بهترین کباب تهران| معرفی 12 کبابی برتر تهران
زهرا نیرومند 1400/04/07 16464 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


کباب، یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که در شکل‌ها و طعم‌های مختلف تهیه می‌شود. برای درست کردن این غذا گوشت قرمز یا گوشت مرغ را در ادویه‌جات و چاشنی‌های مختلف می‌خوابانند تا مزه‌دار شود. سپس گوشت‌ها را به سیخ کشیده و بر روی آتش مستقیم کباب می‌کنند. از جمله معروف‏ترین کباب‌های ایرانی می‌توان به کباب کوبیده، کباب برگ، کباب چنجه، کباب سلطانی، کباب بختیاری، جوجه کباب و شیشلیک اشاره کرد. کباب‌ معمولا به همراه نان یا برنج  و در کنار مخلفاتی چون گوجه‌ کبابی،  فلفل کبابی، سبزی تازه، پیاز خام و ... سرو می‌شود.  کیفیت کباب‌ بستگی به کیفیت و تازگی گوشت مورد استفاده آن دارد. برای این‌که از کیفیت کباب خود مطمئن باشید و طعم اصیل و بی‌نظیر کباب ایرانی را بچشید، باید یک رستوران مطمئن و  مورد اعتماد را برای تهیه غذا انتخاب کنید. اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با  12 کبابی برتر تهران آشنا شوید. این کبابی‌ها سابقه بسیار خوبی دارند و بهترین کباب تهران را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود آماده می‎کنند.

کباب‌سرای حاج‌حسین مروی

کباب‌سرای حاج‌حسین مروی از جمله بهترین کبابی‎های تهران است که در بازار تهران قرار دارد. این کبابی از سال ۱۳۲۰ کار خود را در میان بازار آغاز کرده و در تمام این سال‌ها بهترین کباب تهران را به همراه نان سنگک برای مشتریان خود سرو کرده است. این رستوران سطح قیمت متوسطی دارد و حق سرویس نیز از مشتریان دریافت نمی‌کند. کباب‌سرای حاج‌حسین مروی در بازار، کوچه مروی، زیر بازارچه، نبش کوچه اختر مروی شمالی، پلاک 4 واقع شده و همه روزه در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این کبابی در روزهای جمعه تعطیل است.

کباب‌سرای حاج‌حسین مروی

کباب‌سرای محمد

اگر به دنبال بهترین کباب تهران هستید، حتما سری به کباب‌سرای محمد در خیابان دولت بزنید. کبابی محمد انواع کباب‌های خوشمزه ایرانی را به همراه برنج یا نان برای مشتریان خود سرو کرده و چاشنی‌هایی چون ماست اسفناج، ماست موسیر، ماست بادمجان، ماست و خیار، زیتون پرورده، سالاد فصل و سالاد شیرازی را نیز در منوی خود دارد. فضای بزرگ و راحت، کیفیت بالای غذاها، استفاده از برنج ایرانی،  اخلاق خوب پرسنل و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های این کبابی محسوب می‌شود.  کباب‌سرای محمد در خیابان دولت، بعد از سه راه نشاط قرار دارد و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23:30 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

کباب‌سرای محمد

کباب‌سرای نادر

از دیگر کبابی‌های تهران می‌توان به کباب‌سرای نادر اشاره کرد که بهترین کباب تهران را با عطر و طعمی دلنشین برای مهمانان خود آماده می‌کند. این رستوران انواع کباب‌های ایرانی از جمله کباب کوبیده، جوجه کباب، چنجه، کباب برگ، بختیاری، لقمه و ...  را در منوی غذایی خود دارد و آن‌ها را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مشتریان این رستوران از طعم کباب‌ها بسیار راضی هستند و آن را یکی از بهترین کبابی‌های غرب تهران می‌دانند. کباب‌سرای نادر در بلوار مرزداران، خیابان ابوالفضل، بالاتر از مسجد حضرت ابوالفضل، پلاک۱۶/۲ واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23:30 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

کباب‌سرای نادر

کبابی گلپایگانی

عالی‌ترین، خوشمزه‌ترین و بهترین کباب تهران را می‌توانید در کبابی گلپایگانی نوش‌جان کنید. حاج فضل‌الله گلپایگانی و پسران، همه روزه از ساعت 8 صبح شروع به کار کرده و حلیم بوقلمون را به عنوان صبحانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند.  در دو وعده غذایی ناهار و شام نیز کباب‌های خوشمزه با گوشت‌ تازه و باکیفیت آماده شده و به همراه نان سنگک، پیاز و ریحان سرو می‌شود. کبابی گلپایگانی فضای بزرگی ندارد و برای نشستن مناسب نیست. اغلب افراد غذای خود را سفارش می‌دهند و به صورت بیرون‌بر تحویل می‌گیرند. می‌توانید به همراه کباب خود ماست‌ محلی و دوغ دست‌ساز گلپایگانی را نیز سفارش دهید و یک وعده غذایی عالی را نوش‌جان کنید. کبابی گلپایگانی در خیابان ولی‌عصر، خیابان لبافی‌نژاد، بین فخر رازی و ۱۲ فروردین، پلاک ۱۹۸ واقع شده است.

کبابی گلپایگانی

کباب‌سرای شمرون

به گفته بسیاری از مشتریان این رستوران، کباب‌سرای شمرون بهترین کباب تهران را در سطح این شهر دارد. به همین دلیل همواره شلوغ و پر از مشتری می‌باشد. کباب‌های شمرون بسیار باکیفیت هستند و با گوشت تازه گوسفندی و به صورت صددرصد تهیه می‌شوند. سفارش  مشتریان شمرون در کنار سبزی تازه، فلفل و گوجه کبابی، لیمو ترش و سس، به همراه نان داغ در ظروف روحی برای آنان سرو می‌شود. بورانی اسفناج، بورانی بادمجان، ماست موسیر، ماست خیار و زیتون، از جمله پیش‌غذاها و چاشنی‌های کبابی شمرون هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه و ذائقه خود سفارش دهید و به همراه غذا نوش‌جان کنید. کباب‌سرای شمرون در ضلع شمال شرقی میدان تجریش واقع شده و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

کباب‌سرای شمرون

کباب‌سرای ریحون

کباب‌سرای ریحون یکی از بهترین کبابی‌های تهران است که علاوه بر انواع مختلف کباب، غذاهای دیگری چون زرشک‌پلو با مرغ، خورشت قرمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی و ماهی قزل‌آلای کبابی را نیز در منوی غذایی خود دارد. رستوران ریحون بهترین کباب تهران را با مواد اولیه تازه و با کیفیت برای مهمانان خود آماده  کرده و آن را به همراه نان سنگک داغ و ریحون تازه  برای مشتریان سرو می‌کند. قیمت مناسب و منصفانه چلوکباب‌های ریحون از دیگر موارد محبوبیت این رستوران نسبت به دیگر کبابی‌های تهران می‌باشد. کباب‌سرای ریحون در خیابان طالقانی، بین حافظ و ولی‌عصر،  پلاک 400 واقع شده و همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 23 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این کبابی در روزهای جمعه تعطیل است.

کباب‌سرای ریحون

رستوران ارکیده

ارکیده یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تهران است که انواع کباب و دیگر غذاهای ایرانی را با  کیفیتی بالا برای مشتریان خود آماده می‌کند. این رستوران چندین شعبه در تهران دارد که یکی از آن‌ها در خیابان آرژانتین واقع شده است. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، غذاهای خوشمزه، محیط دلنشین و آرامش‌بخش، برخورد خوب پرسنل و مدیریت حرفه‌ای، از جمله ویژگی‌های رستوران  ارکیده است که باعث محبوبیت آن در بین تهرانی‌های عزیز شده است. رستوران ارکیده در میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

رستوران ارکیده

کبابی بهار 

موقعیت جغرافیایی کبابی بهار را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن عنوان کرد. این کبابی در میدان هفت تیر تهران واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است. کباب‌های خوشمزه، مواد اولیه باکیفیت، حجم بالای غذاها، قیمت مناسب، فضای گرم و صمیمی و سرویس‌دهی منظم، از جمله ویژگی‌های این کبابی است که آن را در لیست بهترین کباب تهران قرار می‌دهد. اگر به کبابی بهار رفتید­، کوبیده، چنجه و جوجه بهار این رستوران را از دست ندهید.  کبابی بهار  در  هفت تیر، خیابان بهار شیراز، ابتدای خیابان بهار واقع شده و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

کبابی بهار 

رستوران قدح

بهترین کباب تهران با طعم اصیل ایرانی را می‌توانید در رستوران قدح نوش‌جان کنید. منوی  این رستوران تنوع چندانی ندارد، اما همین تعداد محدود را با کیفیتی فوق‌العاده‌ و مزه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان خود آماده می‌کند. شما می‌توانید یکی از گزینه‌های کباب کوبیده، کباب برگ، جوجه کباب و کباب کاردی را سفارش داده و در کنار برنج ایرانی با ته‌دیگ زعفرانی نوش‌جان کنید. فضای نوستالژیک رستوران در کنار طعم اصیل کباب ایرانی، مهم‌ترین ویژگی قدح می‌باشد که باعث برتری آن نسبت به دیگر رستوران‌های تهران شده است. رستوران قدح در بازار تهران، خیام شمالی، کوچه کربلائی، پلاک 76 واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

رستوران قدح

رستوران شرف‌الاسلامی

شرف‌الاسلامی یکی از قدیمی‌ترین کبابی‌های تهران است که در بازار تهران قرار دارد. این رستوران از سال ۱۳۱۷ کار خود را آغاز کرده و اداره آن نسل به نسل تا امروز ادامه پیدا کرده است. فضای رستوران هم‌چنان طراحی سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده و حس‌وحالی نوستالژیک را در انسان ایجاد می‌کند. این رستوران از جمله شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران است. اگر برای وعده غذایی ناهار به رستوران شرف‌الاسلامی مراجعه نمایید، صفی طولانی از مشتریان را می‌بینید که منتظر دریافت سفارشات خود هستند. البته سرویس‌دهی این رستوران بسیار عالی بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خود می‌باشد.  اگر برای خوردن غذا به رستوران شرف‌الاسلامی مراجعه کردید، باقالی پلو با ماهیچه، ته‌چین، شیشلیک  و زرشک‌پلو با مرغ  آن را از دست ندهید.  رستوران شرف‌الاسلامی در بازار تهران، پشت مسجد امام، داخل حیاط مسجد، سرای اردیبهشت واقع شده و همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 4 بعدازظهر در وعده غذایی ناهار آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. این رستوران روزهای جمعه تعطیل است.

رستوران شرف‌الاسلامی

کباب‌سرای منصور

منصور یکی از معروف‌ترین کبابی‌های تهران است که در خیابان ولی‌عصر این شهر قرار دارد. کباب کوبیده منصور از جمله پرطرفدارترین غذاهای آن محسوب می‌شود که به همراه گوجه و فلفل کبابی، پیاز خام، لیموترش، سبزی تازه و نان داغ برای مشتریان سرو می‌گردد. در منوی رستوران منصور گزینه‌هایی دیگری چون کباب بره، کباب شیشلیک، فیله کباب، جوجه کباب و بال کبابی نیز دیده می‌شوند. در صورتی که مایل باشید می‌توانید کباب خود را همراه با برنج سفارش دهید و یک چلوکباب عالی نوش‌جان کنید. سالاد فصل، ماست موسیر و زیتون پرورده، از جمله چاشنی‌های موجود در این رستوران هستند که به درخواست مشتری در کنار غذا سرو می‌شوند. محیط رستوران نیز بسیار ساده و به دور از هرگونه تجملات است. کباب‌سرای منصور در خیابان ولی‌عصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب پله اول واقع شده و همه روزه در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

کباب‌سرای منصور

کاسه کباب

کاسه کباب یکی از انواع کباب‌های سنتی اردبیل است. در این‌جا تکه‌های کباب به همراه مخلفات در یک کاسه ریخته شده و برای مشتری سرو می‌گردد. کاسه کباب سنتی اردبیل واقع در خیابان ولی‌عصر، بهترین کباب تهران در نوع کاسه‌ای آن است که محبوبیت بسیار بالایی دارد. کیفیت بالای غذاها، سرویس‌دهی عالی، رعایت نکات بهداشتی و برخورد خوب پرسنل از جمله ویژگی‌های این کبابی محسوب می‌شود. در این‌جا انواع کباب‌ها شامل کباب کوبیده، کباب چنجه و کباب برگ را به همراه گوجه کبابی در یک کاسه سفالی آبی می‌ریزند و  در انتها روغن محلی را به آن اضافه می‌کنند. کاسه کباب طعم و مزه‌ای بی‌نظیر دارد و به همراه نون‌ تازه و مخلفاتی چون پیاز خام، سبزی تازه، لیموترش و ترشی کلم برای مشتریان سرو می‎شود. کاسه کباب سنتی اردبیل در خیابان ولی‌عصر، بالاتر از پارک ساعی واقع شده و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23  شب در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. 

کاسه کباب

در این مقاله 12 کبابی برتر تهران را نام برده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. رستوران‌ها و کباب‌سراهایی که در این بخش معرفی کردیم، از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کبابی‎ها هستند که بهترین کباب تهران را با کیفیت خوب و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اگر قصد خوردن غذا در رستوران را دارید، حتما گزینه‌های معرفی شده را مورد توجه قرار داده و برای یک بار هم که شده، کباب‌هایشان را امتحان کنید. مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید! مجله کایت همواره تازه‌ترین و جدیدترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و بهترین‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید