‫5 تا گام برای برنامه سفر در تعطیلات
2346 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


فصل تعطیلات نزدیک هست و دیگه وقت ریختن یه برنامه سفر حرفه‌ای برای تعطیلات هست. به هر جای دنیا که می‌خوای سفر کنی و هر بودجه و سلیقه‌ای که داری مهم هست که بدونی اگه بدون برنامه سفر باشی نمی‌تونی بیشترین لذت رو از تعطیلات ببری. پس با کایت همراه شو تا 10 تا گام رو برای داشتن یه برنامه سفر خوب واسه تعطیلات رو در اختیارت قرار بده.

تورهای پیشنهادی:

تور ترکیه استانبول

تور ترکیه آنتالیا

تور تایلند اقساطی

تور مالزی اقساطی

اگه برنامه سفر در تعطیلات داری این 5 تا نکته رو یادت نره


1- کجا و کِی می‌خوای برنامه سفرت رو برای تعطیلات بچینی؟


تقویم و که یه نگاهی بندازی می‌بینی که تعطیلات زیادی در طول سال داریم که می‌تونی یه برنامه سفر حرفه‌ای داشته باشی. اول از همه باید مشخص کنی که کجا می‌خوای سفر کنی بعضیا عاشق کوه‌نوردی ومناطق کوهستانی هستن و بعضیا اصلا حوصله هیجان و خستگی کوه رو در تعطیلات ندارن. یکی عاشق جنگل و دیدن درختا و کمپ زدن توی دل جنگله، در مقابلش هستن کسایی که از شبای جنگل می‌ترسن. حالا اگه طبیعت‌گردی رو دوست داری یا بیشتر طرفدار لاکچری سفر کردن در تعطیلات و اقامت در یه هتل 5 ستاره هستی که با گشت شهری از جاذبه‌ های گردشگری سفرت دیدن کنی؛ باید با توجه به سلیقه‌ای که داری مقصدت رو برای تعطیلات انتخاب کنی! خیلی از شهرها و کشورهای جهان هستن که حتی یه هتل 5 ستاره ندارن برعکس کشورهایی که هتل‌های مجهزی دارن که گردشگرا از ابتدا تا انتهای سفرشون از هتل بیرون نمیان. زمانی که می‌خوای برنامه سفر رو بچینی هم مهم هست تا با آب و هوای مقصدت مطابق باشه و حتما قبل از سفر به فستیوال‌ها و جشنواره های اون منطقه دقت کن.

 کجا و کِی می‌خوای برنامه سفرت رو برای تعطیلات بچینی


2- برنامه سفر در تعطیلات انتخاب هتل و اقامتگاه مناسبه


هر مقصدی رو که انتخاب می‌کنین بهتر هست به لیست هتل‌های اون منطقه دقت کنید؛ چون یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای داشتن یه برنامه سفر خوب انتخاب هتل هست. با توجه به بودجه و سلیقه‌ای که داری می‌تونی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره تا هاستل‌ها (خوابگاه‌ها) رو برای اقامت در مقصدت انتخاب کنی. با انتخاب مناسب‌ترین هتل در برنامه سفر خود از تعطیلات نهایت لذت رو ببرید.


 برنامه سفر در تعطیلات انتخاب هتل و اقامتگاه مناسبه


3- استفاده از اپلیکیشن‌ های کاربردی برای داشتن برنامه سفر در تعطیلات


امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری و طراحی اپلیکیشن های کاربردی سفر دیگه شما برای داشتن بهترین برنامه سفر در تعطیلات تنها نیستین و به سادگی می‌تونین با این اپلیکیشن های کاربردی دقیق‌ترین برنامه های سفر در تعطیلات رو برنامه ریزی کنین. از اپلیکیشن های کاربردی سفر:
•    TripAdvis از  جهانی‌ترین اپلکیشن ‌های کاربردی برای داشتن یک برنامه سفر رویایی
•    Foursquare از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای مکان‌یابی
•    google map از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای مسیریابی
•    wikiloc از اپلکیشن ‌های کاربردی در برنامه سفر برای طبیعت‌گردی
•    Uber از اپلکیشن ‌های کاربردی برای داشتن برنامه سفر؛ برای درخواست تاکسی
•    google translate از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر که مترجم همراه شماست

 استفاده از اپلیکیشن‌ های کاربردی برای داشتن برنامه سفر در تعطیلات


4- بهترین برنامه سفر بی‌برنامگیه!


بهترین برنامه سفر بی‌برنامگی هست! این که بدونی می‌خوای کجا بری و چی کار کنیو یه چارچوب برای سفرت در تعطیلات داشته باشی عالیه اما نباید به خودت سخت بگیری که کوچیک‌ترین کارهات رو هم براش برنامه ریزی کنی! سعی کن خودت رو در جریان سفر بندازی و از اتفاق‌هایی که پیش میاد لذت ببری. چارچوب برنامه سفر رو بچین و دل و به دریا بزن.

 بهترین برنامه سفر بی‌برنامگیه


5- با یه برنامه سفر حساب شده در تعطیلات به خودت آرامش بده


تعطیلات بهترین فرصت هست تا با یه برنامه سفر درجه یک به خودت آرامش بدی. کارایی که در طول روز خستت کرده رو بگذار کنار؛ مثلا اگه هر روز مجبوری پای گاز بایستی و برای خانوادت غذا درست کنی؛ توی سفر دیگه وقت آشپزی کردن نیست به بهترین رستوران‌ها برو و بگذار غذای مخصوص سرآشپز رو امتحان کنی. ماساژ و آفتاب گرفتن و برنامه‌های شاد و فستیوال‌ها روحیت رو عوض می‌کنه و خستگی روزهای سخت کاری رو از تنت دور می‌کنه. برنامه سفر رو طوری بچین که از روزمرگی در تعطیلات به دور باشی


 با یه برنامه سفر حساب شده در تعطیلات به خودت آرامش بده

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید