قیمت اجاره خودرو در کیش | جدیدترین هزینه کرایه ماشین در کیش
زهرا نیرومند 1401/12/20 934 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

رانندگی با خودروهای لوکس یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش است. اگر علاقه‌مند به انجام این کار باشید، می‌توانید به یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کیش مراجعه کنید و خودروی مورد نظرتان را به مدت حداقل 24 ساعت اجاره کنید. در این مقاله در مورد اجاره خودرو در کیش صحبت می‌کنیم و اطلاعاتی در مورد مراحل انجام کار، مدارک مورد نیاز و جدیدترین قیمت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

اجاره خودرو در کیش

اجاره خودروهای لوکس و رانندگی در خیابان‌های کیش، یکی از جذاب‌ترین تفریحات این منطقه است.  در کیش این امکان را دارید که خودروی موردعلاقه‌تان را اجاره کنید و یک روز فوق‌العاده را در این جزیره زیبا بگذرانید. برای این کار کافیست به یکی از شرکت‌ها و مؤسسات اجاره خودرو مراجعه کنید و با عقد قرارداد، خودرو را به مدت 24 ساعت تا چند روز امانت بگیرید.

اجاره خودرو در کیش نه تنها برای تفریح، بلکه برای بازدید از جاذبه‌ها و گشت‎وگذار در این جزیره نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد. با توجه به بالا بودن نرخ کرایه تاکسی در کیش و فاصله زیاد جاذبه‎های گردشگری این جزیره از هم، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‎دهند برای راحتی بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، یک ماشین کرایه کنند و در طول مدت حضورشان در کیش از آن استفاده نمایند. البته در این موارد، برای کاهش هزینه‎های سفر اغلب ماشین‌های ایرانی و ارزان‏قیمت را اجاره می‎کنند.

 در هر حال، هر قصد و نیتی که داشته باشید، می‎توانید با ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت مبلغ ضمانت، به راحتی یک خودرو اجاره کنید و به گشت‌وگذار در این جزیره بپردازید. می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید و از شرکت بخواهید تا خودرو را در فرودگاه کیش یا هتل محل اقامتتان به شما تحویل دهد.

شرایط اجاره خودرو در کیش

برای اجاره خودرو در کیش باید به یکی از مؤسسات و شرکت‏هایی که در این زمینه فعالیت‌ می‌کنند، مراجعه کنید. خودروی خود را انتخاب کنید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. پس از ارائه مدارک، یک قرارداد رسمی در اختیار شما قرار می‏گیرد. در این قرارداد، مشخصات راننده، نوع خودرو، هزینه اجاره، تعداد روز و نوع بیمه مشخص شده است.    

 برخی از شرکت‌های اجاره خودرو در کیش دارای وب‌سایت هستند و امکان کرایه ماشین به صورت آنلاین را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. در این صورت کافیست به سایت شرکت مورد نظر مراجعه کنید و مراحل کار را به صورت آنلاین دنبال نمایید. در نهایت، خودرو در روز تعیین شده و در محل مورد نظر  به شما تحویل داده خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش

برای اجاره خودرو در کیش باید بالای 20 سال سن داشته باشید. در این صورت می‌توانید با ارائه مدارک زیر، خودروی موردنظر خود را کرایه کنید.

  • کارت شناسایی معتبر
  • گواهینامه رانندگی
  • مبلغ دیپوزیت

مبلغ دیپوزیت با توجه به نوع خودرو، متفاوت است. این مبلغ به عنوان ضمانت خسارت وارده احتمالی، از شما دریافت می‎شود و زمانی که خودرو را سالم برگردانید، به شما عودت داده خواهد شد. البته بخش کوچکی از مبلغ دیپوزیت در شرکت باقی می‌ماند تا تکلیف خلافی ماشین در این مدت مشخص گردد. این مبلغ حدود 20 تا 30 روز نزد شرکت به امانت باقی می‌ماند و در صورت نداشتن خلافی، به اجاره‏کننده برگردانده می‌شود. مبلغ دیپوزیت را می‌توانید به صورت نقد یا چک ضمانت پرداخت کنید.

قیمت اجاره خودرو در کیش

هزینه اجاره خودرو در کیش بستگی به نوع خودرو دارد. اگر به دنبال ارزان‌‎ترین خودروها هستید، پیشنهاد می‏کنیم به سراغ  کیا، رنو داستر، توسان، النترا و نیسان جوک بروید. در غیر این صورت، می‌توانید لوکس‌ترین خودروهای دنیا را انتخاب کنید و به مدت حداقل 24 ساعت آن را در اختیار داشته باشید. در ادامه جدیدترین هزینه کرایه ماشین در کیش را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نام خودرو

قیمت اجاره خودرو به صورت روزانه

مبلغ ضمانت 

هیوندای اکسنت (hyundai accent)

۹۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نیسان جوک (nissan juke)

۹۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیا سراتو (kia cerato)

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هیوندای النترا (hyundai elantra)

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مزدا 6 (mazda 6)

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیا اپتیما (kia optima)

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کیا اسپرتیج (kia sportage)

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فورد ادج (ford edge)

۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هیوندای سانتافه (hyundai santafe)

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هیوندای توسان (hyundai tucson)

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

5,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نیسان ایکس تریل (nissan xtrail)

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فورد موستانج (ford mustang convertible)

۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تویوتا اف جی (toyota fj)

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوج شارژر (dodge charger srt)

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هامر اچ۲ (hummer h2)

۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شورلت کامارو (Chevrolet Camaro)

۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کادیلاک اسکالید (cadillac escalade)

۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوج دورانگو (Dodge Durango)

۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شورلت تاهو (chevrolet tahoe)

۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

25,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ب ام و 230i (bmw 230i)

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 مرسدس ‌بنز E350  (mercedesbenz e350)

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 مرسدس ‌بنز c200  (mercedesbenz c200)

۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مازراتی گیبلی (maserati ghibli)

۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لندرور رنجرور (rangerover sport)

۱۸,۷۵۰,۰۰۰ تومان

5۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مازراتی گرن توریزمو (maserati granturismo)

۲۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان


در این‌جا لیستی از پرطرفدارترین خودروها را معرفی کرده و حدود قیمت اجاره هرکدام از آن‌ها را بیان کردیم. شما می‌توانید خودروی موردنظر خود را به مدت 24 ساعت با قیمت ارائه شده کرایه کنید. برخی از شرکت‌ها برای اجاره خودرو بیش از یک روز، مبلغی را به عنوان تخفیف در نظر می‎گیرند و قیمت را کمی پائین‌تر می‌آورند. البته این تخفیف چندان چشم‌گیر نیست.

دقت داشته باشید که در این بخش قیمت اجاره خودرو در کیش را به صورت حدودی در اختیارتان قرار دادیم. با توجه به نوسانات ارزی، قیمت‌ها روز به‌روز تغییر می‎کنند. علاوه بر این، قیمت اجاره خودرو در کیش به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. هزینه اجاره خودرو در زمان‌های خاص مانند عید نوروز و به دلیل تقاضای بالای مسافران، افزایش می‏یابد.

قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش

اگر قصد اجاره خودرو در کیش را دارید، باید بدانید که قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره با دیگر نقاط ایران کمی تفاوت دارد.

  • در جزیره کیش هیچ چراغ قرمزی وجود ندارد.
  • در این جزیره جز در مواقع خاص، مجاز به بوق زدن نیستند و اگر بی‌دلیل بوق بزنید، جریمه می‎شوید.
  • ظاهر خودرو در جزیره کیش بسیار مهم است. خودروی شما باید تمیز باشد. در غیر این صورت جریمه خواهید شد.
  • ایجاد هرگونه آلودگی صوتی در این جزیره ممنوع است.
  • در جزیره کیش به هیچ عنوان حق ندارید از پنجره ماشین چیزی بیرون بریزید.
  • در معابر اصلی کیش تابلوهای حداکثر سرعت دیده می‎شود. به این تابلوها توجه داشته باشید و حد مجاز را رعایت کنید. در غیر این صورت جریمه خواهید شد.

در این مقاله در مورد اجاره خودرو در کیش صحبت کردیم و جدیدترین هزینه‌های کرایه ماشین در کیش را نیز در اختیارتان قرار دادیم. برای اجاره خودرو در کیش انتخاب‌های متعددی دارید. می‎توانید خودروهای ایرانی و ارزان‌قیمت را برای کرایه انتخاب کنید یا سوار لوکس‏ترین خودروهای دنیا شوید و یک رانندگی هیجان‌انگیز داشته باشید. اجاره ماشین در کیش کار چندان سختی نیست و شرایط خاصی ندارد.  کافیست به یکی از شرکت‏های اجاره خودرو در کیش مراجعه کنید و ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. آن‎گاه می‌توانید با ارائه مدارک، پرداخت مبلغ ضمانت و هزینه اجاره، خودروی دلخواهتان را تحویل بگیرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید