بهترین هاستل‌های قطر |  اقامتگاه‌های ارزان و تمیز در دوحه قطر
زهرا نیرومند 1401/01/24 2281 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


قطر یوت، به معنای خوابگاه جوانان قطر، یکی از بهترین هاستل‌های قطر است. این اقامتگاه دارای اتاق‌های دوتخته و چهارتخته بوده و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، کانال‌های ماهواره‌ای­، میز مطالعه، تلفن، کمد لباس، یخچال کوچک، کتری برقی و اتو را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات هاستل می‌توان به سالن مشترک، مبلمان در فضای باز، باشگاه ورزشی، استخر، صندلی‌های ساحلی، میز پینگ‌پنگ، وای‌فای رایگان، امکانات جلسه، حمام عمومی، نمازخانه، اتاق‌های خانوادگی، میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، شاتل فرودگاه، فکس، فتوکپی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. کارکنان هاستل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی نیز مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.

هاستل قطر یوت در خیابان جوآن قرار دارد و به مکان‌هایی چون استادیوم جاسم بن حمد، کاخ سلطنتی دیوان امیری و بازار سوق واقف نزدیک می‌باشد. 

هاستل قطر یوت (Qatar Youth Hostels)

کیو هاستل (Q Hostel)

کیو هاستل یک خوابگاه مردانه است. این خوابگاه دارای 11 اتاق می‌باشد که تمامی آن‌ها عایق صدا هستند و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. در هر اتاق 4 تخت دیده می‌شود که در کنار هریک از آن‌ها یک کمد اختصاصی وجود دارد.  

از دیگر امکانات هاستل می‌توان به اغذیه فروشی، اتاق نشیمن مشترک، تلویزیون در لابی، وای‌فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت اتاق، خشک‌شویی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. یک یخچال و مایکروویو نیز در هاستل وجود دارد که برای تمامی مسافران به صورت مشترک قابل استفاده است. کارکنان هاستل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های انگلیسی، ترکی، سواحیلی، کره‌ای، هندی و اردو مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.  

کیو هاستل در خیابان مسیمر، ویلا 5، مجموعه باغ‌های الفردوس قرار دارد و به خیابان و ورزشگاه بزرگ حمد نزدیک می‌باشد.

کیو هاستل (Q Hostel)

هاستل کاسپر (Casper Hostel)

کاسپر یکی از بهترین هاستل‌های قطر است که در دوحه، پایتخت این کشور قرار دارد. این خوابگاه انواع اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 6 تخته را دارا بوده و امکان انتخاب اتاق مناسب را با توجه به شرایط مهمانان در اختیار آنان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل امکانات رفاهی خوبی دارند و به سیستم تهویه مطبوع، پنکه و حمام اختصاصی مجهز هستند. یک آشپزخانه مشترک نیز در هاستل وجود دارد که امکان آشپزی را برای مسافران فراهم می‌آورد.

از دیگر امکانات هاستل می‌توان به باغ، بالکن، اتاق تلویزیون، وای‌فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، نظافت اتاق، خشک‌شویی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. یک ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو نیز در هاستل وجود دارد که برای تمامی مسافران به صورت مشترک قابل استفاده می‌باشد. کارکنان هاستل علاوه بر زبان عربی به 3 زبان انگلیسی، اردو و هندی مسلط هستند  و می‌توانند با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.  

هاستل کاسپر در خیابان مسیمر، ویلا 3، مجموعه باغ‌های الفردوس قرار دارد و به خیابان و ورزشگاه بزرگ حمد نزدیک است. 

هاستل کاسپر (Casper Hostel)

هاستل هوم استی (Home Stay Hostel)

هاستل هوم استی را می‌توان یکی از بهترین هاستل‌های قطر معرفی کرد. این هاستل امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و از لحاظ نظافت و ایمنی نیز موردتوجه مسافران قرار دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هوم استی، ظرفیت اتاق‌های آن است. مهمانان می‌توانند بنا به سلیقه و نیاز خود یکی از اتاق‌های یک تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته هاستل را برای اقامت رزرو نمایند. تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع، اتو و میز اتو، آشپزخانه و حمام اختصاصی مجهز هستند.

از دیگر امکانات هاستل می‌توان به وای‌فای رایگان، نظافت اتاق و پارکینگ رایگان اشاره کرد. پذیرش این هاستل 24 ساعته نیست! مسافران در بازه زمانی 10 صبح تا 10 شب می‌توانند به پذیرش مراجعه کرده و کارهای رزرو اتاق را انجام دهند. کارکنان این خوابگاه 3 زبانه هستند و علاوه بر زبان عربی به دو زبان انگلیسی و هندی نیز مسلط می‌باشند. هاستل هوم استی برخلاف دیگر هاستل‌های معرفی شده با پذیرش حیوانات خانگی مشکلی ندارد و هزینه‌ای نیز بابت آن دریافت نمی‌کند.

هاستل هوم استی در خیابان الثمامه، ویلا 18 واقع شده  و حدود 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی حمد فاصله دارد.

هاستل هوم استی (Home Stay Hostel)

دیاموند هاستل (Diamond Hostel)

دیاموند هاستل یکی از بهترین هاستل‎های قطر است. این هاستل در شهر دوحه و در 4 کیلومتری مسجد جامع قرار دارد. دیاموند هاستل دارای 100 اتاق می‌باشد که هریک از آن‌ها به سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، ساعت زنگ‌دار، تخت و کمد مجهز هستند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی می‌باشند و تعدادی از آن‌ها تجهیزاتی چون مایکروویو، یخچال و فر را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات این هاستل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات اتو، فروشگاه مواد غذایی، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. یک آشپزخانه مشترک مجهز به مایکروویو، کتری برقی و ظروف نیز در این مکان تعبیه شده است که استفاده از آن برای تمام مسافران آزاد است. یک حمام مشترک در فضای هاستل قرار دارد که مجهز به ماشین لباسشویی نیز می‌باشد. قسمت نشیمن، اتاق تلویزیون، منطقه غذاخوری در فضای باز، میز ناهارخوری و امکانات چای و قهوه، از  جمله امکانات رفاهی این هاستل است که برای مسافران فراهم شده است.

هاستل دیاموند در خیابان مسیمر، ویلا 12 واقع شده و به مکان‌هایی چون سوق واقف و مجتمع خرید رامز نزدیک است.

دیاموند هاستل (Diamond Hostel)

تراولر این دوحه (Traveler in Doha)

تراولر این دوحه هاستل دیگری است که در لیست بهترین هاستل‌های قطر جای می‌گیرد. این هاستل دارای 10 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هاستل به دو دسته 4 تخته و 20 تخته تقسیم می‎شوند. مسافران می‌توانند در صورت تمایل اتاق‌های خلوت‌تر این خوابگاه را برای اقامت انتخاب نمایند. تمامی اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام و ماشین لباسشویی هستند.

از دیگر امکانات این هاستل می‌توان به وای‌فای رایگان، نظافت روزانه اتاق، امکان سفارش غذا در اتاق و پارکینگ اشاره کرد.  مسافران می‌توانند در صورت درخواست اتو و میز اتو را نیز در اختیار داشته باشند. چند رستوران در اطراف هاستل تراولر وجود دارد که امکان صرف غذا را برای مسافران فراهم می‌آورد. از بین این رستوران‌ها می‌توان به  رستوران هندی رویال، پاپا جان و عالیشان اشاره کرد.

هاستل تراولر این دوحه در خیابان مسیمر واقع شده و به خیابان و ورزشگاه بزرگ حمد نزدیک است.  قلعه دوحه و موزه مشیرب نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هاستل هستند.

 تراولر این دوحه (Traveler in Doha)

هاستل گلدن هوس (Golden House HOSTEL)

از دیگر هاستل‌های دوحه می‌توان به گلدن هوس اشاره کرد. این هاستل دارای 100 اتاق است. هریک از اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق انفرادی و کمد لباس مجهز هستند. برخی از اتاق‌ها امکانات رفاهی بالاتری دارند و گزینه‌هایی چون  قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‏های ماهواره‌ای، آشپزخانه، میز ناهارخوری، امکانات چای و قهوه و حمام اختصاصی با وان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. یک حمام و آشپزخانه مشترک نیز در هاستل وجود دارد که برای تمام مهمانان قابل استفاده است.

 از دیگر امکانات این هاستل می‌توان به سالن استراحت مشترک، باغ، تراس، منطقه غذاخوری در فضای باز، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، ماشین لباسشویی، خدمات اتو و پارکینگ اشاره کرد. یک رستوران با نام بیه‌لا (Biella) در نزدیکی این هاستل وجود دارد که انواع غذاهای اروپایی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران بیه‌لا تنها 10 دقیقه با هاستل فاصله دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

هاستل گلدن هوس در خیابان مسیمر، ویلا 12 واقع شده و به مکان‌هایی چون بازار سوق واقف، موزه ملی قطر، پارک میا و مرکز خرید سیتی‌سنتر نزدیک می‌باشد. 

هاستل گلدن هوس (Golden House HOSTEL)

در این مقاله به معرفی اقامتگاه‌های ارزان و تمیز دوحه پرداخته و بهترین هاستل‌های قطر را معرفی کردیم. در صورتی که قصد سفر به کشور قطر را دارید، می‌توانید یکی از این هاستل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید و سفری ارزان و مقرون‌بصرفه را تجربه نمایید. اگر دوست دارید محل اقامت خود را قبل از سفر رزرو نمایید  می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت کایت پیگیری کنید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و اطلاعات لازم را برای انتخاب بهتر در اختیارتان قرار می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید