بهترین هتل‌های ارمنستان  | 10  هتل برتر ارمنستان در سال 2020
زهرا نیرومند 1399/06/20 5022 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ارمنستان، یکی از زیباترین کشورهای همسایه ایران است که به دلیل هم‌مرز بودن و هزینه پایین سفر، مورد استقبال بسیاری از ایرانیان عزیز قرار دارد. ارمنستان، یک کشور تاریخی با یک پیشینه غنی و جذاب است  و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متنوعی را نیز در خود جای داده است. اگر قصد دارید از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن کنید و روزهای خوب و خاطره‌انگیزی را بسازید، ابتدا باید به فکر اجاره اقامت‌گاه و هتل باشید. انتخاب یک اقامت‌گاه خوب تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت سفر شما دارد و می‌تواند لحظات به یادماندنی را برایتان همراه داشته باشد. برای انتخاب مناسب، ابتدا باید بهترین هتل‌های ارمنستان  را بشناسید و با ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنایی داشته باشید. ما در این‌جا قصد داریم 10  هتل برتر ارمنستان در سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم. هتل‌های معرفی‌شده، گزینه‌های منتخب گردشگران این کشور هستند که در سایت معتبر تریپ‌ادوایزر به اشتراک گذاشته شده‌اند. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های ارمنستان  آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای ارمنستان وارد صفحه "تور ایروان" شوید.

گرند هتل (Grand Hotel)

گرند هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره ایروان است که در لیست بهترین هتل‌های ارمنستان از نگاه گردشگران، جای دارد. گرند هتل در نزدیکی میدان چارلز آزناوور واقع شده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از این خیابان را از پشت‌بام هتل به نمایش گذاشته است. وان آب‌گرم، استخر روباز در پشت بام، استخر گرم، سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی، انواع ماساژها، خدمات آرایشی بهداشتی، وای‌فای رایگان و ... از جمله ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این هتل هستند که در اختیار مهمانان قرار دارند.

اتاق‌های گرند هتل، به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و به امکاناتی چون تلویزیون هوشمند، میز و صندلی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی بهداشتی مجهز می‌باشند. رستوران هتل نیز انواع غذاهای سنتی ارمنستان را برای مهمانان آماده می‌کند. علاوه بر این، مسافران می‌توان از کافه هتل به صورت 24 ساعته  نوشیدنی سفارش داده و به همراه شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه نوش‌جان کنند. 

 گرند هتل حدود 10 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس ایروان فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه هوهانس تومانیان، قلعه اربونی، مسجد آبی، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر و بازار ورنیساژ نزدیک می‌باشد.

گرند هتل

هتل تی‌ساقکادزور ماریوت (Tsaghkadzor Marriott Hotel)

ماریوت  تی‌ساقکادزور از جمله هتل‌های 5 ستاره ایروان  است که نام آن در لیست بهترین هتل‌های ارمنستان  دیده می‌شود. هتل ماریوت دارای اتاق‌هایی مدرن می‌باشد که هریک از آن‌ها امکانات رفاهی کاملی چون تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، مبلمان، میز و صندلی، حمام‌ اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل ماریوت در  پیست اسکی تی‌ساقکادزور واقع شده و  به افرادی که علاقه‌مند به ورزش اسکی می‌باشند، پیشنهاد می‌گردد.  مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، وان آب‌گرم، استخر گرم، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، اسپا، خدمات آرایشی بهداشتی، زمین تنیس، تنیس روی میز و اسکواش  نیز از دیگر امکانات و تفریحات این هتل برای مهمانانش می‌‌باشد.

هتل ماریوت تی‌ساقکادزور حدود 50 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد. 

هتل تی‌ساقکادزور ماریوت

مای هتل (My Hotel)

مای هتل، یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان است که در مرکز شهر ایروان قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌هایی بزرگ با طراحی مدرن می‌باشد که هریک از آن‌ها امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، کتری برقی­، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به مبلمان در فضای باز، تراس، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، باغ، صبحانه در اتاق و ... اشاره کرد.

مای هتل حدود 11 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله داشته و با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر، به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ایروان نزدیک می‌باشد. از جمله مکان‌های دیدنی اطراف این هتل می‌توان به تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه هوهانس تومانیان، موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها، موزه سرگئی پاراجانف، موزه ماتناداران، مسجد آبی، قلعه اربونی، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر و بازار ورنیساژ اشاره کرد.  

مای هتل

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان (Best Western Plus Paradise Hotel Dilijan)

هتل بست وسترن از دیگر هتل‌های منتخب گردشگران است که در لیست بهترین هتل‌های ارمنستان از نگاه سایت تریپ‌ادوایزر دیده می‌شود. این هتل در یک منطقه بسیار زیبا واقع شده و چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان به نمایش گذاشته است.

هتل بست وسترن دارای اتاق‌هایی بزرگ می‌باشد که هریک از آن‌ها مجهز به مبلمان راحت و شیک، بالکن، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. از جمله امکانات هتل نیز می‌توان به باغ، مبلمان در فضای باز،  استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سونا، سالن بدن‌سازی، کتابخانه، تجهیزات تنیس، اتاق بازی، مرکز تناسب اندام، آب‌گرم،  سونا، وای‌فای رایگان و ... اشاره کرد. مهمانان هتل می‌توانند انواع غذاهای ارمنی و اروپایی را در رستوران هتل نوش‌جان کرده و انواع نوشیدنی، کیک، شیرینی، میوه و ... را نیز به عنوان میان‌وعده سفارش دهند.

هتل بست وسترن پارادایس در 7 کیلومتری شهر دلیجان واقع شده و حدود 71 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل نیز می‌توان به دریاچه پارز  در 13 کیلومتری و دریاچه سوان در 30 کیومتری آن اشاره کرد. علاوه بر این، پیست اسکی تی‌ساقکادزور نیز تنها 45 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان

 گرند جرموک ریزورت (Grand Resort Jermuk)

جرموک، یک شهر کوهستانی در بخش جنوبی کشور ارمنستان است که به دلیل داشتن چشمه‌ آب‌گرم طبیعی معروف بوده و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. گرند ریزورت یکی  از بهترین هتل‌های ارمنستان است که در شهر توریستی جرموک قرار دارد.

این هتل امکاناتی چون سونا، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، وان آب‌گرم، خدمات ماساژ، وای‌فای رایگان و پارکینگ را در اختیار مسافران قرار داده و دارای سرگرمی‌هایی مانند تنیس روی میز، بیلیارد و اتاق بازی نیز می‌باشد. تمامی اتاق‌های هتل دارای مبلمان راحت و طراحی شیک و گرم هستند و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، کتری برقی، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار  و لوازم آرایشی بهداشتی مجهز می‌باشند.

گرند جرموک ریزورت حدود 180 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد. 

گرند جرموک ریزورت

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)

دابل تری بای هیلتون از جمله بهترین هتل‌های ارمنستان است که در مرکز شهر ایروان قرار دارد. از این رو، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر داشته و مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده است. تمامی اتاق‌های هتل هیلتون چشم‌انداز بسیار زیبایی به رشته‌کوه‌های آرارات دارند و به امکاناتی چون  سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،  حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار مجهز هستند. علاوه بر این، هتل هیلتون امکانات دیگری چون مرکز اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، انواع ماساژ، سالن آب‌گرم، مبلمان در فضای باز، وای‌فای رایگان، پارکینگ و ... را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل دابل تری بای هیلتون حدود 9 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون آبشار ایروان، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه سرگئی پاراجانف، موزه ماتناداران، موزه هوهانس تومانیان، موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها، قلعه اربونی، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، مسجد آبی و بازار ورنیساژ نزدیک است.

هتل دابل تری بای هیلتون

هتل ایبیس ایروان سنتر  (Hotel ibis Yerevan Center)

هتل ایبیس از جمله بهترین‌ هتل‌های ارمنستان است که در مرکز شهر ایروان قرار دارد. اتاق‌های هتل ایبیس دارای طراحی مدرن بوده و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و سشوار را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.  از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مبلمان در فضای باز، سالن تلویزیون، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، رستوران، کافه،  وای‌فای رایگان، پارکینگ و ... اشاره کرد. برگزاری تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز از جمله سرگرمی‌ها و تفریحات هتل برای مهمانانش می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل ایبیس، قرار گرفتن آن در مرکز شهر و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری ایروان است. این هتل حدود 10  کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله داشته و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ایروان  چون آبشار ایروان، پارک عشاق، موزه سرگئی پاراجانف، موزه ماتناداران، موزه هوهانس تومانیان، موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها، تئاتر اپرا و باله ارمنستان،  قلعه اربونی، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، مسجد آبی و بازار ورنیساژ نزدیک می‌باشد.

هتل ایبیس ایروان سنتر

هتل ایروان دلوکس (Hotel Yerevan Deluxe)

هتل ایروان دلوکس یکی از بهترین‌ هتل‌های ارمنستان است که در ایروان واقع شده و حدود 5 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای اتاق‌هایی بزرگ و لوکس می‌باشد که تمامی آن‌ها به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، حمام اختصاصی و لوازم آرایش و بهداشتی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، وای‌فای رایگان، خشک‌شویی، سرویس اتو، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل ایروان دلوکس حدود 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان، موزه سرگئی پاراجانف، موزه ماتناداران، موزه هوهانس تومانیان، موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها، قلعه اربونی، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، پارک عشاق و آبشار ایروان نزدیک است.

هتل ایروان دلوکس

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل رادیسون بلو یک هتل 5 ستاره لوکس است که در نزدیکی پارک پیروزی ایروان قرار دارد. این هتل لوکس، دارای اتاق‌هایی بسیار بزرگ می‌باشد که با رنگ روشن طراحی شده و برای چیدمان آن نیز از مبلمانی راحت و با کیفیت استفاده شده است. مبلمان در فضای باز، باغ، تراس، فضای تلویزیون، مرکز تناسب اندام، آب‌گرم، سونا، جکوزی، انواع ماساژ، استخر روباز، استخر آب‌گرم، خدمات آرایشی بهداشتی، وای‌فای رایگان، پارکینگ و ... از دیگر امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو هستند که در اختیار مهمانان قرار دارند.  رستوران‌های هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی، اروپایی، ارمنی، انواع ساندویچ، فست‌فود، سوشی و غذاهای ژاپنی را با بالاترین کیفیت آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می‌کنند.

هتل رادیسون بلو حدود 11 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد و به جاذبه‌های گردشگری چون پارک عشاق، آبشار ایروان، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان، موزه سرگئی پاراجانف، موزه ماتناداران، موزه هوهانس تومانیان، موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، قلعه اربونی، مسجد آبی و میدان جمهوری نزدیک است.   

هتل رادیسون بلو ایروان

هتل توفنکیان آوان ماراک تی‌ساپاتاق (Tufenkian Avan Marak Tsapatagh)

یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان هتل توفنکیان آوان ماراک است که در ساحل شرقی دریاچه سوان قرار دارد. دیوارهای سنگی و سقف‌های شیروانی سفالی، ظاهری قدیمی و تاریخی به هتل داده و تصویری متفاوت از دیگر هتل‌های این کشور ایجاد کرده است. سقف چوبی،  حمام سنگی و کاشی‌کاری‌های و سنگ‌کاری‌های بکار رفته در دیوارها، از جمله ویژگی‌های اتاق‌های هتل توفنکیان است. اتاق‌های این هتل دوبلکس هستند و چشم‌انداز بسیار زیبایی به دریاچه سوان دارند. از جمله امکانات و سرگرمی‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، تراس، وان آب‌گرم، سونا، استخر، جکوزی، حمام در فضای باز، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی بچه‌ها، اجاره دوچرخه، تورهای پیاده‌روی و قایق‌رانی، اجرای موسیقی زنده و ... اشاره کرد.

هتل توفنکیان آوان ماراک در دهکده کشاورزی و ماهیگیری تی‌ساپاتاق واقع شده و فضایی جذاب  با چشم‌اندازهایی بسیار زیبا را برای گردشگران فراهم کرده است. فاصله هتل توفنکیان تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس حدود 95 کیلومتر می‌باشد. 

هتل توفنکیان آوان ماراک تی‌ساپاتاق

در این مقاله بهترین هتل‌های ارمنستان در سال 2020  را نام برده و امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کردیم. هتل‌های معرفی‌شده، بهترین هتل‌های ارمنستان از نگاه گردشگران این کشور هستند که در سایت معتبر تریپ‌ادوایزر به اشتراک گذاشته شده‌اند. در صورتی که قصد سفر به ارمنستان را دارید، این لیست را به طور دقیق مورد مطالعه قرار داده و بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشد. اگر می‌خواهید قبل از سفر اتاقتان را رزرو نمایید، می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید