و... اشاره کرد. واحدهای اقامتی هتل بهشت 11 واحد به صورت ویلاهای یک طبقه با دکوراسیون جذاب هستند، این واحدها ویژگی‌های زیر را دارند:

  • اتاق ممتاز 2 تخته: کوچکترین اتاق‌های هتل بهشت دارای یک تخت دو نفره بوده برای 2 بزرگسال و یک کودک مناسب است و ظرفیت نفر اضافه ندارد.
  • اتاق ممتاز 3 تخته: اتاق‌های 3 تخته‌ی هتل بهشت برای استفاده‌ی 3 بزرگسال و یک کودک مناسب است، نمی‌توان نفر اضافه برای آن در نظر گرفت و دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره می‌باشد.
  • اتاق 4 تخته: اتاق‌های 4 تخته‌ی هتل بهشت محبوب‌ترین اتاق‌های این هتل هستند زیرا دارای جکوزی می‌باشند، این اتاق‌ها یک تخت دو نفره و 2 تخت تک نفره دارند، برای 4 بزرگسال و یک کودک مناسب هستند، ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و صبحانه روی آن‌ها ارائه می‌شود.
  • سوئیت 3 تخته: سوئیت‌های 3 تخته‌ی هتل بهشت اتاق خواب ندارند اما متراژشان بیشتر است و برای 3 بزرگسال و یک کودک مناسب می‌باشند. این سوئیت‌ها قابلیت نفر اضافه ندارد و به همراه صبحانه هستند.
  • سوئیت 4 تخته: سوئیت‌های 4 تخته‌ی هتل بهشت برای اقامت 4 بزرگسال و یک کودک مناسب هستند، این سوئیت‌ها یک تخت دو نفره و 2 تخت تک نفره دارند ونمی‌توان نفر اضافه برای آن‌ها در نظر گرفت.
  • ویلای تک خواب رویال: ویلاهای هتل بهشت متراژهای متفاوتی دارند و با توجه به متراژشان برای 3، 4 یا 5 نفر مناسب هستند. این ویلاها دارای یک نشیمن و یک اتاق خواب هستند و صبحانه روی آن‌ها به مسافران ارائه می‌شود.
  • ویلای 2 خواب: وسیع‌ترین واحدهای اقامتی هتل بهشت، ویلاهای 2 خوابه‌ی آن هستند که یک نشیمن و 2 اتاق خواب دارند. بعضی از این ویلاها برای اقامت 5 بزرگسال و یک کودک و بعضی دیگر برای 6 بزرگسال و یک خردسال مناسب بوده و ظرفیت نفر اضافه ندارند.

آدرس: بندر انزلی، جزیره‌ی دکتر بهشتی، روبروی مصلی، هتل بهشت تالاب

ورودی هتل بهشت تالاب انزلی

  1. هتل 3 ستاره‌ی الماس بندر انزلی

هتل الماس یکی از هتل‌های 3 ستاره‌ی انزلی است که در خیابان پاسداران که از بهترین مناطق این شهر محسوب می‌شود قرار دارد، این هتل در سال 1392 ساخته شد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل الماس 2 طبقه و 34 اتاق دارد و برای پاکسازی فضای عمومی هتل و اتاق‌های آن از یک سیستم ایرانی استفاده می‌کند. طراحی داخلی هتل الماس زیبا و دیدنی است، این هتل تا برج ساعت و موزه‌ی نظامی انزلی فاصله‌ی کمی دارد. رستوران هتل الماس در طبقه‌ی اول آن واقع شده، این رستوران انواع غذاهای ایرانی، ملل و فست فود را به میهمانان خود عرضه می‌کند، کافی شاپ نیز در همین طبقه است و میهمانان هتل می‌توانند از انواع خوردنی و نوشیدنی‌های آن لذت ببرند. مشخصات واحدهای اقامتی هتل الماس به شرح زیر است:

  • اتاق 2 تخته: اتاق‌هایی با 17 متر مربع مساحت و یک تخت 2 نفره که یک نفر اضافه به صورت تختخواب دارد. این اتاق برای 2 بزرگسال و یک کودک مناسب است و صبحانه دارد، برخی از این اتاق‌ها نمای دریا دارند و برخی پشت به دریا هستند.
  • اتاق 3 تخته: اتاق‌های 3 تخته کمی بزرگ‌تر هستند و دارای یک تخت 2 نفره و یک تخت تک نفره می‌باشند، این اتاق برای 3 بزرگسال و یک کودک مناسب است و می‌توان نفر اضافه برای آن در نظر گرفت.
  • اتاق 4 تخته: بزرگ‌ترین اتاق‌های هتل الماس، اتاقهای 4 تخته‌ی آن هستند که یک تخت 2 نفره و 2 تخت تک نفره دارند. این اتاق‌ها برای اقامت 4 بزرگسال و یک کودک مناسب بوده و قابلیت پذیرش نفر اضافه ندارند، همچنین بدون صبحانه هستند.
  • سوئیت تک خواب: سوئیت‌های تک خواب هتل الماس یک نشیمن و یک اتاق خواب دارند، 3 یا 4 بزرگسال به همراه یک کودک می‌توانند در این سوئیت‌ها اقامت کنند و قابلیت نفر اضافه ندارند. برای افرادی که در این سوئیت‌ها اقامت می‌کنند صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود.
  • سوئیت 2 خواب: هتل الماس سوئیت‌های دو خوابه‌ای دارد که بزرگ‌ترین واحدهای آن هستند و 50 متر مربع مساحت دارند، این سوئیت‌ها یک نشیمن و 2 اتاق خواب دارند، برای اقامت 4 یا 5 فرد بزرگسال و یک کودک مناسب هستند، دارای صبحانهی رایگان می‌باشند و نفر اضافه ندارند.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، نبش کوچه‌ی 14، هتل الماس

  1. هتل 3 ستاره‌ی رویال بلوگا بندر انزلی

هتل رویال بلوگا هتلی 3 ستاره در بندر انزلی است که از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود، این هتل در سال 1400 بنا شده و دارای 8 اتاق و سوئیت است که در 4 طبقه‌ی آن پراکنده شده‌اند. هتل بلوگا ساحل اختصاصی دارد و از این جهت محبوبیت بسیاری در میان گردشگران پیدا کرده است، ضمن اینکه نزدیک بودن آن به مرکز شهر، تالاب، کلیسای غازیان، بندر کشتیرانی، پارک جنگلی و... از دیگر نقاط قوت این هتل به شمار می‌رود. رستوران هتل غذاهای باکیفیتی دارد و می‌تواند میزبان 60 نفر باشد، همچنین پارکینگ آن با ظرفیت 8 خودرو به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل بلوگا به این ترتیب است:

  • سوئیت جونیور 2 نفره: سوئیت‌های جونیور 2 نفره‌ی هتل بلوگا دارای 40 متر مربع مساحت هستند و یک تخت دبل دارند، این سوئیت‌ها از یک نشیمن و یک اتاق خواب تشکیل شده‌اند. چشم انداز سوئیت جونیور به سمت دریاست و میتوان یک نفر اضافه برای آن در نظر گرفت.
  • سوئیت جونیور 3 نفره: این سوئیت‌ها دارای متراژ 60 متر مربع، یک نشیمن و یک اتاق خواب هستند، برای اقامت 2 بزرگسال مناسب می‌باشند و ظرفیت یک نفر اضافه دارند. یک تخت دبل در اتاق و یک تخت تک نفره در نشیمن قرار دارد و اینترنت آن رایگان است.
  • سوئیت استاندارد: سوئیت‌های استاندارد هتل بلوگا با 50 متر مربع مساحت برای 4 نفر بزرگسال مناسب هستند و ظرفیت یک نفر اضافه دارند، این سوئیت‌ها دارای 2 تخت تک نفره در نشیمن و یک تخت دبل در اتاق بوده و چشم اندازی زیبا رو به دریا دارند.
  • سوئیت وی آی پی: سوئیت وی آی پی هتل بلوگا با متراژ 50 متر مربع بهترین واحد این هتل است که در طبقه‌ی سوم قرار گرفته و دکوراسیون زیبایی دارد. این سوئیت‌ها یک تخت دبل در اتاق خواب و 2 تخت تک نفره در نشیمن دارند و دارای ویوی بسیار تماشایی از دریا هستند.

آدرس: بندر انزلی، خیابان ساحل قو، خیابان اطبا، هتل رویال بلوگا

اتاق یک هتل با چشم انداز دریا

  1. هتل 3 ستاره‌ی پرشین بندر انزلی

یکی دیگر از هتل‌های معروف بندر انزلی، هتل 3 ستاره‌ی پرشین است که در روستای سنگاچین و در فاصله‌ی 10 دقیقهای تا انزلی قرار دارد. این هتل در سال 1392 بنا شده و دارای 14 واحد اقامتی در 3 طبقه می‌باشد. هتل پرشین چند دقیقه‌ای تا مرکز شهر انزلی فاصله دارد اما دسترسی راحت به مسیرهای ارتباطی انزلی با شهرهای همجوار مثل تالش، ماسوله، فومن و آستارا، ویژگی جذاب این هتل به شمار می‌رود که مورد توجه میهمانان آن قرار گرفته است. هتل پرشین رستورانی با ظرفیت 200 نفر دارد که در آن صبحانه نیز سرو می‌شود، همچنین کافی شاپ مجموعه نیز در داخل همین رستوران قرار دارد. اتاق‌های هتل پرشین عبارتند از:

  • اتاق 1 تخته: اتاقی با 25 متر مربع مساحت که یک تخت تک نفره دارد و برای 1 بزرگسال و یک کودک مناسب می‌باشد، این اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه ندارند و بدون صبحانه هستند.
  • اتاق 2 تخته: اتاق‌های 2 تخته‌ی هتل پرشین نیز 25 متر مربع مساحت دارند و برای اقامت 2 بزرگسال و یک کودک مناسب هستند، این اتاق‌ها صبحانه دارند و نمی‌توان نفر اضافه برای آن‌ها در نظر گرفت.
  • سوئیت تک خواب: سوئیت‌های تک خواب هتل پرشین دو نوع هستند نوع اول با متراژ 40 متر مربع یک نشیمن و یک اتاق خواب دارند. این سوئیت‌ها برای 3 بزرگسال و یک کودک مناسب بوده و دارای یک تخت دبل و یک تخت تک نفره می‌باشند. نوع دوم سوئیت‌های تک خواب 4 نفره‌ی این هتل است که مساحت آن‌ها 45 متر مربع است و یک تخت دبل در اتاق و 2 تخت تک نفره در نشیمن دارد. این سوئیت‌ها به همراه صبحانه هستند و قابلیت نفر اضافه ندارند.
  • سوئیت 2 خواب: سوئیت‌های 60 متر مربعی هتل پرشین دارای یک نشیمن و 2 اتاق خواب هستند، در یک اتاق یک تخت دبل و در اتاق دیگر 2 تخت تک نفره وجود دارد. این سوئیت‌ها برای 5 بزرگسال و یک کودک مناسب است، صبحانه دارد و نمی‌توان نفر اضافه برایشان در نظر گرفت.

آدرس: بندر انزلی، کیلومتر 10 جاده‌ی انزلی به آستارا، روستای سنگاچین، هتل پرشین

  1. هتل 2 ستاره‌ی نخل بندر انزلی

هتل نخل در واقع هتل آپارتمانی باکیفیت در بندر انزلی است که در مکانی بسیار نزدیک به ساحل واقع شده و از امکانات خوبی برخوردار است. این هتل که در سال 1395 احداث شده دارای 8 باب سوئیت در 3 طبقه است و تا جاذبه‌های گردشگری انزلی نظیر کشتی تفریحی میرزا کوچک خان، تالاب انزلی، منطقه‌ی آزاد و... فاصله‌ی کمی دارد. متاسفانه هتل نخل رستوران ندارد، اما صبحانه خوری باکیفیتی داشته و پارکینگ کوچک آن می‌تواند 10 خودرو را به صورت رایگان در خود جای دهد. سوئیت‌های هتل نخل ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشند:

  • سوئیت تک خواب برای 2 نفر: یک نشیمن و یک اتاق خواب دارند، دارای یک تخت دبل در اتاق، صبحانه و یک نفر اضافه هستند.
  • سوئیت تک خواب برای 3 نفر: دارای یک نشیمن و یک اتاق خواب، یک تخت دبل در اتاق و یک تخت سینگل در نشیمن، صبحانه و یک نفر اضافه می‌باشند.
  • سوئیت تک خواب برای 4 نفر: یک تخت دبل در اتاق خواب و 2 تخت سینگل در نشیمن، صبحانه و ظرفیت یک نفر اضافه دارند.
  • سوئیت دو خواب برای 4 نفر: دارای 2 اتاق خواب و یک نشیمن، یک تخت دبل در یک اتاق و 2 تخت سینگل در اتاق دیگر، صبحانه و یک نفر اضافه هستند.
  • سوئیت دو خواب برای 5 نفر: یک نشیمن و 2 اتاق خواب دارد، یک تخت دبل در یک اتاق و 3 تخت سینگل در اتاق دیگر، صبحانه و ظرفیت یک نفر اضافه از مشخصات این سوئیت‌ها می‌باشد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، بعد از تالار آرمان، هتل نخل

ساختمان یک هتل

  1. هتل 2 ستاره‌ی امیران بندر انزلی

هتل آپارتمان امیران یکی از هتل‌های قدیمی بندر انزلی است که در سال 1390 ساخته و در سال 1396 بازسازی شده است. این هتل 3 طبقه دارد و 12 واحد اقامتی در این 3 طبقه پراکنده شده‌اند. دسترسی سریع و راحت به ساحل، یکی از بزرگ‌ترین مزایای هتل امیران است، لابی این هتل ظرفیت 40 نفر را دارد و فاقد رستوران می‌باشد. هتل امیران پارکینگی با ظرفیت پذیرش رایگان 30 خودرو دارد و از امکاناتی همچون خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه و... بهره میبرد. اتاق‌های هتل امیران از ویژگی‌های زیر برخوردار هستند:

  • اتاق دو تخته: این اتاق‌های هتل امیران یک تخت دبل دارند و ظرفیت نفر اضافه ندارند.
  • سوئیت تک خواب برای 4 نفر: دارای یک نشیمن و یک اتاق خواب، یک تخت دبل در اتاق و 2 تخت سینگل در نشیمن هستند و ظرفیت نفر اضافه ندارند.
  • سوئیت تک خواب برای 5 نفر: یک تخت دبل در اتاق خواب و 3 تخت سینگل در نشیمن دارند اما ظرفیت نفر اضافه ندارد.
  • سوئیت 2 خواب برای 6 نفر: این سوئیت‌ها یک نشیمن و 2 اتاق خواب دارند، یک تخت دبل در یک اتاق، یک تخت دبل در اتاق دیگر و 2 تخت سینگل در نشیمن دارند و نمی‌توان نفر اضافه برای آن‌ها در نظر گرفت.

 آدرس: بندر انزلی، کیلومتر 5 جاده‌ی انزلی به آستارا، هتل امیران

در این مقاله چند مورد از بهترین هتل‌های بندر انزلی را به شما معرفی کردیم، انزلی بندری دیدنی است که سالیانه گردشگران بسیاری به این منطقه سفر کرده و از زیبایی‌های این شهر، تفریحات جذاب آن و خرید اجناس قیمت مناسب منطقه‌ی آزادش لذت می‌برند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید