بهترین هتل‌ های میدان تقسیم برای اقامت در تور استانبول
5914 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

راهنمای انتخاب بهترین هتل 5 ستاره در میدان تقسیم (تکسیم)


تا حالا در استانبول هتلی اقامت داشتین که خارج از شهر باشه و برای رفتن به خرید یا دیدن جاذبه‌های گردشگری مجبور باشین مسافت زیادی رو طی کنین؟ یکی از ویژگی‌های مهمی که باید برای اقامت در هتل‌های تور استانبول در نظر داشت؛ این هست که هتل در کجای شهر قرار داره! هتل‌های میدان تقسیم استانبول که در یکی از پرگردشگرترین منطقه‌های این شهر قرار داره و با مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌هایی که داره، گردشگران زیادی رو به خودش جلب می‌کنه. در این مقاله با کایت جهان‌گرد همراه باشین تا با هتل های 5 ستاره میدان تقسیم بیشتر آشنا بشیم و برنامه یه اقامت خوب رو در استانبول بچینیم. پیشنهاد می‌‌دیم برای دیدن جذاب‌ترین تورهای استانبول، وارد صفحه "تور استانبول" شوید.


هتل 5 ستاره میدان تقسیم، بهترین اقامت میتونه باشه


Istanbul Hilton Bosphorus Hotel هتل هیلتون بسفر در تور استانبول


در هتل 5 ستاره Hilton Istanbul Bosphorus با چشم‌انداز زیبای تنگه بسفر می‌تونید بهترین اقامت رو در تور استانبول تجربه کنین و به راحتی از جاذبه‌های گردشگری استانبول که اطراف هتل هست دیدن کنین. هیلتون اقامتی لوکس رو براتون به همراه داره که اتاق‌های دلباز با نورگیر بالا که پنجره‌های آن به سمت تنگه بسفر باز میشه. تصور کنین در حمامی از سنگ مرمر دوش بگیرین و در تراس نشسته و یه قهوه دلچسب ترکی نوش جان کنین و یا از 7 رستوران از جمله چینی و لبنانی، غذاهای بین‌المللی سفارش بدین و عصر هم به استخر روباز هتل برای آفتاب گرفتن برین در سالن‌های بدن سازی و حمام ترکی یه ورزش حسابی هم بکنین. این هتل در تور استانبول، تنها 10 دقیقه پیاده‌روی تا میدان تقسیم فاصله داره و ایستگاه متروی تکسیم و عثمان بی هم ده دقیقه بیشتر راه نیست. 

Istanbul Hilton Bosphorus Hotel هتل هیلتون بسفر در تور استانبول


Green Park Merter؛ هتل گرین پارک مرتر 5 ستاره در تور استانبول


یکی دیگه از هتل‌هایی که در قلب استانبول قرار داره گرین پارک مرتر 5 ستاره هست که در تور استانبول یه اقامت رویایی رو می‌تونید با این هتل تجربه کنین. هتل گرین پارک همون‌طور که از اسمش مشخصه، در بین یک باغ سرسبز وجود داره و بسیاری از گردشگران تور استانبول رو برای اقامت به خودش جلب می‌کنه. نزدیکی این هتل به مراکز تجاری پوشاک، خرید و پاساژگردی رو راحت کرده با این وجود، وسایل نقلیه عمومی هم جلوی درب هتل قرار دارن. 4 رستوران مجهز با غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی پذیرای گردشگرا هست که بعضی از اتاق‌ها هم مجهز به آشپزخونه هستن. ماهواره، تلوزیون، اینترنت Wi-Fi، حمام وان‌دار و اتاق نشیمن از امکانات دیگه اتاق‌هاست.

 Green Park Merter؛ هتل گرین پارک مرتر 5 ستاره در تور استانبول


titanic downtown beyoglu ، اقامتی لوکس در تایتانیک داون تاون بیوقلو 5 ستاره در تور استانبول


اقامت در این هتل که 3 کیلومتری میدان تقسیم هست رو در تور استانبول از دست ندین که فقط 19 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله داره. اگه در این هتل اقامت کنین به مراکز فرهنگی و هنری خیابون استقلال هم نزدیک هستین و جاهای دیدنی بسیاری و به راحتی می‌تونین ببینین. شهر در کنار این هتل جریان داره و خیابان استقلال و میدان تقسیم پرگردشگرترین مناطق استانبول است.
از ویژگی‌های رفاهی اتاق‌های هتل در تور استانبول به تهویه بسیار مناسب اون میشه اشاره کرد و حمام مجهزی که در هر اتاقی در نظر گرفته شده. تلوزیون مسطح، ماهواره، میز کار، کمد دیواری و...
نکته قابل توجه در این هتل این هست که امکانات رفاهی هم برای افراد معلول در نظر گرفته شده که در تور استانبول اقامتی دلنشین رو داشته باشن.
 titanic downtown beyoglu ، اقامتی لوکس در تایتانیک داون تاون بیوقلو 5 ستاره در تور استانبول


Holiday Inn Istanbul City؛ هتلی 5 ستاره و لوکس برای اقامت در تور استانبول


یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره تور استانبول در میدان تقسیم Holiday Inn Istanbul است که با استخر رو باز و تخت‌هایی برای گرفتن آفتاب در محوطه هتل از تفریحات در نظر گرفته شده برای گردشگران هست. اتاق‌های هالیدی سیستم تهویه و وای‌فای دارد که دکور آن مبلمان‌های مدرن است. اگه در این هتل اقامت داشتین حتما از غذاهای بین‌المللی رستوران‌های هتل و کباب‌های محشر ترکی رو امتحان کنین. صبحانه هم در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود. سرویس پذیرش هتل هم 24 ساعته پذیرای گردشگران تور استانبول هست.

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

Holiday Inn Istanbul City؛ هتلی 5 ستاره و لوکس برای اقامت در تور استانبول


cvk park bosphorus hotel هتل 5 ستاره نوساز در تور استانبول

این هتل 5 ستاره لوکس در تور استانبول که در سال 2013 ساخته شده که تا میدان تکسیم فقط 150 متر فاصله داره. این هتل دو تا استخر بزرگ هم داره که خدمات ماساژ این هتل در بین گردشگران تور استانبول معروف هست. اگه در این هتل اقامت داشتین لذت رفتن به حموم ترکی رو از دست ندین.

cvk park bosphorus hotel هتل 5 ستاره نوساز در تور استانبول


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید