‫5 تا از بهترین سواحل باکو که در بین گردشگرا معروفه
8297 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از بهترین سواحل باکو کجاست 


باکو در نزدیکی ایران قرار داره که یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگران ایرانی به حساب میاد. اگه با تور باکو کایت همراه باشی، می‌تونی به صورت اقساط تور باکو رو تهیه کنی. یکی از ویژگی‌های باکو ساحل های تمیزی هست که دریای زیبای خزر در این شهر داره. با این مقاله از کایت جهانگرد همراه باشین تا با بهترین سواحل باکو بیشتر آشنا بشی. برای دیدن آفرهای تور باکو بر روی "تورهای ارزان باکو" کلیک کنید.


5 تا از بهترین سواحل باکو کجاست

1. ساحل نوخانی از بهترین سواحل باکو با مراکز تفریحی


ساحل نوخانی در شمال باکو قرار داره که بیشتر گردشگرا رو به این منطقه جلب می‌کنه. یکی از مراکز تفریحی درجه یک به نام میامی باکو در ساحل نوخانی قرار وجود داره. پلاژهای شنا و هتل‌های درجه یک این ساحل از جمله هتل 5 ستاره اسپرینگ انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در باکو می‌تونه باشه. صدای موسیقی و شادی در شب های این ساحل معروفه و هر گردشگری لحظه‌های شادی رو می‌تونه در این ساحل داشته باشه. رستوران‌ها و کافه‌های درجه یک در ساحل نوخانی یه دلیل دیگه برای رفتن به یکی از بهترین سواحل باکو می‌تونه باشه.

برای دیدن یکی از بهترین سواحل باکو به آدرس زیر می‌ریم:


Novxani, Bakı, Azerbaijan

ساحل نوخانی از بهترین سواحل باکو با مراکز تفریحی

2. ساحل بیلگه یکی از بهترین سواحل باکو با هتلی 5 ستاره


در قسمت شمالی باکو که در 40 کیلومتری ساحل نوخانی قرار داره. این ساحل که یکی از بهترین سواحل باکو به حساب میاد؛ یه هتل 5 ستاره به نام تاپ بیلگه هم یه انتخاب خوب برای اقامت در یکی از بهترین سواحل باکو هست. پلاژهایی مخصوص آفتاب گرفتن هم در ساحل بیگله وجود داره که تقریبا با پرداخت 5 تا 15 منات می‌تونین یکی از این صندلی‌ها رو برای حموم آفتاب کرایه کنین.


برای دیدن یکی از بهترین سواحل باکو به آدرس زیر می‌ریم:


Bilgah District, Bilgəh 1122, Azerbaijan

ساحل بیلگه یکی از بهترین سواحل باکو با هتلی 5 ستاره

3. Amburan Beach Club کلوپ ساحلی آمبوران یکی از بهترین سواحل باکو 


در 44 کیلومتری شهر باکو یه کلوپ ساحلی وجود داره که خیلی هم از بیلگه فاصله نداره و از بهترین سواحل باکو به حساب میاد. جالبه بدونین که محلی‌های باکو برای گذروندن تفریحات خود، کلوپ ساحلی آمبوران رو برای روزهای فراغت خود انتخاب می‌کنن. این ساحل که یکی از بهترین سواحل باکو هست محیطی بسیار تمیز داره که برای توریست‌ها به خصوص گردشگرای ایرانی جالب می‌تونه باشه که حتی یه پلاستیک هم نمی‌تونن در این ساحل پیدا کنن. برای گذروندن لحظه‌های به یاد موندنی در ساحل آمبوران هر روز از ساعت 10 صبح تا پاسی از شب از گردشگران زیادی پذیرایی می‌کنه. هزینه استفاده یکی از بهترین سواحل باکو باید تقریبا ۱۱٫۷۰ دلار ورودی پرداخت کنین. البته در روزهای آخر هفته قیمت ورودیه تا ۱۴٫۶۰ دلار بیشتر میشه.

Amburan Beach Club کلوپ ساحلی آمبوران یکی از بهترین سواحل باکو

4. ساحل شیخوف یکی از بهترین سواحل باکو با هتل‌های 5 ستاره استخردار


ساحل زیبای شیخوف که در جنوب غربی باکو قرار داره. این ساحل به هتل‌های استخردارش معروف هست که به یکی از بهترین سواحل باکو تبدیل شده. بسیاری از گردشگران که از سراسر دنیا به تور باکو میرن برای اقامت هتل‌های این ساحل رو انتخاب می‌کنن. اتوبوس‌هایی که در ایچری شهر قرار داره گردشگران رو 15 دقیقه‌ای به ساحل شیخوف می‌رسونه. برای استفاده از ساحل شیخوف که یکی از بهترین سواحل باکو هست باید 7 دلار پرداخت بشه. 

ساحل شیخوف یکی از بهترین سواحل باکو با هتل‌های 5 ستاره استخردار

5. Crescent Beach ساحل کرسنت یکی از بهترین سواحل باکو برای خانواده‌ها


در نزدیکی ساحل شیخوف یکی دیگه از بهترین سواحل باکو به نام کرسنت قرار داره که با 400 متر شن‌های زیبا و محیطی مناسب برای خانواده‌هایی هست که با تور باکو به سفر رفتن. در نزدیکی این ساحل یکی از ساحل‌های انحصاری به نام Mambo Beach Club قرار داره که محیطی لاکچری و مناسب برای کسانی است که می‌خوان یه تور باکو متفاوت و با کیفیت داشته باشن و از بهترین سواحل باکو لذت بیشترین لذت رو ببرن. 


Crescent Beach ساحل کرسنت یکی از بهترین سواحل باکو برای خانواده‌ها

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید