تورهای طبیعت‌گردی لوکس | معرفی لوکس‌ترین تورهای طبیعت‌گردی
زهرا نیرومند 1399/04/12 14246 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تورهای لوکس، با تورهای عادی کمی متفاوتند و معمولا خدمات خاص و ویژه‌ای را به گردشگران ارائه می‌دهند. در این نوع تورها، مسافران خدمات موردنظر خود را درخواست کرده و هزینه بالاتری نیز بابت آن می‌پردازند. در واقع تورهای لوکس، بهترین‌های مقصد را در اختیار مسافران قرار می‌دهند، از این جهت خاص‌تر و گران‌تر می‌باشند. افرادی که تورهای لوکس را رزرو می‌کنند، کلاس پروازشان با تورهای معمولی متفاوت است، در بهترین هتل‌ها اقامت دارند، امکانات رفاهی کاملی دریافت می‌کنند، غذاهای خاصی سفارش می‌دهند و حتی ممکن است تورلیدر مخصوص خود را داشته باشند. تورهای لوکس تنها مربوط به سفرهای خارجی یا مقاصد لاکچری نمی‌باشد، بلکه شما می‌توانید تورهای طبیعت‌گردی یک‌روزه خود را نیز از نوع لوکس انتخاب کنید. در این صورت امکاناتی چون اتوبوس وی‌آی‌پی، هتل‌های چندستاره، وعده‌های غذایی کامل، تفریحات هیجان‌انگیز و ... را خواهید داشت. در ادامه مطلب تعدادی از تورهای طبیعت‌گردی لوکس داخلی را به شما معرفی می‌کنیم.


تور مازیچال


مازیچال یکی از زیباترین ییلاقات استان مازندران است که در نزدیکی شهر کلاردشت قرار دارد. این منطقه پوشیده از دشت‌های سرسبز، جنگل‌های انبوه بلوط و پدیده‌ای با نام اقیانوس ابر است. مازیچال در ارتفاع 2600 متری از سطح دریا واقع شده و آب‌وهوایی مطبوع و خنک دارد. از این رو در دو فصل بهار و تابستان مورد استقبال بسیاری از گردشگران و طبیعت‌دوستان قرار می‌گیرد.
مازیچال آب، برق و گاز ندارد و از نظر امکانات رفاهی در سطح بسیار پایینی است. از این رو، اغلب تورهای گردشگری در مازیچال به صورت کمپینگ برگزار می‌شود. تورهای طبیعت‌گردی لوکس مازیچال مسافران خود را با اتوبوس VIP تخت‌خواب‌شو به این منطقه می‌آورند و چادرهای کمپ را نیز خودشان برپا می‌کنند. در کنار تور یک کامیونت برای حمل تجهیزات و وسایل موردنیاز وجود دارد. با توجه به این‌که منطقه مازیچال سیم‌کشی برق ندارد، یک دستگاه موتور برق برای روشنایی موردنیاز است که از طرف تور تدارک دیده می‌شود. وعده‌های غذایی مسافران بر عهده تور است و تمامی غذاها با بالاترین کیفیت توسط سرآشپز تور تهیه می‌شود. در کنار چادرها، میز و صندلی‌هایی برای صرف غذا در کنار هم چیده می‌شوند که در زیر یک سایبان قرار دارند. حمل‌ونقل محلی با خودروهای آفرود انجام می‌شود و یک راهنمای بومی نیز در کنار مسافران خواهد بود. تمامی امکانات رفاهی مانند توالت صحرایی، هیزم برای روشن کردن آتش، لوازم بازی و سرگرمی و ... برای گذراندن یک شب رویایی و خاطره‌انگیز در دل جنگل، مهیاست.


تور مازیچال


رفتینگ زاینده‌رود


رفتینگ زاینده‌رود، سفری هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است که تجربه قایق‌سواری در رودخانه خروشان زاینده‌رود را برای گردشگران فراهم می‌کند. تورهای رفتینگ به دلیل هزینه بالایی که بابت اجاره قایق، آموزش و بلیط دارند، جزو تورهای لوکس محسوب می‌شوند.
تورهای طبیعت‌گردی لوکس رفتینگ مسافران را با اتوبوس‌های VIP درجه یک تا شهرکرد هدایت می‌کنند و برای اقامت نیز هتل‌های 4 ستاره با امکانات رفاهی کامل را در نظر می‌گیرند. آموزش رفتینگ زیر نظر مربی‌های حرفه‌ای به صورت رایگان انجام می‌شود. کرایه قایق، بلیط رفتینگ و همراهی یک راهنمای تخصصی از جمله امکاناتی است که تور در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی مسافران بیمه می‌شوند و می‌توانند علاوه بر رودخانه‌نوردی، فعالیت‌های دیگری چون شنا، پرش از صخره و ... را نیز تجربه کنند. همچنین از تمامی مراحل رفتینگ، از مسافران عکس‌برداری و فیلم‌برداری شده و به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. وعده‌هایی غذایی و میان‌وعده‌ها نیز با بالاترین کیفیت در بهترین رستوران‌ها سرو می‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای رفتینگ وارد صفحه "تور رفتینگ زاینده رود" شوید.


رفتینگ زاینده‌رود


تور کویر مصر


کویر مصر، یکی از زیباترین کویرهای ایران است که در استان اصفهان قرار دارد. برای تماشای جذابیت‌های بی‌نظیر و منحصربفرد این منطقه می‌توانید با تورهای طبیعت‌گردی کویر مصر همراه شوید.
تورهای لوکس کویر مصر مسافران را با اتوبوس‌های VIP مجهز به صندلی‌های تخت‌خواب‌شو و سیستم‌های صوتی و تصویری تا یکی از بهترین اقامت‌گاه‌های این کویر همراهی می‌کنند. بازدید از روستای مصر، روستای گرمه، ارگ 2400 ساله بیاضه و چشمه دکتر فیش از جمله برنامه‌های تور می‌باشد. علاوه بر این، می‌توانید در آرامش به تماشای رمل‌های شنی کویر مصر بنشینید و از تماشای غروب دریاچه نمک لذت ببرید. شترسواری، موتور سواری و سافاری با خودروهای شایی بلند و آفرود، از دیگر تفریحات هیجان انگیز این منطقه است که برای هریک از آن‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود. به این برنامه‌ها، دورهمی‎‌های شبانه و رصد آسمان پر ستاره کویر را نیز اضافه کنید. وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها نیز بر عهده تور خواهد بود.

برای مشاهده‌ی تورهای کویر مصر می‌توانید وارد صفحه "لیست تورهای کویر مصر" شوید.
تور کویر مصر


سافاری در ییلاقات شاندرمن


شاندرمن، نام روستایی زیبا در استان گیلان است که در 10 کیلومتری شمال شهرستان ماسال قرار دارد. این روستا نیز مانند دیگر روستاهای استان گیلان، دارای چشم‌اندازهایی جذاب و دیدنی است. در کنار طبیعت بکر و بی‌نظیر این روستا می‌توانید از مکان‌های چون غار آویشو، جنگل تاسکو، رودخانه‌های خروشان و آبشارهای بلند و کوتاه اطراف نیز دیدن کنید. عبور از برخی از مسیرها و تماشای زیبایی‌های آن با پای پیاده یا حتی ماشین‌های معمولی، کار ساده‌ای نیست. گاهی اوقات لازم است یک خودروی آفرود داشته باشید تا بتوانید مسیر را به راحتی و بدون هیچ نگرانی طی کنید. برخی از تورهای طبیعت‌گردی لوکس این امکان را برای مسافران ایجاد کرده و سفر خود را از ابتدا با این نوع خودرو آغاز می‌کنند که به آن سافاری می‌گویند.
اگر مایل به بازدید از روستای ییلاقی شاندرمن و طبیعت زیبای اطراف آن هستید، می‌توانید با تورهای سافاری این منطقه همراه شوید و سفری لوکس با خودروهای شاسی بلند را تجربه کنید. سفر به این منطقه به صورت کمپینگ برگزار می‌شود و کامل‌ترین امکانات رفاهی از جمله چادرهای مجزا برای خواب، توالت صحرایی، آشپز‌های حرفه‌ای و ... در اختیار مسافر قرار می‌گیرد.


سافاری در ییلاقات شاندرمن


تور ییلاق اولسبلنگاه


اولسبلنگاه، روستایی ییلاقی در استان گیلان است که از توابع شهرستان ماسال محسوب می‌شود. این روستا مانند دیگر روستاهای ییلاقی، دارای آب‌وهوایی خنک و مطبوع در تابستان می‌باشد. آب‌وهوای خوب در کنار طبیعت زیبای اولسبلنگاه، باعث استقبال گردشگران از این منطقه شده و گردشگران و طبیعت‌دوستان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. چشم‌اندازهای بکر روستا، اقامت در کلبه‌های چوبی، شنیدن صدای پرندگان، تماشای گله اسب‌های وحشی در میان مراتع سرسبز، هوای مه‌آلود و کوهستان‌هایی که در ابرهای سفید و پنبه‌ای شکل پنهان شده اند، از جمله جاذبه‌های این روستا هستند که می‌توانید در سفر خود از آن برخوردار باشید.
تورهای طبیعت‌گردی لوکس اولسبلنگاه مسافران خود را با اتوبوس‌های VIP به این منطقه می‌آورند و برای اقامت نیز بهترین سوئیت منطقه را در نظر می‌گیرند. صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می‌شود و میان‌وعده نیز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. اگر قصد پیاده‌روی در روستا، کوه‎‌نوردی یا جنگل‌نوردی را داشته باشید، یک راهنمای حرفه‌ای بومی با شما همراه خواهد شد. در واقع همه‌چیز برای داشتن یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز فراهم است.


تور ییلاق اولسبلنگاه


در این مقاله به توضیح تورهای طبیعت‌گردی لوکس پرداخته و تعدادی از مقاصد گردشگری را به همراه امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها معرفی نمودیم. در صورتی که قصد دارید یک سفر لوکس با امکانات فوق‌العاده را در دل طبیعت تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده با تورهای طبیعت‌گردی لوکس همراه شده و سفری متفاوت داشته باشید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید