بهترین برگر تهران | 15 برگر برتر و معروف در تهران
مجتبی پورموسوی 1399/08/03 140932 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


اگر اهل خوردن غذاهای فست فودی باشید، همبرگر یکی از بهترین غذاهایی فست فودی است که همیشه طعم لذیذ آن از ذهن شما پاک نمی‌شود. این غذا که پیشینه‌ای آمریکایی یونایی دارد که در سرتاسر دنیا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. حال سوال اینجاست که بهترین برگر تهران در کدام منطقه قرار دارد. امروزه به قدری تعداد برگرفروشی‌های این شهر بزرگ، افزایش پیدا کرده است که نمی‌توان به خوبی تصمیم گرفت که کدام برگر، طعم لذت بخش و خاصی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا 15 تا بهترین برگرهای تهران با آدرس و جزییات برای شما شرح دهیم. 

لطفا در نظر داشته باشید که این لیست ترتیب خاصی ندارد و رستوران‌ها به ترتیب نیستند ولی سعی شده رستوران‌های برتر برای خوردن برگر در تهران در ابتدای لیست معرفی گردند. لطفا توجه کنید رستوران‌های معرفی شده در این مطلب بر اساس جامعه آماری و تست‌های مرسوم نیست و صرفا بر اساس تجربه شخصی تیم محتوای کایت است و نمی‌تواند مرجع دقیقی باشد.

هیزمیکس؛ اولین برگر بار هیزمی ایران

قطعا یکی از لذت‌های زندگی، خوردن غذاهایی هست که بر روی آتش، پخته می‌شود. بوی دود و طعمی که غذاهای آتیشی، برای ما دارد، آشتهای هر کسی رو چند برابر می‌کند. در هیزمیکس برگرها را بر روی آتش برای مشتریان، درست می‌کنند که این مهم‌ترین تفاوت این برگر با دیگر بهترین برگرهای تهران است. بوی دود لذت بخش و طعم فوق العاده این برگرها، به شما حس غذا خوردن در دل جنگل را می‌دهد. گوشت تازه ای که برای برگرها، در هیزمیکس استفاده می‌کنند، زبان زد خاص و عام است و شما هنگام خوردن، تازگی گوشت، ادویه جات و سبزیجات را به خوبی حس می‌کنید. شما می‌توانید هم در داخل رستوران و هم در فضای بیرون آن، بنشینید.

هیزمیکس

آدرس: کریمخان زند – خردمند جنوبی – پلاک 24

گریل فکتوری؛ کارخانه برگرهای کبابی

یکی دیگر از بهترین برگرهای تهران گریل فکتوری است. نام این رستوران برگرفته از یک برگر معروف در آمریکا است که بدلیل داشتن بهترین گوشت‌های سرخ شده یا کباب شده، به کارخانه گوشت سرخ شده شهرت دارد. این رستوران هم به همین دلیل این نام برتر را انتخاب کرده تا در کنار کیفیت بالایی که در غذاهی منو خود به مشتری، عرضه می‌دارد، بتواند در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد.

چند نکته خاص درباره کارخانه برگر

  • برگرهای گریل فکتوری با نان‌های تولیدی خود رستوران سرو می‌شود که شکل و شمایل و طعم خاصی دارد
  • حتما نوشیدنی خاص ویکتوریا سکرت را برای همسر خود سفارش دهید، خانم‌ها از زیبایی و طعم خاص این نوشیدنی، قطعا لذت می‌برند.
  • قیمت‌های این برگر به نسبت بهترین برگرهای تهران، مناسب تر است که این یک مزیت ویژه برای آن ها، محسوب می‌شود.

گریل-فکتوری

آدرس: فرمانیه – روبروی بیمارستان فرمانیه – برند سنتر – طبقه اول

د گریل؛ ذوب آتش و طعم

د گریل با تمامی رستوران‌های دیگر تفاوت دارد. این تفاوت را حتی از شعار این رستوران "ذوب آتش و طعم" می‌توان حس کرد. دگریل تمرکز زیادی روی پخت گوشت روی هیزم دارد و برگرهای این رستوران گریل می‌شوند. The Grill به تازگی از از محل قبلی خود در اندرزگو جا به جا شده و این بار با یک فضای بزرگ‌تر با معماری مدرن به افراد علاقمند گوشت در یوسف آباد خدمت رسانی می‌کند. نکته جذاب دگریل در این است که گوشت‌های این رستوران حداقل از 1 ماه قبل برای پخت آماده می‌شود و از گوشت نسبتا بیات برای استیک و برگر استفاده می‌شود. اگر علاقمند به استیک هستید دگریل را از دست ندهید، دگریل مطمئنا در لیست بهترین استیک فروشی‌های تهران قرار می‌گیرد و رتبه خوبی را نیز خواهد داشت. 

چند نکته خاص در مورد دگریل The Grill:

  • دگریل گوشت‌ها را روی هیزم و چوب طبخ می‌کند و طعم گوشت‌ها در این رستوران بسیار متفاوت و جذاب‌تر از رستوران‌های دیگر می‌باشد.
  • دگریل اصلا ارزان و اقتصادی نیست و حدود قیمت‌ها در این رستوران نسبتا بالاست.
  • از نظر شخصی سردبیر مجله گردشگری کایت، این رستوران یکی از سه رستوران برتر برای تجربه برگر است.


برگر-دان-تان

آدرس: یوسف آباد، میدان فرهنگ، پلاک 2


دبرگر؛ یک برگر نقلی در تهران

شاید اولین موضوعی که در مواجه با این رستوران، نظر شما را جلب می‌کند، فضای اندک این رستوران است. شاید با خود بگویید این فضای کم چگونه می‌تواند بهترین برگر تهران را سرو کند. اما در همین فضای اندکی، دستگاه برای پخت برگر وجود دارد که در کل ایران، نمونه آن وجود نداشته و فقط در برخی از برترین برگرهای دنیا، از این دستگاه استفاده می‌شود. اگر قصد دارید در خانه بنشینید و یک برگر ناب برای خود سفارش دهید، این رستوران می‌تواند یک انتخاب ناب برای شما باشد.

چند نکته خاص در مورد دبرگر:

  • دبرگر یکی از بهترین رستوران‌های دلیوری یا همان بیرون بر است.
  • تخفیف‌های دوشنبه‌های برگری این رستوران می‌تواند قیمت مناسبی را به شما ارائه دهد.
  • برگر ترافل یکی از بهترین غذاهایی است که در این رستوران سرو می‌شود.

د-برگر

آدرس: نبش اندرزگو – نبش بلوار کاوه - پلاک 164

آربی برگر؛ یک هلسی فست فود خاص در تهران

یکی دیگر از برگرهای متفاوت و خاص در تهران، آربی برگر است. این فست فود همیشه سعی کرده است از هر جهت مراقب سلامتی مشتریان خود باشد و به همین دلیل از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی برای غذاهای خود استفاده می‌کند. مکانی دنج و صمیمی که می‌توانید لحظات نابی را در کنار خانواده در این مکان، بگذرانید. برگرهای این رستوران از تازه‌ترین گوشت ها، تشکیل شده است که بیشترین رضایت را از مشتریان، کسب کرده است.

آربی-برگر

آدرس: خیابان بهشتی – سهروردی – پلاک 205

همبرگر بابی ساندز؛ خاصترین‌ها در بابی ساندرز

یکی از محبوب‌ترین، خاص‌ترین و بهترین برگر در تهران برگر بابی ساندرز است. این برگر در منو خود برگرها با طعم‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که هر کدام طعم تازگی فوق‌العاده‌ای را به شما انتقال خواهند داد. یکی از برگرهای عجیبی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، برگر گردویی است که به دلیل خاص بودن آن، روزانه سفارشات زیادی از این نوع برگر در لیست فروش این رستوران وجود دارد. از دیگر غذاهایی که در لیست منو این رستوران وجود دارد، بیروتی برگر، فول برگر و مرغ و گوشت برگر است. اگر می‌خواهید خاطره خوشی از رستوران را برای خود رقم بزنید بهتر است، آش رشته آن را به عنوان پیش غذا سفارش دهید تا متوجه شوید که بهترین آش تهران چه طعمی برای شما خواهد داشت. سپس در کنار انتخاب یک برگر بسته به سلیقه خود، سیب زمینی‌های آتشین آن را سفارش دهید. با این سفارش، دیگر هیچ وقت، این رستوران را از یاد نمی‌برید.

همبرگر-بابی-ساندز

برای رسیدن به این رستوران آدرس زیر را برای شما فراهم کرده ایم:

میدان تجریش- خیابان دربند- سه‌راه جعفرآباد- خیابان غلام‌جعفری- پلاک ۹۱

برگر فکتوری؛ طعم لذت بخش برگر در پالادیوم

طعم خوش یکی از لذیذترین برگرهای تهران را می‌توانید در فودکورت پالادیوم امتحان کنید. قطعا اگر علاقه زیادی به غذاهای فست فودی داشته باشد، برای یک بار هم که شده، به فودکوردت مجتمع پالادیوم، رفته‌اید. برگر فکتوری یکی از بهترین بخش‌های این فودکورت است که شما با مشاهده میزهای مشتریان، برگرهایی را می‌بینید که با سیب زمینی‌های جادویی این رستوران و سس‌های فوق‌العاده آن، برای این افراد سرو شده است. آنجاست که متوجه می‌شوید که باید برای یک بار هم که شده، برگرهای برگر فکتوری را امتحان کنید. برگر فکتوری که به معنی کارخانه برگر است، لیست متنوعی از انواع برگر را به شما پیشنهاد می‌دهد که هر کدام، ویژگی‌های خاص خود را دارند.

برگر-فکتوری

برای رسیدن به این برگر فکتوری کافیست مجتمع خرید پالادیوم را در GPS خود جستجو کنید.

برگر ذغالی ظفر؛ طعم لذیذ برگرهای دهه شستی

یکی از کهنه کار‌ترین و بهترین برگر تهران، برگر ذغالی شعبه ظفر است. این رستوران حدود 42 سال سابقه پخت برگر و ارائه آن به مشتریان را دارد. کافیست با پدران و پدربزرگان خود درباره این رستوران سوال کنید و متوجه پیشینه قدیمی آن خواهید شد. در منو این رستوران شما با برگرهای قدیمی روبرو می‌شوید که برخی از افرادی که در همان ابتدا کار این رستوران، برگرهای آن را امتحان کرده اند، با خوردن آن‌ها در این روزها، باز هم مزه و طعم همان برگر، به زیر زبان آن ها، خواهد آمد.

بهترین پیشنهاد ما به شما امتحان کردن برگر زغالی‌های این رستوران هست که هنوز هم طعم لذیذ گوشت تازه روزهای اول تاسیس خود را می‌دهد. جالب است بدانید که اگر از پدران خود بپرسید بهترین برگر تهران کجاست، بدون معطلی، برگر ذغالی ظفر را به شما پیشنهاد می‌دهند.

برگر-ذغالی-ظفر

آدرس این رستوران: خیابان شریعتی- خیابان ظفر- پلاک 90

اسلاید برگر؛ برگرهای کوچک اما دلنشین

یک تازه کار و پرجنب و جوش که اکنون توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به برگر را به خود جلب کند، اسلاید برگر است. این برگر در تهران کار خود را با نوع کوچکی از برگر که با نام اسلایدر شهرت دارد، شروع کرده است. این نوع برگر به دلیل کوچک بودن آن و قیمت مناسبش، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید هم زمان چند مدل برگر اسلایدی را سفارش دهید، چون تجربه ثابت کرده است که بعد از خوردن بیش از 3 عدد، به طور معمول، سیر می‌شوید.

از این جهت برای بسیاری جالب است که در یک وعده غذایی، می‌توانند چند نوع برگر با طعم‌های مختلف را تجربه کنند. یکی از خاص‌ترین برگرهایی که در تهران فقط توسط اسلاید برگر، سرو می‌شود، برگر تریبل یا همان سه تایی است که تجربه لذت بخشی برای شما، خواهد بود.

اسلاید-برگر

آدرس اسلاید برگر: سعادت آباد- میدان شهرداری- بسمت چهارراه سرو- خیابان صدف- مجتمع تجاری هرمزان

برگر هاکوپیان؛ با کیفیت، همچون کت و شلوارهای هاکوپیان

یکی دیگر از کهنه کارترین برگرهایی که جز لیست بهترین برگر تهران قرار می‌گیرد، برگر هاکوپیان است که با 42 سال سابقه کار، کیفیت مطلوب و شناخته شده ای را برای مردم تهران، ارائه می‌دهد. شاید با شنیدن اسم این برند به یاد کت و شلوارهای هاکوپیان بیوفتید. اما باید بگوییم که برگرهای این رستوران، همانند پوشاک این برند، کیفیت خاص و مناسبی دارد. ژرژیک هاکوپیان یک سرمایه دار بزرگ تهران و ایران که مالک برند هاکوپیان است، با داشتن دامداری‌های معتبر، گوشت هایی را برای این رستوران تهیه می‌کند که کیفیت بسیار مطلوبی دارد. برخی از متداول‌ترین سفارشات مشتریان این رستوران عبارت اند از:

  • هات داگ آندره
  • انواع برگر
  • چیز برگر و میز گریل

برگر-هاکوپیان

آدرس رستوران: خیابان شریعتی- بالاتر از سید خندان- خیابان خواجه عبدالله انصاری- خیابان ابوذر غفاری- پلاک ۴۹

برگر لند؛ برگرهایی با طعم موسیقی‌های زیرزمینی

یکی از تازه کارهای لیست بهترین برگر در تهران، برگر لند است که با ایجاد محیطی صمیمی و مفرح، به پاتوقی برای برگردوستان تهران تبدیل شده است. ساندویچ‌های برگر با کیفیت مطلوب، سیب زمینی‌های خوشمزه و منو متنوعی که دارد، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

جالب است بدانید که به گفته برخی از علاقه مندان به این رستوران، خوانندگان زیرزمینی زیادی، این رستوران را مورد پسند خود قرار داده اند و فقط برگر خود را از این رستوران سفارش می‌دهند. اندازه‌های استاندارد برگرهای برگرلند بر اساس استاندارد مک دونالد و برگرکینگ، مشهورترین برگرهای دنیا است.

برگر-لند

گاراژ برگر؛ مناسب برای برگرگردهای ماشین باز

یکی از رستوران هایی که با خلاقیت بالای خود به انگار که یک گاراژ ماشین را به یک برگرخونه بزرگ، تبدیل کرده است. خلاقیت به کار رفته در این رستوران به گونه ای است که هر کس از خیابان نیاوران می‌گذرد، نظرش به این رستوران جلب می‌شود. مالک رستوران فضایی را برای شما ایجاد کرده است که با انواع خودروهای قدیمی و جدید آشنا شوید. اجاق سرآشپز یک مینی ماینر است که به صورت خیلی خلاقانه طراحی شده است و مشتریان این برگر، مشتاقانه برای دیدن این خلاقیت‌ها نیز به آنجا می‌روند. گاراژ برگر انتخابی فوق‌العاده برای ماشین بازها در شمال تهران است.

گاراژ-برگر

آدرس رستوران: نیاوران- بعد از سه راه یاسر- نرسیده به پمپ بنزین- شماره ۲۱۳

منهتن برگر؛ برگرهایی با طعم‌های آمریکایی

برگرهای قارچ و پنیر محبوب تری غذای این رستوران که با استقبال ویژه ای روبرو شده است یکی از پیشنهاد ویژه برگردوستان در رفتن به منهتن برگر است. منهتن برگر به سرو برگرهای آمریکایی، شهرت بسیاری دارد و به گفته برخی از افرادی که به این رستوران رفته اند. طعم برگرهای این رستوران، با برگرهای شهرهایی مانند منهتن، کالیفرنیا و ... در آمریکا، تفاوت خاصی ندارد.

قطعا زمانی که به دربند تهران بروید، این رستوران نظر شما را جلب می‌کند. از این جهت اگر می‌خواهید تجربه جدیدی از بهترین برگر در تهران را داشته باشید، یک بار خوردن برگرهای منهتن برگر، قطعا شما شیفته برگرهای آن، می‌شوید.

منهتن-برگر

آدرس : دربند- سه راه جعفر آباد- ابتدای خیابان جعفری- شماره ۸۵

شیک شک برگر؛ برگرهای خیابان‌های نیویورک

یکی از برگرهایی که معمولا صف‌های طولانی برای سفارش آن وجود دارد شیک شک برگر است. این صف طویلی که برای برگرهای این رستوران وجود دارد، نشان دهنده کیفیت مطلوب و طعم لذت بخش برگرهای شیک شک است. شیک شک اسم یک رستوران در خیابان‌های نیویورک است که حالا به طور غیر مستقیم در تهران شعبه ای را برای خود تاسیس کرده است.

شاید برگرهای شیک شک همانند نیویورک خیلی عالی و لذت بخش نباشد، اما همیشه کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد که نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

شیک-شک-برگر

آدرس رستوران: بزرگراه مدرس- ورودی میرداماد- شماره 366

برگر دان تان؛ سیاره برگرها

برگرهایی با پسوند "تان" که طعم لذتبخشی را برای شما خواهد داشت، برگرهای فست فود دان تان هست. این یکی از بهترین برگرهای تهران است که متفاوت از برگرهای دیگر، حس دلنشینی را به شما القا می‌کند. این برگر، در تلاش از شعبه‌های مختلفی را در تهران و حتی دیگر شهرهای ایران، تاسیس کند. تا کنون 2 شعبه در دو بخش مختلف تهران تاسیس کرده و اکنون در پی تاسیس شعبه سوم هست که هنوز خبری از آدرس و موقعیت مکانی، آن بدست نرسیده است. این رستوران به صورت کاملا تخصصی رو پخت برگر در حال فعالیت هست و گفته خودشان، سعی بر این دارد که به عنوان بهترین برگر تهران، انتخاب شود.

برگر-دان-تان

شعبه مرکزی: جردن – نبش ایرج

شعبه دوم: نیاوران – اطلس مال

سخن آخر

این 15 برگر برتری که به شما معرفی کردیم به انتخاب مشتریان و کاربران اینستاگرامی است که با تست و تجربه غذاهای مختلف این رستوران ها، سعی بر این داشتند که بهترین‌ها را به کاربران نشان دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید