بهترین هتل های 3 ستاره ایروان | معرفی 5 هتل برتر 3 ستاره
علیرضا مشرقی 1399/01/11 3124 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شهر ایروان، یعنی پایتخت کشور دوست و همسایه ارمنستان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان محسوب می‌شود. این کشور زیبا جاذبه‌های گردشگری مختلفی را در خود جای داده و مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن، فاصله کم و قیمت ارزان خدمات و اقامت در این شهر است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های 3 ستاره ایروان بیشتر آشنا کنیم. هتل‌هایی که علاوه بر ارائه خدماتی با کیفیت، هزینه زیادی را برای اقامت شما دریافت نمی‌کنند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای کاهش هزینه سفر در چنین شرایط بد اقتصادی هستند. البته این کاملا واضح است که شما نباید هر هتل سه ستاره‌ای را برای اقامت خود و خانواده‌تان انتخاب کنید. از این رو کایت تلاش کرده تا بهترین هتل های 3 ستاره ایروان را به صورت یک لیست کامل به شما عزیزان همراه ارائه کند تا بتوانید از آن به عنوان یک مرجع عالی استفاده کنید. پس این مقاله را نیز همراه با کایت باشید و برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید!

تورهای مرتبط:

تور ایروان ارمنستان


بهترین هتل های 3 ستاره ایروان


ایروان یک شهر کاملا توریستی و گردشگری به حساب می‌آید و با وجود مساحت نسبتا کمی که دارد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی را در دل خود جای داده است. انتخاب هتل مناسب در یک کشور خارجی، برای مسافران ایرانی یک چالش بسیار بزرگ محسوب می‌شود. این مساله مخصوصا در زمینه انتخاب هتل‌های 3 ستاره بیشتر نمود پیدا می‌کند. اکثر هتل‌های پنج ستاره کیفیت مطلوبی دارند و انتخاب شما بین بهتر و بهترین خواهد بود. اما در زمینه هتل‌های سه ستاره، باید انتخاب خود را با دقت تمام و بر اساس نظر کاربران انجام دهید تا بتوانید طعم خوش سفر را زیر زبان خود بچشید. پس با ما همراه شوید تا بهترین هتل های 3 ستاره ایروان را بهتر بشناسید.


هتل ایبیس ایروان سنتر


هتل ایبیس ایروان سنتر یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ایروان محسوب می‌شود که در 400 متری مجتمع اپرا و باله ایروان و 550 متری میدان جمهوری واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی دارد. به همین خاطر، با وجود اینکه هتل ایبیس تنها سه ستاره دارد، اما 255 اتاق مدرن و زیبای آن، در اکثر مواقع اشغال هستند و بهتر است پیش از سفر خود با کمک آژانس‌های مسافرتی، این هتل را رزرو کنید. در این هتل امکانات خدماتی و رفاهی کاملی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و لازم به ذکر است که می‌توانید از یک آشپزخانه عمومی، اینترنت رایگان و حتی پارکینگ در صورت کرایه کردن خودرو استفاده نمایید. به همین خاطر هتل ایبیس یکی از هتل‌های مشهور و محبوب بین مسافران ایرانی به شمار می‌آید.

هتل-ایبیس-ایروان-سنتر


هتل دی دی دی ایروان


می‌توان گفت که انتخاب نام این هتل، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای بوده است، زیرا این نام در عین عجیب بودن، به راحتی در ذهن می‌ماند. این هتل نیز جزء بهترین هتل های 3 ستاره ایروان به شمار می‌آید و بسیاری از مسافران آن را به عنوان یک مهمان خانه بسیار لوکس می‌شناسند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، هتل دی دی دی با وجود آنکه یک مهمانخانه است، اما امنیت و آرامش بسیار بالایی دارد و با خیال آسوده می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. در این هتل می‌توانید از خدمات رفاهی همچون رستوران 24 ساعته، استخر رایگان، سالن ماساژ، اینترنت، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و خط تلفن بین‌المللی استفاده نمایید. در حقیقت باید گفت که هتل دی دی دی با وجود آنکه تنها سه ستاره دارد، اما خدمات بسیار ارزنده و مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل-دی-دی-دی-ایروان


هتل ایروان دیلکوس


باید گفت که هتل ایروان دیلکوس، تقریبا در حاشیه شهر ایروان قرار دارد و می‌توانید در آن اقامتی کاملا آرام و دلپذیر را تجربه کنید. اما با این حال، فاصله هتل دیلکوس تا مرکز شهر ایروان تنها 10 دقیقه است. پس دوری از مرکز شهر نه تنها آزار دهنده نیست، بلکه از شلوغی و همهمه آن نیز دور خواهید بود. هتل دیلوکس با وجود اینکه ساختمان بزرگی ندارد، اما جزء بهترین هتل های 3 ستاره ایروان محسوب می‌شود. این هتل کارکنان بسیار مودب و آموزش دیده‌ای دارد و خدماتی بسیار درخور را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر به دنبال اقامتی آرام، با کیفیت، امن و در عین حال ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید، هتل دیلوکس ایروان برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

هتل-ایروان-دیلکوس


هتل کاسکاد


هتل کاسکاد یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره ایروان محسوب می‌شود که نسبتا نوساز بوده و در نزدیکی بنای معروف کاسکاد ایروان قرار گرفته است. این هتل که در مرکز شهر واقع شده، ساختمانی نسبتا کوچک و شبیه به یک مهمان‌خانه آرام و لوکس دارد. کاسکاد تنها 25 اتاق دارد و به همین خاطر حتی صدای تردد سایر مسافران نیز شما را آزار نمی‌دهد. تعداد کم اتاق‌های هتل کاسکاد ایروان باعث می‌شود تا نیروهای خدماتی بتوانند به خوبی از پس نظافت اتاق‌ها بر آیند. پس اگر از بابت نظافت هتل‌های سه ستاره نگران هستید، هتل کاسکاد برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. در ضمن لازم به ذکر است که در تمامی اتاق‌های این هتل، می‌توانید از حداقل امکانات رفاهی همانند سیستم تهویه هوا، اینترنت، مینی بار، تلفن بین المللی و تلویزیون ماهواره‌ای بهره ببرید.

هتل-کاسکاد


هتل والنسیا


هتل والنسیا آخرین هتلی است که آن را جزو بهترین هتل های 3 ستاره ایروان قرار می‌دهیم که با 58 اتاق آماده خدمت رسانی به مسافران داخلی و خارجی است. این هتل در محوطه پارک آبی شهر ایروان قرار گرفته و گفتنی است که این پارک جزو مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان به شمار می‌آید. به همین خاطر، تقریبا در تمامی سه ماه تابستان، اتاق‌های هتل والنسیا رزرو هستند و به سختی می‌توانید در آن اتاق خالی بیابید. البته باید در نظر داشته باشید که این هتل تا فرودگاه 25 کیلومتر فاصله دارد و هزینه زیادی را باید برای جا به جایی بپردازید. اما بدون در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل، در این هتل خدمات رفاهی پنج ستاره‌ای همچون ماساژ، استخر، سالن ورزشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن بین‌المللی، خشکشویی، صندوق امانات، صرافی، خدمات درمانی و پارکینگ رایگان ارائه داده می‌شود.

هتل-والنسیا


خب همراهان عزیز، با پنج مورد از بهترین هتل های 3 ستاره ایروان به خوبی آشنا شدید. به نظر شما بهترین هتل 3 ستاره ایروان کدام هتل است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید