بهترین هاستل‌های باکو | 10 هاستل برتر باکو آذربایجان
زهرا نیرومند 1399/07/25 2169 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آذربایجان، یکی از همسایگان شمالی ایران است که مورد توجه گردشگران سراسر دنیا، خصوصا ایرانیان عزیز قرار دارد. این کشور در سواحل دریای خزر واقع شده و جاذبه‌های گردشگری متنوعی چون طبیعت‌ زیبا و سرسبز، بناهای تاریخی و باستانی، مراکز خرید مدرن و بازاهای سنتی متعددی را در خود جای داده است. این جاذبه‌ها در کنار فرهنگ و آداب‌ورسوم خاص مردمان منطقه، غذاهای خوشمزه آذری و جشنواره‌های جالب و دیدنی آن، آذربایجان را به یک مقصد جذاب و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. آذربایجان به دلیل نزدیکی به ایران، ارزان‌تر از دیگر مقاصد خارجی بوده و موردتوجه بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. اگر قصد دارید سفر کم‎هزینه‌ای را به این کشور داشته باشید، می‌توانید به صورت زمینی، با اتوبوس یا ماشین شخصی سفر کنید و هاستل‌های باکو را به عنوان اقامت‌گاه انتخاب نمایید. هاستل‌‌های باکو امکان اقامت ارزان را برای گردشگران فراهم کرده و امکانات خوبی را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهند. برای این‌که بتوانید هاستل موردنظر خود را انتخاب کنید­، باید ابتدا آن‌ها را بشناسید و اطلاعاتی در مورد هریک به دست آورید. ما این‌جاییم تا بهترین هاستل‌های باکو  را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای باکو وارد صفحه "تور باکو" شوید.

هاستل سلام (Salam Hostel)

سلام، یکی از بهترین هاستل‌های باکو است که در منطقه ساباییل (Sabayil) این شهر قرار دارد. هاستل سلام دارای اتاق‌های 8 تخته مختلط، 6 تخته مخصوص بانوان و اتاق‌های خانوادگی می‌باشد که بسته به شرایط و موقعیت خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه مشترک، حمام مشترک­ با سشوار، فضای نشیمن، اتاق ناهارخوری، تلویزیون صفحه تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها، پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، نظافت روزانه، خشک‌شویی، وای‌فای رایگان، سرگرمی‌های خانوادگی، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و سوغاتی‌فروشی، از جمله امکانات هاستل سلام برای مهمانانش می‌باشد. کارکنان هاستل نیز با 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنایی دارند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل سلام از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر باکو نیز نزدیک است. از جمله مکان‌های نزدیک به این هاستل می‌توان به  مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، پارک فیلارمونیک، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، کاخ اسماعیلیه، پارک آپلند، برج‎‌های شعله، موزه هنر، موزه فرش، موزه ادبیات نظامی و مرکز خرید گنجلیک اشاره کرد. هاستل سلام حدود 21 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف فاصله دارد.

هاستل سلام

هاستل هوم بوتیک (Home Boutique Hostel)

هوم بوتیک، یکی از بهترین هاستل‌های باکو است که در منطقه یاماسال (Yasamal) این شهر قرار دارد. این هاستل دارای اتاق‌های 10 تخته مختلط، 6 تخته مخصوص بانوان و اتاق‌های دونفره با حمام اختصاصی بوده و امکانات خوبی را برای مهمانان و مسافران خود فراهم کرده است.

از جمله امکانات هاستل هوم بوتیک می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه مشترک، حمام مشترک­، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز با 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنایی دارند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل هوم بوتیک در یکی از بهترین مناطق باکو با نام یاماسال قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک است. پارک افسران، پارک آپلند، مسجد تازه‌پیر، کاخ اسماعیلیه، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، برج‎‌های شعله، تئاتر اپرا و باله، موزه ادبیات نظامی، موزه ملی تاریخ، موزه فرش و مرکز خرید گنجلیک  از جمله نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به این هاستل می‌باشند. هاستل هوم بوتیک در 21 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل هوم بوتیک

هاستل الیوا این (Oliva Inn & Hostel)

 از دیگر هاستل‌های باکو می‌توان به هاستل الیوا این اشاره کرد که در نزدیکی میدان فواره این شهر واقع شده و تنها 12 دقیقه با آن فاصله دارد. این هاستل دارای اتاق‌های 6 تخته مخصوص بانوان  و آقایان بوده و علاوه بر این، دارای اتاق‌های 2 تخته اقتصادی نیز می‌باشد. اگر برای سفر ماه‌ عسل یا یک سفر رمانتیک دو نفره به آذربایجان می‌روید، می‌توانید اتاق‌های دونفره لوکس این هاستل را برای اقامت انتخاب کنید.

هاستل الیوا امکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به باغ، مبلمان در فضای باز، فضای نشیمن با تلویزیون، آشپزخانه مشترک، اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، پارکینگ، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، آرایشگاه، فروشگاه، کتابخانه، اتاق بازی و سرگرمی‌های خانوادگی، اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز با 4 زبان آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنا بوده و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل الیوا این از لحاظ موقعیت مکانی نیز جایگاه خوبی دارد و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر باکو مانند پارک آپلند، مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، مسجد تازه‌پیر، کاخ اسماعیلیه، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، برج‎‌های شعله، موزه ادبیات نظامی، موزه ملی تاریخ، موزه فرش و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد. هاستل الیوا این در 21 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل الیوا این

هاستل یورو (Euro Hostel)

یورو، یکی از بهترین هاستل‌های باکو است که در نزدیکی میدان فواره این شهر قرار دارد. این هاستل انواع اتاق‌های دونفره و چهارنفره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. مسافران این هاستل می‌توانند یکی از اتاق‌های چهارنفره با دو تخت دو نفره یا دو تخت دو طبقه را برای اقامت انتخاب نمایند.

از جمله امکانات این هاستل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه مشترک، اتاق بازی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، نظافت روزانه اتاق و فروشگاه اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز به 2 زبان انگلیسی و روسی مسلط هستند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

از دیگر ویژگی‌های هاستل یورو می‌توان به موقعیت مکانی خوب آن اشاره کرد. این هاستل در نزدیکی میدان آزادی شهر باکو قرار داشته و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر از جمله پارک آپلند، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، برج‎‌های شعله، تئاتر اپرا و باله، موزه هنزهای مدرن، موزه فرش آذربایجان و مرکز خرید گنجلیک نزدیک است. هاستل یورو در 17 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل یورو

هاستل تراول این (Travel Inn Hostel)

در 500 متری میدان فواره باکو هاستلی با نام تراول این قرار دارد که در لیست بهترین هاستل‌های باکو جای می‎گیرد. این هاستل انتخاب‌های متعددی چون اتاق‌های مختلط با تخت‌های دو طبقه، اتاق‌های مختلط با تخت‌های یک‌نفره، اتاق‌های مختلط 6 تخته و 4 تخته، اتاق‌های ویژه بانوان و اتاق‌های خانوادگی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. همه اتاق‌های هاستل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و کمد بوده و از آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مشترک برخوردار می‌باشند.

علاوه بر موارد عنوان شده، هاستل تراول این امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود فراهم کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به مبلمان در فضای باز، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، کافی‌شاپ،  پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، فضای بازی، سرگرمی‌های خانوادگی، کتاب و برنامه‌های سرگرم‌کننده ویژه کودکان، کتابخانه، وای‌فای رایگان، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، اجاره اتومبیل و سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز با 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنایی دارند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل تراول این از موقعیت مکانی خوبی برخودار بوده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر باکو نزدیک می‌باشد. از جمله مکان‌های نزدیک به این هاستل می‌توان به پارک آپلند، برج‎‌های شعله، مسجد بی‌بی هیبت، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، کاخ اسماعیلیه، موزه ملی تاریخ، موزه ادبیات نظامی،  موزه فرش آذربایجان، تئاتر اپرا و باله و مرکز خرید گنجلیک اشاره کرد. هاستل تراول در 20 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل تراول این

هاستل تالها (Talha Hostel)

هاستل تالها در نزدیکی قلعه دختر واقع شده و حدود یک کیلومتر با آن فاصله دارد. این هاستل دارای اتاق‌های مختلط با تخت‌های دو طبقه، اتاق‌های ویژه بانوان، اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های دو نفره استاندارد می‌باشد. تمامی اتاق‌های هاستل  به تراس، سیستم تهویه مطبوع، کمد و کتری برقی مجهز هستند و از آشپرخانه و حمام مشترک استفاده می‌کنند.

از جمله امکانات این هاستل می‌توان به باغ، فضای نشیمن با تلویزیون، وای‌فای رایگان، محل نگهداری چمدان و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز با 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، عربی و اردو آشنایی دارند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل تالها در نزدیکی میدان فواره آذربایجان واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر باکو مانند مسجد تازه‌پیر، مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، کاخ اسماعیلیه، برج‎‌های شعله، موزه فرش، موزه ملی تاریخ، موزه ادبیات نظامی، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد. هاستل تالها در 21 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل تالها

هاستل باكو سیتی سنتر (Baku Central City)

باكو سیتی سنتر یکی از بهترین هاستل‌های این شهر است که در مرکز شهر و در 3 کیلومتری قلعه دختر باکو قرار دارد. این هاستل دارای اتاق‌های 10 تخته مختلط، اتاق‌های 4 تخته ویژه بانوان، اتاق‌های خانوادگی  و اتاق‌های دو نفره استاندارد می‌باشد. تمامی اتاق‌های هاستل دارای حمام اختصاصی بوده و برخی از آن‌ها نیز آشپزخانه مجزا دارند. سیستم تهویه مطبوع، کمد و دستگاه قهوه‌ساز، از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هاستل می‌باشد.

از جمله امکانات این هاستل می‌توان به فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، صرافی، محل نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودک، بازی‌ها و سرگرمی‌های مخصوص کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، وای‌فای رایگان، فروشگاه، آرایشگاه، اجاره اتومبیل، نمازخانه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز با زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، عربی، بلاروسی، ترکی، فارسی، روسی و اوکراینی آشنایی دارند و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل باكو سیتی سنتر  از موقعیت مکانی خوبی در شهر برخودار بوده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مانند پارک افسران، پارک آپلند، مسجد تازه‌پیر، کاخ شروان‌شاهان، قلعه دختر، کاخ اسماعیلیه،  برج‎‌های شعله، موزه فرش، موزه ادبیات نظامی، تئاتر اپرا و باله و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد. این هاستل در 20 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف واقع شده است.

هاستل باكو سیتی سنتر

هاستل باکو هوم (Baku Home Hostel)

باکو هوم، یکی از بهترین هاستل‌های باکو است  که در 400 متری پارک فیلارمونیک این شهر قرار دارد. این هاستل دارای انواع اتاق‌های 8 تخته مختلط، اتاق‌های 4 تخته، اتاق‌های 2 تخته و اتاق‌های خانوادگی می‌باشد. همه اتاق‌ها از یک آشپزخانه مشترک و حمام مشترک مجهز به سشوار استفاده می‌کنند.

از جمله امکانات هاستل باکو هوم می‌توان به اتاق نشیمن، فضای تلویزیون، پذیرش 24 ساعته، دستگاه خودپرداز، وای‌فای رایگان، محل نگهداری چمدان، فروشگاه، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز به 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، ترکی و روسی مسلط بوده و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل باکو هوم در 14 کیلومتری فرودگاه حیدرعلی‌اف واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری باکو مانند پارک فیلارمونیک، پارک آپلند، کاخ شروان‌شاهان، کاخ اسماعیلیه، قلعه دختر، مسجد تازه‌پیر، مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، برج‎‌های شعله، موزه هنر، موزه فرش  و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد.

هاستل باکو هوم

هاستل نظامی استریت (Nizami Street Hostel)

نظامی استریت، از جمله بهترین هاستل‌های باکو است که در نزدیکی میدان آزادی  و در فاصله 2 کیلومتری میدان فواره این شهر قرار دارد. این هاستل انواع اتاق‌های مختلط مخصوص بانوان، مختلط مخصوص آقایان، اتاق‌های دو نفره بزرگ و اتاق‌های دو نفره لوکس را در اختیار مهمانان خود قرار داده و امکان یک اقامت‌ رمانتیک را نیز برای  آنان فراهم می‌آورد. هر اتاق دارای یک حمام می‌باشد که مسافران می‌توانند به صورت اشتراکی از آن استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به آشپزخانه مشترک، اتاق نشیمن، فضای تلویزیون، دستگاه خودپرداز، محل نگهداری چمدان، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، وای‌فای رایگان، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، فروشگاه، صرافی، اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هاستل نیز به 4 زبان آذربایجانی، انگلیسی، ترکی و روسی مسلط بوده و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل نظامی استریت در 21 کیلومتری فرودگاه حیدرعلی‌اف واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری باکو مانند پارک فیلارمونیک، مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، مسجد تازه‌پیر، کاخ شروان‌شاهان، کاخ اسماعیلیه، قلعه دختر، موزه ملی آذربایجان، موزه ادبیات نظامی، موزه فرش و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد.

هاستل نظامی استریت

هاستل اسکار (Oscar Hostel)

هاستل اسکار در نزدیکی قلعه دختر واقع شده و حدود 10 دقیقه پیاده با آن فاصله دارد. این هاستل دارای اتاق‌های مختلط 8 تخته، اتاق‌های اقتصادی دو تخته و اتاق‌های خانوادگی می‌باشد. تمامی اتاق‌های هاستل به سیستم تهویه مطبوع و کمد مجهز بوده و دارای آشپزخانه و حمام مشترک هستند.

از دیگر امکانات هاستل اسکار می‌توان به باغ، اتاق نشیمن، فضای تلویزیون، صبحانه در اتاق، ­ پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، وای‌فای رایگان، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، سرگرمی‌های خانوادگی، محل نگهداری چمدان،  صرافی، پارکینگ و خشک‌شویی اشاره کرد.  کارکنان هاستل نیز به 3 زبان انگلیسی، ترکی و روسی مسلط بوده و می‌توانند با مسافران به راحتی ارتباط برقرار نمایند.

هاستل اسکار در 21 کیلومتری فرودگاه حیدرعلی‌اف واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری باکو مانند پارک فیلارمونیک، پارک آپلند، مسجد محمد، مسجد بی‌بی هیبت، کاخ اسماعیلیه، قلعه دختر، موزه ملی آذربایجان، موزه ادبیات نظامی، موزه فرش و مرکز خرید گنجلیک نزدیک می‌باشد.

هاستل اسکار

در این مقاله بهترین هاستل‌های باکو را معرفی کردیم و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هاستل‌ها امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هاستل‌‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021   آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید