گران‌ترین هتل‌های دبی  | 10 هتل گران و لاکچری در دبی
زهرا نیرومند 1401/01/07 11828 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


دبی، یک شهر پرزرق و برق با آسمان‌خراش‌های بلند، مراکز خرید لوکس و هتل‌های شیک و گران‌قیمت می‌باشد. البته به این معنی نیست که هتل با قیمت ارزان‌ یا متوسط در دبی وجود ندارد. با هر بودجه‌ای که به دبی سفر کنید، این فرصت را دارید که یک هتل رزرو نمایید و چند روز به یادماندنی را در این شهر زیبا بگذرانید. اگر به دنبال هتل‌های لوکس و لاکچری دبی هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید. در این مقاله گران‌ترین هتل‌های دبی  را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد خدمات، امکانات و هزینه رزرو هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.  

همچنین می‌توانید برای مشاهده تورهای دبی وارد صفحه دبی شوید. 

هتل گرند کازموپولیتن (Grand Cosmopolitan)

گرند کازموپولیتن یک هتل 5 ستاره است که جزو گران‌ترین هتل‌های دبی  محسوب می‌شود. این هتل امکاناتی در سطح جهانی دارد و مورد استقبال افراد مشهور و شناخته‌شده قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به تراس، رستوران، استخرهای روباز، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های خانوادگی، زمین بازی کودکان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی­ و پارکینگ خصوصی اشاره کرد. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های قدی هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، اتو و میز اتو، گاوصندوق، سشوار، کمد لباس و حمام اختصاصی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل گرند کازموپولیتن چیزی حدود 200 دلار به ازای هر شب می‌باشد که بسته به نوع اتاق، اندازه اتاق  و امکاناتی که دارد تا 800 دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل گرند کازموپولیتن (Grand Cosmopolitan)

هتل کرون پلازا دبی مارینا (Crowne Plaza Dubai Marina)

کرون پلازا هتل 5 ستاره دیگری است که در لیست گران‌ترین هتل‌های دبی جای دارد. این هتل لوکس در  نزدیکی ساحل واقع شده و خدمات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به تراس، رستوران، استخر روباز، امکانات اسپا، ماساژ، باشگاه بچه‌ها، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های خانوادگی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی اشاره کرد. اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبایی از ساحل مارینا را به تصویر می‌کشند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کتری برقی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سشوار، میز، کمد لباس و حمام اختصاصی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره این هتل به ازای هر شب چیزی حدود 370 دلار می‌باشد که بسته به نوع اتاق، اندازه اتاق  و امکاناتی که دارد تا 740 دلار نیز افزایش  می‌یابد.

هتل کرون پلازا دبی مارینا (Crowne Plaza Dubai Marina)

هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View)

اسکای ویو، هتلی لوکس و گران است که در 2.6 کیلومتری ساحل مرکاتو قرار دارد. این هتل امکاناتی چون تراس، رستوران، استخر فصلی در فضای باز، سونا، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی و پارکینگ خصوصی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل نیز می‎توان به  سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش اشاره کرد.  

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل اسکای ویو به ازای هر شب چیزی حدود 850 دلار می‌باشد که بسته به نوع اتاق، اندازه اتاق  و امکاناتی که دارد تا 1140 دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View)

هتل سزار پالاس دبی (Caesars Palace Dubai)

سزار پالاس یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دبی است. این هتل 500 متر تا ساحل فاصله دارد و خدمات و تفریحات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخرهای بی‌نهایت روباز، سالن اسپا، باشگاه کودکان و نوجوانان، رستوران با غذاهای عالی و فعالیت‌های ساحلی هیجان‌انگیز اشاره کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دکوراسیونی شیک و مدرن دارند و چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا را به نمایش می‌گذارند. تمامی اتاق‌های هتل سزار به بالکن، سیستم تهویه مطبوع، تخت‌‌خواب و مبلمان راحت، تلویزیون صفحه تخت، وای‌فای رایگان و حمام‌های مرمرین با وان مجهز هستند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره این هتل بسیار گران است. این هزینه از 980  دلار به ازای هرشب شروع شده و بسته به نوع اتاق، اندازه اتاق و امکاناتی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا 8800  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل سزار پالاس دبی (Caesars Palace Dubai)

هتل مندرین اورینتال جمیرا  (Mandarin Oriental Jumeira)

هتل مندرین در منطقه جمیرای دبی واقع شده و تنها 6 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی می‌باشد و امکاناتی چون تراس، باغ، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، خدمات ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، زمین بازی بچه‌ها، باشگاه کودکان، اینترنت وای‌فای، پذیرش 24 ساعته،  سرویس اتاق و پارکینگ خصوصی  را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل دارای پنجره‌هایی بزرگ هستند و تصاویری زیبا از ساحل آبی‌رنگ را به نمایش می‌کشند. از جمله امکانات اتاق‌های هتل نیز می‌توان به فضای نشیمن، مبلمان راحت، تلویزیون، دستگاه قهوه‌ساز، حمام اختصاصی، سشوار و ... اشاره کرد.     

هتل مندرین اورینتال جمیرا یکی از گران‌ترین هتل‌های دبی است. هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره این هتل از 1370  دلار به ازای هرشب شروع شده و بسته به نوع اتاق، اندازه اتاق و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، تا 4170  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل مندرین اورینتال جمیرا  (Mandarin Oriental Jumeira)

هتل گرند پلازا موونپیک (Grand Plaza Mövenpick)

گرند پلازا موونپیک، یک هتل 5 ستاره با امکانات فوق‌العاده است که در لیست گران‌ترین هتل‌های دبی جای دارد. این هتل در فاصله 1.3 کیلومتری از دریا واقع شده و امکاناتی چون رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن اسپا، خدمات ماساژ، جکوزی، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی و پارکینگ خصوصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، کتری و حمام اختصاصی هستند و چشم‌اندازی زیبا از شهر یا دریا را نیز به نمایش می‌گذارند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل گرند پلازا موونپیک از 200 دلار به ازای هرشب شروع می‌شود و بسته به نوع اتاق، اندازه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، تا 1500  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل گرند پلازا موونپیک (Grand Plaza Mövenpick)

هتل اس تی رجیس (The St Regis Downtown)

اس تی رجیس، یکی از جدیدترین هتل‌های دبی است. این هتل امکاناتی چون باغ، تراس، رستوران، سونا، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای پنجره‌های قدی بزرگ هستند و نمای زیبایی از برج خلیفه یا کانال آبی دبی را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این، تمامی اتاق‌ها به امکاناتی چون فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، کمد دیواری، گاوصندوق و حمام‌ بزرگ با وان مجهز هستند.   

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره اس تی رجیس از 577 دلار به ازای هرشب شروع شده و بسته به نوع اتاق، اندازه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا 2800  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل اس تی رجیس (The St Regis Downtown)

رزرو هتل ریکسوس پریمیوم دبی (Rixos Premium Dubai JBR)

ریکسوس پریمیوم، یکی از گران‌ترین هتل‌های دبی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و شرایط انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اتاق‌های هتل ریکسوس بزرگ و جادار هستند و به امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن  و حمام‌ها بزرگ با وان مجهز می‌باشند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر، اسپا، حمام ترکی، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره ریکسوس پریمیوم از 770 دلار به ازای هرشب شروع شده و بسته به نوع اتاق، اندازه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا  5400  دلار نیز افزایش می‌یابد.

رزرو هتل ریکسوس پریمیوم دبی (Rixos Premium Dubai JBR)

هتل اوبروی دبی (The Oberoi Dubai)

اوبروی دبی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است. این هتل طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و امکاناتی در سطح جهانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.  اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و به امکاناتی چون بالکن، پنجره‌های قدی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان راحت، چای‌ساز و قهوه‌ساز، مینی‌بار، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، رستوران، استخر، مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، اتاق بازی، فضای تلویزیون، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، صرافی و پارکینگ اشاره کرد.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل اوبروی از  330  دلار به ازای هرشب شروع شده و بسته به نوع اتاق، اندازه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا 3300  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل اوبروی دبی (The Oberoi Dubai)

هتل ادرس بولوارد (Address Boulevard)

ادرس بولوارد یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی است که در مرکز این شهر قرار دارد. این هتل دسترسی خوبی به  ایستگاه مترو دارد و از لحاظ موقعیت برای افرادی که به قصد تجارت، خرید یا تفریح به دبی سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. هتل بولوارد دارای 3 استخر می‌باشد و امکاناتی چون تراس، رستوران، اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و پارکینگ خصوصی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.  اتاق‌های هتل نیز طراحی جذابی دارند و به امکاناتی چون بالکن، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، صرافی و حمام اختصاصی با وان مجهز هستند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دونفره هتل بولوارد از  700  دلار به ازای هرشب شروع می‌شود و بسته به نوع اتاق، اندازه و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا  7000  دلار نیز افزایش می‌یابد.

هتل ادرس بولوارد (Address Boulevard)

در این مقاله گران‌ترین هتل‌های دبی را نام برده و اطلاعاتی در مورد امکانات، ویژگی‌ها و هزینه هریک از آن‌ها، در اختیارتان قرار دادیم. هتل‌های معرفی شده در این مقاله از جمله لوکس‌ترین هتل‌های دبی هستند. این هتل‌ها فضایی جذاب و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم کرده و بهترین امکانات را در اختیار آنان قرار می‌دهند. البته در ازای این امکانات، هزینه گزافی را نیز از مهمانان دریافت می‌کنند. اگر از لحاظ اقتصادی محدودیتی ندارید، یکی از هتل‌های این لیست را برای اقامت انتخاب کنید و سفری خوب و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. برای رزرو اقامت‌گاه و هتل در دبی می‌توانید با شماره 75097700- 021 تماس بگیرید و با کارشناسان کایت مشورت نمایید. کارشناسان متناسب با سلیقه و بودجه شما بهترین گزینه را معرفی نموده و کارهای مربوط به رزرو را نیز برایتان انجام می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید