رفتم تور استانبول سوغاتی چی بخرم
5462 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


5 سوغات عجیب و غریب که در تور استانبول باید به خونه ببری


سوغات عجیب و غریب که در تور استانبول


1.خوردنی‌های معروف ترکی برای تور استانبول


یکی از جذاب‌ترین و بی‌دردسرترین سوغاتی‌هایی که اگه از تور استانبول ترکیه بیاری خیلی جذابه، خوراکی‌های معروف ترکی هست که بهت پیشنهاد می‌کنیم این خوراکی‌ها رو در گشت شهری تور استانبول تست کن.

•    قهوه ترک معروف‌ترین سوغاتی در تور استانبول
آوازه طعم قهوه ترکی به همه جای دنیا رسیده و اگه با تور استانبول به ترکیه رفتی و طعم قهوه رو نچشی، نصف عمرت بر فناست چون هیچ جای دنیا قهوه‌هاش مزه قهوه ترکی نمیده. برای داشتن یه سوغاتی درجه یک در تور استانبول می‌تونی قهوه ترکی تازه رو به خونه بیاری.

•    راحت الحلقوم ترکی سوغات شیرین تور استانبول
یکی دیگه از سوغاتی‌های خوشمزه‌ای که باید در تور استانبول امتحان کنی، راحت‌الحلقوم‌هایی مخصوص ترکیه‌ای هست که طعم‌های متنوعی هم داره که با هر ذائقه‌ای می‌تونی این خوشمزه‌های کوچولو رو تست کنی. راحت‌الحلقوم ترکی یکی دیگه از سوغاتی‌های شیرین پرطرفدار هست که با چایی ترکی داغ خیلی می‌چسبه.

•    باقلوای عسلی ترکی بی‌نظیرترین سوغات برای تور استانبول
باقلوا برای شهر استانبول ترکیه هست که البته شهرهای دیگه ترکیه هم باقلوا دارن. این شیرینی خوشمزه که با مغزهای زیاد و عسل لایه لایه‌ای درست میشه، یکی دیگه از سوغاتی‌های بی‌نظیر ترکی هست که باید حتما در تور استانبول امتحانش کنی.
•    Künefe؛ کونفه شیرینی خوش بوی ترکی در تور استانبول
اگه توی خیابون‌های استانبول قدم بزنی، بوی خوب عطر شیرینی‌های کونفه به مشامت میرسه که هوش از سر آدم می‌پره. در تور استانبول حتما خودت این شیرینی رو امتحان کن که محاله برای سوغاتی به خونه نبری!

خوردنی‌های معروف ترکی


2. یه سوغانی جذاب برای دوستت در تور استانبول


 اگه می‌خوای یه سوغاتی دخترونه جذاب برای دوستت ببری؛ جواهرات دست ساز و سرامیک‌های رنگارنگ و وسایل قهوه‌ساز انتخاب مناسبی برای هدیه دادن هست. وسایل چرمی و کیف‌های دست‌دوز هم می‌تونه خیلی جذاب باشه و یه سوغات به یاد موندنی از تور استانبول برای دوستت بشه.

یه سوغانی جذاب تور استانبول


3. فرش ترکی باارزش‌ترین سوغاتی در تور استانبول


فرش و صنایع دستی هر منطقه نمادی از فرهنگ و مردم اون خطه هست. اگه میخوای یه سوغاتی ارزشمند و به یاد موندنی از تور استانبول هدیه بدی یکی از نقش‌های زیبای فرش‌های ترکی رو انتخاب کن و با خودت به خونه بیار. اما دقت کنید از اونجایی که چین همه بازارهای دنیا رو گرفته به جای فرش ترکی، فرش چینی بهت نندازن.

مطالب  مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


فرش ترکی باارزش‌ترین سوغاتی در تور استانبول


4. ظروف دست‌ساز زیبا بهترین سوغاتی از تور استانبول


اگه دوست داری خودت پشت چرخ سفالگری بشینی و یه ظرف سفالی درست کنی به یکی از مغازه‌‌های فروش ظروف سفالی استانبول برو و بعد از خرید کردن ظرف‌های سفالی و مسی خودت ساختن این ظروف رو امتحان کن تا از نزدیک با سختی‌های ساختن ظروف سفالی با خبر بشی. جالبه بدونید که خاک رس این ظرف‌هارو از رودخانه قرمز تهیه می‌کنن.

 ظروف دست‌ساز زیبا تور استانبول


5. خرید لباس‌های با کیفیت ترکی در تور استانبول


نساجی ترکیه یکی از مرغوب‌ترین پارچه‌های دنیا رو داره. که کیفیت پوشاک رو اگر ببینی محاله که برای خرید وسوسه نشی؛ پیشنهاد می‌کنم برای خرید سوغاتی خوب در تور استانبول به مراکز خرید پوشاک استانبول هم سر بزن. دوخت بسیار تمیز این لباس‌ها هم یکی دیگه از ویژگی‌های مثبت پوشاک ترکیه هست. خرید از بهترین برندهای پوشاک دنیا رو در تور استانبول تجربه کن.

خرید لباس‌های با کیفیت ترکی در تور استانبول

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید